abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 juli 2005 @ 22:50:05 #51
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_29216744
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 22:45 schreef Choices het volgende:
Enyalius misschien een tip, oprecht bedoelt; Houd lekker alle dingen voor jezelf, totdat je iemand tegenkomt die werkelijk geïnteresseerd is in die dingen. Het voorkomt ophef, en discussies waar jij, en de ander, misschien niets aan heeft. Merk je dat er ophef ontstaat, tja, dan weet je dat je teveel hebt verteld . (zo ga ik met bepaalde dingetjes naar bepaalde mensen om, in het dagelijks leven).
Boh, het zou wat zijn, als iedereen zou moeten overtuigen, wat ik allemaal ervaren heb -wat jullie grotendeels wel gelezen hebben in allerlei topics-. Whah, "mission impossible". Dus ik houd lekker voornamelijk de dingen voor mij zelf, sommige dingen willen mensen weten omdat ze geinteresseerd zijn. Zijn ze niet geinteresseerd, doe dan geen moeite . Is mijn houding. .
doe ik ook in het dagelijkse leven. maar op een forum had ik gehoopt opener te kunnen zijn.

wat betreft wat jij ervaren hebt. heb er over gelezen en een aantal dingen ook geprobeerd. ik was het niet met alles eens, maar was wel interesant om te lezen kreeg ook een pdf dat jij gemaakt had in mijn handen geduwd van iemand...jammer van die slechte adem die je er aan over hield als bijverschijnsel
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
pi_29216746
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 22:46 schreef Enyalius het volgende:

[..]

uhu omdat jij mij arrogant noemt.

noem het kinderachtig, maar dan ga ik niet bepaald aardig trug doen.
Ik heb jou er naderhand pas op gewezen dat je soms (subtiel geprobeert te zeggen) wat arrogant overkomt. Je draait de boel om beste Enyalius. Jammer.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mirage op 28-07-2005 23:06:34 ]
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  donderdag 28 juli 2005 @ 22:51:12 #53
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_29216775
ach je zult de echte mij vanzelf wel zien op kernhem en ik zal helemaal niks mee brengen en niks doen. alleen beetje rond lopen en met geesten praten terwijl jullie doen wat jullie willen doen als je wilt dat ik iets doe hoor ik het vanzelf wel
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
pi_29216839
Choices, jouw woorden heb ik nimmer betwijfeld. Maar jij hebt ook by far niet lopen beweren wat er hier allemaal te berde gebracht is. Geloof me, daar is echt een enorm verschil tussen.

Maar deze discussie is wel mooi geweest nu. Men weet waar men aan toe is, en dat is wat mij betreft genoeg for now.
  donderdag 28 juli 2005 @ 22:53:18 #55
73940 Choices
Woordeloze lurker
pi_29216850
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 22:50 schreef Enyalius het volgende:

[..]

doe ik ook in het dagelijkse leven. maar op een forum had ik gehoopt opener te kunnen zijn.

wat betreft wat jij ervaren hebt. heb er over gelezen en een aantal dingen ook geprobeerd. ik was het niet met alles eens, maar was wel interesant om te lezen kreeg ook een pdf dat jij gemaakt had in mijn handen geduwd van iemand...jammer van die slechte adem die je er aan over hield als bijverschijnsel
[offtopic; spijt me, ik'doet-et maar 1 keertje]

ja, dat laatste was niet echt fijn, voor mij. maar ik had vooral medelijden met mensen waarmee ik in contact was. Achteraf bleek dat redelijk wat mensen het door hadden, maar niet op het feest, maar op andere plekken.
  donderdag 28 juli 2005 @ 23:09:44 #56
73940 Choices
Woordeloze lurker
pi_29217381
Een TRU oppepper post:

Weet je, hoe speciaal dit forum eigenlijk is. Dit is een van de weinige fora 'out there' waar werkelijk zoveel geaccepteerd word door andere mensen. Nog specialer omdat het Nederlands is (weetniet waarom, maar heeft te maken met de 'feeling').

Maar in weze, zijn er zoveel dingen die wij hier als TRU gangers als mogelijk achten of afvragen, dat moet gewoon gevierd worden vond ik! Niet bang om een pertinente Nee op een stelling of vraag te gooien, maar werkelijk bereid om te discussiëren. Dat is toch eigenlijk hardstikke mooi en zeldzaam vind ik.
Tuurlijk zijn er mensen die proberen roet in het eten te gooien en dat mogen ze proberen. Want het licht van TRU is te speciaal om bedekt te blijven met roet. Het licht blijft er altijd doorheen schijnen.

Dus mensen hier in TRU: Jullie zijn mooie open mensen !

Ik wilde dit even gezegd hebben. "Carry on"
[sub]
ik zet het ook meteen in een appart topic
pi_29217691
Dank je wel Choices! Een groot compliment

We proberen dit idd ook na te streven. En soms is dat best wel es lastig, we moeten ons forum bij tijden net zo hard tegen sommige users als tegen niet altijd begripvolle momentenn vanuit de fokcrew verdedigen.

Juist om hier vrijheid te kunnen bewaren die ons allen zo dierbaar is. Op mijn beurt wil ik dan ook even een oppepper post maken naar onze users, en naar onze nieuwe mod Mirage: jullie doen het allemaal geweldig, jullie houden hier toch maar die maffe community in stand!
  vrijdag 29 juli 2005 @ 06:56:28 #58
119832 Tiesemans
Realiteit Figurant
pi_29224298
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 09:23 schreef iteejer het volgende:
Waardige plantjes" welk tulbulaire overtuigingen tot stand brengen, zijn immers in welk van de door u genoemde denominatie belijdende kerk (genootschappen) immers reden tot nog meer verbastering c.q denominatie werking.
Waarschijnlijk dat zij daarom geestvervoering van zo'n jong "priestertje" gelijk naar de duivel zouden verwijzen, tja weten zij veel.
quote:
Hierboven stel je dat die plantjes (cannabis) reden zijn tot nog meer verbastering etc.
quote:
Maar hieronder zeg je het tegenovergestelde:
En vandaag de dag zijn het mede de (NWO) politici die zo gerne dat waardige plantje per onmiddelijk verboden zien worden.
Mmm waarom zou dat nou toch zijn hé...
Want als er iets kostbaars is naast "waar geloof", dan is het wel mensen die door gebruik van Cannabis geen geest van de wereld meer bezitten (dus niet meer te beinvloeden zijn), omdat ze een geest uit God ontvangen hebben.
En Zijn geboden bewaren.
quote:
Je zegt maar wat, lijkt het.
Zolang het maar in de stijl van een soort polder-versie van de Amish gesteld wordt, nog het meest lijkend op een bijbelvertaling met een taalgebruik dat rond 1870 al als outdated beschouwd zou worden.
quote:
Bruiden met weinig olie in het lampke..?
Volgens mij zit je je helemaal blauw te lachen achter je schermpke.
quote:
'Geexalteerde neofiet' = opgewonden nieuweling; maar dan wel in een klooster-scenario. Een nieuw toegetreden monnik, die net verlicht is, en bij alles uitgebreid 'Halleluja' gaat lopen jammeren, en die tot razernij en verbale stortvloed komt wanneer iemand per ongeluk 'Allahluja' zegt...
ver·bas·te·ring (de ~ (v.), ~en, ~en)
1 vervorming van woorden
2 verbasterd woord

de·no·mi·na·tie (de ~ (v.), ~s)
1 onderscheiding door naamgeving
2 religieuze groepering => kerkgenootschap

exal·ta·tie (de ~ (v.))
1 geestvervoering => extase

neo·fiet (de ~ (m.), ~en)
1 [r.-k.] nieuw lid van kloosterorde, pas gewijde priester
2 [biol.] plantensoort die in een bepaald gebied betrekkelijk nieuw is

en met de maat, waarmee gij meet, zal u gemeten worden.
pi_29225277
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 06:56 schreef Tiesemans het volgende:
....
Jij verheft het quoten tot een creatieve kunstvorm
Maar de bedoeling van mijn woorden moge duidelijk zijn.
pi_29226434
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 23:18 schreef iteejer het volgende:
Op mijn beurt wil ik dan ook even een oppepper post maken naar onze users, en naar onze nieuwe mod Mirage: jullie doen het allemaal geweldig, jullie houden hier toch maar die maffe community in stand!

same to you dude
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_29230789
Ik ga mij hier terugvinden.
  vrijdag 29 juli 2005 @ 14:46:41 #62
34156 Mirage
Smile !!!
pi_29235372
Ik ben de komende 1,5 á 2 dagen minder aanwezig, omdat ik zo op de trein naar whatthehack stap.
Er is daar natúúrlijk internet verbinding dus ik probeer wel een paar keer tussen de workshops door een kijkje te nemen in truth..... (ieder dagdeel bv)

Lief zijn voor Iteejer
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_29235668
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 14:46 schreef Mirage het volgende:
Lief zijn voor Iteejer
Ja ma
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_29235705
quote:
Ik ben de komende 1,5 á 2 dagen minder aanwezig, omdat ik zo op de trein naar whatthehack stap.
Er is daar natúúrlijk internet verbinding dus ik probeer wel een paar keer tussen de workshops door een kijkje te nemen in truth..... (ieder dagdeel bv)

Lief zijn voor Iteejer
Ha..... als de mam van huis is springen de muizen op Iteejer
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_29235727
quote:

Lief zijn voor Iteejer
Dat hoefde anders ook nooit. .

(have fun! )
  zaterdag 30 juli 2005 @ 08:03:01 #66
119832 Tiesemans
Realiteit Figurant
pi_29259871
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 09:18 schreef iteejer het volgende:

[..]

Jij verheft het quoten tot een creatieve kunstvorm
Maar de bedoeling van mijn woorden moge duidelijk zijn.
Met alle respect, uiteraard..
Mij waardering voor u en u handelen in deze is immers aanwezig.
  zaterdag 30 juli 2005 @ 17:46:54 #67
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_29269860
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 17:52 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Goebbels, Minister van propaganda, hoe eerlijk kan je zijn over je bedoelingen..
De Nazi's waren zeker niet fouter of racistischer dan andere wereldleiders in die tijd.
hun "fout" was dat ze er openlijk voor uit kwamen, dat getuigd ironisch genoeg van een eerlijkheid die we sindsdien niet meer gekend hebben in overheden..
Zij die willen voorkomen dat je de werkelijke geschiedenis kent, zijn er op uit hem te herhalen.
Do not attempt to think or depression may occur, All sports broadcasts will proceed as normal
  zaterdag 30 juli 2005 @ 20:42:51 #68
119832 Tiesemans
Realiteit Figurant
pi_29275088
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 17:46 schreef Fonkmeistah het volgende:

[..]

Goebbels, Minister van propaganda, hoe eerlijk kan je zijn over je bedoelingen..
De Nazi's waren zeker niet fouter of racistischer dan andere wereldleiders in die tijd.
hun "fout" was dat ze er openlijk voor uit kwamen, dat getuigd ironisch genoeg van een eerlijkheid die we sindsdien niet meer gekend hebben in overheden..

*No further comments*
  zaterdag 30 juli 2005 @ 22:27:05 #69
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_29278314
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 17:46 schreef Fonkmeistah het volgende:

[..]

mee eens.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_29280975
Jaja.
Vergeet niet dat we in truth Feedback zitten, en niet op een historisch forum, en dus ook geen discussies over het nazisme hier hoeven te voeren.
  zondag 31 juli 2005 @ 01:29:57 #71
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_29283745
tgaat ook niet om naziisme , het gaat om de vergelijking van leiders

het hele 2e wereldoorlog verhaaltje klopt trouwens zowieso van geen kant , tis zon film geworden , maar ja de victor heeft het woord na de oorlog he
pi_29286804
quote:
Op zondag 31 juli 2005 01:29 schreef BaajGuardian het volgende:
tgaat ook niet om naziisme , het gaat om de vergelijking van leiders

het hele 2e wereldoorlog verhaaltje klopt trouwens zowieso van geen kant , tis zon film geworden , maar ja de victor heeft het woord na de oorlog he
WOII verhaal klopt niet ? Dan is het dus wel TRU
Leg uit BG
pi_29286962
Stelletje wijven zijn jullie zeg, volgens mij hebben jullie ook tieten. We hebben een slowchat om in te ouwewijven, en als je ergens iets over wil zeggen open je een topic.
Maar laten we nou FB houden waar het voor is.
  zondag 31 juli 2005 @ 16:13:34 #74
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_29296056
* BaajGuardian heeft niet tiete
pi_29297097
quote:
Op zondag 31 juli 2005 16:13 schreef BaajGuardian het volgende:
* BaajGuardian heeft niet tiete
Baaj drinkt niet veel water?

Water geeft mannen grote borsten
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')