vinik ook, maar ik wil echt geen studie met zoiets doen...quote:Op maandag 25 juli 2005 15:55 schreef GotenSSJ het volgende:
Scheikunde dat is pas makkelijk
Vergelijkingen oplossen![]()
![]()
Ik wil later iets doen met scheikundequote:Op maandag 25 juli 2005 15:56 schreef Gabry het volgende:
[..]
vinik ook, maar ik wil echt geen studie met zoiets doen...
De rest van je leven vergelijkingen oplossen![]()
ja duh. hoewel frans veel erger is.maar daar heb ik wel een 7 op me rapport voor gekregen dankzij een vriendin van me waar ik altijd mocht afkijken tijdens pw'squote:
Frans is ook een kuttaalquote:Op maandag 25 juli 2005 16:04 schreef Imberr het volgende:
[..]
ja duh. hoewel frans veel erger is.maar daar heb ik wel een 7 op me rapport voor gekregen dankzij een vriendin van me waar ik altijd mocht afkijken tijdens pw's![]()
quote:Op maandag 25 juli 2005 16:06 schreef Gabry het volgende:
Ik ga ook ff ontbijte, douche en me optutte![]()
Druk druk druk
Frans is helemaal geen kuttaal..quote:Op maandag 25 juli 2005 16:05 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Frans is ook een kuttaalHoewel ik daar wel beter in ben dan Duits
![]()
Even make-uppen?quote:Op maandag 25 juli 2005 16:06 schreef Gabry het volgende:
Ik ga ook ff ontbijte, douche en me optutte![]()
Druk druk druk
Wat ga je eten?quote:Op maandag 25 juli 2005 16:39 schreef hollander76 het volgende:
Men, gaat iedereen douchen ofzo
Ik heb mijn avondeten weer bij elkaar gekocht, nog ff maken zo en dan heb ik weer een dag overleefd
Ik heb net gedouchedquote:Op maandag 25 juli 2005 16:53 schreef Gabry het volgende:
Ff flink commentaar in het fotoboek knallen voordat ik echt echt ga douchen.....![]()
Macaroni ham-kaasquote:Op maandag 25 juli 2005 16:52 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wat ga je eten?
* Jaguarized is bezig met de begroting voor de Nieuw-Zeeland trip.![]()
Kom naar mij toe.quote:Op maandag 25 juli 2005 17:23 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik heb net iets gegeten![]()
en nou verveel ik me![]()
De pizza ligt hier net in de ovenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |