Maar dan moet je weer alle was uit het overtrek zoeken. Niet dat ik lui ben ofzo.....quote:Op maandag 25 juli 2005 22:39 schreef Aventura het volgende:
Gewoon de wasmachine helemaal vullen inderdaad. Ik heb nooit knopen.
je woont zeker nog niet zo heel lang op jezelf, met je splinternieuwe wasmachine en droger ??quote:Op maandag 25 juli 2005 22:41 schreef devillin het volgende:
[..]
Maar dan moet je weer alle was uit het overtrek zoeken. Niet dat ik lui ben ofzo.....
Euh, nee. Ik heb gewoon een nieuwe wasmachine enzo en sinds ik die heb is het probleem een beetje erger geworden, maar sinds ik een breed bed heb en dus grotere overtrekken is het eigenlijk begonnen.quote:Op maandag 25 juli 2005 22:43 schreef bonke het volgende:
[..]
je woont zeker nog niet zo heel lang op jezelf, met je splinternieuwe wasmachine en droger ??
zowwww dus een splinternieuwe wasmachine en droger en nog een nieuw bed ook ??quote:Op maandag 25 juli 2005 22:45 schreef devillin het volgende:
[..]
Euh, nee. Ik heb gewoon een nieuwe wasmachine enzo en sinds ik die heb is het probleem een beetje erger geworden, maar sinds ik een breed bed heb en dus grotere overtrekken is het eigenlijk begonnen.
Heb jij een dekbedovertrek van 4 kilo??quote:Op maandag 25 juli 2005 23:11 schreef amaranta het volgende:
Je moet alléén het dekbedovertrek en de kussenslopen erin doen. Verder niets, anders wordt de trommel te zwaar als de was nat is. Vandaar dat ie ook zo tekeer gaat.
ER zit namelijk een laadlimiet op. En als je was nat is, en zeker een dekbed, ga je eroverheen....
mijn 2.50x2.20 dekbed + laken + kussenslopen zijn ook wel genoeg om een redelijk volle trommel te produceren. je kunt er natuurlijk nog wel een lading sokken tussen stoppen, maar dat is alleen maar irritant.quote:Op maandag 25 juli 2005 23:14 schreef Aventura het volgende:
[..]
Heb jij een dekbedovertrek van 4 kilo??
Het gaat hier over overtrekken, niet over dekbedden..Die past hier ook niet in de trommelquote:Op maandag 25 juli 2005 23:17 schreef Tafkahs het volgende:
volgens mij gaat je wasmachine daar kapot van. Mijn dekbed is een 2 persoon, een normale (ik weet niet meer welke maten), maar alleen met veel duw en trekwerk krijg je dat dekbed er in. Dan zuigt het zich ook nog eens vol met water, waarbij de binnenkant vreemdgenoeg droge plekken heeft.
Volgens mij doe je er verstandig aan om het naar de stomerij te brengen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |