Dat bedoel ik, en antwoorden op mijn vraag durft hij volgens mij niet eens meerquote:Op maandag 25 juli 2005 12:19 schreef KreKkeR het volgende:
Dat TS de jongen herkende als kamper wil niet zeggen dat het er ook een is. Belachelijke topictitel dus.
Begrijpend lezenquote:Op maandag 25 juli 2005 10:51 schreef DHuuf het volgende:
Bedoel je nou dat dat kutkampers waren, of dat alle kampers kutkampers zijn? En waren het zigeuners of kampers? Nogal een verschil namelijk.
Sorry, ik zit nou eenmaal niet aan het internet gekluisterd.quote:Op maandag 25 juli 2005 12:22 schreef DHuuf het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, en antwoorden op mijn vraag durft hij volgens mij niet eens meer![]()
Gelukkig wel jaquote:
Psst, wel onder de rook van ... hoor.quote:Op maandag 25 juli 2005 12:48 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Gelukkig wel ja
Hoe minder mensen ontdekken dat het hier best meevalt als je niet in de mindere buurten woont, hoe beter.
Het zal wel dat mensen zich daar aan storen, maar dat die mensen dan dus wél vallen over "Breezermokkel" en niet vallen over "onbeschofte kutkamper, hou je gore kankerkop" verbaast mij vervolgens dan weer.quote:Op maandag 25 juli 2005 11:58 schreef Botje96 het volgende:
[..]
Dat stond er in eerste instantie ook. Maar ook dat stuitte mensen tegen de borst.
Topictitels kun je niet veranderen voor zover ik weet. Ander had ik dat wel gedaanquote:Op maandag 25 juli 2005 12:52 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Het zal wel dat mensen zich daar aan storen, maar dat die mensen dan dus wél vallen over "Breezermokkel" en niet vallen over "onbeschofte kutkamper, hou je gore kankerkop" verbaast mij vervolgens dan weer..
Ik ben dan weer zo lief geweest om even voor je te gaan huilen in het Feedbacktopic.quote:Op maandag 25 juli 2005 12:54 schreef Botje96 het volgende:
[..]
Topictitels kun je niet veranderen voor zover ik weet. Ander had ik dat wel gedaan
quote:Op maandag 25 juli 2005 12:57 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik ben dan weer zo lief geweest om even voor je te gaan huilen in het Feedbacktopic..
Dit dekt de lading idd preciesquote:Op maandag 25 juli 2005 00:16 schreef Bennie_K het volgende:
gelukkig durfde je dat daar gewoon kenbaar te maken en kom je niet als een mietje hier een topic openen
Oke, just checkingquote:Op maandag 25 juli 2005 12:44 schreef Botje96 het volgende:
[..]
Begrijpend lezenHet ging om een individu, niet om een doelgroep. Om je vraag verder te beantwoorden, wie ben ik om de leefstijl van een ander af te wijzen? Ik constateer slechts, en in dit geval was het in mijn ogen een kamper. Daar is verder niks mis mee, behalve dat hij zich niet gedroeg.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |