Alles wat je aan mailwisseling e.d. hebt gehad emt de verkoper even mailen naar ElisaB@fok.nl mailen. Zij zal hoogst persoonlijk een knokploeg samenstellen om je aankoop even op te halen.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:17 schreef T42 het volgende:
[TK] Maxtor 80gb s-ata hdd
wat moet ik doen als ik betaald heb maar niks meer tehoren krijg?
Wat ShaoliN (quote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:17 schreef T42 het volgende:
[TK] Maxtor 80gb s-ata hdd
wat moet ik doen als ik betaald heb maar niks meer tehoren krijg?
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:10 schreef Adelante het volgende:
veel meer feeling tussen mods en userslet love shine a light
Jaja, enh denk je dat je met die Ikeaknuffel mentaliteit wel je geld krijgt.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:10 schreef Adelante het volgende:
ohjah en knokploegen zijn praktijken van vroegahoperatie frisse wind 1.1a beta zorgt voor veel meer feeling tussen mods en users
let love shine a light
je mag niet handellen hier.....tja...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:48 schreef Adelante het volgende:
wordt er niet verkocht op warme, klamme dagen ofzo?
ik denk dat ik je wel zal mi... bahahahaquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:52 schreef Adelante het volgende:
kijk, het vernieuwde beleid begint aan te slaan!...
straks zit ik zonder werk op Fok!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:05 schreef Het_Biertje het volgende:
ik weet iets beters;
let op he;ik doe niet anders sinds m'n verhuizingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
wat?!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:07 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik doe niet anders sinds m'n verhuizing
TSBsers mogen niet drinkenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:29 schreef Adelante het volgende:
ik ga niet dood, mên....
geef dan een krat bier ofzo met een verhuizing!
Je bent aardig op de hoogtequote:
Het was maar een garpje hoor.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:03 schreef ElisaB het volgende:
Offtopic verwijderd. Als je je hormonen niet de baas kunt, ga dan ff een wandeling maken
Je doet een beetje zuur vandaag, dat ben ik niet van je gewend.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Heb je liever dat het aan mij ligt dan?
Je wilt niet weten wat ik eigenlijk had willen postenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:20 schreef Wrinex het volgende:
Je doet een beetje zuur vandaag, dat ben ik niet van je gewend..
[afbeelding]
ik heb net de " klussen met kijkers" marathon gezien. ik kan wel wat hebbenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Geloof mij nou maar; je wilt het niet weten
Tiefstraal een teringeind op, kutpuberquote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:30 schreef Het_Biertje het volgende:
ik heb net de " klussen met kijkers" marathon gezien. ik kan wel wat hebben
quote:
quote:
Als de tijd er rijp voor isquote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:46 schreef Wrinex het volgende:
Zeg ElisaB, wanneer gaan wij een keer samen uit..
En teruggemaildquote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:36 schreef T42 het volgende:
gemailt
Nu welquote:Op zondag 31 juli 2005 14:22 schreef joris007 het volgende:
mijn tag is niet helemaal goed geloof ik...:
[GEZ] goedkope Nokia (3210, 3310, 5110, 6110 oid)
je kunt een [GEZ] topic openen met de titels die je nodig hebt, misschien dat er een tweedejaars is die z'n boeken aan je kwijt wilquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:48 schreef Svensational het volgende:
Kan ik hier ook gewoon mijn boekenlijst neerzetten? Of heeft dat weinig zin?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |