abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 juli 2005 @ 12:29:53 #251
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_29197757
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 84% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 13:59:43 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  donderdag 28 juli 2005 @ 12:55:57 #252
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_29198567
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 04:25 schreef CittaR het volgende:
ik wil best een keer die auto school voor iemand halen, ik weet alleen niet of het in 1x lukt...
Hoeft ook niet zo snel
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Als je mij even een mailtje stuurt, dan stuur ik je vanavond rond 19.00 mijn laatste savegame, tegenover de auto school, van mijn part mag je daar best wel een paar daagjes over doen.

Of hoe bedoelde je dat, niet in 1 keer
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Maar in ieder geval bedankt voor het aanbod!
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  donderdag 28 juli 2005 @ 13:41:48 #253
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_29200135
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 09:51 schreef DaFan het volgende:
Waarmee doe je dat CittaR? Met die IMGTool die je toen ook voor GTA3 kon gebruiken?
Toen ik die nog speelde had ik praktisch alle auto's veranderd. Leuke is ook dat je (toen iig) winkels er anders uit kan laten zien, omdat de voorkant eigenlijk gewoon een .jpg is. Als je die vervangt, (alle aanzichten+uitsteeksels etc) heb je een hele nieuwe winkel. Best koel
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
ik kwam al zelfs tegen hoe je eigen modellen (gebouw, stuk weg, wat je wilt maar je moet het eerst maken) kan importeren
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 11:55 schreef Klonk het volgende:
Net ondekt:

[afbeelding]

De USS Numnutz, vrij vertaald de USS Verdoofde Ballen
numb nuts is dat dan .. numnuts is meer zoiets tussen sukkel en eikel
en goede vondst maar hij staat al bij de wiki
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 11:17 schreef Flying het volgende:

[..]

Hoe ik hem dan ook opsla ik krijg steeds een HTML pagina met daarop iets van Rapidshare Premium enzo. Ben nu pas hier om de file te downen omdat ik al de hele week moest werken
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
onderaan die html pagina kun je kiezen free of premium (kies free
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
)
daarna krijg je een scherm met onderaan link en eventueel in de piekuren een 60 seconden aftel systeem

sorry had het er bij moeten zeggen , rapidshare is wel okay , maar als je het niet kent vrij verwarrend
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
pi_29201317
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 05:03 schreef CittaR het volgende:
paar nieuwe auto's erin gezet...
nissan 350z
nog een mercedes
corvette c6
lambo diablo
mclaren f1
aston martin vanquish

word weer ff scheuren dus
waar vandaan?
pi_29201916
en hoe zet je die custom auto's in je spel
  donderdag 28 juli 2005 @ 14:42:10 #256
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_29202044

[ Bericht 90% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 13:59:43 ]
Zerg schreef:
  donderdag 28 juli 2005 @ 14:43:00 #257
84389 der_weiss
Zeiksteevel
pi_29202070
Ik heb een probleem met de missie "Stowaway". Het is de bedoeling dat ik met een PCJ-600 achterin een vliegtuig dat op gaat stijgen rijdt, maar ik kom niet eens in de buurt van die laadklep met m'n motortje. Ik heb al gelezen dat ik voorover moet gaan hangen enzo, maar zelfs dan kom ik niet in de buurt. Moet ik soms de hele tijd op die knop om voorover te hangen gaan rammen, dus niet inhouden, of wat? Ik speel GTA trouwens op de PC met een gewoon toetsenbord. Help
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Euh, wat zal ik hier eens neerzetten..
  donderdag 28 juli 2005 @ 14:43:16 #258
90061 coz
pi_29202078
mss vind je wat tutorials over modden via http://gtamodding.gtagames.nl
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 14:42 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Net weer, maak verdomme 10 foto's ofzo... verdwijnt die kerel om de hoek. Mission Failed.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
je zoomt wel op die gezichtjes in ?
  donderdag 28 juli 2005 @ 14:44:49 #259
90061 coz
pi_29202126
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 14:43 schreef der_weiss het volgende:
Ik heb een probleem met de missie "Stowaway". Het is de bedoeling dat ik met een PCJ-600 achterin een vliegtuig dat op gaat stijgen rijdt, maar ik kom niet eens in de buurt van die laadklep met m'n motortje. Ik heb al gelezen dat ik voorover moet gaan hangen enzo, maar zelfs dan kom ik niet in de buurt. Moet ik soms de hele tijd op die knop om voorover te hangen gaan rammen, dus niet inhouden, of wat? Ik speel GTA trouwens op de PC met een gewoon toetsenbord. Help
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
gewoon gas geven en sturen was al genoeg , gewoon in een keer doorrijden en pas stoppen als je binnen bent (gebeurt automatisch
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
)

schietende lui negeren enzo
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
, wel eerst op landingsbaan rijden en niet in het zand pielen
  donderdag 28 juli 2005 @ 14:50:33 #260
84389 der_weiss
Zeiksteevel
pi_29202306
Hmm, dat zou dan wel eens het verchil kunnen maken, dat ik misschien op het zand rijdt. Ik ga het eens proberen, alvast bedankt
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  donderdag 28 juli 2005 @ 14:54:32 #261
90061 coz
pi_29202422
ik denk het ik maakte eerst een bocht naar links , vrij dicht langs of mss tussendoor die schietende lui
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
((je zit toch op een bike) (lang geleden eigenlijk
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
)) en dan van recht achter vliegtuig alleen maar gassen
  donderdag 28 juli 2005 @ 15:05:27 #262
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_29202764
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 14:42 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Net weer, maak verdomme 10 foto's ofzo... verdwijnt die kerel om de hoek. Mission Failed.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Volgens mij is je probleem dat je wat meer in moet zoomen, bij mij maakte het amper uit of ze wel recht in de camera keken, maar je moet gewoon goed inzoomen zodat ze er met hun gezicht en torso op staan.

Als jij dan even voor mij die auto school wil doen
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  donderdag 28 juli 2005 @ 15:12:24 #263
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_29203003

[ Bericht 52% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 13:59:44 ]
Zerg schreef:
pi_29203053
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 14:20 schreef Sjoe538 het volgende:

[..]

waar vandaan?
ik haal het van deze site, als iemand een betere vind hoor ik dat graag
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 14:38 schreef Sjoe538 het volgende:
en hoe zet je die custom auto's in je spel
hier staat het goed uitgelegd
pi_29203097
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 12:55 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Hoeft ook niet zo snel
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Als je mij even een mailtje stuurt, dan stuur ik je vanavond rond 19.00 mijn laatste savegame, tegenover de auto school, van mijn part mag je daar best wel een paar daagjes over doen.

Of hoe bedoelde je dat, niet in 1 keer
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Maar in ieder geval bedankt voor het aanbod!
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
jah ik weet niet of al die dingen wel lukken gelijk, het kan dus ff duren...
  donderdag 28 juli 2005 @ 15:17:23 #266
84389 der_weiss
Zeiksteevel
pi_29203172
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 14:54 schreef coz het volgende:
ik denk het ik maakte eerst een bocht naar links , vrij dicht langs of mss tussendoor die schietende lui
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
((je zit toch op een bike) (lang geleden eigenlijk
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
)) en dan van recht achter vliegtuig alleen maar gassen
Ja, dat heb ik ook geprobeerd, maar dan haal ik het bij lange na niet, ik kom niet eens in de buurt. Ik heb het idee dat je op 1 of andere manier harder kunt met die motor, maar ik weet alleen niet hoe. Ow, en ik kan wel heel fijn over die landingsbaan gaan rijden in plaats van over het zand, maar eh.. die landingsbaan IS van zand. Mijn ideeën beginnen een beetje op te raken zo
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_29203597
naar voren leunen? dus met je pijltjes toetsen de hele tijd naar voren in tikken?
  donderdag 28 juli 2005 @ 15:44:31 #268
90061 coz
pi_29204146
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 15:17 schreef der_weiss het volgende:

[..]

Ja, dat heb ik ook geprobeerd, maar dan haal ik het bij lange na niet, ik kom niet eens in de buurt. Ik heb het idee dat je op 1 of andere manier harder kunt met die motor, maar ik weet alleen niet hoe. Ow, en ik kan wel heel fijn over die landingsbaan gaan rijden in plaats van over het zand, maar eh.. die landingsbaan IS van zand. Mijn ideeën beginnen een beetje op te raken zo
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
jawel , maar er zit een beduidend groot verschil tussen los zand en zandpad
  donderdag 28 juli 2005 @ 15:46:22 #269
90061 coz
pi_29204221
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 15:28 schreef CittaR het volgende:
naar voren leunen? dus met je pijltjes toetsen de hele tijd naar voren in tikken?
ik weet 100% zeker dat ik alleen maar hoefde te gassen
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

(en dus met tikken bedoelt ie niet de hele tijd vasthouden , lees ipv pompend remmen , tikkend voorover leunen)
pi_29204271
hmmm ik heb een probleem...
ik zette net een pullman ipv de stretch
en een blackbird ipv de shamal
gewoon zoals ik het al de hele tijd doe, maar nu tript ie em al bij het gta scherm bij het opstarten (dus na dat gezeik met die spuitbussen)
weet iemand wat ik hier aan kan doen?

en zou iemand hier een standaard carcols.dat neer willen zetten?
waarschijnlijk is hij hier te vinden
C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\data
  donderdag 28 juli 2005 @ 15:51:46 #271
90061 coz
pi_29204392
je bent zo slim om data te modden zonder backup te maken
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

http://rapidshare.de/files/3430824/carcols.dat.html
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_29204492
jah ik ben dus vergeten om van die een back up te maken...
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

maar hardstikke bedankt iig

ik denk trouwens niet dat daar het probleem ligt, want hij sluit daar veels te vroeg voor af... voordat je nog in het spel zit namelijk.

mooi klote dit
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  donderdag 28 juli 2005 @ 16:03:48 #273
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_29204758

[ Bericht 89% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 13:59:44 ]
Zerg schreef:
  donderdag 28 juli 2005 @ 16:05:33 #274
90061 coz
pi_29204806
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 15:55 schreef CittaR het volgende:
jah ik ben dus vergeten om van die een back up te maken...
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

maar hardstikke bedankt iig

ik denk trouwens niet dat daar het probleem ligt, want hij sluit daar veels te vroeg voor af... voordat je nog in het spel zit namelijk.

mooi klote dit
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
er schijnt nog een of andere user settings bestand te zijn in je /mijn doc/gta san andreas user files/
die rustig verwijderd kan worden

ennuh .. ben al een data.zip aan het uploaden
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

kijk voor de zekerheid even na of er niet een bestand tussen staat met een gewijzigde datum ofzo .. dat er een of ander specifiek iets tussen staat
http://rapidshare.de/files/3431018/data.zip.html
  donderdag 28 juli 2005 @ 16:07:25 #275
90061 coz
pi_29204871
waarschijnlijk heb je deze verneukt

C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\models\gta3.img
en die is 800+mb
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

gewoon save games bewaren en opnieuw installeren lijkt me makkeijker
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop