Tsja, sociale verplichtingen hequote:Op maandag 25 juli 2005 10:37 schreef DeHovenier het volgende:
Dat kan ook....maar dan is het niet 'live' meer, dus minder leuk. Als dit zo doorgaat dan lees ik hem later wel.
Zal nog wel een jaartje in de zesde blijven hangenquote:Op maandag 25 juli 2005 10:48 schreef halleekes het volgende:
0-1 gewonnen, heb mijn tweede plaats verstevigd, op naar de negende divisie!
Deze gegevens, wat heb je daaraan? jah, sympathiek persoon, dan ligt ie neem ik aan goed in de spelersgroep en ik neem aan dat evenwichtig met aggresiviteit te maken heeft en zodoende met het aantal kaarten. Maar wat heb je aan de mate vaan eerlijkheid? Wat heeft dat voor invloed?quote:Een sympathiek persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een goed leider.
je bent blij als je vakantie voorbij isquote:Op maandag 25 juli 2005 16:21 schreef DaMadKow het volgende:
nog even een tvp vanuit Turkije, ik hoop woensdag precies optıjd terug te zijn voor mijn fokcupwedstrijd
gister trouwens weer gelijkgespeeld tegen Communism Inc. en daardoor gezakt naar de 4e plek, wel 7 punten los op de nummer 5 dus ik heb goede hoop geen degradatieduel te hoeven spelen
Misschien ook nog leuk voor een pm-trainer?quote:Romain Willot (65962082)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een gemeen persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Technisch
Nationaliteit: Schweiz
Total Skill Index (TSI): 1 400
Loon: 758 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Azzez
Waarschuwingen: 0
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: goed Verdedigen: slecht
Scoren: matig Spelhervatting: waardeloos
beetje flauw sorryquote:Op maandag 25 juli 2005 21:45 schreef One_conundrum het volgende:
nog een keer, en koop dat een goeide trainee
bij defs is dat optioneel hequote:Op maandag 25 juli 2005 21:47 schreef One_conundrum het volgende:
jah! ik train namelijk spitsen
Check ook mijn pareltje. Zelf gepulled ook nog!quote:Micha Kusters (56152172)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Koppen
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 8 770
Loon: 1 680 ¤/week
Eigenaar: K.F.C. Minnertsga
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: goed
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: zwak
Scoren: uitmuntend Spelhervatting: zwak
quote:
mwah als ik een goddelijk PM heb dan mag hij van mij best rampzalig passen hebbenquote:Op maandag 25 juli 2005 21:50 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
wat is je punt? sportfreak liet een midmid zien. en dan is redelijk passen toch wel een must...
quote:Op maandag 25 juli 2005 21:53 schreef komrad het volgende:
[..]
mwah als ik een goddelijk PM heb dan mag hij van mij best rampzalig passen hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |