Dat heb ik gedaan, door het nihil te omhelsen, Monidique. Ik knuffel er sinds kort elke dag mee. Ik had ook eigenlijk geen keuze, in deze wereld.quote:Op maandag 25 juli 2005 21:10 schreef Monidique het volgende:
Hoe heb je dit gedaan, JAM?
Eigenlijk, Mondique, maakt het helemaal geen ruk uit. Tenminste, het maakt wel wat uit, maar als ik daar over zou uitwijden zou ik weer vervalen in ethiek en dat is net hetgene waar ik mee ben gestopt.quote:Op maandag 25 juli 2005 21:14 schreef Monidique het volgende:
Wat zijn nu de concrete verschillen tussen etisch en niet etisch leven?
Hahaha...ik en een sollicitatiegesprek. Je begrijpt natuurlijk ook wel dat enige arbeidsethos mij dus ook vreemd is.quote:Op maandag 25 juli 2005 21:15 schreef jogy het volgende:
Dus vanaf nu doe je gewoon je eigen ding ofzo? Boeren laten op een eerste afspraak, op een sollicitatiegesprek komen in je boxershort en roken op de kankerafdeling van het ziekenhuis?
Maar je gaat wel in boxershort een uitkering aanvragen natuurlijk.quote:Op maandag 25 juli 2005 21:16 schreef JAM het volgende:
[..]
Hahaha...ik en een sollicitatiegesprek. Je begrijpt natuurlijk ook wel dat enige arbeidsethos mij dus ook vreemd is..
Och, dat waait wel weer over.quote:Op maandag 25 juli 2005 21:16 schreef R_ON het volgende:
Het is all1 nog wachten op een ban, JAM. Hier op Fok hebben ze ethiek hoog in het vaandel staan.
Dat maakt het allemaal wel een stukje makkelijker inderdaad.quote:Op maandag 25 juli 2005 21:16 schreef JAM het volgende:
Hahaha...ik en een sollicitatiegesprek. Je begrijpt natuurlijk ook wel dat enige arbeidsethos mij dus ook vreemd is..
niks mis meequote:Op maandag 25 juli 2005 21:15 schreef jogy het volgende:
roken op de kankerafdeling van het ziekenhuis?
Hmm, dit wordt nog een moeilijk punt. Nee, dat zou ik niet doen. Maar dat doe ik dan uit pragmatische overwegingen, dat heeft niets met ethiek te maken.quote:Op maandag 25 juli 2005 21:17 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar je gaat wel in boxershort een uitkering aanvragen natuurlijk.
Als je ze maar wel een trekje geeft.quote:
Nee hoor, dat kan ook weer niet. Daar moet je maar eens goed over nadenken.quote:Op maandag 25 juli 2005 21:19 schreef Forno het volgende:
Het lijkt me duidelijk dat je dan kunt doen en laten wat je wilt. Zoals je al aanvoelt vrij lastig in een georganiseerde maatschappij als Nederland.
Ja hoor, denk er zelf maar eens over na.quote:Op maandag 25 juli 2005 21:20 schreef JAM het volgende:
[..]
Nee hoor, dat kan ook weer niet. Daar moet je maar eens goed over nadenken.
Ja, je hebt gelijk.quote:Op maandag 25 juli 2005 21:22 schreef Forno het volgende:
[..]
Ja hoor, denk er zelf maar eens over na.
'Frankly dear, I don't give a damn.'quote:Op maandag 25 juli 2005 21:29 schreef R_ON het volgende:
Dus je bent noch voor, noch tegen abortus en euthanasie?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |