Ah, dan geef mij die browser maarquote:Op woensdag 27 juli 2005 22:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
WiFi Protected Access
Een draadloze encryptie methode welke veiliger is dan WEP
Totdat je buurman via jouw wifi netwerk aan het DOSSEN isquote:Op woensdag 27 juli 2005 22:01 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ah, dan geef mij die browser maar
Oh, believe me, mn buurman alsmede de rest van het hele dorp is zo achterlijk dat ze mn paswoord nog niet zouden raden al tekende ik het op een groot karton en sloeg ze daarmee in het gezicht.quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Totdat je buurman via jouw wifi netwerk aan het DOSSEN is
Dat zegt nog steeds niets.quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:05 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Oh, believe me, mn buurman alsmede de rest van het hele dorp is zo achterlijk dat ze mn paswoord nog niet zouden raden al tekende ik het op een groot karton en sloeg ze daarmee in het gezicht.
Verder heb ik ff checken... 5 unprotected wifi kanalen hier lopen
Ik heb 128-bit WEP keyquote:Op woensdag 27 juli 2005 22:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat zegt nog steeds niets.
Een open wifi netwerk kan misbruikt worden.... op jouw naam
|-| /-\ >< 0 |? 5 ?quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:17 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, WEP is ongeveer de meest eenvoudig te kraken security op de markt
Het is wireless. Ze hoeven niet op je stoep te staan.quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:32 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Dat ik nou niet meteen heel GOT aan hackers op mn stoep verwacht, zegmaar.
Een 'hacker' uit amsterdam 'hackt' mn wifi hier in t zonnige limburg ?quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Het is wireless. Ze hoeven niet op je stoep te staan.
Maar wat jij wil.
Zeg ik dat dan?quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:35 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Een 'hacker' uit amsterdam 'hackt' mn wifi hier in t zonnige limburg ?
Ik heb de afgelopen tijd een beetje geoefend. Gemiddelde score bij challenge mode is nu zo'n 6 a 700K.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:07 schreef MMaRsu het volgende:
Ja dat moet ik nog doen, maar mijn score komt steeds niet veel hoger dan 120.000
Als het precies dezelfde security/technologie is als op een PS2, dan lijkt me dat een vrij zinloze zet van Sony. PS2 is immers ook al jaren gekraakt.quote:Op donderdag 28 juli 2005 09:42 schreef Ni3L50L het volgende:
Verder heeft Sony DNAS toegevoegd, het systeem dat al enige tijd op de PS2 ingezet wordt zorgt voor nog meer beveiliging.
Nee, het is naar verluid een aangepaste versie. En DNAS voor PS2 is slechts gedeeltelijk gekraakt.quote:Op donderdag 28 juli 2005 10:00 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Als het precies dezelfde security/technologie is als op een PS2, dan lijkt me dat een vrij zinloze zet van Sony. PS2 is immers ook al jaren gekraakt.
En nu niet allemaal over modchips gaan lullen ineens aub
Dat moet zeker kunnen ja!quote:Op donderdag 28 juli 2005 18:13 schreef MIster911 het volgende:
kan ik wel met mijn wireless livebox van wanadoo internetten op psp? zo ja dan ben ik in de 7e hemel
Je gametop 3 bestaat uit 2 spellenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:11 schreef MMaRsu het volgende:
Omg ScummVM werkt bij mij. Wat heerlijk, ik speel nu de Monkey Island 3 demo van de ScummVM site ( dit mag wel toch, gewoon legale demo etc...) !
"Are you wearing a fake beard? "
"No I'm not!"
"Yes you are! It's glueed ( eh, vergeten hoe je dat schrijft) to your earhair!"
![]()
![]()
Ik weet het, ik had er echt 3 ingezet, maar FOK vond het blijkbaar nodig om die in te kortenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:14 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Je gametop 3 bestaat uit 2 spellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |