Je hebt zo van die moslims en gristenen die het zo tegen atheisten hebbenquote:Op maandag 25 juli 2005 20:47 schreef het_fokschaap het volgende:
waarom zou dat niet mogen ?
Antwoord even in de feedback geparkeerd.quote:Op maandag 25 juli 2005 20:53 schreef het_fokschaap het volgende:
even offtopic Akkersloot, misschien weet jij dit:
op basis van welke korantekst heeft Mohammed B. Theo van Gogh vermoord ? Het zou moeten gaan om een tekst die aangeeft dat een ieder die de profeet beledigt vermoord dient te worden of mag worden...
Dank je.quote:Op maandag 25 juli 2005 20:56 schreef Alicey het volgende:
Van andere moslims zal het vast niet mogen, dat is van geloof afvallen. Lijkt me ook een aardige inkopper.. Maar misschien bedoel je iets anders?
Helaas ben ik hier maanden lang onvrijwillig weg geweest waardoor mijn achtergrond niet bij iedereen bekend is. Als inkopper bedoeld dus.quote:Op maandag 25 juli 2005 21:01 schreef jogy het volgende:
Errh, sinds wanneer zou iemand geen atheïst mogen zijn? het is niet dat we een soort van atheïstisch vaticaan hebben ofzo, of een kerkgemeenschap waar we elke zondag gezellig bij elkaar kunnen zitten. Atheïsten geloven juist in niets maar we hebben dus ook geen opperatheïst om het aan te vragen. Hij moet het zelf weten.
Fijn dat je dat gelooft.quote:Op maandag 25 juli 2005 21:05 schreef Forno het volgende:
Bin Laden is een terrorist, geen islamiet. De man is lichtelijk psychopatisch, maar geen islamiet.
Toch interessant dat je zonder kennis van de islam toch wel weet dat Bin Laden geen echte islamiet isquote:Op maandag 25 juli 2005 21:51 schreef Forno het volgende:
Ik heb veel te weinig historische kennis van de islam om hier een zinnig antwoord op te geven. En eerlijk gezegd interesseert een dergelijk detail me ook niet, of Mohammed een psychopaat, epileptisch of whatever was. Ik geef alleen antwoord op je eerste vraag.
Ja nou, dat het toch even duidelijk isquote:Op maandag 25 juli 2005 21:36 schreef Akkersloot het volgende:
Helaas ben ik hier maanden lang onvrijwillig weg geweest waardoor mijn achtergrond niet bij iedereen bekend is. Als inkopper bedoeld dus.
Gemakkelijke stellilng name.quote:Op maandag 25 juli 2005 22:36 schreef Forno het volgende:
. Als Hitler 60 jaar geleden had gewonnen, dan waren we inmiddels al weer bevrijd.
0quote:Op maandag 25 juli 2005 22:36 schreef Forno het volgende:
; Stel 10 moslims de vraag of ze onder het regime van Bin Laden zouden willen leven, hoeveel zouden er Ja zeggen volgens jou?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |