Born to be wild! Yeah!quote:Op maandag 25 juli 2005 22:44 schreef Sharkdoggie het volgende:
Waarom het eigenlijk nog Scumm Bar? Kunnen we er niet Duke Nukem's Hooterbar van maken ofzo?
Dat heb ik gedaan, nu heb ik de munchiesquote:Op maandag 25 juli 2005 22:57 schreef peristilius het volgende:
Jullie lullen te veel, rook een paar joints.
En het heet Scumm bar omdat het hier vol zat met monkey island fanboys en jij hun traditie voortzet.
10.18 Bikkelquote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:47 schreef mordradead het volgende:
ochtendbikkels!!!
Wat heeft die vakantie met jou gedaan, mr bier?quote:Op maandag 25 juli 2005 23:51 schreef capibar het volgende:
bier.
Dat dacht ik ook alquote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:21 schreef mordradead het volgende:
hij heeft denk ik voor het eerst bier gedronken
De plum bar!!quote:Op maandag 25 juli 2005 22:44 schreef Sharkdoggie het volgende:
Waarom het eigenlijk nog Scumm Bar? Kunnen we er niet Duke Nukem's Hooterbar van maken ofzo?
En dan gaan we hardstikke dronken worden, net als globox op dat plaatje!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:26 schreef mordradead het volgende:
"waar de bessenjenever rijkelijk vloeit"
hoi... ik heb nog een nieuwe avatar nodigquote:Bernie < Zeau ! > zegt:
post is in de slowchat
Zal ik een mooie voor je uitzoeken!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:12 schreef mordradead het volgende:
[..]
hoi... ik heb nog een nieuwe avatar nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |