Vooral als cijfers niet kloppen, er zijn echt zoooveel mensen in Amsterdam die een caravan hebben ergens in Nederland, die weekendjes gaan, of er een paar weken wonen, maar dat wordt voor het gemak niet meegeteld als vakantiegangers...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:21 schreef dVTB het volgende:
[..]
Uiteraard. En ik maak me er zelf ook al schuldig aan...- Maar laten we eerlijk zijn: Je ziet wel steeds dezelfde verkrampte reacties. Alles wat ook maar enigszins de leefomstandigheden van minima of asielzoekers onder de aandacht brengt, is gelijk 'linkse propaganda' enzo...
Tsja, d'r zijn helaas een hoop nederlanders die het idee hebben dat ze altijd tekort worden gedaan, en die permanent ontevreden zijn. Nou is 't nare dat die groep een stevig deel van 't electoraat vertegenwoordigd (26 zetels is niet niks), waardoor het voor sommige politici erg verleidelijk is die ontevredenheid te willen uitbuiten. Waardoor die mentaliteit gerechtvaardigd lijkt te zijn. Het eindresultaat zie je hier op fok!: vervelende puberale rechtse usertjes zonder relativeringsvermogen, met een vermogen voor het zien van samenzweringen en verbanden waar de gemiddelde WFL-er nog een puntje aan kan zuigen.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:21 schreef dVTB het volgende:
[..]
Uiteraard. En ik maak me er zelf ook al schuldig aan...- Maar laten we eerlijk zijn: Je ziet wel steeds dezelfde verkrampte reacties. Alles wat ook maar enigszins de leefomstandigheden van minima of asielzoekers onder de aandacht brengt, is gelijk 'linkse propaganda' enzo...
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:20 schreef joshus_cat het volgende:
[..]
Tsja, d'r zijn helaas een hoop nederlanders die het idee hebben dat ze altijd tekort worden gedaan, en die permanent ontevreden zijn. Nou is 't nare dat die groep een stevig deel van 't electoraat vertegenwoordigd (26 zetels is niet niks),
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:20 schreef joshus_cat het volgende:
[..]
Tsja, d'r zijn helaas een hoop nederlanders die het idee hebben dat ze altijd tekort worden gedaan, en die permanent ontevreden zijn. Nou is 't nare dat die groep een stevig deel van 't electoraat vertegenwoordigd (26 zetels is niet niks), waardoor het voor sommige politici erg verleidelijk is die ontevredenheid te willen uitbuiten. Waardoor die mentaliteit gerechtvaardigd lijkt te zijn. Het eindresultaat zie je hier op fok!: vervelende puberale rechtse usertjes zonder relativeringsvermogen, met een vermogen voor het zien van samenzweringen en verbanden waar de gemiddelde TRUWFL-er nog een puntje aan kan zuigen.![]()
Volgen de meest recente poll is de meerderheid van Nederland zelfs links... 77 zetels voor PvdA/SP/GL.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:20 schreef joshus_cat het volgende:
Tsja, d'r zijn helaas een hoop nederlanders die het idee hebben dat ze altijd tekort worden gedaan, en die permanent ontevreden zijn. Nou is 't nare dat die groep een stevig deel van 't electoraat vertegenwoordigd (26 zetels is niet niks), waardoor het voor sommige politici erg verleidelijk is die ontevredenheid te willen uitbuiten. Waardoor die mentaliteit gerechtvaardigd lijkt te zijn. Het eindresultaat zie je hier op fok!: vervelende puberale rechtse usertjes zonder relativeringsvermogen, met een vermogen voor het zien van samenzweringen en verbanden waar de gemiddelde WFL-er nog een puntje aan kan zuigen.![]()
So? Een flink gedeelte van dat electoraat zit honkvast in de linkerhoek. Voor 'hit-and-run' politici dus helemaal niet interessant. Aan de rechterkant van 't politieke spectrum is flinke winst (in termen van zetels) te halen, dus vandaar dat nagenoeg iedere politicus rechts van GL z'n best doet om zo rechts mogelijk te klinken.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:43 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Volgen de meest recente poll is de meerderheid van Nederland zelfs links... 77 zetels voor PvdA/SP/GL.
Vergis je niet: populistisch rechtse politici zijn ook meesters in verzuurd en verongelijkt kijken.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:02 schreef R_ON het volgende:
En ik maar denken dat Femke Halsema het 'verzuurde' gedeelte van Nederland vertegenwoordigt, samen met Agnes K.
Dat ontken ik ook niet; zeker die pleeborstel van een Van Aartsen.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:07 schreef joshus_cat het volgende:
[..]
Vergis je niet: populistisch rechtse politici zijn ook meesters in verzuurd en verongelijkt kijken.
Nee, het heeft totaal niets met deze discussie te maken.quote:
Lees eerst even '1984' van George Orwell voordat je dit topic verder verneuzelt met je domme geblaat.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:24 schreef Ludwig het volgende:
[..]
Nee, het heeft totaal niets met deze discussie te maken.
een 'cat' in het nauw maakt rare sprongen, he.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:37 schreef Ludwig het volgende:
Oh, sorry ik had de link 1984 AT5 nog niet gelegd![]()
Volgens mij zit je in het verkeerde forum. Klik voortaan even op TRU.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:46 schreef R_ON het volgende:
[..]
een 'cat' in het nauw maakt rare sprongen, he.
deGravequote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:08 schreef R_ON het volgende:
[..]
Dat ontken ik ook niet; zeker die pleeborstel van een Van Aartsen.
Ik stem nog steeds vvd, maar aan dat figuur zal ik niet wennen. Net als dinges; die eerst op defensie zat. Wat een patjakker. In kopspijkers met het glaasje prik en het rietje.
een aanzinelijk deel van de bevolking is dan ook afhankelijk van diezelfde overheid middels baantjes en subsidiesquote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:43 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Volgen de meest recente poll is de meerderheid van Nederland zelfs links... 77 zetels voor PvdA/SP/GL.
En?quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:30 schreef McCarthy het volgende:
[..]
een aanzinelijk deel van de bevolking is dan ook afhankelijk van diezelfde overheid middels baantjes en subsidies
Show me teh figures !quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:30 schreef McCarthy het volgende:
een aanzinelijk deel van de bevolking is dan ook afhankelijk van diezelfde overheid middels baantjes en subsidies
Maar ze hebben wel belang bij zo'n regering...quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:54 schreef JackyVie het volgende:
[..]
En?
Je wordt hier heus niet naar de goelags gestuurd als je er een andere mening dan de overheid op na houdt.
'ze'?quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:01 schreef Ludwig het volgende:
[..]
Maar ze hebben wel belang bij zo'n regering...
Een aanzienlijk deel van de bevolkingquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |