Die heb ik ooit eens een keer gekregen. Ik denk dat als je rond de 1,75 m bent het shirt je ideaal zit.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:43 schreef VoreG het volgende:
Was dat Ajaxshirt voor jezelf? Zo ja hoe groot ben je, want ik weet nooit wat M inhoudt.
Hm 1,83. Wordt dus krap, dan hoef ik em nietquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:49 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Die heb ik ooit eens een keer gekregen. Ik denk dat als je rond de 1,75 m bent het shirt je ideaal zit.
Die van Feyenoord en Manchester zijn 125 cm. Borussia is 140 cm en die van Ajax 165 cm.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:47 schreef David Letterman het volgende:
hoe lang zijn de sjaals'?
Die is ook eenzijdig bedrukt en het logo is niet erin geweven maar er op gedrukt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:49 schreef VoreG het volgende:
Mooi trouwens dat de feyenoord sjaal goedkoper is
Voor de zekerheid even opgemeten: van kraag tot onderkant is 76 cm. Misschien dat je daar iets mee kan.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:50 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hm 1,83. Wordt dus krap, dan hoef ik em niet.
Staat genoteerd.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:56 schreef David Letterman het volgende:
Ajax sjaal, ¤6,00 inclusief?
Hm.. dat is al wat beter.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:55 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Voor de zekerheid even opgemeten: van kraag tot onderkant is 76 cm. Misschien dat je daar iets mee kan.
Ligt er natuurlijk ook aan of je brede schouders hebt. Uitgaande van een gemiddelde persoon van 183 cm, denk ik dat ie je net iets te strak zal zitten. Het shirt zal je wel kunnen dragen, maar de mouwen zullen tussen je elleboog en schouders zitten denk ik.quote:
Ik wacht nog heel even op iemand die alles in één keer mee wilt nemen. Is dat niet het geval en er komt niemand met een hoger bod voor die sjaal, dan is ie voor jou.quote:
prima, ik wacht af, mailadres staat in mijn profiel...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:05 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Ik wacht nog heel even op iemand die alles in één keer mee wilt nemen. Is dat niet het geval en er komt niemand met een hoger bod voor die sjaal, dan is ie voor jou.
Ik denk dat dat te veel rompslomp met zich mee brengt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:06 schreef VoreG het volgende:
Je doet zeker niet aan niet goed geld terug.
Dank jequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:07 schreef David Letterman het volgende:
[..]
prima, ik wacht af, mailadres staat in mijn profiel...
succes!
Ik had 'm sowieso niet eerder op kunnen sturen voor aanstaande maandag. Ik heb meerdere topics lopen waarbij men dingen koopt en ik ga dus 1 keer per week naar het postkantoor om op te sturen, anders moet ik achter elkaar daar na toe rijden op dingen op te sturen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:34 schreef David Letterman het volgende:
Duurt me te lang...ik trek mijn bod terug...
succes iig...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |