Inderdaad een schandequote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:33 schreef wise het volgende:
hoorde vanmiddag riders on the storm op mtv, helaas met een beat eronder dus een dance remix
schande.
Gehoord van een mede-doorsliefhebber: "verrassend goed"quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:20 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Doet ik!
Ben benieuwd wat een gothbewerking doet met de muziek van jim en co![]()
Dan download koopt haaibaaike het debuutalbum van the doors..quote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:37 schreef Haaibaaike het volgende:
* Haaibaaike zou graag dat liedje van De Doors willen hebben The End
Ik ben benieuwd of het wat wordt op 14 aprilquote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:48 schreef SanyaN het volgende:
Ik krijg de kriebels voor 14 April:)
Ik ook..maar ik denk het wel. Op bospop heb ik me ook goed geamuseerd..quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:39 schreef JosD. het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of het wat wordt op 14 april![]()
Tsja, dat vind ik dus ook al raar. Eerst stond er nog dat er een voorprogramma zou plaatsvinden, maar nu staat dat nergens meer. Ik denk zomaar dat het dan om 20:00 uur begint, alhoewel een voorprogramma wel leuk zal zijn.quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:49 schreef denka het volgende:
Trouwens ff een vraag aan de mensen die ook gaan. Tot nu toe is er nog geen voorprogramma en ik ga ervan uit dat er ook geen meer komt, de aanvang is 20:00 uur maar zou het concert ook daadwerkelijk om 20:00 beginnen? Dit lijkt me echter sterk..Aangezien ik zo'n 2uur moet reizen zou ik wel eens willen weten rond hoelaat ze daadwerkelijk beginnnen..Maargoed niemand die dit echt weet maar info is altijd welkom.
Gegroet dennis
Kenmerkend orgelgeluidje kan je vergeten, Ray gebruikt een nieuwerwets keyboard met hele andere geluiden. Het hele geluid is totaal anders als de originele Doors (met John Densmore als belangrijke component die het verschil maakt!!!!! nu afwezig) maar niettemin supergaaf om Ray en Robbie live te horen spelen en al die bekende nummers voorbij te horen komen!quote:Op woensdag 12 april 2006 13:05 schreef SanyaN het volgende:
Ik heb der zin in , ik verwacht er gewoon niet te veel van zonder Jim , Ray&Robbie zijn net zo groots voor mij , robbie die Light my fire heeft geschreven en ray met zijn oooh zo kenmerkend orgel geluidje! geweldig om die2 samen live nog een keer te mogen aanschouwen!
Denk zo'n 1,5 uur. Wil je de setlist weten dan moet je hier klikken. Volgen de website van mojo en hmh zal het concert om 20:30 beginnen, althans daar ga ik vanuit aangezien er geen voorprogramma is.quote:Op donderdag 13 april 2006 22:07 schreef JosD. het volgende:
Hoelang zullen ze morgen ongeveer gaan spelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |