quote:Op zondag 24 juli 2005 23:58 schreef kamagurka het volgende:
absurdistisch en zieke teksten als "father. yes son? I want to kill you! Mother, i want to AUAUGHH!!!"![]()
Op de cd 'zingt' die geen AUUAGHHH, maar zegt die echt een halve minuut lang: fuck...fuck..fuck you...fuck fuck fuck fuck..quote:Op zondag 24 juli 2005 23:58 schreef kamagurka het volgende:
Wie kent ze niet? Van betoverende melodieën en intro's als riders on the storm tot absurdistisch en zieke teksten als "father. yes son? I want to kill you! Mother, i want to AUAUGHH!!!"![]()
Klopt! Ik wou de gevoelige zieltjes van fok! sparenquote:Op maandag 25 juli 2005 13:08 schreef E- het volgende:
[..]
Op de cd 'zingt' die geen AUUAGHHH, maar zegt die echt een halve minuut lang: fuck...fuck..fuck you...fuck fuck fuck fuck..
wel freaky![]()
Misschien de lyrics,... het nummer is verder echt geniaal qua opbouwquote:Op maandag 25 juli 2005 16:03 schreef Zanderrr het volgende:
Ik was vroeger ook een behoorlijke fan, maar tegenwoordig doet 't me niet zoveel meer. Toch die Doors lps binnenkort maar weer eens uit de kast halen.
Ben ik nou de enige die 'The End' eigenlijk een beetje lachwekkend vind?
The best ofquote:Op maandag 25 juli 2005 16:03 schreef super-muffin het volgende:
ik houd van the Doors
ookal ken ik maar 1 CD, Strange Days, en een paar nummers die ik gehoort heb bij een vriend van me. ik ga binnen kort ff naar de platen zaak dan, ff wat luisteren.
welke CD raden jullie me aan?
Ze gaan nu door onder de bandnaam "D21C", dat schijnt dan wel weer te mogen...quote:Op maandag 25 juli 2005 01:57 schreef Beathoven het volgende:
Gebruik bandnaam 'The Doors' verboden
Ik heb er geen problemen mee als de overige bandleden doorgaan onder 'the Doors of the 21st century' want dat is toch duidelijk een andere naam dan 'The' Doors en ik denk ook niet dat echte Doors fans ze meteen met het origineel vergelijken.
Maar goed, de uitspraak van de rechter hierin is wel helder
Gelukkig hebben de drugs je muzieksmaak niet helemaal verneveldquote:
eerder omgekeerd natuurlijkquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:06 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Gelukkig hebben de drugs je muzieksmaak niet helemaal verneveld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |