abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29085920
Op zich geen nieuwtje, maar laatst zag ik Lenny Kravitz met een KISS T-shirtje op MTV.
Voor niet kenners, KISS is relatief omstreden want ze hebben in hun logo SS (van de Duitse SchutzStaffel) opgenomen, terwijl KISS een joodse band is.

Vinden jullie het normaal dat Lenny Kravitz een KISS shirtje heeft gedragen en zelfs ooit een KISS-cover heeft gespeeld (Deuce)...........en is het een neo-nazi........!?
INBURGEREN IN NEDERLAND I.P.V. EIGEN LAND
  zondag 24 juli 2005 @ 15:38:44 #2
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_29086013
Kiss relatief omstreden?

Lenny een neo-nazi?
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
pi_29086043
quote:
Op zondag 24 juli 2005 15:33 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Vinden jullie het normaal dat Lenny Kravitz een KISS shirtje heeft gedragen en zelfs ooit een KISS-cover heeft gespeeld (Deuce)...........en is het een neo-nazi........!?
Ja, ja (alhoewel Deuce nou niet het sterkste nummer is), nee. Meer paniekzaaien van mensen die er maar al te graag een SS-symbool in zien en er allerhande dingen aanhangen waar de publiciteitsmachine die KISS heet best blij mee is, maar voor de gewone muziekluisteraar gewoon als klinkklare, vergezochte onzin overkomen.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  zondag 24 juli 2005 @ 15:40:24 #4
67746 Baba-O-Riley
Out here in the fields
pi_29086055
quote:
Op zondag 24 juli 2005 15:33 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Voor niet kenners, KISS is relatief omstreden want ze hebben in hun logo SS (van de Duitse SchutzStaffel) opgenomen, terwijl KISS een joodse band is.
Zal ik je nog es wat vertellen... KISS is een afkorting voor Kids In Satan's Service, en ze offeren maagden na afloop van hun concert. De God Of Thunder ontneemt ze van hun maagdelijkheid.

Effe serieus... die SS in het logo van KISS zijn bliksemflitsen. In het originele (door Ace Frehley ontworpen) logo kun je dat beter zien. Gene Simmons' moeder is ternauwernood uit het concentratiekamp ontsnapt. Dus, en net zoals die zogenaamde bewering dat KISS een afkorting zou zijn, die SS-referentie is grote bullshit.
quote:
Vinden jullie het normaal dat Lenny Kravitz een KISS shirtje heeft gedragen en zelfs ooit een KISS-cover heeft gespeeld (Deuce)
Lenny heeft op de KISS-tribute "Kiss My Ass" dit nummer opgenomen. Er zijn ZOVEEL bands die nummers van KISS op hun setlist hebben staan, of die geïnspireerd zijn door KISS. Alice in Chains, Mötley Crüe, Type O Negative, Anthrax, Soundgarden, Metallica, Pantera,... etc... etc...

[ Bericht 4% gewijzigd door Baba-O-Riley op 24-07-2005 19:52:42 ]
.
pi_29086224
OK allemaal goed ik ben het er ook volledig mee eens.

Toch wordt in Duitsland een aangepast logo (met ZZ op het eind) op de hoezen gezet.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 24 juli 2005 @ 15:50:51 #6
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_29086307
ja in Duitsland.

in de rest van de wereld zit niemand er mee.

Bovendien is Kiss wel om andere dingen bekender en vroeger omstredener. Zeker niet om het logo.
Nothing lasts forever but the certainty of change
  zondag 24 juli 2005 @ 15:51:47 #7
9613 Seborik
I, Voyager
pi_29086322
Ja, die tong van Gene Simmons die 1000 clitjes heeft beroerd. Dat is pas omstreden.
pi_29086547
Er zijn veel mensen die KISS-fans als neo-nazi's of fascisten zien. Anderen zeggen dat het geen joden maar Spanjaarden of Italianen zijn. Of Marokanen (omdat ze bij Casablanca records zaten) .
Wij mogen blij zijn dat kleurlingen als Lenny Kravitz KISS spelen anders waren KISS fans rechtsextremen geweest.

Ik hoop ineens dat de rap-nigga's of zo zich gaan laten inspireren door KISS.
  zondag 24 juli 2005 @ 16:03:35 #9
67746 Baba-O-Riley
Out here in the fields
pi_29086618
Gene Simmons heeft in totaal 4,165 (and counting) dames gehad. En van élke vrouw heeft hij na de daad een foto gemaakt. "I am a tourist, and I like to take pictures of the places I have visited".

KISS bestond uit 2 Joden (Paul Stanley (Stanley Eisen) en Gene Simmons (Chaim Witz)) en twee Amerikanen met Italiaans (Peter Criss (George Crisscoula)) en Duits (Ace Frehley (Paul Frehley)) bloed.

Tijdens een concert in Duitsland in 1999:

Paul: "Ace, can you speak German?"
Ace: "Yes... (zingt) DEUTSCHLAND DEUTSCHLAND ÜBER ALLES..."

[ Bericht 25% gewijzigd door Baba-O-Riley op 24-07-2005 16:17:28 ]
.
  zondag 24 juli 2005 @ 16:23:10 #10
1573 Kipman
www.kangoeroerene.nl yeah!
pi_29087094
De engelse vertaling van 'kus' is toch ook gewoon 'kiss'
Kipman legt hier de eieren! Maar nu vanuit Australie!
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 24 juli 2005 @ 16:50:21 #11
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_29087854
quote:
Op zondag 24 juli 2005 16:03 schreef Baba-O-Riley het volgende:

KISS bestond uit 2 Joden (Paul Stanley (Stanley Eisen) en Gene Simmons (Chaim Witz)) en twee Amerikanen met Italiaans (Peter Criss (George Crisscoula)) en Duits (Ace Frehley (Paul Frehley)) bloed.
ah kijk, Mussolini en Hitler volgelingen! jaja dus toch he!
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_29104098
quote:
Op zondag 24 juli 2005 16:00 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Er zijn veel mensen die KISS-fans als neo-nazi's of fascisten zien. Anderen zeggen dat het geen joden maar Spanjaarden of Italianen zijn. Of Marokanen (omdat ze bij Casablanca records zaten) .
Wij mogen blij zijn dat kleurlingen als Lenny Kravitz KISS spelen anders waren KISS fans rechtsextremen geweest.
Ik hoop ineens dat de rap-nigga's of zo zich gaan laten inspireren door KISS.
Fascisten alleen maar omdat er volgens jou SS in Kiss zit ? Als men nou massaal hakenkruisen op de outfits had en Hitlergroeten bracht tijdens concerten, dán zou ik me zo langzamerhand eens zorgen gaan maken, maar dit ? Flikker toch op man.

En de term 'kleurling' zint me ook helemaal niet. Dat vind ik eerder een naargeestige ondertoon hebben dan het volledige oevre van Kiss en het gedrag van al hun fans bij elkaar.

ofzo.
It's my party and I'll cry if I want to.
pi_29106138
Man, Keith Caputo was laatst ook al een nazi omdat hij in z'n clip een ss-totenkopf op z'n shirt had...
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_29106272
quote:
Op maandag 25 juli 2005 11:10 schreef Cynic het volgende:
Man, Keith Caputo was laatst ook al een nazi omdat hij in z'n clip een ss-totenkopf op z'n shirt had...
Ja idd.

Ik heb dan zoiets van ga toch zeiken op Thunderdome omdat daar al die Lonsdalegasten heengaan, of noem voor mijn part Rammstein fascistisch ( . ), ook altijd een leuke inkopper.
pi_29106354
Men, wat gaan we straks voor een onzin-bedenken? 50 Cent bij de Klu Klux Klan? Stryper moslimfundamentalisten? Denny Christiaan blijkt een duitser te zijn?
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_29106378
Ik steek er wel weer mooi iets van op. Wist niet dat Kiss een Joods band was
It has to mean something
pi_29106430
Justin Timberlake heeft subliminale berichten verstopt in de hoogste noten die hij zingt, en in de nieuwe videoclip van Jessica Simpson is 1 nanoseconde een frame van een stijve pik te zien.
pi_29106466
quote:
Op maandag 25 juli 2005 11:24 schreef AudreyHepburn het volgende:
en in de nieuwe videoclip van Jessica Simpson is 1 nanoseconde een frame van een stijve pik te zien.
You are not your fucking khakis!
↑ ↑ ↓ ← → A B Select
pi_29106488
quote:
Op maandag 25 juli 2005 11:24 schreef AudreyHepburn het volgende:
en in de nieuwe videoclip van Jessica Simpson is 1 nanoseconde een frame van een stijve pik te zien.
Gadver, toch niet die van Willy Nelson hoop ik?
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_29106522

Foei Keith!
Beetje liedjes over je moeder zingen hè, nou daar trappen we nu niet meer in!
It has to mean something
  maandag 25 juli 2005 @ 11:30:42 #21
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_29106560
quote:
Op maandag 25 juli 2005 11:21 schreef Cynic het volgende:
Ik steek er wel weer mooi iets van op. Wist niet dat Kiss een Joods band was
Ik ook niet

Lenny Kravitz zelf is half-joods trouwens
pi_29106597
quote:
Op maandag 25 juli 2005 11:27 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Gadver, toch niet die van Willy Nelson hoop ik?
Nee, die van Mr. Simpson.
pi_29106617
quote:
Op maandag 25 juli 2005 11:32 schreef Litpho het volgende:

[..]

Nee, die van Mr. Simpson.
Homer of Bart?
pi_29106803
quote:
Op maandag 25 juli 2005 11:33 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Homer of Bart?
Abraham .
  maandag 25 juli 2005 @ 13:38:11 #25
67746 Baba-O-Riley
Out here in the fields
pi_29109726
quote:
Op maandag 25 juli 2005 08:29 schreef AudreyHepburn het volgende:
Dat vind ik eerder een naargeestige ondertoon hebben dan het volledige oevre van Kiss en het gedrag van al hun fans bij elkaar.
.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')