Zo doe ik het het ook. Ben te ongeduldig om daar telkens op te wachten.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:09 schreef Atreidez het volgende:
Cheaten om op te starten is toch ook wel makkelijk.. Uiteindelijk maken al me steden winst, maar anders moet ik steeds 20 jaar wachten tot ik weer wat kan bouwen
Niemand die dat opvaltquote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:54 schreef mschol het volgende:
[..]
we cheaten niet, we gebruiken alleen gebouwen die wat extra's leveren
Lang leve de bankquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:38 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Zo doe ik het het ook. Ben te ongeduldig om daar telkens op te wachten.
voor mij blijft het een uitdagng om winst te makenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:19 schreef Luutgaert het volgende:
Cheaten is toch niks aan.Of je wilt zeg maar een mooie stad bouwen, maar een gewone stad met cheats is niks aan toch...
dat vind ik nog het leukste van het spel, alles uitbalanceren en kloten met de belastingen en dan toch de stad draaiende zien te houdenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:32 schreef mschol het volgende:
[..]
voor mij blijft het een uitdagng om winst te maken
Ziet er al goed uitquote:Op zondag 31 juli 2005 00:57 schreef Remqo het volgende:
Ik ben net weer aan het rommelen geweest. Mijn stad heeft nu ruim 230.000 inwoners, maar ik draai nu een kleine verlies ongeveer $500 per maand.
Dat hoop ik de volgende keer dat ik er mee speel te verhelpen.
Enkele screens:
Drukke woonwijk, aan het noorden grenst het met Hi-Tech industriegebied
[[url=http://img327.imageshack.us/img327/1407/sc4rpolis71wq.th.jpg]afbeelding][/URL]
Een aantal San Francisco landmarks (Sutro Tower en City Hall) in eerdere screenshots staat de Transamerica pyramid
[[url=http://img327.imageshack.us/img327/2898/sc4rpolis88jg.th.jpg]afbeelding][/URL]
Een tweede downtown, en weer wil het niet echt lukken met hoge kantoren
[[url=http://img327.imageshack.us/img327/6407/sc4rpolis96ol.th.jpg]afbeelding][/URL]
Nostalgie
[[url=http://img327.imageshack.us/img327/3461/sc4microwave3ur.th.jpg]afbeelding][/URL]
Je hebt daar speciale stations voor nodig. De site waar ik ze vandaan had is op het moment offline. Dus ik heb er 2 in een RAR gezet.quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:23 schreef LePenseur het volgende:
Haha, inderdaad. 500 in de min is best een prestatie. Maar het ziet er verder goed uit.
Ik heb nu ook nog een vraagje, ik hoop dat iemand er antwoord op weet. Ik ben nu met de lightrail bezig om een soort van tram netwerk aan te leggen. Ik heb ook al wat verbindingen tussen elevated <-> lightrail gemaakt. Maar welke haltes kun je gebruiken om de lightrail te benutten?
Nee, maar als je door vraagt geven ze je graag iets andersquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:17 schreef bloodsista het volgende:
kan je m ergens downloade dit spel?
Dude. Kap met warez wil jequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:32 schreef bloodsista het volgende:
wat bedoel je?
tijdje terug kon je downloade op bittorrent site weet iemand waar je m kan downloade dan
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:32 schreef bloodsista het volgende:
wat bedoel je?
tijdje terug kon je downloade op bittorrent site weet iemand waar je m kan downloade dan
Anders lees je ff de FAQquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:32 schreef bloodsista het volgende:
wat bedoel je?
quote:2)Wat kan je hier NIET kwijt?
De volgende zaken zijn niet toegestaan:
# Warez requests (illegale software) en links naar (abandon) warez, patches, cracks, en andere illegale dingen. Ook opscheppen over hoe stoer je wel niet bent met al je gekopieerde games wekt bij veel mensen irritatie op en wordt dus niet op prijs gesteld. Soms kunnen mensen niet wachten op de officiële release en downloaden het spel dan maar alvast. Hier valt helaas niks aan te doen, maar aan het bespreken daarvan in een games gerelateerd topic wel! Het interesseert ons niet waar je de game vandaan haalt of met wat voor snelheid je hem van je server download. We gaan je niet helpen als je illegale release het niet doet en we gaan niet over cracks en warez praten, maar over de game zelf.
Inderdaad. En wat een trieste gast is dat zegquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:19 schreef Atreidez het volgende:
Djeez, spel ligt voor 12 euro in de winkel.. wat een download sloebers tegenwoordig
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:13 schreef Drakul het volgende:
Ach ja, we gaan gewoon lekker verder
Metrolijnen zijn goed gelukt in m'n nieuwste stad, alleen mensen hebben toch liever de auto (??)
En dat terwijl ik gigantisch veel tolpoortjes in me stad heb. Nou ja, het geeft een behoorlijke winst natuurlijk![]()
Wat geeft je verkeer meter aan dan? Rood of groen?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:30 schreef Drakul het volgende:
Juist wel
In't begin werd de metro het meest gebruikt, maar ik heb volgens mij zo'n goed wegensysteem dat ze liever met de auto gaan tegenwoordig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |