mja het blijft wel een film natuurlijk. En natuurlijk was Jim duizend maal beter dan Val Kimmer. Die natuurlijk ook een acteur isquote:Op zondag 28 augustus 2005 22:37 schreef SanyaN het volgende:
Die film is leuk ja , vermaak om te zien maar als ik eerlijk mag zijn...
Als doorgewinterde Doors fan vind ik dat Val Kilmer een Hell of good job heeft gedaan maar ook niet meer als dat het zingen doet ie wel leuk ja en hij lijkt er wel op in die film maar gaste get alive , leg er eens een foto van jim naast , nog niet over de andere bandleden gepraat want die lijken al helemaal niet vind ik (volgens mijn vrienden wel) oei oei wat een verschillen. En jim zijn stem is gewoon veel puurder en mooier mijn mening dan ik vind hem niet eens dicht bij komen.
Brr, daarom is 't juist niet mijn favoriete plaat, die arrangementen hebben wel een heel hoog hoempa-gehalte. ("C'mon now touch me babe.." ..PWAAP...PWAAP... ) Misschien moeten ze 'The Soft Parade Naked" maar eens uitbrengen, want er staan wel goede nummers op.quote:Op zondag 28 augustus 2005 16:01 schreef webfreak het volgende:
Ga ik helemaal in mee. Fantastische plaat. Onderscheidt zich van de andere platen, met name door de duidelijk aanwezige orchestratie, maar daar hou ik van
Stone is natuurlijk ook opgegroeid in die tijdquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:49 schreef Rafterman het volgende:
de film van oliver stone is een goed verhaal en geeft naar mijn idee goed beeld van de tijd. maar verteld lang niet het 'echte' verhaal wat in biografieen e.d. veel beter naar voren komt.
jim is , met en zonder baaard, Thé american prayer. imho
http://www.subcin.com/jimhwy.htmquote:HWY is a stark 50-minute-long film, almost completely without dialogue. The references to '60s cinema are abundant. The influences of Jodorowsky, Antonioni, Warhol, Anger, and Godard seem to be present. Created by former film students, the references were most likely intentional (especially in the case of Morrison) and, in this way, HWY will likely have a much deeper meaning to experimental film students than to the average Doors fan
Jammer dat Jim Morrison op zo'n tragische manier is overleden aan een dosis drugs/of hartstilstandquote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:49 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
The best of
[afbeelding]
Waiting For The Sun
[afbeelding]
In concert
[afbeelding]
Heerlijke muziek.![]()
quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:55 schreef merino het volgende:
[..]
Kyle MacLachlan als Manzarek vond ik overigens echt super gecast
Geloof dat Robbie Krieger, de gitarist, er ook niet vies van was.quote:Op zondag 6 november 2005 15:27 schreef _Yapser_ het volgende:
Mja, hoe zit het drugsgebruik/drank van de band? iemand daar info over?
Heb de film eea. niet gezien...
Vet gaaf....! dat word een feest op mijn verjaardag grouwquote:Op vrijdag 4 november 2005 20:50 schreef Dracul80 het volgende:
Meeting Jimmorrison.nl - voor de The Doors fans in Nederland
19 maart 2006
Stairway to Heaven Utrecht
kaarten kan je bestellen via: http://www.jimmorrison.nl
![]()
In de film wordt hij afgebeeld als een verslaafde junk/alcoholist afgebeeld in mijn ogen, maar die-hard fans zeiden dat dit allemaal overdreven was, maar wel een kern van waarheid in zat..quote:Op zondag 6 november 2005 15:27 schreef _Yapser_ het volgende:
Mja, hoe zit het drugsgebruik/drank van de band? iemand daar info over?
Heb de film eea. niet gezien...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |