abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 augustus 2005 @ 10:03:06 #76
91333 displission
||stockpile wierrook || +30 :)
pi_29316704
Iteejer,Mirage of MUUS en anderen wat zouden jullie ervan vinden als ik een topic zou openen met waardevolle links op internet betreffende 2012 andere users mogen dan ook links erinzetten. Het lijkt me misschien een goed idee om in het topic verschillende culturen als de MAYA'S, EGYPTENAREN en INCA'S naast elkaar te zetten en daar dan verschillende gelijkenissen in te vinden..zo kunnen we misschien een kleine uiteenzetting doen over de feiten die we tot nu toe hebben en een waardevolle discussie launchen..
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
pi_29316807
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 10:03 schreef displission het volgende:
Iteejer,Mirage of MUUS en anderen wat zouden jullie ervan vinden als ik een topic zou openen met waardevolle links op internet betreffende 2012 andere users mogen dan ook links erinzetten. Het lijkt me misschien een goed idee om in het topic verschillende culturen als de MAYA'S, EGYPTENAREN en INCA'S naast elkaar te zetten en daar dan verschillende gelijkenissen in te vinden..zo kunnen we misschien een kleine uiteenzetting doen over de feiten die we tot nu toe hebben en een waardevolle discussie launchen..
Is iets voor de Truth wiki
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  maandag 1 augustus 2005 @ 10:22:06 #78
91333 displission
pi_29316941
Vind je? Ik vind van niet dus..
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
pi_29316952
Ow ja , een topic over 2012 zal rapper volstaan met kut-opmerkingen dan links vrees ik.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  maandag 1 augustus 2005 @ 10:25:47 #80
91333 displission
pi_29317010
Ligt eraan welk moment van de dag je het topic opent ECHT WAAR
pi_29319846
en weer terug !

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_29320699
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 12:17 schreef Mirage het volgende:
en weer terug !

wb !

pi_29321932
Is Wim Duisenberg vermoord?

Smakeloos topic zonder wat dan ook - terwijl de man nog niet eens begraven is. SC heeft in andere topics duidelijk laten blijken het uberhaupt onzin te vinden dat dit overlijden nieuws is maar vindt het wel nodig om dergeiljke topics te openen.
pi_29322061
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 13:27 schreef SCH het volgende:
Is Wim Duisenberg vermoord?

Smakeloos topic zonder wat dan ook - terwijl de man nog niet eens begraven is. SC heeft in andere topics duidelijk laten blijken het uberhaupt onzin te vinden dat dit overlijden nieuws is maar vindt het wel nodig om dergeiljke topics te openen.
Geheel met je eens, is gesloten. Bedankt voor de feedback!
pi_29322402
  maandag 1 augustus 2005 @ 18:19:18 #86
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_29330824
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 13:32 schreef iteejer het volgende:
Geheel met je eens, is gesloten. Bedankt voor de feedback!
Wat een onzin om het feit dat Duisenberg nog niet eens begraven is als reden aan te voeren om dat topic te sluiten.

Waarom bleef dit topic dan open? Daar waren de lichamen notabene nog niet eens geborgen op het moment dat het topic geopend werd.

Aanslagen London
pi_29332120
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 18:19 schreef Lithion het volgende:

[..]

Wat een onzin om het feit dat Duisenberg nog niet eens begraven is als reden aan te voeren om dat topic te sluiten.

Waarom bleef dit topic dan open? Daar waren de lichamen notabene nog niet eens geborgen op het moment dat het topic geopend werd.

Aanslagen London
Beste Lithion,
vanwaar je interesse ?
Ik heb jou in geen van beide topics die over het de dood van Duisenberg gaan gezien.
Zowieso zie ik jou nagenoeg nooit in truth posten.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_29334489
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 19:02 schreef Mirage het volgende:
Beste Lithion,
vanwaar je interesse ?
psssssst....da's een diepgewortelde en bijna ziekelijke afkeer van alles dat ene SCH post - is nog geen medicijn tegen
  maandag 1 augustus 2005 @ 21:11:52 #89
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_29337081
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 19:02 schreef Mirage het volgende:
Beste Lithion,
vanwaar je interesse ?
Ik heb jou in geen van beide topics die over het de dood van Duisenberg gaan gezien.
Zowieso zie ik jou nagenoeg nooit in truth posten.
Maakt het voor het argument iets uit of ik nooit in truth post? Iteejer sluit het topic met als reden dat het ongepast is omdat Duisenberg nog niet eens begraven is... terwijl hij wél topics toelaat over een aanslag waar notabene meer dan 50 personen bij zijn omgekomen en waar de doden niet eens geborgen waren. Dat is uitermate krom. Het maakt mijns inziens dan geen reet uit wie dat aanhaalt. Het gaat in een discussie om de argumenten en die ontbreken bij iteejer totaal of worden in ieder geval zéér selectief toegepast.

En SCH, met je grootheidswaanzin. Als ik tegen jou in wilde gaan, had ik jouw post wel gequote. .
pi_29340300
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 21:11 schreef Lithion het volgende:

[..]

Maakt het voor het argument iets uit of ik nooit in truth post? Iteejer sluit het topic met als reden dat het ongepast is omdat Duisenberg nog niet eens begraven is... terwijl hij wél topics toelaat over een aanslag waar notabene meer dan 50 personen bij zijn omgekomen en waar de doden niet eens geborgen waren. Dat is uitermate krom. Het maakt mijns inziens dan geen reet uit wie dat aanhaalt. Het gaat in een discussie om de argumenten en die ontbreken bij iteejer totaal of worden in ieder geval zéér selectief toegepast.
Huh? Het gaat er hier om dat de TS een complottheorie poneert waar verder weinig aanleiding voor is en niet echt bronnen voor zijn met een nogal suggestieve en sensationele titel. Het gaat er helemaal niet om dat het topic wordt gesloten omdat de man nog niet begraven is. Volgens mij loopt in NWS al een deel 2 of 3 over het overlijden van Duisenberg. Maar speculatie over de doodsoorzaak, zonder al te veel aanleiding, terwijl de man nog niet eens begraven is, is onfatsoenlijk. Da's ook een soort erecode bij overlijdens, dat je eerst de begrafenis afwacht voordat je met allerlei wilde speculaties begint of opvolgingsvragen etc. De vergelijking met Londen gaat totaal mank.
  maandag 1 augustus 2005 @ 23:00:47 #91
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_29341888
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 22:24 schreef SCH het volgende:
Huh? Het gaat er hier om dat de TS een complottheorie poneert waar verder weinig aanleiding voor is en niet echt bronnen voor zijn met een nogal suggestieve en sensationele titel. Het gaat er helemaal niet om dat het topic wordt gesloten omdat de man nog niet begraven is.
Niet? You could have fooled me:
quote:
We kunnen hier best wel mee wachten tot de man begraven is. Straks mag ie misschien weer open, nu even niet, en zeker niet op deze manier.
En zelf zeg je verder in je reactie:
quote:
Maar speculatie over de doodsoorzaak, zonder al te veel aanleiding, terwijl de man nog niet eens begraven is, is onfatsoenlijk. Da's ook een soort erecode bij overlijdens, dat je eerst de begrafenis afwacht voordat je met allerlei wilde speculaties begint of opvolgingsvragen etc.
Dus wat is het nou? Je zegt dat het er niet om gaat dat hij nog niet eens begraven is en je belangrijkste argument is dat het niet netjes is omdat hij nog niet begraven is?
quote:
De vergelijking met Londen gaat totaal mank.
Nee hoor. De lijken waren niet eens geborgen of er werd al driftig op los gespeculeerd dat de VS, Israël, GB zelf en weet ik veel wie er achter zaten. Exact hetzelfde als hier nu bij Duisenberg.
pi_29341990
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 23:00 schreef Lithion het volgende:
Nee hoor. De lijken waren niet eens geborgen of er werd al driftig op los gespeculeerd dat de VS, Israël, GB zelf en weet ik veel wie er achter zaten. Exact hetzelfde als hier nu bij Duisenberg.

Speculeren over een individu die zeer waarschijnlijk een hartaanval heeft gehad of in ieder geval bij zijn woning is aangetroffen zonder verdere sporen en een grote aanslag waarvan duidelijk was dat het een aanslag was.

Het is inderdaad exact hetzelfde hoor
  maandag 1 augustus 2005 @ 23:10:15 #93
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_29342274
Bitchfight

Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
  maandag 1 augustus 2005 @ 23:12:31 #94
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_29342373
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 23:03 schreef SCH het volgende:
Speculeren over een individu die zeer waarschijnlijk een hartaanval heeft gehad of in ieder geval bij zijn woning is aangetroffen zonder verdere sporen en een grote aanslag waarvan duidelijk was dat het een aanslag was.

Het is inderdaad exact hetzelfde hoor
Het gaat allebei om het zoeken van samenzweringen achter de dood van één of meerdere personen, nog vóórdat het slachtoffer of de slachtoffers goed en wel begraven zijn. Same difference.
pi_29342445
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 23:12 schreef Lithion het volgende:

[..]

Het gaat allebei om het zoeken van samenzweringen achter de dood van één of meerdere personen, nog vóórdat het slachtoffer of de slachtoffers goed en wel begraven zijn. Same difference.
Met dit verschil dat het bij de een duidelijk om een aanslag met daders gaat.
  maandag 1 augustus 2005 @ 23:16:25 #96
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_29342528
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 23:14 schreef SCH het volgende:
Met dit verschil dat het bij de een duidelijk om een aanslag met daders gaat.
Voor samenzweringstheoristen maakt dat helemaal niets uit. Marilyn Monroe was in mijn ogen ook overduidelijk zelfmoord, maar toch doen daar de wildste samenzweringstheorieën over de ronde; zelfde geldt voor de moord op Fortuyn. Overduidelijke dader, duidelijk motief, toch een hoop samenzweringstheorieën. Daarom is er geen verschil.
  † In Memoriam † maandag 1 augustus 2005 @ 23:17:14 #97
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_29342569
How sad.
pi_29342585
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 23:16 schreef Lithion het volgende:

[..]

Voor samenzweringstheoristen maakt dat helemaal niets uit. Marilyn Monroe was in mijn ogen ook overduidelijk zelfmoord, maar toch doen daar de wildste samenzweringstheorieën over de ronde; zelfde geldt voor de moord op Fortuyn. Overduidelijke dader, duidelijk motief, toch een hoop samenzweringstheorieën. Daarom is er geen verschil.
Nou prima toch, dan fantaseer je daar lekker over, na de begrafenis.
  maandag 1 augustus 2005 @ 23:18:44 #99
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_29342642
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 23:17 schreef SCH het volgende:
Nou prima toch, dan fantaseer je daar lekker over, na de begrafenis.
Precies. Voortaan topics als die over Londen dus ook dicht totdat alle slachtoffers begraven zijn.

Fijn dat we het eens kunnen worden. .
pi_29342687
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 23:18 schreef Lithion het volgende:

[..]

Precies. Voortaan topics als die over Londen dus ook dicht totdat alle slachtoffers begraven zijn.
Ach ja, als je het verschil niet ziet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')