ja, omdat spielberg zijn naam er aan verbindtquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 13:12 schreef Duiveltja het volgende:
Tom Hanks?![]()
Ach, in de eerste Transformersfilm vond ik Leonard Nimoy als Galvatron en Orson Welles als Unicron ook niet verkeerd (dit kun je zien als een understatement in de categorie "vijf miljard euro en een lekker wijf? Mwoah, doe maar." of "Ah, mijn kanker wordt risicoloos en 100% genezen, leuk.") . Maar goed, wat mij betreft houden ze ook gewoon die geluidsband en maken ze een scene by scene remake.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 09:15 schreef Raenius het volgende:
Niemand anders dan Peter Cullen kan Optimus Prime doen, ik denk dat ALS ze iemand anders nemen voor zijn stem (of voor bijvoorbeeld Galvatron Megatron) ze zo'n beetje alle transfans tegen zich krijgen...
Ach, dat weet ik niet... Als ze het goed doen maakt het toch weinig uit wie de stemmen doen. Ik bedoel, het lijkt me sterk dat Orson Welles, Leonard Nimoy en Eric Idle in de stemcast van de serie zaten.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 09:15 schreef Raenius het volgende:
Niemand anders dan Peter Cullen kan Optimus Prime doen
Hear Hear.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 12:30 schreef Karboenkeltje het volgende:
. Maar goed, wat mij betreft houden ze ook gewoon die geluidsband en maken ze een scene by scene remake.
Nee, de Unicron sterfscene, met z'n Rosebud achtige uitspraak.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:04 schreef Raenius het volgende:
Unicron: " I have summoned you here for a purpose "
Megatron: " Nobody summons Megatron! "
Unicron: " Then it pleases me to be the first "
Inderdaad Unicron / Galvatron / Megatron / Soundwave / etc etc moet eigenlijk allemaal hetzelfde blijven!
Destinyyyyyyyy...quote:Op donderdag 14 oktober 2004 00:28 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nee, de Unicron sterfscene, met z'n Rosebud achtige uitspraak.
Z'n laatste rolquote:Op donderdag 14 oktober 2004 00:29 schreef Karboenkeltje het volgende:
Orson Welles als stem van de planetenvreter, ge-welverdraaid-weldig!
Unicron is wel erg memorabel jaquote:Op donderdag 14 oktober 2004 00:29 schreef Karboenkeltje het volgende:
Orson Welles als stem van de planetenvreter, ge-welverdraaid-weldig!
Kan je hem voorstellen als de stem van Darth Vader? Die rol heeft hij afgewezenquote:Op donderdag 14 oktober 2004 00:40 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Unicron is wel erg memorabel ja
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |