Wel limburg?quote:Op maandag 25 juli 2005 17:04 schreef Ooink het volgende:
Nederland klopt wel , maar geen Maastricht of Groningen
Dat zou wel eens heel goed kunnenquote:Op maandag 25 juli 2005 17:07 schreef Daiha het volgende:
[..]
Wel limburg?
Of zijn dit soort vragen ongeoorloofd?![]()
Stats? Heb ik in mijn 2 weken afwezigheid iets gemist?quote:Op maandag 25 juli 2005 17:08 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Heb de stats nu tot deeltje 52 bijgewerkt........
Wat een rotklus! Maarja, ik heb nu toch niks beters te doen
Nou vooruit omdat je zo aandringtquote:Op maandag 25 juli 2005 17:53 schreef rosstek het volgende:
TS zou je deze link in de openingspost willen zetten?
Raad de Stad - Deel 65
quote:Salzburg, Oostenrijk
quote:Nee maar land is wel goed
Volgens mij moet er gzocht worden in Oostenrijk...quote:Basel, Zwitserland??
Dresden, Duitsland??
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:08 schreef rosstek het volgende:
[..]
[..]
[..]
Volgens mij moet er gzocht worden in Oostenrijk...
Ik dacht ook aan Villach, echter op de foto staat een dubbele kerktoren en in Villach gewoon 1 toren, dus ik denk niet dat het goed is...quote:Op zondag 31 juli 2005 14:38 schreef Singa het volgende:
villach
Toch wel hoor...quote:Op zondag 31 juli 2005 16:02 schreef ETA het volgende:
Ik dacht ook aan Villach, echter op de foto staat een dubbele kerktoren en in Villach gewoon 1 toren, dus ik denk niet dat het goed is...
shit happensquote:Op zondag 31 juli 2005 21:17 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
shit, je was me net voor
Even voor de duidelijkheid:quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:49 schreef The_Viper het volgende:
Quezon city, Fillipijnen?? ( Omdat je net zei dat het de grootste van het land was, en Bangkok Thailand in de buurt is.... )
Ja, dit moet em wel zijn, ik had het net met Google Earth opgezocht en daar zag je die viaducten ed goed en daarna een soort van rood-oranje-achtig gebied.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:40 schreef knillis het volgende:
Little Rock, Arkansas
*Regels doorneemt.quote:Op maandag 8 augustus 2005 15:55 schreef rosstek het volgende:
Sacramento , California , USA .
Nee, nee en nog eens nee.
neenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:28 schreef EagleJ het volgende:
Dat het de USA is lijkt me duidelijk, gezien dat grote monster (lees: pick-up truck) dat daar voorbij rijdt. Maar in elke staat staat wel zo'n State Capitol (aangenomen dat het om een Capitol gaat), dus ik begin met een gokje: Denver, Colorado, USA?
ook nietquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:01 schreef The_Viper het volgende:
Havana, Cuba?
helemaal mee eens, alleenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:39 schreef The_Viper het volgende:
Frankfort, U.S. state of Kentucky?
Wat een gruwelijk mooie gebouwen zijn sommige Capitolen! Vooral die van Iowa, die is helemaal met goud bedekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |