Hoelang is Billie Turf eigenlijk weg?quote:
kan niet lang genoeg zijnquote:Op maandag 25 juli 2005 15:52 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Hoelang is Billie Turf eigenlijk weg?
Niet lang genoegquote:Op maandag 25 juli 2005 15:52 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Langer dan dat je er over duurt een rondje om jou heen te lopen, dus dat is vrij lang zeg maar.quote:Op maandag 25 juli 2005 15:52 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ik check vaak even de AT lijst, pakkende titels wil ik ff de topics van doorlezenquote:
hé..... een pluisje....quote:Op maandag 25 juli 2005 16:18 schreef Chocobo het volgende:
Kelly (Man dude van BB) beantwoord wat vragen van Jensen omdat ze haar theorie gehaald heeft
Jensen: He Kel.... fijn dat je je theorie binnen hebt
Kel: Ja het ging goed he
Jensen: Jazeker,..... nu weet je dus dat links altijd voorrang heeft
Kel: Ja precies
Cho:
Ik weet hetquote:Op maandag 25 juli 2005 16:53 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Whahahahaah![]()
gijs, heeeeeerlijk toch
volgens mij ook ja maar stoppen die? en ze hebben net zo'n fucking dure reclamecampagnequote:Op dinsdag 26 juli 2005 08:30 schreef Bastard het volgende:
Ik hoorde dat Scarlett one er mee gaat ophouden, hier was toch ook iemand pas overgestapt op scarlet
Ja, die reklamecampagne blijkt dus briljant te zijn, ze hebben heel veel aanmeldingen gehad, waardoor het bedrijf als het ware ontploft is.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 08:31 schreef Magneet het volgende:
[..]
volgens mij ook ja maar stoppen die? en ze hebben net zo'n fucking dure reclamecampagne
zoooo vaak idd, ik ben op zich blij dat ze daar bij mijn baas flink voor op hun hoede zijn alhoewel we het afgelopen 8 maanden 30 of 35 man aangenomen hebben das meer dan 33% extra mensenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 08:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja, die reklamecampagne blijkt dus briljant te zijn, ze hebben heel veel aanmeldingen gehad, waardoor het bedrijf als het ware ontploft is.
Ze kunnen niet waarmaken waar ze mee adverteren namelijk.
Eigenlijk omdat de sturing van het bedrijf niet juist zou zijn.
Maar zo gaat dat wel vaker met managers tegenwoordig, topfunctie met salaris en auto, een plan neerzetten wat onhaalbaar is, en bij de zinkende boot als laatste het schip verlaten, om daarna weer aangenomen te worden bij het volgende bedrijf.
Erg goed verwoord van die pik!!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 08:07 schreef Nice_Guy_Eddie het volgende:
25-07-2005
................................
Geert Wilders
Dat meen je nietquote:Op dinsdag 26 juli 2005 08:30 schreef Bastard het volgende:
Ik hoorde dat Scarlett one er mee gaat ophouden, hier was toch ook iemand pas overgestapt op scarlet
Ze stoppen even met de reclame en nieuwe aanvragen omdat ze de grote stroom aanvragen niet aankunnenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 08:30 schreef Bastard het volgende:
Is best netjes hoor, vaste telefoon, mobiel en internet voor 39 euroquote:Op dinsdag 26 juli 2005 08:53 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Dat meen je niet![]()
... hahahaha ... dat is snel.
En terecht ook.... want het was allemaal niet zo mooi als dat het eruit zag...
ja, maar ze kunnen het niet leveren..quote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:12 schreef Nice_Guy_Eddie het volgende:
[..]
Is best netjes hoor, vaste telefoon, mobiel en internet voor 39 euroincl KPN
netwerkkosten
He, een pluisje.....quote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
ja, maar ze kunnen het niet leveren..
Ik hoorde een man die er had gewerkt (verantwoorlijk voor devisie A'dam) en die gaf aan dat het beste netwerk toch nog steeds KPN is. Je betaald iets meer, maar je hebt wel vastigheid. Plus de prijzen daar zullen ook nog wel zakken nu de telecom markt steeds meer vrijgegeven word. KPN heeft het monopolie niet meer he.
Heb de praktikant van z`n computer afgeschoptquote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:17 schreef Bastard het volgende:
Wat ben je trouwens veel online in ene Gijs?
Schijt aan de baas?
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:25 schreef Bastard het volgende:
http://www.nu.nl/news/564(...)jk_van_de_kaart.html
'Ja die was echt geweldigquote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:20 schreef Bastard het volgende:
Ik heb gisteravond in bed nog na liggen lachen om dat hoofd van die vent trouwens
Dat nagenieten.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:20 schreef Bastard het volgende:
Ik heb gisteravond in bed nog na liggen lachen om dat hoofd van die vent trouwens
Ja, heb jij dat nooit dan?quote:
Heb het wel es.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja, heb jij dat nooit dan?
Lig ik in bed, ga ik even de leuke dingen af van de dag.. zie je dat hoofd weer.. lig je weer te gniffelen
Kom effies een weekje bij mij werkenquote:
mag ik dan metquote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:58 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Kom effies een weekje bij mij werken![]()
Daar is het hartstikke druk![]()
dan doe ik toch echt veel liever spinning maar daar moet ik helaas fucking ver voor wegquote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:06 schreef Nice_Guy_Eddie het volgende:
* Magneet op-en-neer ziet springen*![]()
dat dommequote:Automobiliste klem onder hek parkeergarage
AMSTERDAM - Vergeetachtigheid heeft een bewoonster van de Sumatrakade in Amsterdam maandag met blauwe plekken en kneuzingen moeten bekopen. Zij had net haar auto geparkeerd en de parkeergarage bij haar woning verlaten, toen ze erachter kwam dat ze iets was vergeten.
Ze snelde terug en wilde onder het hek door duiken, dat op dat moment alweer omlaag ging. De vrouw dacht dat het hek door haar weerstand wel zou stoppen, maar dat bleek niet het geval. Het gevaarte stopte niet en drukte het slachtoffer tegen de grond. Daarbij kwam zij lelijk knel te zitten onder het parkeerhek.
Een hulpvaardige buurtbewoner bracht redding door met de transponder van zijn auto het hek weer omhoog te brengen. De vrouw kwam met de schrik vrij uit haar benarde positie. Ambulancepersoneel heeft haar ter plekke behandeld. De politie heeft de eigenaar van de parkeergarage van de gevaarlijke situatie op de hoogte gebracht.
Ik gun het haar wel, klinkt als zo'n doorsnee vrouwelijke automobiliste die dr rijbewijs heeft gekregen door de kleding die ze die dag aan had.quote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik gun het haar wel, klinkt als zo'n doorsnee vrouwelijke automobiliste die dr rijbewijs heeft gekregen door de kleding die ze die dag niet aan had.
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:39 schreef Bastard het volgende:
Of laat het zo'n burgelijke sherryhoer zijn.. (thank you God)
Nee beetje gerelaxed.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hoe was je weekend trouwens? Zwaar gehad zeker
quote:
WHOEHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHquote:
WHOEHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:
ik heb nu al geen zin meerquote:
ik ook niet, zit alleen maar nieuws te posten voor Fok!sportquote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:51 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik heb nu al geen zin meer![]()
moet nog 7 uur
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:51 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik heb nu al geen zin meer![]()
moet nog 7 uur
lulquote:
Drukke dag gehad?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:19 schreef silver-surfer het volgende:
1 uur en 12 minuten
Ja best wel.... hoop repareren van Mupu...quote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:37 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja best wel.... hoop repareren van Mupu...
quote:
Ow joh.. ahh dat vind ik wel zielig eigenlijk voor dr hoor.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:55 schreef silver-surfer het volgende:
[..].... neeee gijs... sinds we verhuisd zijn niet meer hoor... ze houdt het allemaal niet meer bij joh..
Ze snap geen HOL van die nieuwe dingen
Ja.. is ook best zielig hoor... maar ze snap het gewoon echt niet...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ow joh.. ahh dat vind ik wel zielig eigenlijk voor dr hoor.
Tis al knap dat zij zo mee doet in de datacom wereld..
Ik zit zelf ook altijd wel ff te kijken van "huh wat bedoel je nu weer .net framework" bijv.
en Nootquote:
Arjan is ook een hond wa?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:11 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja.. is ook best zielig hoor... maar ze snap het gewoon echt niet...
Je kan het 10 keer vertellen... en dan zegt ook 10 keer... "Hmmmmm.... ok... ja... ok... prima..."
En later durft ze het niet meer te vragen... en dan komt Arjan weer kankeren op ons... dat er fouten worden gemaakt
Tigress tochquote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:51 schreef -Struikrover- het volgende:
Wie is wendy@infonet.nl ?
dat adres klopt niet meer denk...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:51 schreef -Struikrover- het volgende:
Het hele adres klopt niet, dus gaat niet werken ook.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:51 schreef -Struikrover- het volgende:
neequote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:20 schreef Bastard het volgende:
We hebben een Maxi Cosi en een babywalkietalkie gekocht
Via marktplaats
iK KRIJG MISSCHIEN OOK EEN FIESTAquote:Op woensdag 27 juli 2005 07:25 schreef Magneet het volgende:
ik moest nog ff naar me werk crossen man
quote:Op woensdag 27 juli 2005 07:53 schreef Nice_Guy_Eddie het volgende:
Maar dan wel de sport
[afbeelding]
Heb ff andere foto`s ge-uploadquote:Op woensdag 27 juli 2005 07:55 schreef Magneet het volgende:
je hebt trouwens in benzine ook nog de Ford Fiesta 2.016v st 110kW (3d)
wat krijg je nu de diesel of de benzine? en 100pk is idd flink maar vergeet niet dat mijn 14.tdci al 1040 kilo weegtquote:Op woensdag 27 juli 2005 07:59 schreef Nice_Guy_Eddie het volgende:
[..]
Heb ff andere foto`s ge-upload
Die 2 liter word een beetje te duur vrees ik
Maargoed 100 pk in zo`n klein bakkie is best veel
sorryquote:
Benzine, die weegt 1010 kg en zit in 11 sec aan de honderdquote:Op woensdag 27 juli 2005 08:01 schreef Magneet het volgende:
[..]
wat krijg je nu de diesel of de benzine? en 100pk is idd flink maar vergeet niet dat mijn 14.tdci al 1040 kilo weegt
0 - 100 in 14.9 secondenquote:Op woensdag 27 juli 2005 08:06 schreef Nice_Guy_Eddie het volgende:
[..]
Benzine, zit in 11 sec aan de honderd
jouw 1,4 cdti doet er 15,5 over
Ja onwijs.....quote:
quote:
Dat lukt Roy niet.quote:Op woensdag 27 juli 2005 08:06 schreef Nice_Guy_Eddie het volgende:
[..]
Benzine, die weegt 1010 kg en zit in 11 sec aan de honderd
binnenkomstquote:
ik ken het, zeker tot laat moeten werken dan is dat altijd extra ergquote:Op woensdag 27 juli 2005 08:11 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Ja onwijs.....
Ken je dat dat je de hele dag nog een keer voorbij ziet komen![]()
Ging echt nergens over...... en dat de hele nacht![]()
Ik ga op m`n nieuwe werkplek nog maar zo`n 9500 km rijden + 10000 km prive. Dus ik mag gewoon benzine gaan rijdenquote:Op woensdag 27 juli 2005 08:08 schreef Magneet het volgende:
[..]
0 - 100 in 14.9 seconden
en geloof me die gassen niet door want ik doe het sneller, ondanks dat het maar 69 pk is is hij fucking pittig.
Maar benzine moet er dan ook geen gastank is of mag jij gewoon benzine rijden ( mogen wij tegenwoordig ook maar dan moeten we wel 4 jaar/35000 tellen ipv 4 jaar/30000
quote:Microsoft wil patent op emoticons
Uitgegeven: 25 juli 2005 14:54
Laatst gewijzigd: 25 juli 2005 15:30
AMSTERDAM - Microsoft poogt een patent te krijgen op zelfgemaakte emoticons. Het patent heeft betrekking op het selecteren van pixels om een emoticon (smiley) te creëren door karakters in een bepaalde volgorde achter elkaar te zetten. Aan de hand van de ingetikte karakters wordt de emoticon gereconstueerd. Dat schrijft ZDnet op haar site.
Mark Taylor, directeur bij het Open Source Consortium, noemt het patent "erg gevaarlijk". Aanvankelijk dacht Taylor dat het om een neppatent ging dat door jeugdigen voor de grap op internet was gezet. Hij schrok toen bleek dat Microsoft echt patent probeert te krijgen op de emoticons. Volgens Taylor kan het patent erg problematisch zijn, omdat emoticons veel gebruikt worden in normale menselijke communicatie.
Het patent kan door Microsoft worden gebruikt om te voorkomen dat concurrenten van het populaire MSN Messenger in de toekomst meer van dergelijke programma's ontwikkelen.
nice en de lease van je huidige auto loopt nu toevallig af of wat? Lijkt me niet dat ze per klus een andera uto pakken. Bij ons is het prive gebruik trouwens vrijquote:Op woensdag 27 juli 2005 08:29 schreef Nice_Guy_Eddie het volgende:
[..]
Ik ga op m`n nieuwe werkplek nog maar zo`n 9500 km rijden + 10000 km prive. Dus ik mag gewoon benzine gaan rijden
Zit al op 138000, je mag bij 140000 een nieuwe bestellenquote:Op woensdag 27 juli 2005 08:43 schreef Magneet het volgende:
[..]
nice en de lease van je huidige auto loopt nu toevallig af of wat? Lijkt me niet dat ze per klus een andera uto pakken. Bij ons is het prive gebruik trouwens vrij
beterz danquote:Op woensdag 27 juli 2005 08:46 schreef Nice_Guy_Eddie het volgende:
[..]
Zit al op 138000, je mag bij 140000 een nieuwe bestellen![]()
quote:In Tokio heeft Sony enkele nieuwe details bekendgemaakt over de opvolger van de PlayStation 2. Het bedrijf is van plan de PlayStation 3 na de introductie voor een periode van tien jaar op de markt te houden . Die introductie zal ook gepaard gaan met een hoge prijs voor de console. In eerste instantie wordt de verkoopprijs niet afgestemd op wat een gemiddeld huishouden over heeft voor een PlayStation. Sony verwacht echter wel dat door de lange levensduur de hoge prijs gerechtvaardigd wordt. Marktonderzoeker Merrill Lynch berekende onlangs de fabricagekosten van het apparaat op zo'n 500 dollar per stuk.
Analisten van Merrill Lynch gingen ervanuit dat Sony de console met verlies zou verkopen voor zo'n 400 dollar, zeker met het oog op de concurrentie van de Xbox 360. Microsoft heeft bevestigd dat zijn console ongeveer 300 dollar gaat kosten. De PS3 is nog steeds in ontwikkeling en de definitieve specificaties zijn nog niet bekend bij spellenfabrikanten. Zeker is dat ondersteuning voor HD-beeldformaten vanaf het begin volledig zal zijn. Problemen zijn er verder bij de levering van systemen aan fabrikanten voor het ontwikkelen van games. Sony hoopt in de komende maanden de productie daarvan te kunnen opschroeven naar enkele duizenden per maand.
ikke wel jaquote:Op woensdag 27 juli 2005 08:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Na avonddienst weer de ochtenddienst Gijs? Jij houdt van je werk he
quote:
Ja dus.quote:Op woensdag 27 juli 2005 09:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijs er staat nog een '9' op de klok hoor.
Iedere dag een uurtje eerder opstaan dusquote:Op woensdag 27 juli 2005 09:57 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ja dus.
Ff wennen voor volgende week.
ik sta op het moment iedere dag om 6.00 op dus 8.00 is uitslapen maar daar ben ik volgende week ook were vanafquote:Op woensdag 27 juli 2005 10:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
Iedere dag een uurtje eerder opstaan dus
Ik kan niet eens meer uitslapen ook geloof ik, ben gewoon 0800 vanzelf wakker.
Of je maakt het sávonds wat later, dan wil het wel.quote:Op woensdag 27 juli 2005 10:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
Iedere dag een uurtje eerder opstaan dus
Ik kan niet eens meer uitslapen ook geloof ik, ben gewoon 0800 vanzelf wakker.
ik nog 3 weken en dan vakantiequote:Op woensdag 27 juli 2005 10:13 schreef Magneet het volgende:
[..]
ik sta op het moment iedere dag om 6.00 op dus 8.00 is uitslapen maar daar ben ik volgende week ook were vanaf2 weekjes rustig in EIndhoven en dan vakantie
Kan het dus automatisch ook niet laat maken savonds zomaar.. als je gewend om om 2300 te gaan slapen, word je ook in het weekend om die tijd mol. Logisch denk.quote:Op woensdag 27 juli 2005 10:15 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Of je maakt het sávonds wat later, dan wil het wel.
Tis natuurlijk wel zonde van je dag.
De eerste 10.000 kills in UC2.![]()
Ja wellicht, maar het boeit me ook helemaal niet dat ik "op tijd" naar bed ga.quote:
Nutteloze info.....quote:Op woensdag 27 juli 2005 10:42 schreef Magneet het volgende:
[..]
die heeft permanent last van der rug door dat gewicht
quote:
quote:
nietquote:
quote:
onderkaak???quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:03 schreef Magneet het volgende:
ik vind die onderkaak een paar kilometer te groot eigenlijk
ik hou um lekker voor dat beetje geld wat je er nog voor krijgt game ik nog wel ff door, en die 360 komt er hier toch niet meteen in. De versie met hdd duurt langer dan de standaard versie voor hij er is en ik heb toch het geld nietquote:Op woensdag 27 juli 2005 11:15 schreef Nice_Guy_Eddie het volgende:
Net filmpje gezien ......gek geworden
*Xbox op markplaats zet*
*Struikrover uit friendlist schopt*quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:15 schreef Nice_Guy_Eddie het volgende:
Net filmpje gezien ......gek geworden
*Xbox op markplaats zet*
quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:12 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
onderkaak???
STRUIKKKKKKKKKKKKKKKK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
waar ben je???
![]()
stomme homo's hier
Of je in het weekend nog wel gamed.quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:21 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
we zijn niet allemaal werkeloos geweest
Geen xbox meer, geen live meer, geen pgr2 of halo2 meer, beetje nutteloos om je account dan te bewaren wa?quote:
Klinkt allemaal leuk die duurdere versies, maar feit is dat ik nu de hdd ook niet gebruik. Of je moet er tv mee kunnen opnemenquote:Op woensdag 27 juli 2005 11:17 schreef Magneet het volgende:
[..]
ik hou um lekker voor dat beetje geld wat je er nog voor krijgt game ik nog wel ff door, en die 360 komt er hier toch niet meteen in. De versie met hdd duurt langer dan de standaard versie voor hij er is en ik heb toch het geld niet
En Forza danquote:Op woensdag 27 juli 2005 11:23 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Of je in het weekend nog wel gamed.
Zag je denk ik voor het laats met outlaw golf en Halo 2.
Toch alweer wat maandjes geleden.
Gijs, zogauw er een PGR3 en Halo 3 is raak ik die Xbox toch nooit meer aanquote:Op woensdag 27 juli 2005 11:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Geen xbox meer, geen live meer, geen pgr2 of halo2 meer, beetje nutteloos om je account dan te bewaren wa?
Ik zou hem zoiezo niet verkopen, DAT is pas zonde van je geld.
zonder hdd kan je geen extra content downloaden of xbox 1 games spelenquote:Op woensdag 27 juli 2005 11:23 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Klinkt allemaal leuk die duurdere versies, maar feit is dat ik nu de hdd ook niet gebruik. Of je moet er tv mee kunnen opnemen
Dat wist ik nietquote:Op woensdag 27 juli 2005 11:24 schreef Magneet het volgende:
[..]
zonder hdd kan je geen extra content downloaden of xbox 1 games spelen
Die ene keer.quote:
mensen zijn steeds meer hun eigen games gaan spelen ipv de games die ze samen doen. en na RBS is er niet echt een game geweest die we zoveel met elkaar gegamed hebben, RBS-BA nog een beetje maar ook al lang niet zoveelquote:Op woensdag 27 juli 2005 11:26 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Die ene keer.
Een ieder moet natuurlijk doen wat ie zelf wil in z'n vrije tijd.
Het valt wel op dat er weinig mensen online zijn, vergeleken met vorig jaar.
Heb met B nog best wat uurtjes PGR2 gespeeld net voordat Forza uitkwam. Was toch wel weer heel gaafquote:Op woensdag 27 juli 2005 11:26 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Die ene keer.
Een ieder moet natuurlijk doen wat ie zelf wil in z'n vrije tijd.
Het valt wel op dat er weinig mensen online zijn, vergeleken met vorig jaar.
Zag dat de prijs van de 360 wat hoger uitvalt op play.com, daar staat ie voor 639.99 euro.quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:24 schreef Magneet het volgende:
[..]
zonder hdd kan je geen extra content downloaden of xbox 1 games spelen
Halo 2 toch wel een 2 maandjesquote:Op woensdag 27 juli 2005 11:27 schreef Magneet het volgende:
[..]
mensen zijn steeds meer hun eigen games gaan spelen ipv de games die ze samen doen. en na RBS is er niet echt een game geweest die we zoveel met elkaar gegamed hebben, RBS-BA nog een beetje maar ook al lang niet zoveel
zelfde introductie prijs dus zo ongev ere als de xbox & de ps2 maar dat was te verwachten.quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:28 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Zag dat de prijs van de 360 wat hoger uitvalt op play.com, daar staat ie voor 639.99 euro.
Flinke hap uit de portomonee.![]()
halo 2 2 maanden inderdaad en dan nog die tweede maand echt haast niet gedaan. Multiplayer kwam qua fun ook nog niet in de buurt van rbsquote:Op woensdag 27 juli 2005 11:29 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Halo 2 toch wel een 2 maandjes
En zoals ik net al zei hebben B. en ik PGR2 weer opgepakt zo`n 2 maandjes voor Forza
Een keer gespeeld inderdaad.quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:29 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Halo 2 toch wel een 2 maandjes
En zoals ik net al zei hebben B. en ik PGR2 weer opgepakt zo`n 2 maandjes voor Forza
mss dat ik halo 2 dan maar weer een keer moet gaan kopen uit de tweedehandsbak of is het het dat nu ook weer niet waard?quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
Een keer gespeeld inderdaad.
Kheb eigenlijk vorig weekend goed lol gehad met HALO 2 weer.. nieuwe maps, stats herset.
Yep, das 1500 gulden .. meer als de vorige nieuwe versie dus.quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:28 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Zag dat de prijs van de 360 wat hoger uitvalt op play.com, daar staat ie voor 639.99 euro.
quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:28 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
300 dollar, zal wel 300 euro worden hierquote:Analisten van Merrill Lynch gingen ervanuit dat Sony de console met verlies zou verkopen voor zo'n 400 dollar, zeker met het oog op de concurrentie van de Xbox 360. Microsoft heeft bevestigd dat zijn console ongeveer 300 dollar gaat kosten . D
Ja vind ik wel, ik speelde Team training, kan kennelijk alleen op de nieuwe maps, maar had in 5 sec. een volle room. Eigenlijk de hele avond geen probleem gehad met mensen die joinde.quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:33 schreef Magneet het volgende:
[..]
mss dat ik halo 2 dan maar weer een keer moet gaan kopen uit de tweedehandsbak of is het het dat nu ook weer niet waard?
Jep.quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Yep, das 1500 gulden .. meer als de vorige nieuwe versie dus.
Maar M$ heeft vlgs mij nog geen richtprijs afgegeven wel? Maar goed, zou best kunnen hoor voor dat geld. De mensen kopen hem toch wel meteen, althans je hebt altijd mensen die hem meteen willen kopen, dus kan de prijs hoog starten.
Als dat echt de prijs is.. wacht ik in ieder geval nog met een paar honderd verlaging eer ik hem haal
ik was er op zich best aardig in ja denk dta ik het dan weer gewoon haal, zal nu wel voor 17.5 bij de FRS liggen of niet?quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja vind ik wel, ik speelde Team training, kan kennelijk alleen op de nieuwe maps, maar had in 5 sec. een volle room. Eigenlijk de hele avond geen probleem gehad met mensen die joinde.
Jij was er dacht ik ook wel goed in toch?
Ja, ik vind het af en toe leuk een FPS te spelen, gewoon lekker knallen en doen.. spel hou ik dus wel voor dr bij.
quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:42 schreef Magneet het volgende:
[..]
ik was er op zich best aardig in ja denk dta ik het dan weer gewoon haal, zal nu wel voor 17.5 bij de FRS liggen of niet?
je krijgt er tegenwoordig nog maar 7.50 voor terug als je hem inleverd en dan is dat meestal weer de prijs van de FRS meen ikquote:Op woensdag 27 juli 2005 11:43 schreef gijsje79 het volgende:
[..]![]()
![]()
Denk niet voor 17,50
Anders ff kijken op marktplaats of vraag en aanbod.
Ik denk dat je beter in V&A checked, en marktplaats inderdaad wil je hem goedkoop hebben.. misschien play ofzo.. of ruilen ergens tegen een ander spel in GAM.quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:42 schreef Magneet het volgende:
[..]
ik was er op zich best aardig in ja denk dta ik het dan weer gewoon haal, zal nu wel voor 17.5 bij de FRS liggen of niet?
ik zal us gaan kijkenquote:Op woensdag 27 juli 2005 11:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik denk dat je beter in V&A checked, en marktplaats inderdaad wil je hem goedkoop hebben.. misschien play ofzo.. of ruilen ergens tegen een ander spel in GAM.
Maar ik zeg het, nu ik heb weer een beetje opgepakt krijg ik er wel weer lol in, zonde om dat spel weg te doen imho.
Ow ok.. maar ja, je hebt ook wel vrije tijd denk ik dan?quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:02 schreef Magneet het volgende:
en ik heb er denk ik niet eens tijd voormoet ook nog flink er tegenaan met leren de komende tijd
quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:54 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Hier, een fototje![]()
[afbeelding]
uur of 6 thuis, eten, uurtje leren, uurtje nieuwsposten op fok, nog ff wat tv kijken dan is de avond al bijna om, ben allang blij dat ik nu af ent oe nog wat gta-sa kan doenquote:Op woensdag 27 juli 2005 12:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ow ok.. maar ja, je hebt ook wel vrije tijd denk ik dan?
quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:54 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Hier, een fototje![]()
[afbeelding]
Ja terechtquote:Op woensdag 27 juli 2005 12:57 schreef Magneet het volgende:
[..]
uur of 6 thuis, eten, uurtje leren, uurtje nieuwsposten op fok, nog ff wat tv kijken dan is de avond al bijna om, ben allang blij dat ik nu af ent oe nog wat gta-sa kan doen
en als de kleine er is word het allemaal nog minder qua tijd. Denk ook niet dat ik nog superveel games zal kopen tegen die tijdquote:Op woensdag 27 juli 2005 12:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja terecht
En dan ben je ook zo een paar uurtjes verder inderdaad..
Speel het eigenlijk alleen als Tam niet thuis is.
Tuurlijk gijs....heb nog geen internet thuis dus vandaar.quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Giiijssssssss.. leef je ook nog kleine man?!
ja inderdaad, je hebt nu je eigen huissie he, eigen cripquote:Op woensdag 27 juli 2005 13:26 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
Tuurlijk gijs....heb nog geen internet thuis dus vandaar.
Kan ook niet op xboxlive![]()
![]()
Eigen huisje idd......en het is in Den Haag.quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
ja inderdaad, je hebt nu je eigen huissie he, eigen crip
Bevalt het een beetje dan?
In die stinkstad toch?
Wat is dat toch met mensen die maar geen internet meer hebben
Niemand is perfekt Gijs.quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:31 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
Eigen huisje idd......en het is in Den Haag.
Zal echt nooit in een andere stad willen wonen.
Hou van Den Haag![]()
nope weten we nog nietquote:Op woensdag 27 juli 2005 13:18 schreef Bastard het volgende:
De kleine ook inderdaad
Weten jullie wat het word?
Stap in dan !!quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Niemand is perfekt Gijs.
Tword tijd dat ik je weer eens overhoop ga knallen in Halo trouwens
kut stadquote:Op woensdag 27 juli 2005 13:31 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
Eigen huisje idd......en het is in Den Haag.
Zal echt nooit in een andere stad willen wonen.
Hou van Den Haag![]()
Gaat goed jongen........Hoop dat alles ook goed met jou gaat.quote:
Ik weet niet waar die 2 trutjes zijn.. misschien zijn ze wel vrijquote:
Ga nou eens eten man......met je satestokjesquote:Op woensdag 27 juli 2005 14:09 schreef Dope_Nexium het volgende:
kneus ook..
Heb je trouwens al gelezen over de nieuwe rainbow six ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |