Ja. Maar het is ook handig om het terrein waar je de sunken highway wilt hebben zo vlak mogelijk te krijgen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:35 schreef mschol het volgende:
[..]
wat is de beste manier om een sunken highway te maken telkens die hole digger mod gebruiken???
Jup... Eerst het hele gebied vlak maken, dan om het blokje een sunken highway diggermod ding neerplanten en dan in één keer een weg erover heen jassen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:35 schreef mschol het volgende:
[..]
hoe maak je een sunken highway telkens die hole digger mod gebruiken???
en ja ik ben idd een slechte planner
hmm in san francisco gaat dat dus niet lukken die mappen zijn zo hobbelig als watquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:37 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ja. Maar het is ook handig om het terrein waar je de sunken highway wilt hebben zo vlak mogelijk te krijgen.
note to myself:quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:39 schreef blieblie het volgende:
[..]
Jup... Eerst het hele gebied vlak maken, dan om het blokje een sunken highway diggermod ding neerplanten en dan in één keer een weg erover heen jassen.
Het is alleen een enorm gekut bij kruispunten.
Is op zich niet zo heel moeilijk, maar het is denk ik wel handig om het raster aan te zetten. Dit doe je door op 'G' te drukken.quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:40 schreef mschol het volgende:
[..]
hmm in san francisco gaat dat dus niet lukken die mappen zijn zo hobbelig als wat
Aha dat is idd makkelijker. Volgende keer meteen ff gebruikenquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:42 schreef ElmarO het volgende:
Is op zich niet zo heel moeilijk, maar het is denk ik wel handig om het raster aan te zetten. Dit doe je door op 'G' te drukken.
ik wist niet dat je em uit/aan kon zettenquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:42 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Is op zich niet zo heel moeilijk, maar het is denk ik wel handig om het raster aan te zetten. Dit doe je door op 'G' te drukken.
Alstuquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:41 schreef mschol het volgende:
[..]
note to myself:
krijspunten niet sunken maken
en moderator (dingens .. eff naam kwijt)
die had een mod zodat je boven je snelweg van die borden kreeg of de baan gebruikt werd...
welke mod is dat??
dont make fun of my typo'squote:Op donderdag 28 juli 2005 21:06 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Alstu
Klik
En krijspunten lijken mij ook heel irritant. Dat gegil de hele tijd
Klopt. En wat ik ook jammer vindt. Eers diggen, daarna een road plaatsen, en dan moet je je road weer verwijderen en opnieuw plaatsen. Anders blijf je die domme diggers zienquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:39 schreef blieblie het volgende:
[..]
Jup... Eerst het hele gebied vlak maken, dan om het blokje een sunken highway diggermod ding neerplanten en dan in één keer een weg erover heen jassen.
Het is alleen een enorm gekut bij kruispunten.
deze tochquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:41 schreef mschol het volgende:
[..]
note to myself:
krijspunten niet sunken maken
en moderator (dingens .. eff naam kwijt)
die had een mod zodat je boven je snelweg van die borden kreeg of de baan gebruikt werd...
welke mod is dat??
Ctrl is één vak, shift is meerdere vakken zonder straten.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:16 schreef LennyKravitz het volgende:
Zo... ben effe proberen uitvinden hoe 't een beetje werkt... leer je niet zomaar effe natuurlijk...
Eerste dingen waar ik tegenaan loop...
* het automatisch maken van straten... wil ik zelf bepalen... Ctrl dus?
Das kut ja, heb ik ook vaakquote:* huizen moeten worden gedraaid naar de straatkant.. dit geldt ook voor zonering... en da's wel lastig soms trek je net verkeerd en hoppa verkeerd...
Jammer dat die optie er niet is, misschien dat er een plugin ofzo voor isquote:* vroegah had je automatisch dat hij willekeurig een omgeving vormde (moest je effe aangeven hoe nat en hoeveel gebergte je wilde) kan dat nu niet?
Die is er volgens mij niet. Ik heb er eigenlijk nooit opgeletquote:* vroegah kon je een stad ook tussendoor opslaan als een andere stad... nu overscijft hij altijd de oude,... of mis ik iets... ik zoek de "save as...-functie"
Je moet de één een stukje over de andere slepen, dat ze elkaar een stukje overlappen. Dan komt er een overgangetje.quote:* zat effe te testen... hoe kun je een elevated highway verbinden met een gelijkvloers highwaygedeelte?...
Geen ideequote:* bij hoeveel belasting klagen mensen "nog niet"???
Nog geen problemen mee gehad tot nu toe, en er verschijnen van sommige plugins ook updates dus af en toe bijhouden is wel handigquote:* all die simtropolis add-ons... werkt dat een beetje goed? of zitten er ook simcity-verziekers tussen (softwarematig dus)
Nou ik weet dat je ctrl+alt+shift+x moet ik drukken, maar de cheats zelf weet ik niet eensquote:* ok... kom maar op met de lijst met belangrijke cheats...
zie OPquote:* verdere beginners-tips?
Neuh, wij cheaten nietquote:Op vrijdag 29 juli 2005 02:18 schreef blieblie het volgende:
Voor cheats van Simcity kan je terecht op http://www.avault.com
das mij teveel werk, dan moet ik telkens de bank opzoeken om bme buget te resettenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:35 schreef Atreidez het volgende:
Ik vind die bank tegenwoordig ook wel handig, maar om meteen een tegoed te nemen van 50000000 staat echt stom, plus dat als je later winst gaat maken je dat niet eens zou opvallen.. Ik reset dus gewoon af en toe me budget naar 200.000 en dan speel ik weer verder
Zo doe ik het het ook. Ben te ongeduldig om daar telkens op te wachten.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:09 schreef Atreidez het volgende:
Cheaten om op te starten is toch ook wel makkelijk.. Uiteindelijk maken al me steden winst, maar anders moet ik steeds 20 jaar wachten tot ik weer wat kan bouwen
Niemand die dat opvaltquote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:54 schreef mschol het volgende:
[..]
we cheaten niet, we gebruiken alleen gebouwen die wat extra's leveren
Lang leve de bankquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:38 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Zo doe ik het het ook. Ben te ongeduldig om daar telkens op te wachten.
voor mij blijft het een uitdagng om winst te makenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:19 schreef Luutgaert het volgende:
Cheaten is toch niks aan.Of je wilt zeg maar een mooie stad bouwen, maar een gewone stad met cheats is niks aan toch...
dat vind ik nog het leukste van het spel, alles uitbalanceren en kloten met de belastingen en dan toch de stad draaiende zien te houdenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:32 schreef mschol het volgende:
[..]
voor mij blijft het een uitdagng om winst te maken
Ziet er al goed uitquote:Op zondag 31 juli 2005 00:57 schreef Remqo het volgende:
Ik ben net weer aan het rommelen geweest. Mijn stad heeft nu ruim 230.000 inwoners, maar ik draai nu een kleine verlies ongeveer $500 per maand.
Dat hoop ik de volgende keer dat ik er mee speel te verhelpen.
Enkele screens:
Drukke woonwijk, aan het noorden grenst het met Hi-Tech industriegebied
[[url=http://img327.imageshack.us/img327/1407/sc4rpolis71wq.th.jpg]afbeelding][/URL]
Een aantal San Francisco landmarks (Sutro Tower en City Hall) in eerdere screenshots staat de Transamerica pyramid
[[url=http://img327.imageshack.us/img327/2898/sc4rpolis88jg.th.jpg]afbeelding][/URL]
Een tweede downtown, en weer wil het niet echt lukken met hoge kantoren
[[url=http://img327.imageshack.us/img327/6407/sc4rpolis96ol.th.jpg]afbeelding][/URL]
Nostalgie
[[url=http://img327.imageshack.us/img327/3461/sc4microwave3ur.th.jpg]afbeelding][/URL]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |