abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 24 oktober 2001 @ 07:19:35 #1
10813 Gboy27
*Stripfiguur*
pi_1988950
Hier alvast het vervolg op de woeste nacht...

Vorig deeltje: Streamverslagen woensdag 24 oktober 2001

[Dit bericht is gewijzigd door Gboy27 op 24-10-2001 07:23]

pi_1988954
Lieverd, deel 1 staat op 215 postings, de topic is pas vol bij 255, dus nog 40 te gaan, denk je ook niet dat dit een beetje verwarrend is?
  † In Memoriam † woensdag 24 oktober 2001 @ 07:29:48 #3
10813 Gboy27
*Stripfiguur*
pi_1988959
quote:
Op woensdag 24 oktober 2001 07:22 schreef Tante Bep het volgende:
Lieverd, deel 1 staat op 215 postings, de topic is pas vol bij 255, dus nog 40 te gaan, denk je ook niet dat dit een beetje verwarrend is?
Sorry, wou alvast een Deel 2 aanmaken in het geval Cynix niet op tijd zou zijn... (beetje té enthousiast misschien...)
pi_1988963
quote:
Op woensdag 24 oktober 2001 07:29 schreef Gboy27 het volgende:

[..]

Sorry, wou alvast een Deel 2 aanmaken in het geval Cynix niet op tijd zou zijn... (beetje té enthousiast misschien...)

hup, naar je nest jij, voor je nog meer té enhousiaste dingen gaat doen, of nog beter, doe ze daar!

† In Memoriam † woensdag 24 oktober 2001 @ 07:57:18 #5
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1988983
Ik gooi deze zolang maar even dicht dan.
Kunnen we later altijd nog kijken wat we doen.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † woensdag 24 oktober 2001 @ 11:13:32 #6
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1989766
Edit, nú kunnen we hier wel weer verder.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
  † In Memoriam † woensdag 24 oktober 2001 @ 11:19:23 #7
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1989829
11:20 uur
Ed neemt nog maar eens wat te drinken, een of andere vruchtendrank. Hém krijgen ze niet klein.
pi_1989830
Frank: we wilden meer battles, nou dan krijgen we die. Hij mompelt wat over Barbapapa's (vergeet hij nooit meer)
Leo kijkt wat wezenloos om zich heen.

Leo en Andries hebben het nog over de elfsteden-steden en de 18 eredevisieclubs. Hierna laat Leo zijn hoofd weer hangen, de arme man.

Ed snapt er geen hol meer van. Ze zijn het er over eens dat dit niet de laatste battle is vandaag.

Sandy ligt lief in bed. Leuke teddybeer van Sandy trouwens, nog niet gezien. Kelly zingt: ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk.
Ed: wij zijn gewoon leuker. (Daarom mogen ze in rijk.)

In veel gevallen is een scheve horizon dan ook de juiste.
  † In Memoriam † woensdag 24 oktober 2001 @ 11:22:57 #9
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1989861
Iemand heeft een handdoek uit Coos zijn kastje gepakt. Hij is daar bepaald niet blij mee. Ed blijkt de schuldige. Coos loopt er toch wel enige tijd over door te zeuren.
  † In Memoriam † woensdag 24 oktober 2001 @ 11:25:01 #10
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1989876
11:25 uur
Coos raadt Priscella aan om ook maar even te gaan douchen: "Want we kunnen zo weer een battle krijgen".
Priscella: "Doe ik ook, eerst even koffie zetten".
  † In Memoriam † woensdag 24 oktober 2001 @ 11:27:26 #11
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1989898
Leo en Danielle zijn in een discussie verwikkeld. Andries zit er nog steeds verslagen bij.
pi_1990037
Het team van captain Danielle zit dus weer in Arm. Ze hebben drie uur geslapen vannacht en zijn weer allemaal wakker. Ondanks dat ze weer in arm zitten is de stemming goed, Danielle zingt weer veel en is brood aan het maken. en de rest is ook redelijk vrolijk. Tania klaagt nog wel dat van dat vele koude douchen haar schaamhaar op gras begint te lijken

Van rijk zit Ed op de stoel bij het hek met arm te praten en Sandy zingt een lied van Danny de Munck "had ik maar iemand om van te houden".

woensdag 24 oktober 2001 @ 11:46:44 #13
3542 Gia
User under construction
pi_1990081
quote:
Op woensdag 24 oktober 2001 11:22 schreef Cynix ® het volgende:
Iemand heeft een handdoek uit Coos zijn kastje gepakt. Hij is daar bepaald niet blij mee. Ed blijkt de schuldige. Coos loopt er toch wel enige tijd over door te zeuren.
Dit was volgens mij Andries.
Ik had de stream van de arme kant aan staan.
Coos zeurde dat ze uit zijn kastje moesten blijven.
Andries zei dat hij het niet tof vindt dat er geen handdoeken zijn, elke keer dat hun in rijk komen en dat zij ze dan in hun kastjes hebben liggen.
Coos vond dat hij de volgende keer het eerst moest vragen.
Andries geeft hem hier gelijk in, om van het gezeik af te zijn.

Coos gaat dan idd nog enige tijd door, maar Andries geeft hem steeds gelijk, zodat coos geen reden heeft om kwaad te worden.

(in mijn ogen heeft andries gelijk, handdoeken zijn voor algemeen gebruik en zouden niet in de kastjes gelegd mogen worden)

pi_1990134
Andries: had ik eindelijk mijn slaapritme verbroken, stond ik vroeg op, wou ik lekker on de zonnebank enzo, en nu zit ik hier weer, kan ik net zo goed naar bed gaan.
Andries blijft echter gewoon zitten, hij is gewoon moe en dat wil hij aangeven.

Andries: wat heeft het allemaal voor zin gehad die spelletjes? Wat heeft het voor zin gehad dat we die spiraal wonnen? Wat heeft het voor zin gehad dat we vier op een rij wonnen? Wat heeft het allemaal voor zin gehad, we zitten nu toch weer hier! Ik kan nooit meer blij zijn als we een battle winnen. Ik ben ook niet meer inzetbaar bij een volgende battle, ik ben zo beroerd als een hond, 1 stap en ik moet overgeven. Ik ben ziek. I am nog usabel today.

Danielle: dan ga je toch lekker op bed liggen!
Andries: dat moet ik juist niet doen, ik probeer juist het ritme te doorbreken. Waar lag jij eigenlijk in arm Ed?

Ed geeft de bedindeling door. Ed: Precilla kreeg gister zo'n kop joh over de bedindeling, ze wou perse naast Sandy liggen. Wat voor maat schoenen heb jij eigenlijk, Diane?
Diane: 37
Ed: tjeesus he

Ed complimeert de concurrent met de gewonnen battles, hij vind dat ze het goed hebben gedaan. Ed denkt wel dat als hij vier op een rij gespeeld had ipv pascal, dat ze dan wel gewonnen hadden, omdat het ook met inzicht te maken heeft.
Danielle: ja maar, als je daar staat is het toch altijd lastiger. Vooral die spiraal.
Ed: ja, nou , kelly begon te shaken gister bij die spiraal. Kijk, als je nou zo'n ding thuis heb staan, dan doe je het zo, das niet zo moeilijk.

Diane vraagt aan Coos of hij lekker gerent heeft.
Coos: nee

Andries: mind fucking games, fucking mind games, games for your fucking mind.

pi_1990254
Diane vraagt zich nu af hoe ze Frank z'n naam spellen, Frank spelt het nu.

GJ praat met Frank in de tuin en geeft zijn visies op de battles. GJ zegt vervolgens tegen daan dat hij ervan overtuigd is dat deze battle 24 uur gaat duren!

Verder zitten een aantal van arm (o.a. Danielle, Andries, Leo en Frank nu ook) bij het hek te praten met een aantal van Rijk (o.a. Ed, Coos en Pascal). Het gaat over het bestellen en de komst van Battles de komende tijd. In rijk wordt er koffie gezet.

pi_1990321
Gert-Jan tegen Frank in de tuin:
Als ik bij jullie captain ben kan ik processen aansturen.

Sandy is weer wakker, loopt wat te zingen. Is ze over haar dip heen?

Pascal en Coos liggen gezellig saampjes in bed. Of ze voetjes vrijen is helaas niet te zien.

Pris maakt zich op, even met haar wenkbrauwen bezig. Heeft ze trouwens nog wel geslapen?

pi_1990340
Arm en rijk praten over de afgelopen battles en er wordt druk gefilosofeerd over de bedoelingen en het vervolg, de meningen zijn verdeeld. Andries baalt nu, en vind het niet meer leuk, hij loopt flink te klagen en te miepen. Frank en GJ o.a. vinden het wel top!
pi_1990506
en weer geroddel tussen andries en danielle. Nu is Leo weer aan de beurt, andries vind dat ze helemaal niets aan hem hebben. hij weet het wel maar hij zegt niets.
Ook vind andries dat Coos zo lelijk is, dat zei hij tegen hem tijdens het kussengevecht battle
Danielle gaat weer eens fluisteren. ( getver ik vind haar steeds minder.)
D: ja iedere keer op dat moment, dan zegt hij het later, ja daar heb ik niets aan.
A: die barbapappa wist ik niet een
zij maakten ook fout het is toch barbabop en ze zeiden ook barbabintje i.p.v bientje weet ik zeker
A:gj zei net dat hij wel 7 steden wist, haha maar hij noemde (?) en dat was fout. (vol leedvermaak)

Leo is er bij gekomen en nu is het Frank weer die bij Andries over de tong gaat. ja hij voelt de spanning van de battle of de spanning van voor de battle of na
Leo: dat mag toch?
A: ja

woensdag 24 oktober 2001 @ 12:47:32 #19
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1990546
Danielle en Andries hebben het even over hun team. Danielle zegt dat ze tot nu toe weinig aan Leo hebben gehad. Andries moet haar gelijk geven. Wel zegt hij dat Leo volgens hem een hele brede kennis heeft, maar dat hij te langzaam is met antwoorden. Hij geeft meteen toe dat het ook niet zijn sterkste punt is.
Andries vertelt ook nog even over Coos... dat hij op de evenwichtsbalk tegenover hem zat en tegen Coos zei "Wat ben je lelijk van dichtbij". Coos kon het geintje wel waarderen.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_1990559
rijk: pris is trots op haar stringetje en suggereert tegen Ed dat hij wel geschrokken moest zijn van haar string, (van haar dikke kont zal ze bedoelen, red.)

arm: Andries zit te zeuren dat het barbabobje is en niet barbabob (my god!?!).

speakers slaan weer op hol van shril jeuk stem van Diana en Danielle met haar nog meer jeukende fake-stemmetje. Ze hebben het nu over spreekwoorden en poepen, gelukkig is tania nergens te bekennen!

Rijk: druk aan het poetsen, coos en pascal liggen weer lekker in hun nest, btw lekker schoon bedje van Leo.

Er wordt ontzettend veel gegeeuwd, en door arm geklooid met de oven, priscila draagt kleren waar ze er pas echt vet in uitziet, zo valt toch tegen die griet.

Leo verwacht weer een battle, na het eten.

Danielle en Andries zijn in een uitvoering van een leraar en leerlinge fantasie.

My god, why have you forsaken us?
  woensdag 24 oktober 2001 @ 12:52:32 #21
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1990576
Andries vertelt Danielle nog even dat hij net met GJ een kleine 'strijd' had over kennis. GJ vertelde weer dat hij toch behoorlijk veel weet... en dat hij toch ook zeker wel 7 elfsteden had geweten. Andries zag zijn kans en vroeg GJ er een paar te noemen. GJ struikelde bijna meteen over Bartlehiem ... en later ook nog over Drachten. Andries vond het duidelijk wel leuk dat GJ een keertje op z'n bek ging!
pi_1990871
14.00 uur: BATTLE!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_1990872
Battle.

Je was me voor Ethel, maar ik heb wat moeite met het forum op dit moment.

pi_1990887
[Het forum was even niet bereikbaar, vandaar het ontbreken van de verslagen, niet dat er veel gebeurd is, maar toch].

Arm heeft lekker gegeten en zijn druk aan het filosoferen van het doel van de battle, ze denken om diverse redenen dat BB hen een lesje wil leren en dat BB ze middels deze battles iets duidelijk wil maken.

Verder hangt iedereen een beetje rond tot nu toe en waren ze aan het wachten op de battle, die dus nu komt.

Pascal moet nu naar de dagboekkamer komen. De sfeer tot op heden is goed, bij vrijwel iedereen. Nu vooral bij arm omdat ze weer een kans hebben om weer naar rijk te kunnen.

pi_1990888
Volgens mij een nieuwe battle nu!!

Rijk is aan het omkleden en de capatain werd naar de dagboekkamer geroepen.

pi_1990910
14.00 En weer een battle!
Allemaal weer kleding aantrekken.
De tafel moet weer in het midden van rijk en arm gezet worden.
(ze denken nog steeds dat het een 24 uurs batle is )
Pascal leest vor, iedere team kiest 2 bewoners. Het gaat om kennis wat is blijven hangen.
Het is een competitie dammen (daar vroeg Frenk al om)
Kelly kan het niet.
GJ zegt zou leuker zijn als Sandy en Pris gaan dammn.
K: nee Gert ben jij goed in dammen?
Gj: ja gaat wel
K: dan ben jij degene die het gaat doen
pi_1990916
14.00 Stem: Wil de captain van het rijke gedeelte naar de dagboekkamer komen?

Arm zit enthousiast te zingen. Zijn blij dat ze een battle hebben. (wat is die Tania een druk mens zeg).

Ze gaan dammen?

Tuut tuut: wil de captain van het arme gedeelte naar de dagboekkamer komen?

Tuut tuut: alle bewoners moeten zenders checken.

Beste bewoners: twee afgevaardigde bewoners moeten tegen elkaar dammen.

De regels van dammen zijn voor de zekerheid nog in een brief bijgevoegd. Ze moeten 1 potje dammen. Degene die wint heeft voor zijn team het verblijf in rijk verdient.

Diane vraagt wie goed kan dammen.
Frenk heeft vroeger les gehad. Wel twintig jaar geleden bij zijn schoonouders.
Frank wil het wel doen. Danielle kiest Frenk.

Tiki tokt en tikt als een Tokkie zonder tattoo
pi_1990917
Dammen.

Gert-Jan gaat dammen bij rijk.
Arm weet ik nog niet.

Fok loopt wat langzaam hier, sorry.

[Dit bericht is gewijzigd door the-O op 24-10-2001 14:10]

pi_1990929
Een potje dammen! Elk team moet één speler aanwijzen.

Rijk is aan het overleggen. GJ kan goed dammen maar wil liever S of P laten dammen. Uiteindelijk wordt toch besloten om GJ te laten spelen. Coos: "Dan kunnen de dames je straks verzorgen."

Hierna worden de regels van het damspel doorgenomen.

pi_1990930
GJ valt door de mand..."damlijn passeren..geen dam???"
Ja sukkel..als je nog een keer moet slaan eindig je niet op de damlijn...

niet zo slim van mijn GJ

pi_1990935
Frenk tegen Gj Als ik tegen Gj moet dan win ik het zegt Frenk
Try anything once, twice to be sure
pi_1990936
Rijk: pascal leest het voor, en GJ begrijpt iets niet.
(sorry ik heb geen verstand van dammen)
GJ we hebben tijd zat
C: ik neem een bakie koffie
(volgens mij hebben sandy en Pris ook verstand van damen)
pi_1990956
Frank zegt dat als hij tegen GJ moet hij gaat winnen.
Andries en frank zijn helemaal opgevrolijkt.
ze vinden zelfs de tafel humor.
  woensdag 24 oktober 2001 @ 14:12:36 #34
3542 Gia
User under construction
pi_1990959
Tijdens het ontbijt in arm, om 13.40 liet Frank een enorme boer.
Diane had al een paar keer gewaarschuwd dat ze een kopje water in zijn nek zou gooien als hij ging gorgelen. Dit gebeurde dus, toen hij ook aan tafel ging zitten gorgelen.
Frank: Ik heb op tafel gezeken, ik heb een klysma gezet en dat ging verkeerd.

14.00 BATTLE

(Dit wordt waarschijnlijk later gepost, omdat Fok eruit ligt)
De bewoners kleden zich om, voor de battle.
Paskwal kijkt niet zo blij.
Kelly: Daar gaan we weer.
GJ: Pascal, als dit voorbij is, moet je maar even vragen, of we even alles mogen reorganiseren van arm naar rijk, want nu ligt er van alles aan de andere kant.

Tuuttuut
Wil de captain van het rijke gedeelte naar de DBK komen.

In arm lopen ze te zingen: Kleren aan, kleren uit, want we gaan ons verzamelen voor de battle.

Tuuttuut
Wil de captain van het arme gedeelte naar de DBK komen.
(de bewoners zeggen dit hardop met de stem mee)

Tuuttuut
Willen alle bewoners hun zenders checken.

Ze moeten gaan dammen.
Pascal leest voor: Beide afgevaardigde spelers spelen 1 spel.

Voor arm wordt gekozen tussen Tania en Frank.
Tania: pak Frank dan maar.
Daan: Oke, Frank gaat het doen.

In rijk leest GJ het dam reglement voor.
In arm doet Diane hetzelfde.

Het hek gaat open. Beide teams hebben delen van een tafel. Deze moet in de opening worden gezet.

[Dit bericht is gewijzigd door Gia op 24-10-2001 14:19]

pi_1990964
Frank: ik weet er geen kut van (grapje? haha)
Andries: weet je hoe een damsteen er uit ziet?
C: moet die lamp er eigenlijk boven hangen
P: stond in de verwenkamer
C: weet niet of dat mag moet
Ik zie nu Coos met die lamp buiten lopen
pi_1990966
gert-jan moet er behoorlijk van zweten, frank zit er een tukie relaxer bij, ze zijn helemaal blij over de speeltafel, frank heeft al eens gedamd, onverwacht, ik hoop niet dat hij in de war is met pimpampet. Dalielle twijvelt net als ik ook over Frank zijn kwaliteit, slim.
pi_1990978
Na wat geharrewar hoor ik Coos.
Ze zijn onwijs bezig op het battlefield.
S: dit gaat voorlopig nog wel ff door
  woensdag 24 oktober 2001 @ 14:18:13 #38
3542 Gia
User under construction
pi_1990982
Volgens mij maakt Diane een foutje. Zij denkt dat je niet hoeft te slaan. Slaan is verplicht en meerslag gaat voor.
Frank meent dit ook. (in geval dat je na een steen slaan op de damlijn staat, maar je kunt nog verder slaan, dan moet je volgens mij verder slaan, maar krijg je toch de dam. Maar ik ben geen expert.)

Dit staat niet duidelijk in de regels.
Frank tegen Tania: Begin je vanuit links of rechts.
Tania: ik begin altijd vanuit het midden.
Diaan: Er staat niet in dat we onze waffel moeten houden, wel?
Frank zegt dat je altijd beter vanuit de zijkanten kunt beginnen.
In de regels staat niets over meerslag en damslag.

pi_1990989
Frank snapt er echt niets van, niemand in arm, dat wordt lachen. Andries bekijkt zijn puistjes. bij arm is het weer ouderwets pre-battle gezaag. rijk is volkomen er niet mee bezig, erg chill bij rijk.
pi_1990998
P wie gaat er dammen van jullie?
volgens mij geen antwoord
A: wie gaat er van jullie dammen?
Pascal: wat zei je?
A: wie gaat er van jullie dammen?
P: dat is 2 keer, je eigen geintje
pi_1990999
Arm neemt de spelregels door.
Ed loopt in rijk met een enorme tafel te slepen.
Ze stellen een tafel voor het dammen op.
Coos komt met een lamp te sjouwen die boven de damtafel moet hangen.

Pris zit op de bank alle bedrijvigheid onder het genot van an een sigaretje te bekijken. Evenals Kelly.

Paskal zegt dat als ie ziet dat het slecht gaat met dammen hij nog snel een paar broodjes naar binnen zal slaan.

Een damslag gaat niet voor een gewone slag. Paskal heeft dit aan BB gevraagd.

Paskwal zegt dat ze moeten tossen wie mag beginnen.
Gert Jan gaat voor rijk dammen.

Nu hoor ik ineens dat Tania gaat dammen voor arm

pi_1991003
GJ zegt dat er geen tijd bij is gezegd, dus dat het de hele nacht door kan gaan. grote lol
  woensdag 24 oktober 2001 @ 14:22:31 #43
3542 Gia
User under construction
pi_1991008
Daan is een en ander na gaan vragen.
Als je kunt slaan moet je slaan, ook als je er 6 kunt slaan, mag je niet stoppen.
En de rest moet z'n waffel houden.

Pascal tegen arm: Jullie moeten wel nu kiezen wie er speelt.

Het wordt Kelly tegen Frank.
Zal mij benieuwen.
Pascal zet de stukken op voor Kelly.

pi_1991025
14.14 Sandy trekt een zak paprikachips open. Kel vraagt aan Sandy of ze een kauwgompie mee wil brengen. Pascal: Dit spel kan wel een uur duren.

14.22 De beide spelers nemen plaats achter het dambord. Frenk tegen GJ: "Dag, meneer Karpov." - GJ: "Karpov? Karpov is toch geen dammer?!"

14.23 GJ: "Ik denk dat GJ een goeie dammer is. Hij kijkt ook zo gemeen uit zijn ogen". Big Brother: "De battle begint NU."

14.24: GJ: "We hebben gewonnen! Dit is een slag die je had moeten doen!"

OT: Ze hebben het dambord verkeerd liggen, of niet? Linksonderin moet toch een zwart vlak zijn ipv wit?

pi_1991028
Haha GJ heeft al gewonnen volgens hem?
pi_1991031
Kelly ziet er extreem sletterig uit, veelste veel make-up.
gj: wit begint, wit wint.
f: lachen dit, echt humor (zo!)
op het battlefield zijn ze weer druk bezig voor een volgende battle
gj: ik denk dat frank een goede dammer is.

ze zijn begonnen
gj: heeft al gewonnen, na 5 sec. frank heeft niet geslagen haha

pi_1991035
lolllll..die Frank!!!!

Foutjeeee

pi_1991036
Gert Jan en Frenk zitten aan de damtafel. Dus toch Frenk!
F en GJ hebben schik met elkaar. Frenk vindt het wel lachen een spelletje, maar GJ zegt dat ie het niet leuk vindt om te verliezen. GJ zegt dat F zo gemeen uit zijn ogen kijkt.

GJ speelt met wit en begint.
Dankuwel BB we hebben gewonnen zegt GJ (maar niet heus).
GJ wacht op de arbitragecommissie.

GJ heeft het damspel na 1 zet gewonnen??????
(ik snap er even niks van).

O, ja, hij had moeten slaan en zag het niet.

Nou, deze battle duurde niet lang dus.

pi_1991037
Frenk =
[url=http://home.wanadoo.nl/celebworld]Sexy Dutch Celebs[/url]: Katja, Fabienne, Bridget en vele anderen...
pi_1991045
Frank ja kan gebeuren (net nog zoveel praatjes, o wat geniet ik ) haha , ik zie je over 2 uur zegt Frank
pi_1991061
rijk blijft in rijk en arm in arm. Maar omdat ze verwachten dat er toch over een x aantal uur weer een battle is maken de bewoners zich niet meer druk of ze verliezen of winnen (al blijft winnen natuurlijk leuk).
  woensdag 24 oktober 2001 @ 14:31:58 #52
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_1991077
Frank: Ik had het niet gezien, maar er stond zoveel druk op me Gert-Jan, echt, ik moest de spelregels nog eens nalezen en alles. Ik had het echt niet gezien die slag, so be it.

[pffffffffffffff ]

Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_1991086
14.22 Gert Jan en Frank gaan zitten bij het dambord. Frank : Meneer Karpov, we beginnen. Gert Jan : Karpov, dat is toch geen dammer. Frank : Ik vind het wel lachen dit, toch ? Ik vind het wel humor. Gert Jan : Ik vind het niet leuk om te verliezen, als ik dan van zo'n balk wordt geramd.

14.23 Speaker : De battle begint nu. Gert Jan : Ik ga eventjes een saunaatje nemen. Gert Jan na een minuut : BB, we hebben gewonnen. Gert Jan tegen Frank : Dit is een slag die je had moeten maken. Hij staat op, even later gaat hij weer zitten. Pascal : De regels zeggen dat een slag gemaakt moet worden. Pascal vraagt om commentaar van BB. Frank : Hij heb wel gelijk. Frank : Komt er geen commentaar, ga dan maar verder. Gert Jan : Ik ga niet verder, ik heb gewonnen. Even later bevestigt de speaker dat. Kelly en anderen zingen : Jee joo. Gert Jan 'troost' Frank : Frank, je had me nog eerder van die paal af dan dat je hebt verloren met dammen. Frank : Ik moet te veel nadenken hier.

14.27 Gert Jan : Kan dat hek weer dicht ? We hebben last van de buren. Coos : Ik heb pijn in mijn nek. Gert Jan : Ik dacht, we doen gewoon twaalf uur over dat spelletje, dan kan ik tussendoor een saunaatje nemen etc. Er is namelijk geen tijdslimiet. Frank : Er stond zoveel druk op me Gert Jan, er werd zo tegen me aangeluld. Ze moesten kiezen, en helaas, de verkeerde keuze gemaakt.

pi_1991129
Na het verlies gaan Frank en Tania een sigaretje roken in de tuin. Tania is nog steeds erg vrolijk en zeer druk. Ze heeft voornamelijk veel lol om zichzelf en ze probeert lollig te zijn. Leo staat er ook bij, maar zegt verder niet zo veel. Omdat de bewoners horen dat BB al weer bezig is op het battlefield denken ze dat daar vanavond de grote finale van de battlemarathon is.

Frank baalt natuurlijk wel, maar voor zijn doen valt het mee. Hij geeft ook aan dat hij weer wat geleerd heeft, want hij kan steeds beter tegen zijn verlies.

In rijk zitten de mannen in de sauna.

pi_1991184
In de sauna in Rijk bespreken de heren de regels van het schaken.

In arm is Tania in een te goede stemming en zingt continue haar zelfbedachte liedje over de battle marathon: "bedje in, bedje uit...",

In arm gaan ze gezellig kofie drinken. Leo vertelt dat hij ervan baalt dat hij niet een nieuwe hippe bril heeft gekocht voor hij BB inging, hij vond hem toen te duur.

Het gesprek gaat nu even over sex en iemand vraagt zich af waar hij in godsnaam terecht is gekomen, vervolgens zegt Andries (met BB stem): willen alle bewoners zich verzamelen voor de orgie? Alle bewoners zich verzamelen voor de orgie.

pi_1991210
Frank, Tania en Diane liggen in de slaapkamer. Tania heeft samen met Frank de grootste lol. Diane duimt uiteraard weer met haar rode knuffeldoekje (note: dit doet ze niet alleen in de slaapkamer, ze stond zichzelf vlak voor de battle ook belachelijk te maken door dit duimgedrag ook gewoon in de woonkamer te doen , bijzonder sneu dat gedrag van haar ). Tania is trouwens erg goed voor Frank zijn ego, want wat hij ook zegt, tania ligt helemaal in een deuk.
pi_1991222
(en ngmaals ethel reageer niet zo overdreven zeg over dat duim zuigen 4 kotssmileys zo waar.)
pi_1991335
Gebeurtenissen afgelopen half uur. Kelly heeft lang met Danielle bij het hek in de woonkamers zitten praten. Kelly vertelt dat ze NU gestopt is met roken. De voornaamste reden voor haar is dat ze er later niet vreselijk uit wil zien door de gevolgen van het roken, ook de verwijdering van haar porien speelt parten bij de keuze om te stoppen.

Verder is Kelly erg bezig met de aanstaande nominaties en de exit, het lijkt haar echt vreselijk om weg te moeten. Ook zegt Kelly dat als ze de manicure, de zeemeerminactie en de kapper niet had gehad, dan had ze het niet volgehouden. Kelly geeft nog even af op andries en danielle zegt dat ze het gezeur in haar team af en toe zat is, dat ze zich daaraan irriteert.

In arm zijn zes appels en die worden eerlijk verdeeld, er is 1 lekkere groene appel en de teamleden van arm komen bij de captain omdat ze deze allemaal willen. Danielle gaat loten. Dit is uiteraard een lolletje van arm, Tania zegt dit nog even tegen Danielle, waarop deze reageert met: Ik ben niet op mijn achterhoofd gevallen hoor!

Sandy der schoenen (blauwe mexx schoenen) zijn spoorloos verdwenen. Ze vertelt aan Ed dat ze denkt dat er een soort vloek op haar spullen zitten, beide zitten trouwens op de bank in rijk.

Precilla ligt er lui op de bank en heeft dernet geslapen.

Verder gebeurd er nix en is iedereen in afwachting van de voglende battle.

pi_1991439
De sfeer is rustig. Bewoners zijn nog steeds in afwachting.

Andries en Leo zitten samen serieus te praten in de woonkamer. Andries vertelt dat hij wel weer leraar wil worden als hij uit BB komt. Het liefst voor een internationale klas, dat heeft hij eerder gedaan tijdens zijn stage, en dat vond hij erg interessant. Deze kinderen luisteren ook allemaal erg goed en zijn erg serieus, en dat is natuurlijk prettig voor een leraar. Leo luistert voornamelijk en stelt vragen. Andries legt uit wat hij allemaal zo leuk vind aan het lesgeven, vooral het prikkelen van de leerlingen e.d. dmv het plaatsen van een stelling op het bord vind hij erg interessant. Ook vertelt hij hoe hij zich opstelt in de klas.
Het gesprek gaat verder over het gebruik van u of jij.

In rijk zitten Ed en Sandy nog steeds op de bank te kletsen. Ed geeft aan dat hij zich nergens voor schaamt.

De overige bewoners zijn vrijwel niet te zien of te horen de laatste tijd.

pi_1991476
Ed (over BB): volgens mij wachte ze gewoon net zo lang tot iedereen weer maft en dan kenne ze je je nest weer uit timmeren.

Kelly komt ook weer de woonkamer van rijk in lopen.
Sandy (tegen kelly): we zijn allemaal een beetje dufferig aan het worden he?

In arm gaan ze nu eten (nb: het is 16.12). Het eten werd snel warm vertelt Diane.
Andries: ik heb nog nooit om tien over 4 warm gegeten.
Frank: jee, wat gaan we snel eten zeg.
Andries: Snel? Nee vroeg! Of gaan we ook snel eten?

Iedereen eet hutspot of goulash of zoiets, behalve Tania, zij eet witte rijst.
Tania: mag ik heel even wat vragen? Ik heb eigenlijk geen honger. Echt waar, ik heb geen honger, ik voel me helemaal niet lekker.
Frank: je moet eten hoor, maar anders moet je even op je bed gaan liggen.
Tania: nee, ik blijf gezellig erbij zitten, maar ik hoef niet te eten. Wie wil mijn rest?
Danielle: tania, tania, weet je het zeker dat je niet wilt eten?
Andries: tania, als je maar wel weet dat je geen stukje fruit extra krijgt, in ieder geval niet van mij, je moet maar hard worden hoor.

pi_1991480
16. 15 uur, arm zit te eten, en TUUT TUUT: BATTLE!!!!!!!!!

Het team van arm met captain Danielle moet als eerste naar het battlefield terwijl rijk in rijk moet blijven wachten. De battle is uitgelegd en arm moet eerst een warming up doen. Frank vermeld nog even dat dat best zwaar is omdat ie net gegeten heeft.

Na de warming up wordt de battle uitgelegd. Start aan de ene kant en je moet op het andere podium komen, verplaats je van het ene podium naar het andere podium, via de tonnen en de planken. Je mag niet springen van ton naar ton, valt er iemand af, dan moet je opnieuw beginnen. De planken mogen ook de grond niet raken. De tonnen staan op een vaste plek en middels de planken moeten ze via de tonnen van het ene podium naar het andere podium gaan. Het team met de snelste tijd wint.

Arm is nu bezig en erg fanatiek (met name Frank), het gaat al een keer mis, dus ze moeten opnieuw beginnen. Rijk zit nu te wachten in hun woonkamer.

woensdag 24 oktober 2001 @ 16:40:16 #62
2961 Capaja
Cappie voor intimie
pi_1991483
arm is bijna klaar met eten
PIEP PIEP
alle bewoners verzamelen voor de bettel

wil de captain van het arme gedeelte naar de dagboekkamer komen

wil de captain van het rijke gedeelte naar de dagboekkamer komen

ze krijgen een fisieke bettel
5 tonnen
en 2 planken
meer hebben ze niet om de bettel te volbrengen

team van danielle moet eerst naar het bettelfield
rijk gaat nog even wat eten en overleggen hoe de bettel moet

de drilingstructor is er ook weer
ze moeten eerst even een warming up doen

de spelregels ..........

5 tonnen, 2 planken
ze starten hier (vlonder) en verplaatsen zich naar de andere kant
planken en bewoners mogen NIET de grond raken
er mag NIET gesprongen worden
AL het materiaal moet ook mee

tijd gaat NU in

Frenk legt een plank scheef tegen de ton
Tania loopt erop en neemt de andere plank mee

frenk ook erop
tania loopt naar 2e ton
geeft plank terug aan frenk
frenk legt plank goed voor diane
tania gaat door naar 3e ton
frenk haalt diane van 1e ton
plank viel op de grond
alles opnieuw

zelfde mensen , zelfde taktiek
diane ton 1
frenk ton 2
tania ton 3
Leo gaat naar ton 1 samen met diane
frenk haalt diane naar ton 2
frenk gaat naar ton 3 (naar tania)

effe posten (geluid valt weg)

HeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?
  woensdag 24 oktober 2001 @ 16:41:42 #63
2961 Capaja
Cappie voor intimie
pi_1991489
de laatste ton staat net iets TE ver weg voor de lange plank
frenk legt eerst de korte neer en gaat erop staan
dan de lange eroverheen
frenk gaat op het korte deel staan en tania kan zo naar de laatste ton lopen
HeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?
pi_1991499
Ze moeten allemaal van het ene podium naar het andere podium komen, ze hebben maar 1 plank.

Ter illustratie:

beginpodium ____ ton ___ ton ___ ton ___ ton ____ eindpodium

Dus van ene kant naar andere kant, over de tonnen allemaal, met slechts 1 plank. Je mag van de ene ton alleen middels de plank naar een ander ton, en ze moeten allemaal van de ene kant naar de andere kant. [ik hoop dat dit een beetje duidelijk is]

Hier en daar staat iemand op een ton, veel geschreeuw en discussie over wie wanneer moet verplaatsen van ton tot ton en waaar en wanneer de plank gebruikt moet worden.

Het is dus een fysieke nadenk battle!

pi_1991504
Wie gaat er op zijn bek? Leo gaat nu...
[url=http://home.wanadoo.nl/celebworld]Sexy Dutch Celebs[/url]: Katja, Fabienne, Bridget en vele anderen...
pi_1991506
Foutje; er zijn twee planken, een lange en een korte ipv 1 zoals ik eerder vermelde.
pi_1991511
Toch opvallend dat Frank ook bij deze battle weer de leiding heeft.

Opzij met die camera, wij zijn bezig met de battle niet hun! Diane "EERST PLANKJE OVERGEVEN, NU OVERGEVEN, GEEF DAT PLANKJE NOU OVER!". Frank neemt direct de leiding weer over.

Andries vraagt aan Frank, "wat moet ik doen?"

Ondertussen in rijk begint Ed ook met scheten laten. Pascal en Coos vinden het natuurlijk weer prachtig...

pi_1991518
Na de post van Capaja heb ik breedbandstream 1 gestart.

16.44 Als ik het goed begrijp moet een team van de ene naar de andere blauwe mat op het battlefield zonder de grond te raken. Ze hebben hiertoe een grote een een kleine plank die ze tussen tonnen moeten leggen. Er kunnen denk ik maar twee mensen tegelijkertijd op een ton staan. Het is vooral Frank is die plant en organiseert. Als de lange plank te kort is gaat iemand op het korte plankje zitten zodat de lange plank tussen de korte plank en een ton gelegd kan worden. Danielle heeft een goed idee dat uitgevoerd wordt.

16.50 Andries vertrouwt iets niet. Frank : Vertrouw mij maar, het is een hefboomeffect. Tania is bang dat het fout gaat. Frank roept : Leo, niet op eigen houtje, ik beslis.

pi_1991520
sorry dubbelpost...

zoveelste downtime van fok vandaag.

[Dit bericht is gewijzigd door Mokuba op 24-10-2001 16:54]

pi_1991522
Arm is nog steeds bezig met de battle, deze wordt voornamelijk door Frank geleid, verder een hoop geschreeuw van o.a. Diane.

Rijk zit nog steeds te wachten, ze vinden dat het wel erg lang duurt, GJ oppert nog dat ze waarschijnlijk 2 kansen krijgen en dat de beste tijd geld. Dit is niet zo, arm is nog steeds met de 1e keer bezig. Ze hebben echter wel een warming up gehad van te voren. Deze bestond uit rondjes rennen en diverse oefeningen.

woensdag 24 oktober 2001 @ 17:02:34 #71
2961 Capaja
Cappie voor intimie
pi_1991574
frenk baast wat af
[maar weet wel wat ie zegt heb ik het idee]

d+d op ton 2
frenk + andries op ton 3
leo op ton 4
tania op ton 5

andries van 3 naar 4
daan van 2 naar 3
het kleine plankje moet nu van 3 naar 4
ze maken een soort glijbaan van de grote plank
tania moet nu naar de overkant
en van de tonnen af
frenk DENKT
eerst leo van 4 naar 5
tania van 5 naar de grond
plank gaat terug naar frenk
andries moet nu de hefboom maken met het kleine plankje om frank van 3 naar 4 te brengen
diane van 2 naar 3
de plank moet nu van 3 naar 4
die is toch best zwaar lijkt wel
de plank gaat van 2 naar 4
andries kan nu van 4 naar 5
en dan meteen keo van de ton naar eindpunt
de plank terug naar d+d
weer moet de hefboom gemaakt worden
om de dames over te brengen
kan ook maar 1 voor 1
diaan gaat 1st van 3 naar 4
en meteen door naar 5
en dan ook meteen naar beneden
de plank weer naar ton 3 voor danielle
(diane vraagt of iemand de tijd opheeft genomen)
danielle van 3 naar 4
de plank van 4 naar 5
danielle naar 5 en meteen door naar eindpunt
de plank terug naar 4
frenk gaat met kleine plank in de hand naar ton 5
andries en frenk op laatste ton
andries beneden
frenk beneden
plank op eindstation

de uitsalg krijgen ze pas in het huis
oudoe en bedankt (ole ole)

{ ik ga even eten koken iemand mag rijk verslaan}

woensdag 24 oktober 2001 @ 17:03:10 #72
16305 Jappie
parttime reverend
pi_1991576
Terwijl het team van Danielle bezig is vragen de bewoners binnen zich af hoe het buiten gaat,
Gertjan zegt: “van mijn part mogen ze lang weg blijven, hoe langer ze weg blijven hoe groter de kans dat wij winnen

Buiten is het eerst opwarmen met alerlei driloefeningen en vervolgens moeten alle bewoners over een x aantal vaten met behulp van een plank naar de overkant.
Er is echter wel een moeilijkheid, het gat tussen 2 containers is groter dan de plank en de enige mogelijkheid om daar overheen te komen is dmv nog een klein plankje. Frank heeft door hoe het moeten legt eerst de gr plank op het volgende vat en daarna houdt hij het kleine plankje onder de gr plank en gaat vervolgens zelf op het kleine plankje staan zodat Tania naar de overkant kan lopen.Danielle roept dat als het op die manier gaat dat er straks 2 mensen voorbij Frank moeten zijn omdat er anders niet genoeg tegengewicht is .Leo is ook al voorbij Frank. Ze zijn er nog niet helemaal uit hoe het nu verder moet, en ja daar gaat leo weer eens de mist in zijn zender blijft hangen , maar gelukkig voor het Team van Daan helpt de instructeur. Frank in al zijn enthousiasme: “hè help es effe het zou anders zonde zijn”

Klotestreams laten het afweten Fok laat het afweten , god wat een klotzooi zo

Inmiddels zie ik Diane en Danielle ook al op de vaten staan, en Andries is al aan de overkant.
Zover is het dus Leo ,Tania en Andries aan de overkant; Frank ertussenin en Daan en Diane nog op de tweede container.

Floep en weer het beeld weg

en het beeld weer terug en frank langs Andries, het schiet nog niet erg op zo (ik gok erop dat Pascals team het sneller gaat doen)
En waarom de laatste 2 er nou zo lang over doen is ook niet helemaal duidelijk. Ze zijn nu in ieder geval erg bezig met niet weer eraf te vallen wat een keer eerder ook al was gebeurd.

geluid en beeld nu weg!!!!

Diane is inmiddels voorbij Frank en ook Danielle staat bij Frank op de container het moeilijkste gedeelte is achter de rug.
Diane: "frenkie niet overmoedig worden nou he"
Even later is het gelukt heeft iemand de tijd???

pi_1991585
En arm, team van captain Danielle, is nu klaar, met succes zijn ze onder leiding van Frank van het ene podium via de planken en de tonnen op het andere podium gekomen.
Ze moeten nu weer naar binnen. Ze vragen om de tijd, de man zegt dat ze die straks binnen krijgen te horen. [Volgens mij zijn ze een half uur bezig geweest met de opdracht]. Het team spreekt af om nix te zeggen tegen de anderen.

Nu moet rijk, het team van captain Pascal naar het battlefield.

Het team van arm is nu de battle aan het bespreken.

pi_1991590
17.00 Frank en Andries staan op de laatste ton. De anderen staan al op de mat. Frank denkt dat hij het kleine plankje niet aan degenen op de mat mag geven. Volgens o.a. Danielle mag dat wel. Frank geeft het plankje. Al snel staan Andries en Frank ook op de mat. BB man : De uitslag krijgen jullie straks in het huis. Goed gedaan en ga maar weer naar binnen. Iemand tegen Frank : Goed gedaan. Diane : Dat mocht ook wel na het spelletje dammen. Leo : Niks zeggen (tegen rijk). Frank : Nee. Ze gaan naar binnen.

17.04 Team Pascal arriveert op het battlefield. Het team krijgt eerst een warming up van tien minuten.

pi_1991652
Volgens mij deed team frenk er zo'n 25 minuten over.

Ben benieuwd of die planken Ed houden...

pi_1991660
Heerlijk die drilmeester:

"Jullie hebben een conditionele achterstand, dus een wat langere warming-up, kom op Ed, lopen, anders moeten de anderen langer lopen, hup, naar de grond, Kel, ben je weer bang voor je nagels, hup, lopen!"

pi_1991674
Warming up nu voor het rijke team.
Kelly wordt keihard aangepakt.
Instructeur tegen Kelly: of mogen je nageltjes niet vies worden????
Ed geeft het bijna op.
  woensdag 24 oktober 2001 @ 17:14:14 #78
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_1991676
Wat is Kelly toch eigenlijk lomp, je moet haar eens zien bij die warming up. Ze snapt het niet of wilt het niet snappen....hilarisch
....in de donkere nacht.
pi_1991693
Ed komt nog amper vooruit, die heeft totaal geen zin in de warm-up. Ze gaan zo aan de Battle beginnen.

Zullen ze met 6 of 7 moeten gaan?

pi_1991703
Kelly hardop kreunen tijdens het opdrukken.... met haar knieen op de grond
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_1991725
Pascal mag niet meedoen, dat is een behoorlijke tegenvaller voor rijk.
pi_1991746
Dit gaat mis, zeker weten, hahaha, hulde voor Frenk!
pi_1991750
Het arme team stond buiten in de tuin, maar werden door de stem van BB naar binnen gedirigeerd (ik denk zodat ze nix kunnen horen van de anderen op het battlefield).

Er wordt nog steeds druk nagepraat in arm over de diverse battles. Ze denken zelf ook dat ze er een half uurtje over gedaan hebben.

17.21: Rijk begint nu met de battle, ze spelen met z'n zessen, volgens mij doet pascal niet mee. GJ neemt tot nu toe een beetje de leiding, maar iedereen doet leuk mee (behalve de vrouwen, die bemoeien zich niet echt met de tactiek)

pi_1991771
Pascal mag zich niet met de tactiek bemoeien. GJ neemt de leiding, samen met Coos. Pascal baalt dat hij zich er niet mee mag bemoeien, hij roept geirriteerd: ik zeg toch nix.

Volgens mij heeft GJ ervaring met dit spel.

pi_1991807
17.17 Er worden weer strootjes getrokken. BB man : Pascal doet niet mee. Pascal : Mag ik wel aanwijzingen geven ? BB man : Ja. Jij mag coachen vanaf het andere podium (het einde).

17.19 BB man : Snappen we het allemaal ? Klaar. Start. Gert Jan denkt dat ze met zijn drieen op een ton kunnen staan. Kelly denkt het niet. Gert Jan organiseert en plant in dit team. Als Sandy en Coos niet met de lange plank de afstand tussen twee tonnen kunnen overbruggen zegt hij onmiddellijk dat iemand op het kleine plankje moet gaan staan. Ik geloof dat de BB man nu zegt dat Pascal niet mag coachen. Gert Jan : Pascal mag toch wel aanmoedigen ? Sandy blijft op de derde ton staan. Coos gaat terug om Kelly te halen. Gert Jan en Priscella staan inmiddels op de eerste ton. Ed staat nog op de beginmat.

17.26 Het lukt Sandy om m.b.v. twee planken en een contragewicht de volgende ton te bereiken. Gert Jan : Hoe moet dat straks met Ed (i.v.m. zijn zware gewicht) ?

pi_1991820
volgens mij wordt het heel spannend wie er gaat winnen
pi_1991895
Hoe gaan we Ed nu overbrengen??

Het lijkt of team Pascal wel sneller gaat...

Kelly: Je mag niet zitten!!

Wrom niet

pi_1991901
Ed is aan de overkant!!!
pi_1991943
* Miekje denkt dat team Pascal sneller is, ook omdat team Daan een keer terug moest....

Spannend hoor!!

Goede Battle!

pi_1991953
Hmmm, rijk heeft gewonnen
pi_1991956
17.30 Gert Jan : Coos, we zitten met Ed. We kunnen Ed niet als laatste over laten gaan. Kelly staat nu op de vijfde en laatste ton. Kelly : Zal ik hier op springen vast ? Ed : Springen mag niet. Ed staat inmiddels met Gert Jan op de eerste ton. Priscella gaat nu naar de vijfde ton en Kelly naar de eindmat. Kelly : Het lijkt wel Zwanenmeer, godverdomme.

17.35 Ed gaat nu naar de derde ton. Gert Jan zegt dat Coos dan eerst hem moet halen omdat hij hem straks nodig heeft, ze moeten samen dienen als contragewicht voor Ed.

17.36 Ed, Coos en Gert Jan staan nu allen op de derde ton. Gert Jan verplaatst het kleine plankje nog een stuk. Coos en Gert Jan dienen nu als contragewicht. Ed gaat naar de vierde ton. Gert Jan : Misschien hebben we verloren. Who cares ? Priscella gaat nu naar de eindmat. Vervolgens gaat Sandy naar de eindmat.

17.42 Gert Jan verlaat als laatste ton drie. Hij gaat door naar de eindmat. Dan gaat Coos naar de eindmat en vervolgens Ed. BB man : Goed samengewerkt. In het huis horen jullie het. Team Pascal gaat het huis weer in.

pi_1991961
Ik denk ook dat rijk gewonnen heeft, ze hebben er ca. 24 minuten over gedaan.

effe afwachten nu

pi_1991978
Kelly: ik heb geen nagel gebroken, da's voor mij al een hele overwinning
pi_1991999
GJ bij binnenkomst: Goh, die Ed kregen we niet naar de overkant, ja, man wat was dat zwaar, Ed kregen we niet naar de overkant..
pi_1992031
Stem: beste bewoners, het team van Danielle heeft verloren!

Arm blijft in arm, rijk in rijk, rijk is nu blij!!

pi_1992042
femalehunter is ook blij het is nu 4-3 in het voordeel van rijk
pi_1992068
17.45 In de woonkamer. Sandy : Wat een opdracht. Gert Jan : Kut hè dat we Ed niet aan de overkant kregen. Ed tegen arm : Hadden jullie ook dat rennen van te voren ? Kut, wat irritant zeg. Gert Jan : Dit is typisch zo'n battle van ga maar naar arm toe. Sandy : Waarom ? Ze snapt niet dat de opmerking van Gert Jan voor arm bedoeld is. Frank : Het maakt allemaal niet uit. Kelly : Ik heb wel Ed gesjouwd en ik heb geen één nagel gebroken. Gert Jan : Als we er allemaal ééntje niet aan de overkant hebben gekregen eindigen we gelijk natuurlijk. Kelly : We gaan weer naar arm.

17.52 Kelly : Had Starmaker ook krasloten ?

17.53 Speaker : Beste bewoners, het team van Danielle heeft verloren. Rijk juicht. Kelly : O yes Gert. Sandy : We kunnen pizza bestellen, ik heb nummer 61. Gert Jan : Krijgen we wel de uitslag te horen BB ? De tijd ? Pascal gaat zich onmiddellijk bezig houden met het bestellen van de pizza's. Hij belt via de butlertelefoon : Hallo, we wilden graag eten bestellen bij de Piramide. Gert Jan legt arm uit hoe zij de battle gedaan hebben.

17.56 Speaker : Team van Pascal, de verwenkamer is geopend. Ik heb geen geluid meer maar ik denk dat de boodschappen in de verwenkamer stonden.

17.58 Er is weer geluid. Kelly : We gaan in bad.

pi_1992200
In arm liggen Frank, Diane en Danielle op bed, het licht is uit. Frank zit een paar keer in zijn broek met zijn hand, en Diane duimt weer [ ]. Ze fluisteren.

In rijk past Kelly de bril van Coos, volgens Coos staat hij haar goed en lijkt ze zo net een meesteres. Kelly stelt aan Precilla voor om vanavond lekker te gaan drinken, uiteraard is precilla ook voor dit plan en informeert naar de voorraad witte wijn.

pi_1992267
Kelly is erg blij dat ze nog in rijk zitten want ze zingt continue. Kelly is al dansend en lachend aan het afdrogen en zegt dat ze zooooo blij is dat ze hier in rijk zitten. De witte wijn is inmiddels al geproeft.

Coos vindt dat ze niet teveel moeten gaan drinken ivm de komen gaande battle.

Pascal is trouwens een beetje stilletjes. Iedereen in rijk installeert zich in de woonkamer en ze babbelen wat. Iedereen is fris gedouchen.

pi_1992554
18.40 Rijk: Pascal zit de bestellijst te bestuderen.
GJ, Pascal, Ed, Kelly etc. praten over het budget en de bestellingen. Ze hebben de factuur van arm.
Kelly wil gourmetten. Gert loopt naar de butlertelefoon.
Hij wil een feest voor Andries bestellen.

Paskal stelt aan BB vragen over de factuur die van het andere team is. (verder overstaanbaar)
Er klopt iets niet met de bestellingen.
Ze weten nog steeds niet hoe laat BB op t.v. is.

GJ vindt de battlemarathon 'killing'.

Pascal moet naar de dagboekkamer komen.
Weer iets met de zender.

Ed pakt zijn volgende biertje. Ook GJ en Kelly zijn aan de wijn. Sandy heeft na 1 biertje geen honger meer.
Kelly zingt en verder praten ze wat na over de laatste battle.
(shit, Kelly zingt en nu kan ik de rest niet meer verstaan).

pi_1992599
kelly blijft maar door zingen, ze wil denk ik ontdekt worden. Helaas, met zo'n schrale stem kom je echt niet ver

pascal naar de dbk. gert jan zit met zn vinger in zn mond.

Life sux, people die-so fuck the world & lets get high!
pi_1992628
GJ heeft het over strategie bij battles. Coos vindt dat ze als team goed hebben samengewerkt.

Pris en Sandy lopen in badjas.

Ze grappen wat over de laatste battle en maken vergelijkingen met Laurel en Hardy slapsticks als je de battle in zwart-wit had gefilmd.

pi_1993055
Frank en Leo staan buiten bij de oven nog de laatste battle te evalueren, over met 3 man op een ton staan. Leo heeft ook ooit iets met zijn bedrijf gedaan, volgens Leo kon hij met 20 man op 1 vierkante meter staan (knap), waarop Frank reageert met: wij hebben ook met zijn vijfen in een Smart gezeten
pi_1993113
Frank (en later Leo) bij het oventje.
Frank in z'n eentje: Je ken niet alles winnen. Je ken niet alles hebben. Face it (hij spreekt dit uit als vee shit).
Legt Leo uit dat Diane kwaad op hem is omdat hij GJ verteld heeft dat zij er af gevallen is bij de tonnetjes race.

Over de kansen van zijn team: 't is een beetje David en Goliath. Zij zijn sterk maar wij zijn slim.

Vervolgens nemen de twee heren de battles stuk voor stuk door. Ze kunnen ze zich nauwelijks herinneren. Frank komt tot de conclusie dat ze alleen goed zijn in praktische spelletjes. Behalve het dammen dan. Hij had gewoon z'n eigen spel moeten spelen, hij fixeerde zich op het spel van GJ (beide zetten ).

Frank over het wegstemmen: ik denk dat ik voorlopig niet uitgestemd wordt want dan valt er een stuk uit de groep weg.

pi_1993147
Frank denkt dat hij er voorlopig niet uitgestemd wordt. Hij vertelt ook waarom: als hij weg gaat, is er een stuk van de groep weg ( ). Leo: als jij weg gaat, is dat via nomineren. Frank: daar mag je niet over praten.

Frank: Ik wil niet weg, ik heb alleen heimwee. Ik bepaal wanneer ik weg wil, niet het concept, ik bepaal het zelf. Voor mij hoeft die hype niet. Ja, dan zal ik 3 maanden winkels kunnen openen (duhhh), daar heb ik helemaal geen in. Ik zit erin voor mezelf, niet voor mijn zoon of voor mijn achterban, dan ga ik maar met de staart tussen de benen weg. Je verspilt een leuk zakcentje. Geld is zaligmakend. Ik heb liever een rug in mijn zak dan een gulden.

Frank: als ik er op donderdag uit moet, ga ik vrijdag naar mijn ouders, dan bel ik mijn zoon, vragen of hij tijd heeft. Zaterdag ga ik boodschappen doen, krant lezen, TV kijken, dan naar vrienden en familie. Zondag met mijn zoon, meubeltjes uitzoeken, vloerbedekking en behang uitzoeken voor zijn kamer, dat vindt ie leuk, en maandag zit Frankie gewoon bij zijn baas, op de zaak.

pi_1993232
Battle!
pi_1993233
Nog een hoop geleuter van de twee heren, maar wat belangrijker is...

BATTLE!!! (de één na laatste volgens Leo)

pi_1993235
BATTLE!!!! 20.08 uur!!
pi_1993308
Geluid was erg lang weg, maar ik geloof dat ze het hele team moeten verplaatsen; elkaar moeten optillen via kistjes.

Kelly zingt nog maar eens it's raining men, halleluja. Dat heb ik al iets te veel gehoord.

Er wordt weer geloot, Ed en pascal mogen niet meer mee loten. Koos mag ook niet meedoen

Forum loopt erg traag bij mij, meer die er last van hebben?

pi_1993378
Wel spannend dit. Ze moeten overstappen met 4 metalen kisten, de grond mag niet geraakt worden. Team Pascal is al eens opnieuw begonnen.

Team Daniëlle is er bijna.

.
.
.

Als Leo maar niet valt....

.
.

Slechte worp van Frank (ze moeten de kisten voor zich uit gooien)

pi_1993385
Team Daniëlle wint
pi_1993461
Ik denk dat het wachten te maken heeft met de vrajaardag van Andries .
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
pi_1993481
Niet dus
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
pi_1993909
BATTLEFIELD!
  woensdag 24 oktober 2001 @ 21:41:12 #115
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_1993973
cryptogram oplossen in 15 minuten!!!
  woensdag 24 oktober 2001 @ 21:46:14 #117
2961 Capaja
Cappie voor intimie
pi_1993976
een kryptogram bettel
binnen 15 minuten een komplete krypto oplossen
pi_1994021
Ed: wat is een cryptogram??
pi_1994134
Breedbandstream 1

21.49 In de slaapkamer. Andries : Er wordt op twee manieren uitgelegd wat iets is. Dat is een cryptogram. Frank : Ik ben hier niet goed in. Danielle : Als ik voorlees, mond dicht en luisteren.

De stream stopte er mee. Ik heb hem opnieuw gestart.

21.53 Andries : We hebben geen strategie. Danielle : Lees hem maar hardop voor. Diane : Als ik voorlees kan ik niet nadenken.

Opnieuw houdt de stream er mee op.

21.55 Danielle leest de cryptogrammen voor. Frank vult de antwoorden in in een grote kruiswoordpuzzel die op een standaard staat.

† In Memoriam † woensdag 24 oktober 2001 @ 22:00:23 #120
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_1994155
Pascal en Gert-Jan lossen vrijwel alle cryptogrammen samen op. De rest zwijgt en ze zien eruit alsof ze totaal niet weten en snappen waarover het gaat.
Prisc kraait af en toe,"toe nou jongus, je kan toch ook ff kijkuh wat voor letturs je al heb, dan heb je alvast een beginnutje".
pi_1994297
Breedbandstream 1 crashte weer. Ik kijk nu naar breedbandstream 2.

22.01 Team Pascal vult de cryptische kruiswoordpuzzel in in de arme woonkamer.

Het lukt mij niet meer een stream te starten. Als een stream al start wordt de verbinding na zeer korte tijd beeindigd. Vooralsnog dus geen verslagen van mij.

pi_1994313
Alle streams zijn bij mij dood!!!
Als je gaat door filosoferen over iets, kom je altijd uit tot niets....probeer het maar, klopt altijd!
pi_1994322
Ik kom ook niet meer op de streams...
pi_1994329
me too
Ik lul maar wat.........
  † In Memoriam † woensdag 24 oktober 2001 @ 22:17:58 #125
13819 Loedertje
Trotse GILF.
  woensdag 24 oktober 2001 @ 22:18:43 #126
2961 Capaja
Cappie voor intimie
pi_1994351
ook ik schaar me bij de zielige onder ons

pi_1994356
quote:
Op woensdag 24 oktober 2001 22:17 schreef Loedertje het volgende:
HALLO, jullie gekeuvel hoort in Commentaren op de streamverslagen - Deel 6 en zeker niet hier...
Onzin, dit is geen commentaar, er wordt geconstateerd dat er geen streams meer zijn. Niet zo raar reageren.
  † In Memoriam † woensdag 24 oktober 2001 @ 22:20:28 #128
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_1994368
quote:
Op woensdag 24 oktober 2001 22:19 schreef FrankVanKlaveren het volgende:

[..]

Onzin, dit is geen commentaar, er wordt geconstateerd dat er geen streams meer zijn. Niet zo raar reageren.

Alles over de live-streams, deel 2
pi_1994373
vuurwerk ligt waarschijnlijk plat want ook betaald is nix te zien
loekie undercover als postbank leeuw; GGGgggrrrrRRRRRRR-jemenou
pi_1994377
quote:
Op woensdag 24 oktober 2001 22:20 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Alles over de live-streams, deel 2

Blabla, alle moraalridders achterin de rij aansluiten.
pi_1994422
Op de postzegel is Frank in Rijk te zien dus waarschijnlijk heeft het team van Daan gewonnen. Het kan natuurlijk ook zijn dat ze op de uitslag aan het wachten zijn. Sorry geen geluid aldaar!
Als je gaat door filosoferen over iets, kom je altijd uit tot niets....probeer het maar, klopt altijd!
pi_1994444
Yep Daan en consorten hebben gewonnen!!!!!!
pi_1994445
Team Pascal heeft verloren. Alles blijft hetzelfde
pi_1994448
Danielle heeft gewonnen.
pi_1994449
Danielle in de DBK.

Ze springt verheugd op; ze omhelzen elkaar in Rijk, mogen dus blijven

Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  woensdag 24 oktober 2001 @ 22:28:25 #136
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1994455
Ik heb nu vier beeldjes... Ik zag Danielle net in de dagboekkamer zitten. Team Pascal gaat nu de slaapkamer van het arme deel in. Danielle knuffelt Andries en de anderen...
Alles wijst erop dat team Danielle gwonnen heeft, lieve kijkbuis kinderen!!
  woensdag 24 oktober 2001 @ 22:28:30 #137
2661 KWAKje
in dr eendje of als Hekje
pi_1994457
sorrie
" 'n stukkie van 'n bloemkool is ok weer'n bloemkooltie op zich"
  woensdag 24 oktober 2001 @ 22:38:52 #138
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_1994586
Is er geen rijke fokker die ff van de betaalde cams wil streamen?? AUB
....in de donkere nacht.
  woensdag 24 oktober 2001 @ 22:39:32 #139
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1994596
quote:
Op woensdag 24 oktober 2001 22:38 schreef Magics het volgende:
Wij hebben hier allemaal de betaalde streams volgens mij!!!
pi_1994621
quote:
Op woensdag 24 oktober 2001 22:38 schreef Magics het volgende:
kijk even wat mr.db hierboven geschreven heeft .. server ligt waarschijnlijk plat .. bovendien zelfs jij kan toch wel een paar gulden missen (hoef je echt niet rijk voor te zijn)

[Dit bericht is gewijzigd door kavu op 24-10-2001 22:42]

pi_1994623
quote:
Op woensdag 24 oktober 2001 22:39 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Wij hebben hier allemaal de betaalde streams volgens mij!!!

Ben je gek!

MediaSpy werkt perfect
Alleen nu ff niet

[Dit bericht is gewijzigd door CartWOman op 24-10-2001 22:42]

woensdag 24 oktober 2001 @ 22:42:16 #142
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_1994626
Dacht het toch niet, zijn er echt idioten die voor de beelden gaan betalen?
  woensdag 24 oktober 2001 @ 22:44:22 #143
16797 BIGMAMA
Wanneer begint BigDiet weer?
pi_1994647
Net zoals iedereen , hier ook geen streams meer, wel raar eerst om de paar minuten weer opnieuw laden en dan in een keer niets meer. Hoop natuurlijk net als iedereen dat dit van tijdelijke aard is.
Ik kan wel janken
"Strijdlustig" Andre's nieuwe CD, inclusief de single "Bloed, Zweet en Tranen" Prachtig
  woensdag 24 oktober 2001 @ 22:45:25 #144
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1994659
quote:
Op woensdag 24 oktober 2001 22:41 schreef CartWOman het volgende:
Ben je gek!
Ik bedoelde dus dat wij allemaal de betaalde streams GRATIS hebben!!!!!!!!
pi_1994666
Nou ja...
dan maar naar "Kindergarden Cop" met Arnold Schwarzenegger op V8 kijken, die begint om 22:45
pi_1995268
BATTLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_1995280
quote:
Op woensdag 24 oktober 2001 22:45 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ik bedoelde dus dat wij allemaal de betaalde streams GRATIS hebben!!!!!!!!

Oeps, verkeerd begrepen, sorry
  woensdag 24 oktober 2001 @ 23:40:59 #148
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1995327
Er is inderdaad weer een battle begonnen. Wat is dit balen. K'had graag de reactie van de bewoners gehoord. Ze dachten echt dat de battle van 10 uur de laatste zou zijn....

Dus niet... BB gaat gewoon door!

woensdag 24 oktober 2001 @ 23:43:34 #149
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1995360
De battle is op het battlefield. Er is daar vanalles neergelegd.. grote stallages, maar door de slechte kwaliteit van het beeld kan ik niet echt goed zien wat het is.
De zandzakken liggen er ook, die daar gaat iets mee gebeuren! Afwachten maar....
pi_1995374
Er is weer een nieuwe hindernisbaan op het Battlefield. Het is me nog niet duidelijk wat de bedoeling is.
pi_1995405
Het lijkt erop dat GJ uitgeloot is, hij mag niet meedoen.
pi_1995458
Dit is het adres van de gratis stream voor het geval je hem nog niet in mediaspy had staan...

mms://62.250.19.111/stream2

kun je hem in ieder geval full screen bekijken.

pi_1995495
Team Daan heeft gewonnen.
  woensdag 24 oktober 2001 @ 23:56:36 #154
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_1995519
hmmm volgens mij hefet team pascal verloren
....in de donkere nacht.
  woensdag 24 oktober 2001 @ 23:58:26 #155
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_1995537
OEEE Coos lijkt heel BOOS
....in de donkere nacht.
pi_1995541
Broadband Stream 2 (mms://62.250.19.110/BigBrother_bb_2) werkt weer !!!
  donderdag 25 oktober 2001 @ 00:00:07 #157
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_1995555
huh?? niu staan ze weer op het battlefield
....in de donkere nacht.
  donderdag 25 oktober 2001 @ 00:02:12 #158
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_1995579
quote:
Op donderdag 25 oktober 2001 00:00 schreef Magics het volgende:
huh?? niu staan ze weer op het battlefield
bij mij niet
....in de donkere nacht.
pi_1995643
he magics .. je reageert op je eigen post
  donderdag 25 oktober 2001 @ 00:16:59 #160
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_1995706
quote:
Op woensdag 24 oktober 2001 23:59 schreef Dolphin- het volgende:
Broadband Stream 2 (mms://62.250.19.110/BigBrother_bb_2) werkt weer !!!
huh bij mij niet
....in de donkere nacht.
pi_1995797
quote:
Op donderdag 25 oktober 2001 00:16 schreef Magics het volgende:

[..]

huh bij mij niet

Bij mij ook niet...alle streams doen 't niet..
pi_1995801
ik zie andries met een gitaar .. verjaardags kadootje van BB
pi_1995820
Leuk cadeau

pi_1995834
FYI

Het is inderdaad 0.00 uur geweest en derhalve is het nu 25 oktober

donderdag 25 oktober 2001 @ 00:32:18 #165
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1995842
quote:
Op donderdag 25 oktober 2001 00:30 schreef Miekje het volgende:
Leuk cadeau

Ware het niet dat het waarschijnlijk zijn eigen gitaar is, die eerder niet het huis in mocht!
pi_1995866
quote:
Op donderdag 25 oktober 2001 00:32 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ware het niet dat het waarschijnlijk zijn eigen gitaar is, die eerder niet het huis in mocht!

het echte feest komt morgen pas waarschijnlijk
pi_1995874
Ik hoop dat de streams dan wel werken
  † In Memoriam † donderdag 25 oktober 2001 @ 07:39:34 #169
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1997319
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')