Ik heb hem niet, maar hij schijnt erg slecht te zijn. Heel erg 'beweeglijke' camera e.d.quote:Op donderdag 10 november 2005 00:31 schreef Murray het volgende:
Als het goed is krijg ik binnenkort een DVD van Amsterdam..
http://members.home.nl/thummel/2005-07-15-unbroken-spirit-dvd.htm
Heeft iemand die toevallig al?
Ik vraag me af hoe het geluid dan is, qua galm....quote:Op donderdag 10 november 2005 10:12 schreef m021 het volgende:
[..]
Ik heb hem niet, maar hij schijnt erg slecht te zijn. Heel erg 'beweeglijke' camera e.d.
ik zou van leest gewoon ff van binnen bekijken.. had htdaab ook al eerder dan de releasequote:Op donderdag 10 november 2005 10:43 schreef calvobbes het volgende:
Hmmm... Iemand een idee of de DVD vandaag al te krijgen is?
Op de site van de Mediamarkt staat dat ze 'm vandaag al hebben. Maar vanleest en FRS zeggen dat je nu alleen nog kunt pre-orderen.
Hey dan heb ik een *tip* voor jou!quote:Op donderdag 10 november 2005 16:31 schreef Mister_Slide het volgende:
Nog nergens in heel Amsterdam de DVD gezien
Is opzich wel logisch
Dan maar morgen weer een rondje doen
Zo blijkt maar weer, er gaat niets boven Groningen.quote:Op donderdag 10 november 2005 16:31 schreef Mister_Slide het volgende:
Nog nergens in heel Amsterdam de DVD gezien
Is opzich wel logisch
Dan maar morgen weer een rondje doen
Waarom in Zwolle nou weer niet?quote:Op donderdag 10 november 2005 16:36 schreef Murray het volgende:
[..]
Zo blijkt maar weer, er gaat niets boven Groningen.![]()
Nou ja!quote:Op donderdag 10 november 2005 16:38 schreef Murray het volgende:
Op de pagina van Van Leest: http://www.vanleest.nl/pages/productview.asp?productid=936707&navid=47
Klanten voor dit prodoct kochten ook:
Om van te dromen
Frans Bauer
10 jaar hits
Frans Bauer
Live op de buhne
Jan Smit
Ik heb daar toch m'n twijfels bij , maar goed.
Alleen het feit dat hij in breedbeeld is maakt hem al 10x beter dan de meeste bootleg DVD's.quote:Op donderdag 10 november 2005 16:35 schreef Murray het volgende:
Bij de Mediamarkt Groningen ligt hij er al wel, werd al gespeeld op een breedbeeld, zag er toch wel heel goed uit.
Whahahaquote:Op donderdag 10 november 2005 16:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hey dan heb ik een *tip* voor jou!![]()
quote:I’m recording the sound for the DVD’s that are coming out, also for different b-sides and there are some other ideas for music from the live shows too.
Ringtones met applaus op de achtergrond.quote:Op donderdag 10 november 2005 18:08 schreef Waxxer het volgende:
Toch geen ringtones?
Of dat de rechten van de mens worden voorgelezen als je gebeld wordt...quote:Op donderdag 10 november 2005 18:09 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ringtones met applaus op de achtergrond.
Kanniewagte.
Ze nemen sowieso al elk concert op..quote:Op donderdag 10 november 2005 18:03 schreef calvobbes het volgende:
Hmmm... Op de site van U2 laten ze af en toe iemand aan het woord. Nu staat er een interessant stukje op van iemand die ervoor zorgt dat Bono zijn afluistering goed is en tegelijk een tweede functie heeft....
[..]benieuwd
http://mixonline.com/mag/audio_us_vertigo_tour/quote:Every show is being recorded, and so far, the tracks have been used on VH1 and HBO. Plans are also in the works to offer live recordings or work with a service such as iTunes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |