Pff, maar goed dat ie het nederlanderschap niet verkregen heeft, zo goed vind ik hem niet, voor Ajax wel jammer dat hij geencverblijfsvergunning kreeg destijds natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 02:32 schreef WaStEd het volgende:
[..]
volgend jaar op het wk in duitsland scoort ie 2 keer tegen nederland......
Ik denk dat er zeer weinig van te zeggen valt, meestal begint de Italiaanse competitie erg laat wat weer gunstig lijkt voor Ajax als ze een Italiaanse tegenstander (Udi) treffen. Maar ik denk dat alle drie de ploegen erg gevaarlijk kunnen zijn voor Ajax.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:15 schreef ChAoZ het volgende:
Ik zie Betis toch als sterkste daarvan. Daarna Udinese, daarna Everton.
Doe maar Everton, altijd leuk met een horde Engelse supporters in de stadquote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:08 schreef Dylan Dog het volgende:
Udinese, Betis of Everton? Kies maar
Dat lijkt me duidelijk, maar als ik dan moet kiezenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:20 schreef Elgigante het volgende:
Ik denk dat er zeer weinig van te zeggen valt, meestal begint de Italiaanse competitie erg laat wat weer gunstig lijkt voor Ajax als ze een Italiaanse tegenstander (Udi) treffen. Maar ik denk dat alle drie de ploegen erg gevaarlijk kunnen zijn voor Ajax.
Je kan het ook omdraaien, deze drie ploegen zijn ook erg bang voor Ajax. Daar moet je als Ajax zijnde gebruik van maken, wat dat heeft geresulteerd in veel succes vroeger.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:20 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ik denk dat er zeer weinig van te zeggen valt, meestal begint de Italiaanse competitie erg laat wat weer gunstig lijkt voor Ajax als ze een Italiaanse tegenstander (Udi) treffen. Maar ik denk dat alle drie de ploegen erg gevaarlijk kunnen zijn voor Ajax.
doe eens niet zo naief!!quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:28 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ik ga er toch vanuit dat iemand met zo'n salaris bereid is om ook op een stenen ondergrond zonder lange broek de hoek in te zeilen, maar dat is bij Maarten dus anders?
Damn, we zijn het eens.........quote:Op vrijdag 29 juli 2005 09:17 schreef PyTh het volgende:
Ben ook wel benieuwd wat er voor jullie uit de kokert komt rollen
Ik denk eerlijk gezegd dat ajax beter een wat sterkere bekende tegenstander kan loten ipv een wat minder sterkere onbekende oostblokploeg.
Het was uiteraard een overdrijving, maar iemand met dergelijk salaris dient te allen tijden de benen uit zijn lijf te rennen als daarom gevraagd wordt, je bent onder contract en dien je te handelen naar wat je werkgever eist als het binnen het contract valt.quote:
Bang?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:26 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Je kan het ook omdraaien, deze drie ploegen zijn ook erg bang voor Ajax. Daar moet je als Ajax zijnde gebruik van maken, wat dat heeft geresulteerd in veel succes vroeger.
In theorie ja. In werkelijkheid zijn zulke voetballers helaas op 1 hand te tellen.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:30 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Het was uiteraard een overdrijving, maar iemand met dergelijk salaris dient te allen tijden de benen uit zijn lijf te rennen als daarom gevraagd wordt, je bent onder contract en dien je te handelen naar wat je werkgever eist als het binnen het contract valt.
Stekelenburg is gewoon een hele goede keeper. Zoveel alternatieven zijn er nietquote:Stekelenburg moet niet zoveel Noten op zijn zang hebben, het is nl geen 8e wereldwonder, voor hem 10 anderen.
Het is een goede keeper inderdaad, aangezien ik vind dat iedere keeper in de eredivisie een goede is, je komt er niet voor niets.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:34 schreef aldostuta het volgende:
[..]
In theorie ja. In werkelijkheid zijn zulke voetballers helaas op 1 hand te tellen.
[..]
Stekelenburg is gewoon een hele goede keeper. Zoveel alternatieven zijn er niet
Om van der Sar te evenaren moet je wel extreem goed zijn. Of hij dat niveau zal halen weet ik niet nee. Maar als hij een heel seizoen onder de lat staat, is hij zonder twijfel een van de beste eredivisie keepers.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:36 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Het is een goede keeper inderdaad, aangezien ik vind dat iedere keeper in de eredivisie een goede is, je komt er niet voor niets.
Maar een opvolger van van der Sar wordt ie niet qua kwaliteit denk ik, ik schat Edwin iets hoger in, maar misschien keept Stekelenburg wel een topseizoen en moet ik mijn mening bijstellen.
Dat weet ik nog zo net niet, bovendien vind ik het altijd wat lastiger om een keeper van de top3 te beoordelen in de eredivisie, aangezien deze nauwelijks getest worden.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:38 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Om van der Sar te evenaren moet je wel extreem goed zijn. Of hij dat niveau zal halen weet ik niet nee. Maar als hij een heel seizoen onder de lat staat, is hij zonder twijfel een van de beste eredivisie keepers.
Jullie zijn echt serieus hè? Die kerel kan best wel keepen, maar een van de beste ?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:38 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Om van der Sar te evenaren moet je wel extreem goed zijn. Of hij dat niveau zal halen weet ik niet nee. Maar als hij een heel seizoen onder de lat staat, is hij zonder twijfel een van de beste eredivisie keepers.
Stekelenburg is echt nog maar een standaard eredivisie keeper.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:55 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Jullie zijn echt serieus hè? Die kerel kan best wel keepen, maar een van de beste ?![]()
Ik denk inderdaad dat ie zich nog maar als 'een van de besten' moet bewijzen. Hij komt net kijken... zijn genoeg keepers die (nog) beter zijn. Het zegt toch genoeg dat ajax er nog niet uit is wie 1e keeper moet worden?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:55 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Jullie zijn echt serieus hè? Die kerel kan best wel keepen, maar een van de beste ?![]()
Nou... Bogdan heeft de hoge verwachtingen nooit echt waargemaakt idd, maar echt slecht was ie ook niet. Kan me een prima bal in Milaan herinneren.quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:02 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Lobont is echt zo'n keeper voor VFL Bochum of Torino ofzo.... en dan komt ie nog op de bank
Een fantastische pot in Valenciaquote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:51 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nou... Bogdan heeft de hoge verwachtingen nooit echt waargemaakt idd, maar echt slecht was ie ook niet. Kan me een prima bal in Milaan herinneren.
Het is dat je geen alternatieven hebt, want het is eigenlijk zonde om daar geld aan uit te geven!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 02:20 schreef Shreyas het volgende:
Even tussendoor, weet iemand wanneer die nieuwe VI seizoensgids uitkomt, vandaag lag hij namelijk nog niet in de winkels![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |