Die is er al een paar jaar niet meer, want Evans, Boonen en Bettini reden ook sterk in de regenboogtrui.quote:
Dit dus. Ik kaarte het aan in een nieuw topic, maar een kutmod sloot hem.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:14 schreef Eenskijken het volgende:
wat een frans kutvolk dat ze boe roepen naar thor, het is een geweldenaar!
Tsja, wekt het je dan nog écht verbazing?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:14 schreef Eenskijken het volgende:
wat een frans kutvolk dat ze boe roepen naar thor, het is een geweldenaar!
Zodra het iets omhoog loopt is het nadelig voor Cavendish ten opzichte van zijn concurrenten.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:13 schreef Leatherface het volgende:
Ik schrijf hem nog niet af voor een prolongatie van zijn werelditel.
De aankomststrook in Kopenhagen is toch aardig vals plat, als ik de beelden moet geloven. Ik weet niet hoe ideaal dat is voor Cavendish.
Maar goed, Hushovd zal ook wel concurrentie ondervinden van Gilbert of Boonen, Goss, Freire, Pozzato of Bennati en misschien ook wel zijn ploeggenoten Haussler en Farrar.
Ja, en over beide heren wordt dan ook uitgebreid gespeculeerd. Thor en Garmin zijn schijnbaar heilig.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zag je die sprint van Gilbert en hoe Voeckler ineens een berg opreed...!
Troost je....Herbert en Maarten zijn ook geen kenners!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:40 schreef EddyAlbena het volgende:
Ben geen kenner. Het enige waar ik bij Hushovd altijd aan moet denken is Herbert en Maarten die vroeger niks anders riepen dan dat hij 'nog niet eens een viaduct kon beklimmen'
Nee daar ben ik sinds enkele jaren ook van op de hoogte.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Troost je....Herbert en Maarten zijn ook geen kenners!
Dat was bij Jaan Kirsipuu, enige wat ze altijd aanhaalden was zijn krampaanvalquote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:40 schreef EddyAlbena het volgende:
Ben geen kenner. Het enige waar ik bij Hushovd altijd aan moet denken is Herbert en Maarten die vroeger niks anders riepen dan dat hij 'nog niet eens een viaduct kon beklimmen'
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |