quote:Op maandag 25 juli 2005 22:20 schreef tong80 het volgende:
Komt ie nou pas met die blanke
Unbelievebalom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoi Wycciequote:Op maandag 25 juli 2005 22:26 schreef wyccie het volgende:
Hee da's Bloc Party
Ze had ook een goede leermeester. Bleeding Gums Murphy rules!quote:Op maandag 25 juli 2005 22:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Lisa Simpson is goedom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Goede saxofonisteJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Er zijn er - waarschijnlijk - al 2 geraden.quote:Op maandag 25 juli 2005 22:39 schreef wyccie het volgende:
Oeps sorry, nu staan er 3 plaatjesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Laten we ze 1 voor 1 raden.
Ik ben geen liefhebber van Bloc Party, iemand raadde ze aan, maar heb er nog niks geniaals in gehoord. Ik herkende ze alleen door die allochtonenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.best opmerkelijke bandleden.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
The Simpsons zijn gewoon erg goed.quote:Op maandag 25 juli 2005 22:39 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ze had ook een goede leermeester. Bleeding Gums Murphy rules!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die had ik al goed. Was mollige dammer.quote:Op maandag 25 juli 2005 22:41 schreef wyccie het volgende:
Laura Dern is goed, de man naast haar stond vorig jaar op Werchter.
Het plaatje van Diaan weet ik niet, ik ken weinig mensen van vroegerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ahum heb ik zeker gemist....quote:Op maandag 25 juli 2005 22:41 schreef wyccie het volgende:
Laura Dern is goed, de man naast haar stond vorig jaar op Werchter.
Het plaatje van Diaan weet ik niet, ik ken weinig mensen van vroegerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Stond ookquote:Op maandag 25 juli 2005 22:42 schreef wyccie het volgende:
ooooww lama .... ik moet dansende gele poppetjes ook gewoon als een JA interpreteren....*boink*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop