abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 juli 2005 @ 15:42:57 #1
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_29086131
Heb je ...

• vragen
  • kritiek
  • ideeën
  • liefdesverklaringen
  • overige feedback

betreffende het subforum Truth dan kun je dat hier kwijt. De mods (of waar mogelijk users) zullen zo snel mogelijk antwoord geven.

Mailen kan ook:
    Iteejer@Fok.nl

fokmirage@gmail.com voor Mirage

Verder is het aan te raden om de volgende twee woorden uit de FAQ in je achterhoofd te houden als je feedback plaatst: Doe Normaal!
    Natuurlijk kunnen de emoties hoog oplopen maar dingen als schelden zijn en blijven niet functioneel

Note1: De zoekfunctie werkt op dit moment niet maar je kunt google.fok.nl proberen
    Note2: Er is ook een IRC kanaal (#truth) van dit subforum

[ Bericht 4% gewijzigd door yvonne op 02-09-2005 09:31:30 ]
  • Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
    Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
      zondag 24 juli 2005 @ 15:44:20 #2
    70076 Alicey
    Miss Speedy
    pi_29086161
    Gast stickertje.
      zondag 24 juli 2005 @ 16:41:38 #3
    93076 BaajGuardian
    De echte BG, die tof is.
    pi_29087633
    wanneer word ik nou es blau dan
    Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
    pi_29091786
    quote:
    Op zondag 24 juli 2005 16:41 schreef BaajGuardian het volgende:
    wanneer word ik nou es blau dan
    Moet je es 5 minuten lang je adem inhouden
      maandag 25 juli 2005 @ 01:23:18 #5
    93076 BaajGuardian
    De echte BG, die tof is.
    pi_29102009
      maandag 25 juli 2005 @ 07:18:48 #6
    119832 Tiesemans
    Realiteit Figurant
    pi_29169406
    Nokwanda geeft Mirage eerste hulp. Ze ziet blauw.
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
    "Those who look before they leap, never leap".
    http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
      woensdag 27 juli 2005 @ 15:06:10 #8
    93076 BaajGuardian
    De echte BG, die tof is.
    pi_29171390
    Nieuwe mod op Truth !!

leuk , ik vraag er al anderhalf jaar om , maar nee hoor
    word lekker aan de kant gezet , bedankt
    pi_29171425
    Het is een complot !
      woensdag 27 juli 2005 @ 15:13:13 #10
    93076 BaajGuardian
    De echte BG, die tof is.
    pi_29171589
    quote:
    Op woensdag 27 juli 2005 15:07 schreef wimpietokkie het volgende:
    Het is een complot !
    sodetief op
    pi_29171684
    quote:
    Op woensdag 27 juli 2005 15:06 schreef BaajGuardian het volgende:
    Nieuwe mod op Truth !!

leuk , ik vraag er al anderhalf jaar om , maar nee hoor
    word lekker aan de kant gezet , bedankt
    Als jij nou ook een babe geweest was... sorry..
    pi_29174065
    quote:
    Op woensdag 27 juli 2005 15:16 schreef iteejer het volgende:

[..]

Dat zie jij niet omdat je een man bent. Maar ik heb wel eens in zijn fotoboek gekeken en hoewel ie een beetje aan de jonge kant is is ie zeker geen lelijke aap hoor.

Dus als jij een vrouw was geweest.......... Zou ie misschien wel in aanmerking gekomen zijn.
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
      woensdag 27 juli 2005 @ 17:34:09 #13
    93076 BaajGuardian
    De echte BG, die tof is.
    pi_29175621
    quote:
    Op woensdag 27 juli 2005 15:16 schreef iteejer het volgende:

[..]

ik zou anderhalf jaar terug al mod worden , maar toen was er opeens geen nodig in truth
    en nu wel , en dan maken jullie iemand anders mod
    voel me lekker opzij gezet ):/
      woensdag 27 juli 2005 @ 17:52:41 #14
    93744 Finder_elf_towns
    Sterf nu en vloek tevergeefs
    pi_29176168
    Een nieuwe moderator, hierbij verzoek ik de nieuwe moderator het aantal NWO topics te snoeien naar een minimaal niveau. Dit forum was ooit, niet zo lang geleden, een lief forum vol met UFO's, samenzweringen, greys, chemtrails, spoken en onverklaarbare dromen die uitkwamen. Nu is dit forum overwoekerd door notaire holocaust-ontkenners, wannabe anti-VS profeten, 9/11 topics, Osama-volgers en ander gespuis die ook actief zijn op sites met obscure hoekjes als niburu.nl en foute anti-joodse websites als dewaarheid.nu en indymedia.nl. Op dat niveau zit het TRU subforum, het heeft de geloofwaardigheid en charme van Goebbels en dat is niet als compliment bedoeld (er zijn overigens ook inhoudelijke parallellen tussen waarop NWO topics inhoudelijk worden gestart en de "samenzweringen" die een centrale rol speelden in de propaganda van Goebbels). Natuurlijk waren de voormalige mods hier zo goed als afwezig en ik wil me verder ook inhoudelijk niet bemoeien met de moderatie van elk afzondelijk topic maar ik hoop dat er een sterke verbetering in dit forum met betrekking tot variatie en de toon waarop zaken besproken worden.

woensdag 27 juli 2005 @ 19:58:41 #15
    119832 Tiesemans
    Realiteit Figurant
    pi_29179927
    quote:
    Op woensdag 27 juli 2005 17:34 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

ik zou anderhalf jaar terug al mod worden , maar toen was er opeens geen nodig in truth
    en nu wel , en dan maken jullie iemand anders mod
    voel me lekker opzij gezet ):/
    Waarom voel je je opzij gezet ?
    Het verlangen om broeders en zuster te "corrigeren" naar jou mening is zo groot ?
    Waarom wil je zo graag vervulling van je hartewens ?
    Hebben velen soms jou ook "te"vaak verteld hoe het allemaal in elkaar zit ?
    Je weet toch dat erkenning niet komt voor hen die haar eisen.
    Maar dat erkenning komt voor hen die haar met liefde verdienen.
    En aangezien mensen nou eenmaal partijdig kunnen zijn....
    betekend dit dat ook jij rekening dient te houden met medemensen,
    die om uiteenlopende redenen een soortgelijke wens nastreven.
    Ik zeg je danook haal je voldoening niet uit het tijdelijke, maar focus je op het oneindige.
    Kortom hoop niet op een eervolle bestemming tussen de mensen.
    Je zult de tijd niet vinden om er van te "genieten".
    Want dat je nog vaak teleurgesteld zal worden in dit leven, het moge duidelijk zijn m'n beste.
    Zorg dan dat je erkenning niet bij mensen zoekt, maar zoekt bij Hem.
    Dan ontvang je totaan je verzadigd bent, keer op keer op keer.
    Tenzij ...je uiteraard 'n énkelt mens tot meer in staat acht.
    Wees dus niet ondankbaar en zorg dat je beseft wat ik je zeg.
    Je zou het verdriet niet kunnen dragen, wanneer zou blijken dat men je blindelings voorbij is gegaan.
    En is dus deze "hoofdprijs" voor jou het waard ?
    Om te struikelen en vervolgens je hart te verharden waardoor geduld en medogen richting anderen te moeilijk word.
    En helaas de woede afgunst en haat des te makkelijk worden....?!!
    Overdenk dus tweemaal voor je diep teleurgesteld met woede reageert.

Ik mag hopen dat je meer diepte en inhoud kwa karakter hebt dan op de wijze waarop je nu tot je reactie komt.
    Tenslotte respecteer, ook ik, wie je bent.
    En daar hoef je echt geen blauwtje voor op te lopen.

Een glimlach is veel waard onthoud dat !
      woensdag 27 juli 2005 @ 21:00:08 #16
    93076 BaajGuardian
    De echte BG, die tof is.
    pi_29181979
    alsjeblieft zeg , tiesemant ...................ik word zo moe van jou
      woensdag 27 juli 2005 @ 22:56:29 #17
    45622 merlin693
    Huh ! Asmodeus & me
    pi_29185873
    het grappige aan Truth is dat nu veel meer mensen zich beginnen af te vragen !

dat is het enige wat het doel is...denk zelf ipv...de TV !
      woensdag 27 juli 2005 @ 22:58:31 #18
    45622 merlin693
    Huh ! Asmodeus & me
    pi_29185950
    en baaj groetjes en maak je niet zo druk om theologisch !
      donderdag 28 juli 2005 @ 05:48:18 #19
    119832 Tiesemans
    Realiteit Figurant
    pi_29192726
    quote:
    Op woensdag 27 juli 2005 21:00 schreef BaajGuardian het volgende:
    alsjeblieft zeg , tiesemant ...................ik word zo moe van jou
    Trek het je niet aan Baaj, hoe anders dan zo, dat jij leert geduld op te brengen.
    Zo te horen heb je immers een oordeel snel voorhanden.
    Misschien sneller dus dan nodig geacht word om publiekelijk verantwoording te dragen?
    Zou ik aan werken als ik jou was.
    Geduld bezitten jegens de medemens is een waardevol bezit voor de eigenaar.
    Vergeet dat niet ...
    pi_29192889
    quote:
    Op woensdag 27 juli 2005 19:58 schreef Tiesemans het volgende:
    Het verlangen om broeders en zuster te "corrigeren" naar jou mening is zo groot ?
    Jouw beeld van een mod is wel een beetje verkrampt eerlijk gezegd.
    Dat 'corrigeren' is nimmer onze bedoeling. We willen dit leefbaar houden voor iedereen, dus waken we voor gespam, voor het opdringen van bepaalde meningen en opvattingen, voor het ontstaan van beschadigende en beledigende fo escalerende woordenwisselingen, en voor een algehele chaos en onleesbaarheid waar ieders woorden in verloren zouden gaan.
    Correctie van andersgezinden zie ik hier niet in terug.
    Sterker, dit forum ís er juist om andere meningen een kans te geven zich te uiten. Waarom zouden we anders dit forum überhaupt handhaven?
    pi_29192921
    quote:
    Op woensdag 27 juli 2005 17:52 schreef Finder_elf_towns het volgende:
    Een nieuwe moderator, hierbij verzoek ik de nieuwe moderator het aantal NWO topics te snoeien naar een minimaal niveau. Dit forum was ooit, niet zo lang geleden, een lief forum vol met UFO's, samenzweringen, greys, chemtrails, spoken en onverklaarbare dromen die uitkwamen. Nu is dit forum overwoekerd door notaire holocaust-ontkenners, wannabe anti-VS profeten, 9/11 topics, Osama-volgers en ander gespuis die ook actief zijn op sites met obscure hoekjes als niburu.nl en foute anti-joodse websites als dewaarheid.nu en indymedia.nl. Op dat niveau zit het TRU subforum, het heeft de geloofwaardigheid en charme van Goebbels en dat is niet als compliment bedoeld (er zijn overigens ook inhoudelijke parallellen tussen waarop NWO topics inhoudelijk worden gestart en de "samenzweringen" die een centrale rol speelden in de propaganda van Goebbels). Natuurlijk waren de voormalige mods hier zo goed als afwezig en ik wil me verder ook inhoudelijk niet bemoeien met de moderatie van elk afzondelijk topic maar ik hoop dat er een sterke verbetering in dit forum met betrekking tot variatie en de toon waarop zaken besproken worden.
    Als je vindt dat dit forum op dat niveau zit, zou ik me hier niet meer laten zien.
    Uiteraard moeten die conspiracy-topics, evenals de dromentopics of welke andere topics dan ook, niet het forum gaan overheersen.
    Holocaust-ontkenners zie ik hier niet. Anders dan incidenteel ergens in een post, zullen dit soort extremen hier dan ook echt niet geduld worden.
    Verder vind ik dat jouw hele betoog hét prototype is van wat je zelf aanhaalt als 'de samenweringen die een centrale rol spelen bij de propagande van Goebbels'. Ook jij postuleert hier een samenzwering; een samenzwering die bestaat uit het suggereren van samenzweringen.

Bedankt voor je betrokkenheid, doch truth hoeft noch van ons, noch van de users, een sereen efteling-sprookjesforum te zijn. Ook zou ik het waarderen als je zou vermijden om zowel een deel van onze users als de moderators te associeren met Goebbels en revisionisten. Zoiets kan verkeerd overkomen.
      donderdag 28 juli 2005 @ 08:04:38 #22
    119832 Tiesemans
    Realiteit Figurant
    pi_29193007
    quote:
    Op donderdag 28 juli 2005 07:30 schreef iteejer het volgende:

[..]

Jouw beeld van een mod is wel een beetje verkrampt eerlijk gezegd.
    Dat 'corrigeren' is nimmer onze bedoeling.
    We willen dit leefbaar houden voor iedereen, dus waken we voor gespam, voor het opdringen van bepaalde meningen en opvattingen, voor het ontstaan van beschadigende en beledigende of escalerende woordenwisselingen, en voor een algehele chaos en onleesbaarheid waar ieders woorden in verloren zouden gaan.
    Correctie van andersgezinden zie ik hier niet in terug.
    Sterker, dit forum ís er juist om andere meningen een kans te geven zich te uiten.
    Waarom zouden we anders dit forum überhaupt handhaven?
    De opmerking die ging over het "corrigeren" had betrekking tot een mogelijk dominante behoefte van Baaj.
    Dit gegegeven dus staat feitelijk los van de uitvoering, zoals deze door de bij mij bekende mods word verricht.
    Leefbaar houden betekend respect hebben voor iemand's mening, endus ook Here God's Woord.
    Hoe moeilijk het soms ook is om te accepteren dat iemand z'n eigen mening onderwaardeerd ten behoeve van het verhogen van een "voorzeker" inhoud hebbende reply.
    Spam is danook naar mijn mening open voor interpretatie.
    Wat een gelovige namelijk tot zich neemt zal voor een ongelovige ogenschijnlijk spam zijn.
    Woordewisselingen en escalerende woordenwisselingen zijn te voorkomen door een te posten mening c.q opvatting te toetsen aan bijv "de 10" (ja de geboden), als submitter. (in mijn geval)
    Algehele chaos is niet wenselijk, onleesbaarheid evenmin.
    Vandaar ook dat ik in mijn geval zover mogelijk van een woordentwist verwijderd blijf.
    Woorden zonder inhoud gaan waar mogelijk sneller verloren dan iemand die inhoudelijk de
    mensen betuigd waarvan hij weet.
    Dat er vervolgens geen correctie of schifting door andersgezinden word gehanteerd.
    Des te meer te prijzen zij die tot "opzichters der gemeente" zijn verworden.
    Doch jammer dat wanneer de Bijbel spreekt over God's Woord, men nog immer van gelovigen verlangt dat zijn een denomininatie of eigenmachtige uitleg verschaffen, ten nadele van de gezonde waarheid zoals geopenbaard in de Bijbel.
    En welk dus de tand des tijds glorieus doorstaan heeft.
    En dit voor immer doen zal, tot aan het einde der tijden waarvan het spreekt.
    En welk zal zijn zoals geopenbaard is.
    Ook hier is een eigen uitleg/versie niet wenselijk want geen mens, mits door Here God geroepen profetische gave bezitten.
    Doch de denominatie van een mens, welk geen stand houd in zulks Oordeel, verkrijgt de voorkeur.
    Tjonge jonge hé... hoezo iemand de uitleg onmogelijk maken ?!
    quote:
    Indien wij ontrouw zijn, Hij blijft getrouw, want Zichzelf verloochenen kan Hij niet.
    pi_29193128
    quote:
    Op donderdag 28 juli 2005 08:04 schreef Tiesemans het volgende:
    Doch de denominatie van een mens, welk geen stand houd in zulks Oordeel, verkrijgt de voorkeur.
    Tjonge jonge hé... hoezo iemand de uitleg onmogelijk maken ?!
    Het is hier geen kerk.
    Als jij dat zou kunnen doen, zouden ook de Hervormden dat kunnen doen, en de Vrizjinnig Protestanten, en de Zwarte Kousen, en de Katholieken, en de Soeniten, en de Shitufi-joden, en de Kaananiten, en de Hindoeisten, en de Kare Krishna's, etc etc.
    Een ieder mag geloven wat hij/zij geloven wil, en naar de daarmee in overeenstemming zijnde kerk gaan, en aldaar gezellig met zijn allen weten dat alleen zíj de waarheid kennen.
    Maar wij zijn geen kerk.
    Hier werken we met argumenten. Niet met mede door 'waardige plantjes' tot stand gekomen tubulaire overtuigingen. Het concept 'geexalteerde neofiet' is op u van toepassing. Voorwaar!
      donderdag 28 juli 2005 @ 09:05:21 #24
    119832 Tiesemans
    Realiteit Figurant
    pi_29193451
    quote:
    Op donderdag 28 juli 2005 08:30 schreef iteejer het volgende:

[..]

Het is hier geen kerk.
    Als jij dat zou kunnen doen, zouden ook de Hervormden dat kunnen doen, en de Vrizjinnig Protestanten, en de Zwarte Kousen, en de Katholieken, en de Soeniten, en de Shitufi-joden, en de Kaananiten, en de Hindoeisten, en de Kare Krishna's, etc etc.
    Een ieder mag geloven wat hij/zij geloven wil, en naar de daarmee in overeenstemming zijnde kerk gaan, en aldaar gezellig met zijn allen weten dat alleen zíj de waarheid kennen.
    Maar wij zijn geen kerk.
    Hier werken we met argumenten. Niet met mede door 'waardige plantjes' tot stand gekomen tubulaire overtuigingen. Het concept 'geexalteerde neofiet' is op u van toepassing. Voorwaar!
    Uhm dus jij pleit voor een scheiding van kerk en staat ?
    Uhm dus alleen de president en de regering mag dan ongelovig zijn ? LOL
    En nee Iteejer... Heb ik gezegd dat ik voor een kerk symbool wil staan ?
    Dat iedereen die luistert naar hetgeen word gezegd, zich tot een kerk begeeft ?
    "Waardige plantjes" welk tulbulaire overtuigingen tot stand brengen, zijn immers in welk van de door u genoemde denominatie belijdende kerk (genootschappen) immers reden tot nog meer verbastering c.q denominatie werking.
    Waarschijnlijk dat zij daarom geestvervoering van zo'n jong "priestertje" gelijk naar de duivel zouden verwijzen, tja weten zij veel ?
    Here Jezus en hetgeen Hij meld, kan ze weinig tot niks boeien dan in gezelligheid de samenkomst houden ?
    Mij hebben zij althans nimmer (jammer ) bereikt met "Het Woord."
    Kortom die bruiden hebben bar weinig olie in het lampke..
    Ennuh niet van die moeilijke woorden gebruiken hoor Iteejer...
    Er heerst hier anders een fundamenteel incongruente attitude inzake het scribentenvocabulaire.
    Ik bepleit daarom een changement in dezen.
    pi_29193684
    quote:
    Op donderdag 28 juli 2005 09:05 schreef Tiesemans het volgende:
    "Waardige plantjes" welk tulbulaire overtuigingen tot stand brengen, zijn immers in welk van de door u genoemde denominatie belijdende kerk (genootschappen) immers reden tot nog meer verbastering c.q denominatie werking.
    Waarschijnlijk dat zij daarom geestvervoering van zo'n jong "priestertje" gelijk naar de duivel zouden verwijzen, tja weten zij veel ?
    Hierboven stel je dat die plantjes (cannabis) reden zijn tot nog meer verbastering etc.

Maar hieronder zeg je het tegenovergestelde:
    quote:
    Op zondag 24 juli 2005 04:37 schreef Tiesemans het volgende:
    En vandaag de dag zijn het mede de (NWO) politici die zo gerne dat waardige plantje per onmiddelijk verboden zien worden.
    Mmm waarom zou dat nou toch zijn hé...
    Want als er iets kostbaars is naast "waar geloof", dan is het wel mensen die door gebruik van Cannabis geen geest van de wereld meer bezitten (dus niet meer te beinvloeden zijn), omdat ze een geest uit God ontvangen hebben.
    En Zijn geboden bewaren.
    Je zegt maar wat, lijkt het. Zolang het maar in de stijl van een soort polder-versie van de Amish gesteld wordt, nog het meest lijkend op een bijbelvertaling met een taalgebruik dat rond 1870 al als outdated beschouwd zou worden.
    quote:

Kortom die bruiden hebben bar weinig olie in het lampke..
    Ennuh niet van die moeilijke woorden gebruiken hoor Iteejer...
    Er heerst hier anders een fundamenteel incongruente attitude inzake het scribentenvocabulaire.
    Ik bepleit daarom een changement in dezen.
    Bruiden met weinig olie in het lampke..?
    Volgens mij zit je je helemaal blauw te lachen achter je schermpke.

'Geexalteerde neofiet' = opgewonden nieuweling; maar dan wel in een klooster-scenario. Een nieuw toegetreden monnik, die net verlicht is, en bij alles uitgebreid 'Halleluja' gaat lopen jammeren, en die tot razernij en verbale stortvloed komt wanneer iemand per ongeluk 'Allahluja' zegt...
    pi_29194048
    quote:
    'Geexalteerde neofiet' = opgewonden nieuweling; maar dan wel in een klooster-scenario. Een nieuw toegetreden monnik, die net verlicht is, en bij alles uitgebreid 'Halleluja' gaat lopen jammeren, en die tot razernij en verbale stortvloed komt wanneer iemand per ongeluk 'Allahluja' zegt...
    Ik heb je al vaker iemand zo zien noemen, maar dit is voor het eerst dat je uitlegt wat het nou precies is.
    Out of my mind, back in five minutes
    pi_29214693
    quote:
    ugh ben stil...

het is een serieus antwoord.

je kunt gewoon met ze communiceren en eventuele grondregels opnoemen waar jij wilt dat ze zich aanhouden. niks bijzonders en het is algemene kennis. ze zijn immers te gast. en ze zullen je requests respecteren, tenzij het een minder aardige geest is. maar die kom je niet zo vaak tegen.

iedereen kan het en je hoeft er helemaal niks aparts voor te doen. en wetend dat jij de baas bent zou ook meteen de angst weg moeten halen van de bewoner.

en als de geesten je niet bevallen kun je ze ook gewoon vragen weg te gaan. tenzij het het type is met slechte intenties die daar moet je wat harder tegen schreeuwen zoals mirage zei. en als er een nog kwadere entiteit zit dan gaat ie je gewoon uitlachen en moet je met wat zwaarder geschut komen.

maar al die bijzonderheden laat ik buiten beschouwen en reageerde met iets wat het meest nuttige en effectieve is in de situatie dat de topic starter in zit. dus ik profileer me hier helemaal niet als een magier.

dus opzouten met je beschuldigen. zeker een nieuwe sport geworden van jullie clique. als je me niet wilt posten ban me maar. anders blijf ik gewoon mijn mening tonen en mijn kennis delen. omdat dingen niet voldoen aan je conventionele manier van denken wil nog niet zeggen dat ze niet werken
    voordat het topic dicht moet doordat er te veel gebagger in zit dat niet meer op te ruimen is....
    Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
    Sir Winston Churchill
      donderdag 28 juli 2005 @ 21:45:55 #28
    102993 Enyalius
    Keeper of Knowledge
    pi_29214786
    zoek het zelf maar uit.
    als je niet wilt dat ik fok bezoek kun je ook anders zeggen.
    Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
    William James (1842 - 1910)
    pi_29214870
    quote:
    Op donderdag 28 juli 2005 21:43 schreef Enyalius het volgende:
    zielige mensen.
    geef serieus antwoord en zoals gewoonlijk zien jullie er meer achter dan er is.
    en ook dit Enyalius...
    ik begrijp dat je je ongenoegen wilt spuien, maar zorg dan dat de "juiste" mensen er last van hebben en niet een spookie die een topic opent (door haar topicje te vervuilen met gepikeerde posts)
    Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
    Sir Winston Churchill
    pi_29214993
    quote:
    Op donderdag 28 juli 2005 21:45 schreef Enyalius het volgende:
    zoek het zelf maar uit.
    als je niet wilt dat ik fok bezoek kun je ook anders zeggen.
    jij bent net zo welkom als anderen op fok.

Het is alleen jammer en wordt steeds meer als hinderlijk ervaren dat jij jezelf neerzet als een Magiër die alle wijsheid in pacht heeft.
    "astrale reizen" die je nodig acht om een kaart te kunnen leggen.
    "Uitdrijvingen" voor 5 euro....
    *waslijst insert*

Ik denk dat je mensen zo een vertekend beeld geeft over wat voor plek truth is.
    Dat is jammer, want je jaagt er users mee weg en je jaagt andere users weg voordat ze überhaupt gepost hebben.
    Sir Winston Churchill
    pi_29215067
    'Gewoon huisregels voor de geesten opstellen' is een advies waar je an sich geheel niets mee kan. Kun je dit waar maken? Hoe vaak heb je huisregels opgesteld en mensen van geesten verlost? Je doet ook voorkomen of je regelmatig aan excorcisme doet.
    Dit is geen onzinforum waar we een beetje zitten te lallen, het is wel de bedoeling dat je je adviezen ook waar kunt maken, en dat die wat meer voorstellen dan 'echoes in your mind'.
    Al die excorcismes die je uitgevoerd zou hebben - zeker gezien je leeftijd geloof ik er geen zak van. De meeste van je antwoorden zijn een vorm van zelfprofilering; bv in het topic over geld vragen voor paranormale diensten gaan de laatste twee alinea's over het onderwerp, de rest gaat gewoon over jou en jouw visies.

De Truth heeft het als forum al moeilijk genoeg om serieus genomen te worden. Het ís een serieus forum. Zaken gechargeerd of zelfs gefingeerd voorstellen is iets waar je dit forum een enorm slechte dienst mee bewijst, reden voor mij om er tegenin te gaan. In het verleden hebben we dit soort dingen al te veel laten gaan.

'Ach, laat hem toch hij bedoelt het misschien niet zo kwaad' - ja, die reactie zullen enkelen wel hebben. Maar dit gaat niet over jou, maar dit gaat over het forum. En hoe je intenties ook mogen zijn, jouw uitspraken geven nou niet echt een serieuze indruk.
      donderdag 28 juli 2005 @ 22:12:12 #32
    102993 Enyalius
    Keeper of Knowledge
    pi_29215566
    profileren als magier is onzin. magier heeft er niks mee te maken. het is een richting die ik volg om zo mijn "gaves" beter onder de knie te krijgen. er beter mee om te leren gaan en begrijpen. het heeft verder niks met mijn visie en kennis en ervaring te maken.

gewoon huisregels opstellen, net zoals bij kinderen, helpt. dit heb ik al tig keer gedaan bij mij thuis, ik woon tussen een crematorium en kerkhof in en krijg regelmatig bezoek van zielen die nog niet over gezet zijn. dus ik zet hun over naar de andere zijde. wekelijks. dit ervaar ik niet alleen, maar mijn ouders die beiden begaafd zijn merken het ook. daarnaast werkt het ook bij andere mensen waar ik precies hetzelfde advies heb gegeven. je kunt zelfs op het internet zoeken en dan zul je hetzelfde soort advies krijgen om om te gaan met lagere entiteiten/geesten. het is dus alles behalve onzin, maar je moet wel begrijpen dat het alleen werkt op zielen/geesten tot op een bepaalde hoogte. maar aangezien bij de meeste mensen weinig bijzonders gebeurd hou ik de uitzonderingen buitenbeschouwing. waarom iemand onbezorgt maken als er geen nut voor is.

echoes in your mind? je maakt een grapje zeker. ik heb een aantal huizen opgeruimd en mijn leeftijd heeft er weinig mee te maken. nee ik doe het niet wekelijks, nog maandelijks. maar af en toe word ik wel gevraagd en dan doe ik mijn best er voor. jullie denken te abstract in aardse termen en dat alles zo makkelijk en vrij is op het astrale. jij ziet iemand als een jong iemand terwijl mijn ziel al veel ouder dan de jouwe is.

de reden dat ik meestal over mijzelf lijk te praten is omdat ik beter dingen uit kan leggen als ik voorbeelden gebruik en 3x raden...ik ga geen voorbeelden gebruiken van andere mensen omdat ik niet weet hoe die iets ervaren. tje das ff slikken...ik schijn meer ervaring te hebben dan je denkt. je mag me rustig aanspreken dat ik weinig van het aardse leven begrijp, maar als je over het astrale begint begeef je je op mijn terrein.

en sorry dat ik probeer mijn gaves zoveel mogelijk te benutten. als ik astraal achter iemand sta kan ik iets nauwkeuriger voor elkaar krijgen dat dat ik het op afstand doe. mischien dat je het niet door hebt, maar als je voldoende kennis en ervaring hebt dan houden je gidsen op om je te beschermen en word verwacht dat je zelf meer doet, zoals je eigen schilden op zetten en zelf verbinding te leggen met mensen. met tarot e.d. leggen je gidsen die link naar de persoon, maar ik moet het zelf doen.

het voorbeeld van de kosten voor een uitdrijving was om te laten zien dat neit iederen absurde prijzen vraagt voor iets. ik vraag maar helft van de kosten die ik maak om spullen in te slaan en helft van reiskosten...is wel zo aardig als mensen mij betalen voor de tijd en moeite en voorbereidingen die ik er in stop. tenzij jij het leuk vind om met je zwakke geestjes te spelen en blij te doen dat je ze het huis uit gejaagd hebt, maar ik heb met wat serieuzere entiteiten te maken. heb immers niet voor niks een zwaard astraal.

maar fijn als jullie liever vast blijven zitten in je abstracte denkwijze en denken dat alles "fantasy" is dan hebben jullie duidelijk nog een boel ervaring op te doen. ik vind het best, ik ga wel weg aangezien ik toch als hinderlijk ervaren word en dat ik schijnbaar alles zit te verzinnen.
    Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
      donderdag 28 juli 2005 @ 22:15:51 #33
    73940 Choices
    Woordeloze lurker
    pi_29215684
    * Choices weet niks van dit topic of deze discussie, en heeft hier echt nooit gereageerd.

[ Bericht 75% gewijzigd door Choices op 28-07-2005 22:42:28 ]
      donderdag 28 juli 2005 @ 22:16:57 #34
    102993 Enyalius
    Keeper of Knowledge
    pi_29215717
    precies, maar als ze me onder uit gaan schoppen wordt het wel mijn probleem.
    maar ik weet nu al dat ze oost-indisch-doof zijn en het toch beter weten
    pi_29215904
    quote:
    Op donderdag 28 juli 2005 22:12 schreef Enyalius het volgende:

gewoon huisregels opstellen, net zoals bij kinderen, helpt. dit heb ik al tig keer gedaan bij mij thuis, ik woon tussen een crematorium en kerkhof in en krijg regelmatig bezoek van zielen die nog niet over gezet zijn. dus ik zet hun over naar de andere zijde. wekelijks. dit ervaar ik niet alleen, maar mijn ouders die beiden begaafd zijn merken het ook. daarnaast werkt het ook bij andere mensen waar ik precies hetzelfde advies heb gegeven.
    Open een topic over hoe de uitdrijvingen bij jou precies in zijn werk gaan !
    Érg interessant én ik denk dat het leuk is om je ervaringen te delen.
    quote:
    jij ziet iemand als een jong iemand terwijl mijn ziel al veel ouder dan de jouwe is.

.ik schijn meer ervaring te hebben dan je denkt. je mag me rustig aanspreken dat ik weinig van het aardse leven begrijp, maar als je over het astrale begint begeef je je op mijn terrein.
    en nu irriteer je mij weer.
    Ik heb jou op meerdere plekken.... zowel in #truth als hier op het forum beweringen over het kunnen of het gebrek aan ervaring van anderen zien maken.
    Wie ben jij om vanaf die afstand mensen "zomaar" te beschuldigen van onwetendheid en ondergeschiktheid aan jou ??
    Ik meen dat jij zo fel tégen "onjuiste ongefundeerde beschuldigingen" bent ?
    quote:
    en sorry dat ik probeer mijn gaves zoveel mogelijk te benutten. als ik astraal achter iemand sta kan ik iets nauwkeuriger voor elkaar krijgen dat dat ik het op afstand doe. mischien dat je het niet door hebt, maar als je voldoende kennis en ervaring hebt dan houden je gidsen op om je te beschermen en word verwacht dat je zelf meer doet, zoals je eigen schilden op zetten en zelf verbinding te leggen met mensen. met tarot e.d. leggen je gidsen die link naar de persoon, maar ik moet het zelf doen.

het voorbeeld van de kosten voor een uitdrijving was om te laten zien dat neit iederen absurde prijzen vraagt voor iets. ik vraag maar helft van de kosten die ik maak om spullen in te slaan en helft van reiskosten...is wel zo aardig als mensen mij betalen voor de tijd en moeite en voorbereidingen die ik er in stop. tenzij jij het leuk vind om met je zwakke geestjes te spelen en blij te doen dat je ze het huis uit gejaagd hebt, maar ik heb met wat serieuzere entiteiten te maken. heb immers niet voor niks een zwaard astraal.
    en hier gaan we weer over op het magic the gathering/ pokemon kaartspel....
    Sir Winston Churchill
      donderdag 28 juli 2005 @ 22:28:33 #36
    73940 Choices
    Woordeloze lurker
    pi_29216065
    * Choices weet niks van dit topic of deze discussie, en heeft hier echt nooit gereageerd.

[ Bericht 54% gewijzigd door Choices op 28-07-2005 22:39:32 ]
    pi_29216075
    quote:
    Op donderdag 28 juli 2005 22:12 schreef Enyalius het volgende:
    ...
    Wellicht heb je het idee dat je huizen ontruimd hebt, en dat je excorcismes hebt uitgevoerd. Wellicht heb je dingen gedaan waar jij die naam aan geeft. Ongeacht of anderen dat uberhaupt gemerkt hebben.
    Maar dit is een discussie-forum, jij discussieert niet, jij komt hier slechts om anderen te onderwijzen, en als ze het niet direct met je eens zijn ontplof je in enorme woede. Ik heb al mails van je gehad waarin je zegt te vertrekken, dat we je niet waard zijn, en je hebt dit ook al meerdere malen gepost.

Dit is een plek om te discussieren en ervaringen te delen, niet om onderwezen te woorden door een zelfbenoemde goeroe. De manier waarop je dingen formuleert geeft anderen de indruk dat je de hele handel voor de gek aant houden bent met een grote fantasie waar je al dan niet zelf in gelooft. Er is werkelijk geen onderwerp of jij bent er expert in en hebt er al veel ervaring mee.

De manier waarop je steeds explodeert klopt ook niet erg met het imago van iemand die alles al weet; dan zou je een grotere mildheid verwachten. Maar nee, jij komt aanzetten met dromen waarin je de halve mensheid uitroeit vanwege hun onwetendheid. En dat alles met je astrale zwaard. Je profilering als deskundige is ietwat mislukt vrees ik, je profilereing als eng mannetje is echter volledig geslaagd.

En dreigen met weggaan doe je iedere keer als je onvoldoende aanbeden wordt. Je hoeft ook helemaal niet weg. Anders was je dat al. Maar alsjeblieft, vraag jezelf es af wie je nu eigenlijk voor de gek houdt...
      donderdag 28 juli 2005 @ 22:29:30 #38
    102993 Enyalius
    Keeper of Knowledge
    pi_29216097
    quote:
    Op donderdag 28 juli 2005 22:22 schreef Mirage het volgende:

[..]

Open een topic over hoe de uitdrijvingen bij jou precies in zijn werk gaan !
    Érg interessant én ik denk dat het leuk is om je ervaringen te delen.
    [..]

en hier gaan we weer over op het magic the gathering/ pokemon kaartspel....
    hmmm ik kan wellicht een topic openen met een uitleg hoe ik uitdrijving en "ghost haunting" doe. was al van plan zo iets op mijn blog te plaatsen. maar ja zoals gewoonlijk zou jij dat weer als arrogant ervaren omdat ik weet hoe het moet. aan de andere kant zit ik ook met het dilemma of het wel veilig is om die info prijs te geven. mensen kunnen gaan denken dat ze het zomaar zelf kunnen en dan in het ziekenhuis eindigen :S ik heb zelf af en toe besloten om het niet te doen omdat het te gevaarlijk was en een specialist om hulp vroeg. maar ik zal wel wat op papier zetten en naar je mailen. kun je het zelf beslissen

geen idee wat magic the gathering/pokemon is, maar aangezien jij het als een spel ervaart toont mij dat je gebrek aan ervaring hebt of niet inziet hoe gevaarlijk iets wel niet kan zijn.

ervaring en kennis heeft niks met mildheid te maken overigens. ik zet me altijd af tegen alles en iedereen. mischien heb ik toch nog trekjes van magier in me, die zijn ook altijd arrogant en denken alles te weten. en ze weten het nog ook heh als jij denkt dat ik me probeer neer te zetten als iets wat ik niet doen moet je dat zelf maar weten.

en ik verspil mijn tijd niet met de discussies in die topics. ik zeg gewoon mijn visie erover en reageer dan meestal niet meer. dus hoe anderen het zien en er mee omgaan moeten ze maar zien, maar ik dring mijn visie/mening/ervaring whatever niet op zoals jullie beweren

je hoeft niet weg? - hmm dan doe je goed je best om die indruk vooral niet te wekken. want telkens als ik aangesproken wordt gebeurd het op zodanige manier dat ik dus wel de indruk krijg dat ik op moet rotten.

[ Bericht 9% gewijzigd door Enyalius op 28-07-2005 22:36:01 ]
    pi_29216259
    quote:
    Op donderdag 28 juli 2005 22:29 schreef Enyalius het volgende:

[..]

hmmm ik kan wellicht een topic openen met een uitleg hoe ik uitdrijving en "ghost haunting" doe. was al van plan zo iets op mijn blog te plaatsen. maar ja zoals gewoonlijk zou jij dat weer als arrogant ervaren omdat ik weet hoe het moet.
    Beste Enyalius, je haalt telkens de woorden uit zijn context.
    De ervaring die jij hebt mag je met alle liefde delen. Tuurlijk !
    Het punt is alleen dat jij de neiging hebt even tussen neus en lippen door te vermelden dat "niemand anders dán jij" ervaring/ wijsheid heeft.
    quote:
    aan de andere kant zit ik ook met het dilemma of het wel veilig is om die info prijs te geven. mensen kunnen gaan denken dat ze het zomaar zelf kunnen en dan in het ziekenhuis eindigen :S ik heb zelf af en toe besloten om het niet te doen omdat het te gevaarlijk was en een specialist om hulp vroeg. maar ik zal wel wat op papier zetten en naar je mailen. kun je het zelf beslissen
    Je mag natuurlijk mailen, maar mijn toestemming heb je natuurlijk niet nodig om een topic te plaatsen.
    quote:
    geen idee wat magic the gathering/pokemon is, maar aangezien jij het als een spel ervaart toont mij dat je gebrek aan ervaring hebt of niet inziet hoe gevaarlijk iets wel niet kan zijn.
    gaan we weer.
    Sir Winston Churchill
    pi_29216285
    quote:
    Op donderdag 28 juli 2005 22:28 schreef Choices het volgende:
    Mirage, je hoeft zijn bezigheden toch niet belachelijk te maken? Je kunt toch enkel zeggen, 'liever dit soort dingen niet meer delen hier op FOK!'.
    Dat zou genoeg moeten zijn, word er niet geluisterd, tja je blijft Mod. Je kunt altijd zn post editten.

Maar belachelijk maken, is slechts een uiting van zwakte mijns inziens. En dit geld voor mij, in zijn algemeenheid.
    Ik ben geen Mirage, maar toch.

Probleem is dat hij Truth belachelijk maakt. Of vind je opmerkingen over het uitroeien van de mensheid met een astraal zwaard serieus..? Voor zover ik jou ken zou ik zeggen dat je je niet ingelezen hebt, anders zou je dit niet zo zien.
      donderdag 28 juli 2005 @ 22:37:04 #41
    102993 Enyalius
    Keeper of Knowledge
    pi_29216334
    uhm het was een dromen topic. iedereen vermeld de dromen die hij/zij het meest aanspreekt
      donderdag 28 juli 2005 @ 22:38:22 #42
    73940 Choices
    Woordeloze lurker
    pi_29216367
    quote:
    Op donderdag 28 juli 2005 22:35 schreef iteejer het volgende:

Voor zover ik jou ken zou ik zeggen dat je je niet ingelezen hebt, anders zou je dit niet zo zien.
    Om.. ehh, alleen eventjes hierop te reageren. *schaam*.
    *Praat in zichzelf: mij denken te kennen, pff, wie denkt ie wel niet.. dat .......*
    .

Je hebt gelijk . Had me inderdaad niet ingelezen. ik zal meteen lekker gaan editten . Want werkelijke behoefte aan inlezen is er niet van mijn kant haha .
      donderdag 28 juli 2005 @ 22:39:25 #43
    102993 Enyalius
    Keeper of Knowledge
    pi_29216400
    quote:
    Op donderdag 28 juli 2005 22:34 schreef Mirage het volgende:

[..]

Beste Enyalius, je haalt telkens de woorden uit zijn context.
    De ervaring die jij hebt mag je met alle liefde delen. Tuurlijk !
    Het punt is alleen dat jij de neiging hebt even tussen neus en lippen door te vermelden dat "niemand anders dán jij" ervaring/ wijsheid heeft.
    eigenlijk zijn er behoorlijk veel mensen op de aarde die voldoende kennis en ervaring hebben. ben ze op 2 na alleen niet hier tegen gekomen. en iedereen die de moeite heeft genomen mij beter te leren kennen weet ook dat ik open sta voor hun ideeen en ze niet zeg hoe ze iets moeten doen. in tegen stelling.

ik probeer ze juist vooruit te helpen door ze te motiveren om hun eigen richting en leer weg te maken en volgen. maar ja dan moet je iemand wel beter leren kennen en oppervlakkig op een forum valt daar niet onder.

maar ja het is altijd leuk om te speculeren over anderen natuurlijk
    pi_29216432
    Iteejer heeft je post al "beantwoord" en heeft precies gezegd wat ik wilde typen.

Belachelijk maken is niet mijn intentie.. ik probeer een punt te maken.
    Ik heb dit al meermaals naar Enyalius toe gedaan.. en het leek niet over te komen.
    of ik bracht het te zacht óf hij luisterde niet doet er niet zoveel toe.. ik heb het nu op een iets duidelijker manier gedaan denk ik.

Júist omdat truth een plek moet zijn waar íedereen ( dus ook Enyalius) kan posten.
    Sir Winston Churchill
    pi_29216454
    quote:
    Op donderdag 28 juli 2005 22:37 schreef Enyalius het volgende:
    uhm het was een dromen topic. iedereen vermeld de dromen die hij/zij het meest aanspreekt
    Dat die droom je aanspreekt was dus juist het hele punt. Naast opmerkingen in de trant van 'als ik de mogelijkheden had gehad, zou ik die bommen in londen best wel gelegd willen hebben' geeft dat toch een tamelijk gewelddadige indruk.
    Dan ook nog es de manier waarop je explodeert als iemand het niet met je eens is.
    Nee, op deze manier is niemand welkom in de truth, ook jij niet.
    pi_29216499
    quote:
    Op donderdag 28 juli 2005 22:39 schreef Enyalius het volgende:

[..]

eigenlijk zijn er behoorlijk veel mensen op de aarde die voldoende kennis en ervaring hebben. ben ze op 2 na alleen niet hier tegen gekomen. en iedereen die de moeite heeft genomen mij beter te leren kennen weet ook dat ik open sta voor hun ideeen en ze niet zeg hoe ze iets moeten doen. in tegen stelling.

maar ja het is altijd leuk om te speculeren over anderen natuurlijk
    Nee, je hebt meermaals mijn ervaringen glashard durven ontkennen ( om even geen anderen hierbij te betrekken)

grapjas !
    Sir Winston Churchill
      donderdag 28 juli 2005 @ 22:43:53 #47
    102993 Enyalius
    Keeper of Knowledge
    pi_29216555
    zoals ik zei. oppervlakkig beeld dat niet klopt.
    1 ding heb je wel gelijk in...ik heb de mensheid niet hoog staan nee. achterbakse wezens zijn het, niet te vertrouwen.
      donderdag 28 juli 2005 @ 22:45:04 #48
    73940 Choices
    Woordeloze lurker
    pi_29216597
    Enyalius misschien een tip, oprecht bedoelt; Houd lekker alle dingen voor jezelf, totdat je iemand tegenkomt die werkelijk geïnteresseerd is in die dingen. Het voorkomt ophef, en discussies waar jij, en de ander, misschien niets aan heeft. Merk je dat er ophef ontstaat, tja, dan weet je dat je teveel hebt verteld . (zo ga ik met bepaalde dingetjes naar bepaalde mensen om, in het dagelijks leven).
    Boh, het zou wat zijn, als iedereen zou moeten overtuigen, wat ik allemaal ervaren heb -wat jullie grotendeels wel gelezen hebben in allerlei topics-. Whah, "mission impossible". Dus ik houd lekker voornamelijk de dingen voor mij zelf, sommige dingen willen mensen weten omdat ze geinteresseerd zijn. Zijn ze niet geinteresseerd, doe dan geen moeite . Is mijn houding. .
    pi_29216641
    quote:
    Op donderdag 28 juli 2005 22:43 schreef Enyalius het volgende:
    zoals ik zei. oppervlakkig beeld dat niet klopt.
    welk beeld is oppervlakkig ?
    Doel je nou op het feit dat ik het misplaatst vind dat jij durft te beweren vanaf daar dat een ervaring van iemand anders niet waar is ?
    quote:
    1 ding heb je wel gelijk in...ik heb de mensheid niet hoog staan nee. achterbakse wezens zijn het, niet te vertrouwen.
    I agree.
    mijn motto is echter wel... verbeter de wereld begin bij jezelf !
    Sir Winston Churchill
      donderdag 28 juli 2005 @ 22:46:39 #50
    102993 Enyalius
    Keeper of Knowledge
    pi_29216646
    quote:
    Op donderdag 28 juli 2005 22:42 schreef Mirage het volgende:

[..]

Nee, je hebt meermaals mijn ervaringen glashard durven ontkennen ( om even geen anderen hierbij te betrekken)

grapjas !
    uhu omdat jij mij arrogant noemt.

noem het kinderachtig, maar dan ga ik niet bepaald aardig trug doen. en als ik je echt ontkende zou ik niet gevraagd hebben of je in staat bent je zelf te schilden. ik weet voldoende van wat jij astraal kan en dat is meer dan dat ik je laat merken.

persoonlijk vind ik alleen dat jij je er op een wat...makkelijke manier van af maakt aangezien je meer kan, maar op het moment niet lijkt te willen
      donderdag 28 juli 2005 @ 22:50:05 #51
    102993 Enyalius
    Keeper of Knowledge
    pi_29216744
    quote:
    Op donderdag 28 juli 2005 22:45 schreef Choices het volgende:
    Enyalius misschien een tip, oprecht bedoelt; Houd lekker alle dingen voor jezelf, totdat je iemand tegenkomt die werkelijk geïnteresseerd is in die dingen. Het voorkomt ophef, en discussies waar jij, en de ander, misschien niets aan heeft. Merk je dat er ophef ontstaat, tja, dan weet je dat je teveel hebt verteld . (zo ga ik met bepaalde dingetjes naar bepaalde mensen om, in het dagelijks leven).
    Boh, het zou wat zijn, als iedereen zou moeten overtuigen, wat ik allemaal ervaren heb -wat jullie grotendeels wel gelezen hebben in allerlei topics-. Whah, "mission impossible". Dus ik houd lekker voornamelijk de dingen voor mij zelf, sommige dingen willen mensen weten omdat ze geinteresseerd zijn. Zijn ze niet geinteresseerd, doe dan geen moeite . Is mijn houding. .
    doe ik ook in het dagelijkse leven. maar op een forum had ik gehoopt opener te kunnen zijn.

wat betreft wat jij ervaren hebt. heb er over gelezen en een aantal dingen ook geprobeerd. ik was het niet met alles eens, maar was wel interesant om te lezen kreeg ook een pdf dat jij gemaakt had in mijn handen geduwd van iemand...jammer van die slechte adem die je er aan over hield als bijverschijnsel
    pi_29216746
    quote:
    Op donderdag 28 juli 2005 22:46 schreef Enyalius het volgende:

[..]

uhu omdat jij mij arrogant noemt.

noem het kinderachtig, maar dan ga ik niet bepaald aardig trug doen.
    Ik heb jou er naderhand pas op gewezen dat je soms (subtiel geprobeert te zeggen) wat arrogant overkomt. Je draait de boel om beste Enyalius. Jammer.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mirage op 28-07-2005 23:06:34 ]
    Sir Winston Churchill
      donderdag 28 juli 2005 @ 22:51:12 #53
    102993 Enyalius
    Keeper of Knowledge
    pi_29216775
    ach je zult de echte mij vanzelf wel zien op kernhem en ik zal helemaal niks mee brengen en niks doen. alleen beetje rond lopen en met geesten praten terwijl jullie doen wat jullie willen doen als je wilt dat ik iets doe hoor ik het vanzelf wel
    pi_29216839
    Choices, jouw woorden heb ik nimmer betwijfeld. Maar jij hebt ook by far niet lopen beweren wat er hier allemaal te berde gebracht is. Geloof me, daar is echt een enorm verschil tussen.

Maar deze discussie is wel mooi geweest nu. Men weet waar men aan toe is, en dat is wat mij betreft genoeg for now.
      donderdag 28 juli 2005 @ 22:53:18 #55
    73940 Choices
    Woordeloze lurker
    pi_29216850
    quote:
    Op donderdag 28 juli 2005 22:50 schreef Enyalius het volgende:

[..]

doe ik ook in het dagelijkse leven. maar op een forum had ik gehoopt opener te kunnen zijn.

wat betreft wat jij ervaren hebt. heb er over gelezen en een aantal dingen ook geprobeerd. ik was het niet met alles eens, maar was wel interesant om te lezen kreeg ook een pdf dat jij gemaakt had in mijn handen geduwd van iemand...jammer van die slechte adem die je er aan over hield als bijverschijnsel
    [offtopic; spijt me, ik'doet-et maar 1 keertje]

ja, dat laatste was niet echt fijn, voor mij. maar ik had vooral medelijden met mensen waarmee ik in contact was. Achteraf bleek dat redelijk wat mensen het door hadden, maar niet op het feest, maar op andere plekken.
      donderdag 28 juli 2005 @ 23:09:44 #56
    73940 Choices
    Woordeloze lurker
    pi_29217381
    Een TRU oppepper post:

Weet je, hoe speciaal dit forum eigenlijk is. Dit is een van de weinige fora 'out there' waar werkelijk zoveel geaccepteerd word door andere mensen. Nog specialer omdat het Nederlands is (weetniet waarom, maar heeft te maken met de 'feeling').

Maar in weze, zijn er zoveel dingen die wij hier als TRU gangers als mogelijk achten of afvragen, dat moet gewoon gevierd worden vond ik! Niet bang om een pertinente Nee op een stelling of vraag te gooien, maar werkelijk bereid om te discussiëren. Dat is toch eigenlijk hardstikke mooi en zeldzaam vind ik.
    Tuurlijk zijn er mensen die proberen roet in het eten te gooien en dat mogen ze proberen. Want het licht van TRU is te speciaal om bedekt te blijven met roet. Het licht blijft er altijd doorheen schijnen.

Dus mensen hier in TRU: Jullie zijn mooie open mensen !

Ik wilde dit even gezegd hebben. "Carry on"
    [sub]
    ik zet het ook meteen in een appart topic
    pi_29217691
    Dank je wel Choices! Een groot compliment

We proberen dit idd ook na te streven. En soms is dat best wel es lastig, we moeten ons forum bij tijden net zo hard tegen sommige users als tegen niet altijd begripvolle momentenn vanuit de fokcrew verdedigen.

Juist om hier vrijheid te kunnen bewaren die ons allen zo dierbaar is. Op mijn beurt wil ik dan ook even een oppepper post maken naar onze users, en naar onze nieuwe mod Mirage: jullie doen het allemaal geweldig, jullie houden hier toch maar die maffe community in stand!
      vrijdag 29 juli 2005 @ 06:56:28 #58
    119832 Tiesemans
    Realiteit Figurant
    pi_29224298
    quote:
    Op donderdag 28 juli 2005 09:23 schreef iteejer het volgende:
    Waardige plantjes" welk tulbulaire overtuigingen tot stand brengen, zijn immers in welk van de door u genoemde denominatie belijdende kerk (genootschappen) immers reden tot nog meer verbastering c.q denominatie werking.
    Waarschijnlijk dat zij daarom geestvervoering van zo'n jong "priestertje" gelijk naar de duivel zouden verwijzen, tja weten zij veel.
    quote:
    Hierboven stel je dat die plantjes (cannabis) reden zijn tot nog meer verbastering etc.
    quote:
    Maar hieronder zeg je het tegenovergestelde:
    En vandaag de dag zijn het mede de (NWO) politici die zo gerne dat waardige plantje per onmiddelijk verboden zien worden.
    Mmm waarom zou dat nou toch zijn hé...
    Want als er iets kostbaars is naast "waar geloof", dan is het wel mensen die door gebruik van Cannabis geen geest van de wereld meer bezitten (dus niet meer te beinvloeden zijn), omdat ze een geest uit God ontvangen hebben.
    En Zijn geboden bewaren.
    quote:
    Je zegt maar wat, lijkt het.
    Zolang het maar in de stijl van een soort polder-versie van de Amish gesteld wordt, nog het meest lijkend op een bijbelvertaling met een taalgebruik dat rond 1870 al als outdated beschouwd zou worden.
    quote:
    Bruiden met weinig olie in het lampke..?
    Volgens mij zit je je helemaal blauw te lachen achter je schermpke.
    quote:
    ver·bas·te·ring (de ~ (v.), ~en, ~en)
    1 vervorming van woorden
    2 verbasterd woord

de·no·mi·na·tie (de ~ (v.), ~s)
    1 onderscheiding door naamgeving
    2 religieuze groepering => kerkgenootschap

exal·ta·tie (de ~ (v.))
    1 geestvervoering => extase

neo·fiet (de ~ (m.), ~en)
    1 [r.-k.] nieuw lid van kloosterorde, pas gewijde priester
    2 [biol.] plantensoort die in een bepaald gebied betrekkelijk nieuw is

en met de maat, waarmee gij meet, zal u gemeten worden.
    pi_29225277
    quote:
    Op vrijdag 29 juli 2005 06:56 schreef Tiesemans het volgende:
    ....
    Jij verheft het quoten tot een creatieve kunstvorm
    Maar de bedoeling van mijn woorden moge duidelijk zijn.
    pi_29226434
    quote:
    Op donderdag 28 juli 2005 23:18 schreef iteejer het volgende:
    Op mijn beurt wil ik dan ook even een oppepper post maken naar onze users, en naar onze nieuwe mod Mirage: jullie doen het allemaal geweldig, jullie houden hier toch maar die maffe community in stand!

same to you dude
    I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
    pi_29230789
    Ik ga mij hier terugvinden.
      vrijdag 29 juli 2005 @ 14:46:41 #62
    34156 Mirage
    Smile !!!
    pi_29235372
    Ik ben de komende 1,5 á 2 dagen minder aanwezig, omdat ik zo op de trein naar whatthehack stap.
    Er is daar natúúrlijk internet verbinding dus ik probeer wel een paar keer tussen de workshops door een kijkje te nemen in truth..... (ieder dagdeel bv)

Lief zijn voor Iteejer
    Sir Winston Churchill
    pi_29235668
    quote:
    Op vrijdag 29 juli 2005 14:46 schreef Mirage het volgende:
    Lief zijn voor Iteejer
    Ja ma
    I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
    pi_29235705
    quote:
    Ik ben de komende 1,5 á 2 dagen minder aanwezig, omdat ik zo op de trein naar whatthehack stap.
    Er is daar natúúrlijk internet verbinding dus ik probeer wel een paar keer tussen de workshops door een kijkje te nemen in truth..... (ieder dagdeel bv)

Lief zijn voor Iteejer
    Ha..... als de mam van huis is springen de muizen op Iteejer
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
    pi_29235727
    quote:

Lief zijn voor Iteejer
    Dat hoefde anders ook nooit. .

(have fun! )
      zaterdag 30 juli 2005 @ 08:03:01 #66
    119832 Tiesemans
    Realiteit Figurant
    pi_29259871
    quote:
    Op vrijdag 29 juli 2005 09:18 schreef iteejer het volgende:

[..]

Jij verheft het quoten tot een creatieve kunstvorm
    Maar de bedoeling van mijn woorden moge duidelijk zijn.
    Met alle respect, uiteraard..
    Mij waardering voor u en u handelen in deze is immers aanwezig.
      zaterdag 30 juli 2005 @ 17:46:54 #67
    21527 Fonkmeistah
    Zinloos Geweldig
    pi_29269860
    quote:
    Op woensdag 27 juli 2005 17:52 schreef Finder_elf_towns het volgende:
    Goebbels, Minister van propaganda, hoe eerlijk kan je zijn over je bedoelingen..
    De Nazi's waren zeker niet fouter of racistischer dan andere wereldleiders in die tijd.
    hun "fout" was dat ze er openlijk voor uit kwamen, dat getuigd ironisch genoeg van een eerlijkheid die we sindsdien niet meer gekend hebben in overheden..
    Zij die willen voorkomen dat je de werkelijke geschiedenis kent, zijn er op uit hem te herhalen.
    Do not attempt to think or depression may occur, All sports broadcasts will proceed as normal
      zaterdag 30 juli 2005 @ 20:42:51 #68
    119832 Tiesemans
    Realiteit Figurant
    pi_29275088
    quote:
    Op zaterdag 30 juli 2005 17:46 schreef Fonkmeistah het volgende:

[..]

Goebbels, Minister van propaganda, hoe eerlijk kan je zijn over je bedoelingen..
    De Nazi's waren zeker niet fouter of racistischer dan andere wereldleiders in die tijd.
    hun "fout" was dat ze er openlijk voor uit kwamen, dat getuigd ironisch genoeg van een eerlijkheid die we sindsdien niet meer gekend hebben in overheden..

*No further comments*
      zaterdag 30 juli 2005 @ 22:27:05 #69
    93076 BaajGuardian
    De echte BG, die tof is.
    pi_29278314
    quote:
    Op zaterdag 30 juli 2005 17:46 schreef Fonkmeistah het volgende:

[..]

mee eens.
    pi_29280975
    Jaja.
    Vergeet niet dat we in truth Feedback zitten, en niet op een historisch forum, en dus ook geen discussies over het nazisme hier hoeven te voeren.
      zondag 31 juli 2005 @ 01:29:57 #71
    93076 BaajGuardian
    De echte BG, die tof is.
    pi_29283745
    tgaat ook niet om naziisme , het gaat om de vergelijking van leiders

het hele 2e wereldoorlog verhaaltje klopt trouwens zowieso van geen kant , tis zon film geworden , maar ja de victor heeft het woord na de oorlog he
    pi_29286804
    quote:
    Op zondag 31 juli 2005 01:29 schreef BaajGuardian het volgende:
    tgaat ook niet om naziisme , het gaat om de vergelijking van leiders

het hele 2e wereldoorlog verhaaltje klopt trouwens zowieso van geen kant , tis zon film geworden , maar ja de victor heeft het woord na de oorlog he
    WOII verhaal klopt niet ? Dan is het dus wel TRU
    Leg uit BG
    pi_29286962
    Stelletje wijven zijn jullie zeg, volgens mij hebben jullie ook tieten. We hebben een slowchat om in te ouwewijven, en als je ergens iets over wil zeggen open je een topic.
    Maar laten we nou FB houden waar het voor is.
      zondag 31 juli 2005 @ 16:13:34 #74
    93076 BaajGuardian
    De echte BG, die tof is.
    pi_29296056
    * BaajGuardian heeft niet tiete
    pi_29297097
    quote:
    Op zondag 31 juli 2005 16:13 schreef BaajGuardian het volgende:
    * BaajGuardian heeft niet tiete
    Baaj drinkt niet veel water?

Water geeft mannen grote borsten
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
      maandag 1 augustus 2005 @ 10:03:06 #76
    91333 displission
    ||stockpile wierrook || +30 :)
    pi_29316704
    Iteejer,Mirage of MUUS en anderen wat zouden jullie ervan vinden als ik een topic zou openen met waardevolle links op internet betreffende 2012 andere users mogen dan ook links erinzetten. Het lijkt me misschien een goed idee om in het topic verschillende culturen als de MAYA'S, EGYPTENAREN en INCA'S naast elkaar te zetten en daar dan verschillende gelijkenissen in te vinden..zo kunnen we misschien een kleine uiteenzetting doen over de feiten die we tot nu toe hebben en een waardevolle discussie launchen..
    een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
    pi_29316807
    quote:
    Op maandag 1 augustus 2005 10:03 schreef displission het volgende:
    Iteejer,Mirage of MUUS en anderen wat zouden jullie ervan vinden als ik een topic zou openen met waardevolle links op internet betreffende 2012 andere users mogen dan ook links erinzetten. Het lijkt me misschien een goed idee om in het topic verschillende culturen als de MAYA'S, EGYPTENAREN en INCA'S naast elkaar te zetten en daar dan verschillende gelijkenissen in te vinden..zo kunnen we misschien een kleine uiteenzetting doen over de feiten die we tot nu toe hebben en een waardevolle discussie launchen..
    Is iets voor de Truth wiki
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
      maandag 1 augustus 2005 @ 10:22:06 #78
    91333 displission
    pi_29316941
    Vind je? Ik vind van niet dus..
    een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
    pi_29316952
    Ow ja , een topic over 2012 zal rapper volstaan met kut-opmerkingen dan links vrees ik.
      maandag 1 augustus 2005 @ 10:25:47 #80
    91333 displission
    pi_29317010
    Ligt eraan welk moment van de dag je het topic opent ECHT WAAR
    pi_29319846
    en weer terug !

Sir Winston Churchill
    pi_29320699
    quote:
    Op maandag 1 augustus 2005 12:17 schreef Mirage het volgende:
    en weer terug !

wb !

pi_29321932
    Is Wim Duisenberg vermoord?

Smakeloos topic zonder wat dan ook - terwijl de man nog niet eens begraven is. SC heeft in andere topics duidelijk laten blijken het uberhaupt onzin te vinden dat dit overlijden nieuws is maar vindt het wel nodig om dergeiljke topics te openen.
    pi_29322061
    quote:
    Op maandag 1 augustus 2005 13:27 schreef SCH het volgende:
    Is Wim Duisenberg vermoord?

Smakeloos topic zonder wat dan ook - terwijl de man nog niet eens begraven is. SC heeft in andere topics duidelijk laten blijken het uberhaupt onzin te vinden dat dit overlijden nieuws is maar vindt het wel nodig om dergeiljke topics te openen.
    Geheel met je eens, is gesloten. Bedankt voor de feedback!
    pi_29322402
      maandag 1 augustus 2005 @ 18:19:18 #86
    3479 Lithion
    Melancholisch misantroop
    pi_29330824
    quote:
    Op maandag 1 augustus 2005 13:32 schreef iteejer het volgende:
    Geheel met je eens, is gesloten. Bedankt voor de feedback!
    Wat een onzin om het feit dat Duisenberg nog niet eens begraven is als reden aan te voeren om dat topic te sluiten.

Waarom bleef dit topic dan open? Daar waren de lichamen notabene nog niet eens geborgen op het moment dat het topic geopend werd.

Aanslagen London
    pi_29332120
    quote:
    Op maandag 1 augustus 2005 18:19 schreef Lithion het volgende:

[..]

Wat een onzin om het feit dat Duisenberg nog niet eens begraven is als reden aan te voeren om dat topic te sluiten.

Waarom bleef dit topic dan open? Daar waren de lichamen notabene nog niet eens geborgen op het moment dat het topic geopend werd.

Aanslagen London
    Beste Lithion,
    vanwaar je interesse ?
    Ik heb jou in geen van beide topics die over het de dood van Duisenberg gaan gezien.
    Zowieso zie ik jou nagenoeg nooit in truth posten.
    Sir Winston Churchill
    pi_29334489
    quote:
    Op maandag 1 augustus 2005 19:02 schreef Mirage het volgende:
    Beste Lithion,
    vanwaar je interesse ?
    psssssst....da's een diepgewortelde en bijna ziekelijke afkeer van alles dat ene SCH post - is nog geen medicijn tegen
      maandag 1 augustus 2005 @ 21:11:52 #89
    3479 Lithion
    Melancholisch misantroop
    pi_29337081
    quote:
    Op maandag 1 augustus 2005 19:02 schreef Mirage het volgende:
    Beste Lithion,
    vanwaar je interesse ?
    Ik heb jou in geen van beide topics die over het de dood van Duisenberg gaan gezien.
    Zowieso zie ik jou nagenoeg nooit in truth posten.
    Maakt het voor het argument iets uit of ik nooit in truth post? Iteejer sluit het topic met als reden dat het ongepast is omdat Duisenberg nog niet eens begraven is... terwijl hij wél topics toelaat over een aanslag waar notabene meer dan 50 personen bij zijn omgekomen en waar de doden niet eens geborgen waren. Dat is uitermate krom. Het maakt mijns inziens dan geen reet uit wie dat aanhaalt. Het gaat in een discussie om de argumenten en die ontbreken bij iteejer totaal of worden in ieder geval zéér selectief toegepast.

En SCH, met je grootheidswaanzin. Als ik tegen jou in wilde gaan, had ik jouw post wel gequote. .
    pi_29340300
    quote:
    Op maandag 1 augustus 2005 21:11 schreef Lithion het volgende:

[..]

Maakt het voor het argument iets uit of ik nooit in truth post? Iteejer sluit het topic met als reden dat het ongepast is omdat Duisenberg nog niet eens begraven is... terwijl hij wél topics toelaat over een aanslag waar notabene meer dan 50 personen bij zijn omgekomen en waar de doden niet eens geborgen waren. Dat is uitermate krom. Het maakt mijns inziens dan geen reet uit wie dat aanhaalt. Het gaat in een discussie om de argumenten en die ontbreken bij iteejer totaal of worden in ieder geval zéér selectief toegepast.
    Huh? Het gaat er hier om dat de TS een complottheorie poneert waar verder weinig aanleiding voor is en niet echt bronnen voor zijn met een nogal suggestieve en sensationele titel. Het gaat er helemaal niet om dat het topic wordt gesloten omdat de man nog niet begraven is. Volgens mij loopt in NWS al een deel 2 of 3 over het overlijden van Duisenberg. Maar speculatie over de doodsoorzaak, zonder al te veel aanleiding, terwijl de man nog niet eens begraven is, is onfatsoenlijk. Da's ook een soort erecode bij overlijdens, dat je eerst de begrafenis afwacht voordat je met allerlei wilde speculaties begint of opvolgingsvragen etc. De vergelijking met Londen gaat totaal mank.
      maandag 1 augustus 2005 @ 23:00:47 #91
    3479 Lithion
    Melancholisch misantroop
    pi_29341888
    quote:
    Op maandag 1 augustus 2005 22:24 schreef SCH het volgende:
    Huh? Het gaat er hier om dat de TS een complottheorie poneert waar verder weinig aanleiding voor is en niet echt bronnen voor zijn met een nogal suggestieve en sensationele titel. Het gaat er helemaal niet om dat het topic wordt gesloten omdat de man nog niet begraven is.
    Niet? You could have fooled me:
    quote:
    We kunnen hier best wel mee wachten tot de man begraven is. Straks mag ie misschien weer open, nu even niet, en zeker niet op deze manier.
    En zelf zeg je verder in je reactie:
    quote:
    Maar speculatie over de doodsoorzaak, zonder al te veel aanleiding, terwijl de man nog niet eens begraven is, is onfatsoenlijk. Da's ook een soort erecode bij overlijdens, dat je eerst de begrafenis afwacht voordat je met allerlei wilde speculaties begint of opvolgingsvragen etc.
    Dus wat is het nou? Je zegt dat het er niet om gaat dat hij nog niet eens begraven is en je belangrijkste argument is dat het niet netjes is omdat hij nog niet begraven is?
    quote:
    De vergelijking met Londen gaat totaal mank.
    Nee hoor. De lijken waren niet eens geborgen of er werd al driftig op los gespeculeerd dat de VS, Israël, GB zelf en weet ik veel wie er achter zaten. Exact hetzelfde als hier nu bij Duisenberg.
    pi_29341990
    quote:
    Op maandag 1 augustus 2005 23:00 schreef Lithion het volgende:
    Nee hoor. De lijken waren niet eens geborgen of er werd al driftig op los gespeculeerd dat de VS, Israël, GB zelf en weet ik veel wie er achter zaten. Exact hetzelfde als hier nu bij Duisenberg.

Speculeren over een individu die zeer waarschijnlijk een hartaanval heeft gehad of in ieder geval bij zijn woning is aangetroffen zonder verdere sporen en een grote aanslag waarvan duidelijk was dat het een aanslag was.

Het is inderdaad exact hetzelfde hoor
      maandag 1 augustus 2005 @ 23:10:15 #93
    25318 Kaalhei
    under a dead Ohio sky
    pi_29342274
    Bitchfight

Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
    Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
      maandag 1 augustus 2005 @ 23:12:31 #94
    3479 Lithion
    Melancholisch misantroop
    pi_29342373
    quote:
    Op maandag 1 augustus 2005 23:03 schreef SCH het volgende:
    Speculeren over een individu die zeer waarschijnlijk een hartaanval heeft gehad of in ieder geval bij zijn woning is aangetroffen zonder verdere sporen en een grote aanslag waarvan duidelijk was dat het een aanslag was.

Het is inderdaad exact hetzelfde hoor
    Het gaat allebei om het zoeken van samenzweringen achter de dood van één of meerdere personen, nog vóórdat het slachtoffer of de slachtoffers goed en wel begraven zijn. Same difference.
    pi_29342445
    quote:
    Op maandag 1 augustus 2005 23:12 schreef Lithion het volgende:

[..]

Het gaat allebei om het zoeken van samenzweringen achter de dood van één of meerdere personen, nog vóórdat het slachtoffer of de slachtoffers goed en wel begraven zijn. Same difference.
    Met dit verschil dat het bij de een duidelijk om een aanslag met daders gaat.
      maandag 1 augustus 2005 @ 23:16:25 #96
    3479 Lithion
    Melancholisch misantroop
    pi_29342528
    quote:
    Op maandag 1 augustus 2005 23:14 schreef SCH het volgende:
    Met dit verschil dat het bij de een duidelijk om een aanslag met daders gaat.
    Voor samenzweringstheoristen maakt dat helemaal niets uit. Marilyn Monroe was in mijn ogen ook overduidelijk zelfmoord, maar toch doen daar de wildste samenzweringstheorieën over de ronde; zelfde geldt voor de moord op Fortuyn. Overduidelijke dader, duidelijk motief, toch een hoop samenzweringstheorieën. Daarom is er geen verschil.
      † In Memoriam † maandag 1 augustus 2005 @ 23:17:14 #97
    21290 NorthernStar
    Insurgent
    pi_29342569
    How sad.
    pi_29342585
    quote:
    Op maandag 1 augustus 2005 23:16 schreef Lithion het volgende:

[..]

Voor samenzweringstheoristen maakt dat helemaal niets uit. Marilyn Monroe was in mijn ogen ook overduidelijk zelfmoord, maar toch doen daar de wildste samenzweringstheorieën over de ronde; zelfde geldt voor de moord op Fortuyn. Overduidelijke dader, duidelijk motief, toch een hoop samenzweringstheorieën. Daarom is er geen verschil.
    Nou prima toch, dan fantaseer je daar lekker over, na de begrafenis.
      maandag 1 augustus 2005 @ 23:18:44 #99
    3479 Lithion
    Melancholisch misantroop
    pi_29342642
    quote:
    Op maandag 1 augustus 2005 23:17 schreef SCH het volgende:
    Nou prima toch, dan fantaseer je daar lekker over, na de begrafenis.
    Precies. Voortaan topics als die over Londen dus ook dicht totdat alle slachtoffers begraven zijn.

Fijn dat we het eens kunnen worden. .
    pi_29342687
    quote:
    Op maandag 1 augustus 2005 23:18 schreef Lithion het volgende:

[..]

Precies. Voortaan topics als die over Londen dus ook dicht totdat alle slachtoffers begraven zijn.
    Ach ja, als je het verschil niet ziet
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')