abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30061000
Die film is leuk ja , vermaak om te zien maar als ik eerlijk mag zijn...
Als doorgewinterde Doors fan vind ik dat Val Kilmer een Hell of good job heeft gedaan maar ook niet meer als dat het zingen doet ie wel leuk ja en hij lijkt er wel op in die film maar gaste get alive , leg er eens een foto van jim naast , nog niet over de andere bandleden gepraat want die lijken al helemaal niet vind ik (volgens mijn vrienden wel) oei oei wat een verschillen. En jim zijn stem is gewoon veel puurder en mooier mijn mening dan ik vind hem niet eens dicht bij komen.
En dan over de Inhoud van de film , hij is idd er vermakelijk en het verhaal steekt wel goed inmekaar , die scene in miami en New Haven zijn echt Far Out! , maargoed ik dwaal af , Oliver stone heeft het naar mijn idee wel wat opgeblazen dat moet ook wel bij zon film anders zou er niet veel aan zijn , maar als je echt wil weten hoe Jim's leven met The Doors is verlopen lees een boek.
People are strange , When you are a stranger.....
pi_30064020
Ik vond die film wel stoer! Vooral de encounter met the factory van Warhol was erg confronterend... Tzal vast aangezet zijn, maar dat hindert geen moment, hoogst vermakelijke film
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_30068316
ja dat stukje in die Warholl factory wat is dat een vage gast zeg.
Er staat mij ergens bij dat Jim daar een Gouden microfoon heeft gekregen in de film krijgt een een goude telefoon maar dat is bullshit volgens mij krijg hij een goude microfoon maar ik weet het niet zeker:)
pi_30076081
Het optreden van The Doors in de Ed Sullivan Show klopt trouwens niet. Ik heb dat filmpje van het optreden, en daar lijkt het er geenzins op dat er een controversiele act wordt opgevoerd.
Maybe you're the same as me, we see things they'll never see
  maandag 29 augustus 2005 @ 22:55:27 #55
44906 merino
World of Sleepers
pi_30080813
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 22:37 schreef SanyaN het volgende:
Die film is leuk ja , vermaak om te zien maar als ik eerlijk mag zijn...
Als doorgewinterde Doors fan vind ik dat Val Kilmer een Hell of good job heeft gedaan maar ook niet meer als dat het zingen doet ie wel leuk ja en hij lijkt er wel op in die film maar gaste get alive , leg er eens een foto van jim naast , nog niet over de andere bandleden gepraat want die lijken al helemaal niet vind ik (volgens mijn vrienden wel) oei oei wat een verschillen. En jim zijn stem is gewoon veel puurder en mooier mijn mening dan ik vind hem niet eens dicht bij komen.
mja het blijft wel een film natuurlijk. En natuurlijk was Jim duizend maal beter dan Val Kimmer. Die natuurlijk ook een acteur is

Kyle MacLachlan als Manzarek vond ik overigens echt super gecast
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_30091063
Gelukkig hebben ze nog iets moois van de film weten te maken, ook al zal het hier en daar idd wat aangedikt zijn. Het zou jammer zijn geweest als de film vreselijk ver van het "verhaal" af zou wijken en uiteindelijk helemaal nergens over ging. Ik ben er iig blij mee
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 12:32:53 #57
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_30092711
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 16:01 schreef webfreak het volgende:
Ga ik helemaal in mee. Fantastische plaat. Onderscheidt zich van de andere platen, met name door de duidelijk aanwezige orchestratie, maar daar hou ik van
Brr, daarom is 't juist niet mijn favoriete plaat, die arrangementen hebben wel een heel hoog hoempa-gehalte. ("C'mon now touch me babe.." ..PWAAP...PWAAP... ) Misschien moeten ze 'The Soft Parade Naked" maar eens uitbrengen, want er staan wel goede nummers op.
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
pi_30093142
Heb vandaag An American Prayer op Vinyl aangeschaft. Prachtig kraakje tijdens de gesproken gedichten.

Mooie hoes, mystieke plaat...
Maybe you're the same as me, we see things they'll never see
pi_30094882
de film van oliver stone is een goed verhaal en geeft naar mijn idee goed beeld van de tijd. maar verteld lang niet het 'echte' verhaal wat in biografieen e.d. veel beter naar voren komt.

jim is , met en zonder baaard , Thé american prayer. imho
koele kikkers kwaken niet
pi_30095872
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 13:49 schreef Rafterman het volgende:
de film van oliver stone is een goed verhaal en geeft naar mijn idee goed beeld van de tijd. maar verteld lang niet het 'echte' verhaal wat in biografieen e.d. veel beter naar voren komt.

jim is , met en zonder baaard , Thé american prayer. imho
Stone is natuurlijk ook opgegroeid in die tijd

Het échte verhaal is natuurlijk zelden zo glorieus als hetgeen een film ervan maakt..
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  donderdag 1 september 2005 @ 17:25:14 #61
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_30171943
heeft iemand deze wel eens gezien:

The Doors - 1969-03-Xx Jim Morrison'S Film Hwy - An American Pastoral
quote:
HWY is a stark 50-minute-long film, almost completely without dialogue. The references to '60s cinema are abundant. The influences of Jodorowsky, Antonioni, Warhol, Anger, and Godard seem to be present. Created by former film students, the references were most likely intentional (especially in the case of Morrison) and, in this way, HWY will likely have a much deeper meaning to experimental film students than to the average Doors fan
http://www.subcin.com/jimhwy.htm

kwaliteit is niet echt super helaas, maar dat kan je verwachten als het met een handcamera geschoten is in die tijd.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
  donderdag 1 september 2005 @ 17:34:33 #62
44906 merino
World of Sleepers
pi_30172213
moet die nog steeds van IrfieJ krijgen
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_30259941
zou er véél voor over hebben hwy te zien... of in bezit te krijgen.....
koele kikkers kwaken niet
pi_30372924
Ik heb hem weten te krijgen via mijn oom niet legaal maar het is wat.....
Wel erg appart allemaal maar een must voor een echte doors fan vind ik ook.
pi_31971806
Meeting Jimmorrison.nl - voor de The Doors fans in Nederland
19 maart 2006
Stairway to Heaven Utrecht

kaarten kan je bestellen via: http://www.jimmorrison.nl
pi_31972065
Lees het boek 'Leven dood legende' maar eens over Jim Morrison
wat een enorm gaaf boek! hier kom je echt alles te weten!
Slapelopze nachten? Daar lig ik niet wakker van....
pi_31973552
Ow en als je HWY of Feast of Friends wil zien, deze worden op de meeting getoond.

Greetz
  zaterdag 5 november 2005 @ 06:00:05 #68
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_31983239
Vrienden van me zijn er helemaal weg van, ik zelf kan het niet waarderen.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  zaterdag 5 november 2005 @ 12:18:10 #69
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_31986975
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 16:49 schreef gijsje79 het volgende:

[..]

The best of
[afbeelding]

Waiting For The Sun
[afbeelding]

In concert
[afbeelding]

Heerlijke muziek.
Jammer dat Jim Morrison op zo'n tragische manier is overleden aan een dosis drugs/of hartstilstand
Inderdaad The Doors maakte mooie muziek, heerlijk ja,
pi_32022485
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 22:55 schreef merino het volgende:

[..]

Kyle MacLachlan als Manzarek vond ik overigens echt super gecast

Nu je hebt zegt inderdaad, nooit bij stilgestaan dat hij het was (lang geleden dat ik 'em gezien heb)!
pi_32025784
Mja, hoe zit het drugsgebruik/drank van de band? iemand daar info over?

Heb de film eea. niet gezien...
pi_32026866
quote:
Op zondag 6 november 2005 15:27 schreef _Yapser_ het volgende:

Geloof dat Robbie Krieger, de gitarist, er ook niet vies van was.
pi_32095464
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 20:50 schreef Dracul80 het volgende:
Meeting Jimmorrison.nl - voor de The Doors fans in Nederland
19 maart 2006
Stairway to Heaven Utrecht

kaarten kan je bestellen via: http://www.jimmorrison.nl
Vet gaaf....! dat word een feest op mijn verjaardag grouw
pi_32098472
Wordt zeker gaaf
pi_32102065
quote:
Op zondag 6 november 2005 15:27 schreef _Yapser_ het volgende:

In de film wordt hij afgebeeld als een verslaafde junk/alcoholist afgebeeld in mijn ogen, maar die-hard fans zeiden dat dit allemaal overdreven was, maar wel een kern van waarheid in zat..

Iemand trouwens wel eens bij het graf van Jim geweest (In parijs toch?)?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')