abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29100227
Wie kent ze niet? Van betoverende melodieën en intro's als riders on the storm tot absurdistisch en zieke teksten als "father. yes son? I want to kill you! Mother, i want to AUAUGHH!!!"

Ik wilde de link naar hun unknown soldier promo clip plaatsen die destijds was verboden, maar ik kan hem niet meer vinden helaas...
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  maandag 25 juli 2005 @ 00:17:33 #2
76783 rezjeh
"mañana mañana"
pi_29100739
hello, i love you, won't you tell me your name? briljante lyric
  maandag 25 juli 2005 @ 00:50:54 #3
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_29101488
quote:
Op zondag 24 juli 2005 23:58 schreef kamagurka het volgende:
absurdistisch en zieke teksten als "father. yes son? I want to kill you! Mother, i want to AUAUGHH!!!"

geweldig nr inderdaad
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_29102473
Gebruik bandnaam 'The Doors' verboden

Ik heb er geen problemen mee als de overige bandleden doorgaan onder 'the Doors of the 21st century' want dat is toch duidelijk een andere naam dan 'The' Doors en ik denk ook niet dat echte Doors fans ze meteen met het origineel vergelijken.

Maar goed, de uitspraak van de rechter hierin is wel helder
pi_29107064
Dat Ian Astbury zich liever leent voor een oude heropleving van the doors ipv. dat ie in the cult blijft zingen....
Ik heb the cult eigenlijk altijd al een bar slechte kopie van the doors gevonden
pi_29108849
quote:
Op zondag 24 juli 2005 23:58 schreef kamagurka het volgende:
Wie kent ze niet? Van betoverende melodieën en intro's als riders on the storm tot absurdistisch en zieke teksten als "father. yes son? I want to kill you! Mother, i want to AUAUGHH!!!"
Op de cd 'zingt' die geen AUUAGHHH, maar zegt die echt een halve minuut lang: fuck...fuck..fuck you...fuck fuck fuck fuck..
wel freaky
Slapelopze nachten? Daar lig ik niet wakker van....
pi_29109094
Mother i want to fuck you all night long
  Redactie Frontpage maandag 25 juli 2005 @ 13:18:53 #8
95179 TheGrandWazoo
Zelfmoord is een optie! Bazbo
pi_29109137
Wat zijn hier de meningen over The Soft Parade. Door de fans vaak verguist...ik vind het één van de beste platen die ze ooit gemaakt hebben.
Hoianghuzhouhiuphoeginglau is goedemorgen, hoor ik Bassie en Adriaan al zingen; nou, ik versta d'r geen kút van!
(Superworm)
pi_29110170
quote:
Op maandag 25 juli 2005 13:08 schreef E- het volgende:

[..]

Op de cd 'zingt' die geen AUUAGHHH, maar zegt die echt een halve minuut lang: fuck...fuck..fuck you...fuck fuck fuck fuck..
wel freaky
Klopt! Ik wou de gevoelige zieltjes van fok! sparen Live wou morrison er nog wel ns iets onverstaanbaars van maken trouwens (om dezelfde redenen wellicht )..
pi_29110310
Ik vind hun debuut en hun laatste cd trouwens de beste 2, maar Morrison Hotel komt daar dichtbij The Soft Parade vind ik idd iets minder..
  Redactie Frontpage maandag 25 juli 2005 @ 14:05:07 #11
95179 TheGrandWazoo
Zelfmoord is een optie! Bazbo
pi_29110540
Mijn absolute favoriet blijft L.A Woman. Zo smerig! De stem van Jim is echt door de whisky en de modder getrokken. Ik wil die box nog altijd aanschaffen met rare material. Is die nog verkrijgbaar?
Hoianghuzhouhiuphoeginglau is goedemorgen, hoor ik Bassie en Adriaan al zingen; nou, ik versta d'r geen kút van!
(Superworm)
pi_29113121
Hun debuut was een fenomenaal stukje creativiteit wat 1 van de meest kunstzinnige en geniale rockalbums ooit zal blijven. Ze hebben echt geschiedenis geschreven, een mythe gecreerd. Wellicht zelfs een rock-kunst religie.
Maybe you're the same as me, we see things they'll never see
pi_29113958
ik houd van the Doors
ookal ken ik maar 1 CD, Strange Days, en een paar nummers die ik gehoort heb bij een vriend van me. ik ga binnen kort ff naar de platen zaak dan, ff wat luisteren.

welke CD raden jullie me aan?
  maandag 25 juli 2005 @ 16:03:31 #14
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_29113972
Ik was vroeger ook een behoorlijke fan, maar tegenwoordig doet 't me niet zoveel meer. Toch die Doors lps binnenkort maar weer eens uit de kast halen.

Ben ik nou de enige die 'The End' eigenlijk een beetje lachwekkend vind?
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
pi_29115165
quote:
Op maandag 25 juli 2005 16:03 schreef Zanderrr het volgende:
Ik was vroeger ook een behoorlijke fan, maar tegenwoordig doet 't me niet zoveel meer. Toch die Doors lps binnenkort maar weer eens uit de kast halen.

Ben ik nou de enige die 'The End' eigenlijk een beetje lachwekkend vind?
Misschien de lyrics,... het nummer is verder echt geniaal qua opbouw
  dinsdag 26 juli 2005 @ 16:49:49 #16
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_29145277
quote:
Op maandag 25 juli 2005 16:03 schreef super-muffin het volgende:
ik houd van the Doors
ookal ken ik maar 1 CD, Strange Days, en een paar nummers die ik gehoort heb bij een vriend van me. ik ga binnen kort ff naar de platen zaak dan, ff wat luisteren.

welke CD raden jullie me aan?
The best of

Waiting For The Sun

In concert

Heerlijke muziek.
Halo Stats
360 Blog
Drie maal daags en de rest naar behoefte.
  dinsdag 26 juli 2005 @ 17:05:02 #17
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_29145767
quote:
Op maandag 25 juli 2005 01:57 schreef Beathoven het volgende:
Gebruik bandnaam 'The Doors' verboden

Ik heb er geen problemen mee als de overige bandleden doorgaan onder 'the Doors of the 21st century' want dat is toch duidelijk een andere naam dan 'The' Doors en ik denk ook niet dat echte Doors fans ze meteen met het origineel vergelijken.

Maar goed, de uitspraak van de rechter hierin is wel helder
Ze gaan nu door onder de bandnaam "D21C", dat schijnt dan wel weer te mogen...
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
pi_29263867
hoi
ik ben een Doors fan en ik vind "The SoftParade" wel degelijk een heel mooi album.
het nummer the softparade is ook geweldig , en mooie teksten van robbie verder op het album.
het is gewoon net waar je een beetje van houd , ik persoonlijk vind er geen slecht album tussen zitten. de 2 mooiste vind ik de eerste en laatste , en dan hebbik het nog niet over de live concerten want die zijn ook geweldig
Peace
People are strange , When you are a stranger.....
pi_29496239
Hmnee ik verkies het studio-werk boven het live werk. Hoewel ik er toch nog een flinke stapel geld voor over zou hebben om de 'originele' Doors nog eens een keer live mee te mogen maken.
pi_29781778
Als je fan bent van The Doors, kom dan ook eens langs op:
http://www.jimmorrison.nl
The Dutch Jim Morrison portal

Je kan hier bladeren in een grote collectie producten, vind hier zijn gedichten songs en nog veel meer.

We organiseren eind 2005/begin 2006 een meeting voor The Doors fans.
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 14:41:39 #21
44906 merino
World of Sleepers
pi_29782769
The Doors

more than just a band to me
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 14:54:14 #22
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_29783176
toffe band Jammer dat die kerel zo snel moest sterven..
Die toetsenist maakt echt vette riedeltjes Hyacinth house
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
pi_29802440
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 14:41 schreef merino het volgende:
The Doors

more than just a band to me
Gelukkig hebben de drugs je muzieksmaak niet helemaal verneveld
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 15:46:55 #24
44906 merino
World of Sleepers
pi_29812844
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 02:06 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Gelukkig hebben de drugs je muzieksmaak niet helemaal verneveld
eerder omgekeerd natuurlijk
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_29813327
Valt me op dat Strange Days nog niet genoemd is, het tweede album.
Ik vind dit een van hun beste.

Hitjes als People are strange en Love me two times, worden afgewisseld met wat obsuurdere juweeltjes als Unhappy Girl en Moonlight drive.

Enige minpuntje vind ik When the music's over, wat naar mijn mening niet meer dan een flauwe echo van The End is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')