Heb ik ook last van. Laatst gaf t-mobile zeik met opwaarderen waardoor ik de klantenservice moest opbellen. Vervolgens die 16 nummers moeten oplezen, 2 keer ofzo àch gezegt ipv acht.quote:Op zondag 24 juli 2005 22:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik praat het vaak door elkaarDan praat ik gewoon Nederlands, maar sommige brabantse woorden die bij mij zo standaard zijn schieten er dan tussendoor.
Zo zeg ik altijd "Ik ben afgewerkt" Dat schijnen niet Brabo's niet te snappenDus op het forum zeg ik voortaan maar "Ik ben klaar met werken"
en zo zijn er nog meer dingen (ons pap en ons mam = mijn pa/vader en mijn ma/moeder).
En nu ga ik (helaas) werken![]()
Ik werk ook hard aan die ranzige dozenquote:Op zondag 24 juli 2005 22:23 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Ff doppen en weer eentje afgewerkt![]()
Je neemt me de woorden uit de mond.quote:
quote:
quote:
Imberr........ have fun met Bob als je hem gaat ontmoetenquote:
quote:Op zondag 24 juli 2005 22:30 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Imberr........ have fun met Bob als je hem gaat ontmoeten![]()
![]()
.
En Bob.... jij ook natuurlijk![]()
Ik was ff het huis nachtklaar maken, kattenbakken legen, eten geven.... deuren op slot, en mijn lege flesje opbergenquote:Op zondag 24 juli 2005 22:44 schreef Imberr het volgende:
hier begint t ook weer stil te worden he..
ik blijf erbij.. weekje zonder ouders is ideaal... waar zijn je vrienden trouwens?quote:Op zondag 24 juli 2005 22:48 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Ik was ff het huis nachtklaar maken, kattenbakken legen, eten geven.... deuren op slot, en mijn lege flesje opbergenals huisman heb ik het er maar druk mee
![]()
Allemaal op vakantie, dus het is een week van ultieme rustquote:Op zondag 24 juli 2005 22:50 schreef joupee het volgende:
[..]
ik blijf erbij.. weekje zonder ouders is ideaal... waar zijn je vrienden trouwens?![]()
Als je op 14 en jonger valt dan is er nog wel wat te vindenquote:Op zondag 24 juli 2005 22:53 schreef joupee het volgende:
een buurtfeestje kan ook.. of niet teveel vrouwelijk schoon in de buurt?
slechte zaak danquote:Op zondag 24 juli 2005 22:58 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Als je op 14 en jonger valt dan is er nog wel wat te vinden![]()
![]()
Maar anders is het niet veel soeps![]()
Moet maar dan..quote:Op zondag 24 juli 2005 22:58 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Als je op 14 en jonger valt dan is er nog wel wat te vinden![]()
![]()
Maar anders is het niet veel soeps![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |