quote:NUMB3RS dominated its time period in households (7.8/14), viewers (11.55m), adults 25-54 (4.5/12) and adults 18-49 (3.3/10). NUMB3RS had a +25% advantage over second place ABC in adults 25-54 (4.5 vs. 3.6), +10% advantage over second place ABC in adults 18-49 (3.3 vs. 3.0) and +2.80m viewers more than second place NBC (11.55m vs. 8.75m, +32%). NUMB3RS was Friday's top rated program in adults 18-49 and adults 25-54 as well as the most watched program of the night.
http://www.tvrules.net/modules.php?name=News&file=article&sid=7211
Ik heb nu alle 12 afleveringen gezien en ik weet niet of die vrouw nu wel of niet weg is, in de laatste afleveringen kwam ze namelijk weinig voor, maar ik heb niet iets kunnen vinden waar staat dat ze echt weg is (dan hadden ze toch wel een beter einde voor haar kunnen maken?)quote:Op maandag 25 juli 2005 17:33 schreef Steve-O het volgende:
Heb het 1e seizoen al helemaal gezien .
Erg leuk
Weer is wat anders als CSI al die zaken op lossen met behulp van kansberekingen enzo.
Goede cast ook jammer dat die vrouwelijk FBI'r na 10 episodes is gesmeert
Deze?quote:Op maandag 25 juli 2005 17:33 schreef Steve-O het volgende:
Heb het 1e seizoen al helemaal gezien .
Erg leuk
Weer is wat anders als CSI al die zaken op lossen met behulp van kansberekingen enzo.
Goede cast ook jammer dat die vrouwelijk FBI'r na 10 episodes is gesmeert
Tja en dan willen ze een topzender worden. Kwart over 11 en dan met reclame erbij zal het kwartover 12 zijn voordat het afgelopen is. Hoeveel kijkers zal het dan trekken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 04:22 schreef CryARiver het volgende:
Deze serie wordt binnenkort op SBS6 uitgezonden. Na shownieuws (rond kwart over 11)
Ja kut, gemistquote:Op zaterdag 17 september 2005 17:38 schreef Aryan_S het volgende:
Vandaag de eerste aflevering op SBS6, om 23:15 dus. Geen slimme tijdstip, maar goed daar zullen ze zelf wel achter komen.
quote:Friday, September 23, 10PM ET/PT
"Judgment Call"
In the second season premiere, Don uses Charlie and Megan's expertise when the FBI is called to the scene of a federal judge's wife's murder.
Rating: TVPG-LV
Als je het over het Nederlands tv publiek hebt dan geef ik je wel gelijk. Die kijken liever naar programma's zoals paradise hotel, herken de homo, rtl boulevard e.d.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:35 schreef Mikkie het volgende:
Vanavond weer een aflevering op SBS.
Ik weet niet helemaal wat ik er van moet vinden. Op zich is het allemaal niet onaardig bedacht, maar het probleem is dat mensen niet mee kunnen denken met de manier waarop gewerkt wordt. Men kan zich niet identificeren met de wiskundige vergelijkingen, men kan zelf niet meedenken tijdens het programma, ik vrees dat dat een groot manco is en uiteindelijk op gaat breken.
het tweede seizoen dus bij veronica? of zouden ze eerst gaan herhalen?quote:Verder bekende programma’s als: Het Beste Idee Van Nederland, Tattoos & Piercings, Top Gear en veel series (Invasion, Numbers, Stargate Atlantis, Criminal Minds, NCIS, JAG
Komt vooral omdat ze met seizoen 2 beginnen, zonder dus dat je de inleiding hebt gehad van seizoen 1. Heel apart vind ik dat, beginnen bij 2 zonder introductie.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:49 schreef Smoonshine het volgende:
Ik vond die redenatie van die gast ook heel bijzonder. Er komt volstrekt willekeurig aan de hand van motief, waardering resultaat en nog een paar meer dingen iemand uit die ze via een tiplijn hebben binnengekregen. Ten eerste wisten ze bijna niets van die gast, maar om een of andere vage Pi redenatie komt hij er wel hoog uit. Zo ken ik er ook nog wel een paar.
Daarnaast is het toch zeker niet zo dat degene die het meest resultaat heeft van de moord het altijd gedaan heeft. Tuurlijk zijn ze verdacht, maar hier is degene met het hoogste resultaat gewoon de dader. Erg bijzonder, maar ja, je moet je Numb3rs toch ergens op baseren.
Nee, ik vond deze eerste aflevering knap waardeloos. Apart dat zo'n serie als dit wel een 2de seizoen krijgt en een serie die heel wat beter/spannender is (Invasion) na 1 seizoen wordt stopgezet.
Op zich is het idee erachter ook helemaal niet verkeerd. Het probleem vind ik een beetje dat, omdat de theorie zo ingewikkeld is, ze het maar heel beperkt uitleggen. Alles lijkt een beetje uit de lucht te komen vallen, waar in bijvoorbeeld CSI alles wel duidelijk uitgelegd wordt. Je kunt in Numb3rs niet meedenken met de oplossers. Puur, omdat de materie te lastig is voor mensen die er geen verstand van hebben. Dat is denk ik een beetje het manco van de serie.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:36 schreef axis303 het volgende:
Ik vind het een zeer interessante serie.
Tuurlijk lullen ze over Pi en Bayes Theorem, maar ze runnen aan de hand van die stellingen computersimulaties, dus wat dat betreft is het niet eens zo gek om het in de dialogen alleen te beperken tot een samenvatting.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |