Donequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:43 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[TK] Veel Xbox spellen
Zou een modje de " + dvd playback kit" weg kunnen halen uit de TT? Ook in de openingspost mag de afbeelding met bijbehorende tekst over de kit weggehaald worden. Die is namelijk al verkocht.
Alvast bedankt.
RATMEN boft maar met zo'n mooi niet schermpjequote:Op woensdag 24 augustus 2005 08:11 schreef kutvent het volgende:
Hé RATMEN,
Dit topic kan wel dicht. Je geld is binnen.
Vandaag gaat ie op de post.
[TK] 18,1" TFT (met klein defect)
Ik denk dat je nieuw bedoeld, maar je weet het nooitquote:Op woensdag 24 augustus 2005 08:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
RATMEN boft maar met zo'n mooi niet schermpje
(ow, topic is dicht)
Ja, dát bedoelde ikquote:Op woensdag 24 augustus 2005 08:43 schreef RATMEN het volgende:
Ik denk dat je nieuw bedoeld, maar je weet het nooit.
Vroeg?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 08:46 schreef ElisaB het volgende:
Ja, dát bedoelde ik
Het is ook nog zo vroeg he....
8.14 uur.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 08:14 schreef ElisaB het volgende:
Done offcourse, krijg ik nu ook goede PRquote:Op woensdag 24 augustus 2005 08:55 schreef pluisje het volgende:
[TK] miniatuur F1 Ferrari 1:43 M. Schumacher *nieuw*
Deze is verkocht en mag op slot
quote:
Nee, geloof het ook nietquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:54 schreef Tuutje het volgende:
[TK] Minibike
Da gaat niet lukken denk
Donequote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:31 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[TK] 4 voetbalsjaaltjes + origineel uitshirt Ajax
Zou een modje de laatste reactie uit mijn topic willen verwijderen? De reden lijkt me vanzelfsprekend. Alvast bedankt.
quote:AAN RATMEN: Ik zoek een PSP met firmware 1.50. Wat is daar zo warez aan? De PSP's die in NL komen hebben en firmware 2.0 en dat is niet die ik wil, vandaar het topic voor een request voor een psp met een firmware van 1.50
Dit vind ik echt onzin. 1.50 is nog een firmware om zelfgeschreven applicaties te draaien.quote:VAN RATMEN: Mijn informatie is dat het een verkapte warezrequest is aangezien
firmware 1.50 alleen bruikbaar is om illegaal games te spelen op de
PSP. Het wordt niet meer aangeboden door Sony om dat ook tegen te
gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |