quote:Op zondag 24 juli 2005 17:37 schreef HuHu het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Je hebt gelijk. Die kalkoen is nog mooier
als je d'r volstopt kan ze toch niks meer zeggen?quote:Op zondag 24 juli 2005 17:39 schreef baskabel4 het volgende:
ik wil haar dus echt wel neuken met die geile klaarkomstem !!!!
flink doorsmeren op de brugquote:Op zondag 24 juli 2005 17:43 schreef Koalabier het volgende:
De Grote Beurt is wel nodig voor HAAR
gadver zegquote:Op zondag 24 juli 2005 17:39 schreef baskabel4 het volgende:
ik wil haar dus echt wel neuken met die geile klaarkomstem !!!!
Ah iddquote:Op zondag 24 juli 2005 17:58 schreef Razor21 het volgende:
Yorinde Moll
Is al een topic over huilie.
en ja ik vind er nog steeds![]()
Was het maar waar.quote:
Dat is Jocelyne Wildenstein( ook bekend als catwomen), die vrouw wil op een kat lijken..quote:Op zondag 24 juli 2005 18:31 schreef HAL9000S het volgende:
Niet gesoept maar het is ook niet Jorinde Moll.
Lekker kontje...quote:Op zondag 24 juli 2005 18:50 schreef classpc het volgende:
Ik vind haar er wel redelijk uit zien. Er zijn wel lelijkere mensen op tv.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja dus niet héquote:Op zondag 24 juli 2005 18:42 schreef vdo28 het volgende:
Het komt er dus op neer dat Ts eigenlijk jaloers is dat iemand die niet een supermooi uiterlijk heeft, en (tja dat is een mening) geen mooie stem toch voldoende uitstraling heeft om een programma goed te presenteren.... (Of je nou van dat programma houd of niet)
PuberTs moet eerst maar eens schaamhaar krijgen voordat hij mee mag praten...
Als je kijkt op tvbabes.nl, dan kom je tot de ontdekking dat Jorinde slechts mavo heeft afgerond en daarna de modellenwereld inging.quote:Op zondag 24 juli 2005 20:14 schreef The_Mavericks het volgende:
Idd lelijk wijf, komeet kraters in der wangen.
geen intelligentie, gelukkig is die vibe programma samen met jeroen jammerlijk geflopt![]()
Je hoeft er niet perse naar te kijken he?quote:Op zondag 24 juli 2005 20:13 schreef Koalabier het volgende:
[..]
Ja dus niet hé
Ik erger me dood aan dat wijf hoe ze presenteert......
Ze heeft totaal geen uitstraling, verotte kutstem, ziet er niet uit op tv (dat is mijn mening)
Dus hoe kom je erbij over jarloezie![]()
![]()
Kan niet begrijpen dat ze haar zo voor de tv zetten.![]()
Maar agch jah.. tijd voor een koppie koffie..
Jij steekt overal je lul in volgens mijquote:Op zondag 24 juli 2005 17:27 schreef longinus het volgende:
Het is eigenlijk niks, maat toch zou ik haar een grote beurt willen geven
naar een lichaam met meer brainsquote:Op maandag 25 juli 2005 11:30 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
WTF?! Waar zijn d'r tieten heen gevlucht?!![]()
haha dat achterlijke progammaquote:Op maandag 25 juli 2005 20:38 schreef Koalabier het volgende:
Zet je TV op Veronica, daar is dat lelijke grafwijf
Veronica's lekkerste is nu bezig
Ja en het schijnt alleen om de tieten te gaan.. nou ik heb liever een stel mooie kleine dan van die grote jetsers.. veel te over dreven..quote:Op zondag 31 juli 2005 23:32 schreef baskabel4 het volgende:
is toch goed dat ze niet alleen perfecte mensen op tv doen......
of is dat een vereiste?ik denk het wel als ik jullie reacties lees.......
bij mij op me werk is ook iedereen lelijk en ze mogen er gewoon blijven werken(ook met een hese stem)
ze maakt plezier en ze heeft duidelijk lol in haar werk!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |