Sterf.quote:Op maandag 25 juli 2005 20:46 schreef Brainvoyager het volgende:
Lieve mensen, pas een paar weken lid hier en ik wil jullie zeggen dat ik van jullie allemaal hou. Ik ben nu al van jullie gaan houden!
Zo dat wou ik ff kwijt.
bruinwerkerquote:Op maandag 25 juli 2005 20:46 schreef Brainvoyager het volgende:
Lieve mensen, pas een paar weken lid hier en ik wil jullie zeggen dat ik van jullie allemaal hou. Ik ben nu al van jullie gaan houden!
Zo dat wou ik ff kwijt.
Mits foto.quote:Op maandag 25 juli 2005 20:48 schreef Brainvoyager het volgende:
[..]
Pas als ik jou genomen heb met mijn zeer gewilde, goddelijke fallus...
Heb jij de FAQ al eens gelezen?quote:
ach wie het kleine niet eert....quote:
Ja, maar zolang het geen Yvonne's sliertjes en bonkjes topic is mogen er geen geslachtsdelen gepost worden. Derhalve zal er een ban moeten komen.quote:Op maandag 25 juli 2005 20:54 schreef Brainvoyager het volgende:
Jij wou toch een foto?
Ik hoop voor je dat de modjes hem nog niet gezien hebben. Aangezien er geen modjes aanwezig zijn lijkt het erop dat je een grote kans hebt.quote:Op maandag 25 juli 2005 20:56 schreef Brainvoyager het volgende:
kee haal 'm weg...
Gelukkig heb jij hem gequote en blijft het bewijsmateriaal intact.quote:Op maandag 25 juli 2005 20:57 schreef Poncho het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat de modjes hem nog niet gezien hebben. Aangezien er geen modjes aanwezig zijn lijkt het erop dat je een grote kans hebt.
Ik ben en blijf op bepaalde momenten subtiel.quote:Op maandag 25 juli 2005 20:58 schreef HuHu het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij hem gequote en blijft het bewijsmateriaal intact.
quote:Op maandag 25 juli 2005 21:00 schreef Poncho het volgende:
[..]
Ik ben en blijf op bepaalde momenten subtiel.
Ik zou niet willen dat deze schavuit zijn straf ontloopt.
Ik ook van jou, lieve HuHu.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |