Hoeft ook niet zo snelquote:Op donderdag 28 juli 2005 04:25 schreef CittaR het volgende:
ik wil best een keer die auto school voor iemand halen, ik weet alleen niet of het in 1x lukt...
ik kwam al zelfs tegen hoe je eigen modellen (gebouw, stuk weg, wat je wilt maar je moet het eerst maken) kan importerenquote:Op donderdag 28 juli 2005 09:51 schreef DaFan het volgende:
Waarmee doe je dat CittaR? Met die IMGTool die je toen ook voor GTA3 kon gebruiken?
Toen ik die nog speelde had ik praktisch alle auto's veranderd. Leuke is ook dat je (toen iig) winkels er anders uit kan laten zien, omdat de voorkant eigenlijk gewoon een .jpg is. Als je die vervangt, (alle aanzichten+uitsteeksels etc) heb je een hele nieuwe winkel. Best koelom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
numb nuts is dat dan .. numnuts is meer zoiets tussen sukkel en eikelquote:Op donderdag 28 juli 2005 11:55 schreef Klonk het volgende:
Net ondekt:
[afbeelding]
De USS Numnutz, vrij vertaald de USS Verdoofde Ballen
onderaan die html pagina kun je kiezen free of premium (kies freequote:Op donderdag 28 juli 2005 11:17 schreef Flying het volgende:
[..]
Hoe ik hem dan ook opsla ik krijg steeds een HTML pagina met daarop iets van Rapidshare Premium enzo. Ben nu pas hier om de file te downen omdat ik al de hele week moest werkenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
waar vandaan?quote:Op donderdag 28 juli 2005 05:03 schreef CittaR het volgende:
paar nieuwe auto's erin gezet...
nissan 350z
nog een mercedes
corvette c6
lambo diablo
mclaren f1
aston martin vanquish
word weer ff scheuren dus
je zoomt wel op die gezichtjes in ?quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:42 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Net weer, maak verdomme 10 foto's ofzo... verdwijnt die kerel om de hoek. Mission Failed.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
gewoon gas geven en sturen was al genoeg , gewoon in een keer doorrijden en pas stoppen als je binnen bent (gebeurt automatischquote:Op donderdag 28 juli 2005 14:43 schreef der_weiss het volgende:
Ik heb een probleem met de missie "Stowaway". Het is de bedoeling dat ik met een PCJ-600 achterin een vliegtuig dat op gaat stijgen rijdt, maar ik kom niet eens in de buurt van die laadklep met m'n motortje. Ik heb al gelezen dat ik voorover moet gaan hangen enzo, maar zelfs dan kom ik niet in de buurt. Moet ik soms de hele tijd op die knop om voorover te hangen gaan rammen, dus niet inhouden, of wat? Ik speel GTA trouwens op de PC met een gewoon toetsenbord. Helpom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Volgens mij is je probleem dat je wat meer in moet zoomen, bij mij maakte het amper uit of ze wel recht in de camera keken, maar je moet gewoon goed inzoomen zodat ze er met hun gezicht en torso op staan.quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:42 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Net weer, maak verdomme 10 foto's ofzo... verdwijnt die kerel om de hoek. Mission Failed.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik haal het van deze site, als iemand een betere vind hoor ik dat graagquote:
hier staat het goed uitgelegdquote:Op donderdag 28 juli 2005 14:38 schreef Sjoe538 het volgende:
en hoe zet je die custom auto's in je spel
jah ik weet niet of al die dingen wel lukken gelijk, het kan dus ff duren...quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:55 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Hoeft ook niet zo snelom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Als je mij even een mailtje stuurt, dan stuur ik je vanavond rond 19.00 mijn laatste savegame, tegenover de auto school, van mijn part mag je daar best wel een paar daagjes over doen.
Of hoe bedoelde je dat, niet in 1 keerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar in ieder geval bedankt voor het aanbod!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, dat heb ik ook geprobeerd, maar dan haal ik het bij lange na niet, ik kom niet eens in de buurt. Ik heb het idee dat je op 1 of andere manier harder kunt met die motor, maar ik weet alleen niet hoe. Ow, en ik kan wel heel fijn over die landingsbaan gaan rijden in plaats van over het zand, maar eh.. die landingsbaan IS van zand. Mijn ideeën beginnen een beetje op te raken zoquote:Op donderdag 28 juli 2005 14:54 schreef coz het volgende:
ik denk het ik maakte eerst een bocht naar links , vrij dicht langs of mss tussendoor die schietende luiom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.((je zit toch op een bike) (lang geleden eigenlijkJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)) en dan van recht achter vliegtuig alleen maar gassenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
jawel , maar er zit een beduidend groot verschil tussen los zand en zandpadquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:17 schreef der_weiss het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook geprobeerd, maar dan haal ik het bij lange na niet, ik kom niet eens in de buurt. Ik heb het idee dat je op 1 of andere manier harder kunt met die motor, maar ik weet alleen niet hoe. Ow, en ik kan wel heel fijn over die landingsbaan gaan rijden in plaats van over het zand, maar eh.. die landingsbaan IS van zand. Mijn ideeën beginnen een beetje op te raken zoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik weet 100% zeker dat ik alleen maar hoefde te gassenquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:28 schreef CittaR het volgende:
naar voren leunen? dus met je pijltjes toetsen de hele tijd naar voren in tikken?
er schijnt nog een of andere user settings bestand te zijn in je /mijn doc/gta san andreas user files/quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:55 schreef CittaR het volgende:
jah ik ben dus vergeten om van die een back up te maken...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
maar hardstikke bedankt iig
ik denk trouwens niet dat daar het probleem ligt, want hij sluit daar veels te vroeg voor af... voordat je nog in het spel zit namelijk.
mooi klote ditom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop