Ja, ja (alhoewel Deuce nou niet het sterkste nummer is), nee. Meer paniekzaaien van mensen die er maar al te graag een SS-symbool in zien en er allerhande dingen aanhangen waar de publiciteitsmachine die KISS heet best blij mee is, maar voor de gewone muziekluisteraar gewoon als klinkklare, vergezochte onzin overkomen.quote:Op zondag 24 juli 2005 15:33 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Vinden jullie het normaal dat Lenny Kravitz een KISS shirtje heeft gedragen en zelfs ooit een KISS-cover heeft gespeeld (Deuce)...........en is het een neo-nazi........!?
Zal ik je nog es wat vertellen...quote:Op zondag 24 juli 2005 15:33 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Voor niet kenners, KISS is relatief omstreden want ze hebben in hun logo SS (van de Duitse SchutzStaffel) opgenomen, terwijl KISS een joodse band is.
Lenny heeft op de KISS-tribute "Kiss My Ass" dit nummer opgenomen. Er zijn ZOVEEL bands die nummers van KISS op hun setlist hebben staan, of die geïnspireerd zijn door KISS. Alice in Chains, Mötley Crüe, Type O Negative, Anthrax, Soundgarden, Metallica, Pantera,... etc... etc...quote:Vinden jullie het normaal dat Lenny Kravitz een KISS shirtje heeft gedragen en zelfs ooit een KISS-cover heeft gespeeld (Deuce)
ah kijk, Mussolini en Hitler volgelingen! jaja dus toch he!quote:Op zondag 24 juli 2005 16:03 schreef Baba-O-Riley het volgende:
KISS bestond uit 2 Joden (Paul Stanley (Stanley Eisen) en Gene Simmons (Chaim Witz)) en twee Amerikanen met Italiaans (Peter Criss (George Crisscoula)) en Duits (Ace Frehley (Paul Frehley)) bloed.
Fascisten alleen maar omdat er volgens jou SS in Kiss zit ? Als men nou massaal hakenkruisen op de outfits had en Hitlergroeten bracht tijdens concerten, dán zou ik me zo langzamerhand eens zorgen gaan maken, maar dit ? Flikker toch op man.quote:Op zondag 24 juli 2005 16:00 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Er zijn veel mensen die KISS-fans als neo-nazi's of fascisten zien. Anderen zeggen dat het geen joden maar Spanjaarden of Italianen zijn. Of Marokanen (omdat ze bij Casablanca records zaten) .
Wij mogen blij zijn dat kleurlingen als Lenny Kravitz KISS spelen anders waren KISS fans rechtsextremen geweest.
Ik hoop ineens dat de rap-nigga's of zo zich gaan laten inspireren door KISS.
Ja idd.quote:Op maandag 25 juli 2005 11:10 schreef Cynic het volgende:
Man, Keith Caputo was laatst ook al een nazi omdat hij in z'n clip een ss-totenkopf op z'n shirt had...
You are not your fucking khakis!quote:Op maandag 25 juli 2005 11:24 schreef AudreyHepburn het volgende:
en in de nieuwe videoclip van Jessica Simpson is 1 nanoseconde een frame van een stijve pik te zien.
Gadver, toch niet die van Willy Nelson hoop ik?quote:Op maandag 25 juli 2005 11:24 schreef AudreyHepburn het volgende:
en in de nieuwe videoclip van Jessica Simpson is 1 nanoseconde een frame van een stijve pik te zien.
Ik ook nietquote:Op maandag 25 juli 2005 11:21 schreef Cynic het volgende:
Ik steek er wel weer mooi iets van op. Wist niet dat Kiss een Joods band was
Nee, die van Mr. Simpson.quote:Op maandag 25 juli 2005 11:27 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Gadver, toch niet die van Willy Nelson hoop ik?
Homer of Bart?quote:
quote:Op maandag 25 juli 2005 08:29 schreef AudreyHepburn het volgende:
Dat vind ik eerder een naargeestige ondertoon hebben dan het volledige oevre van Kiss en het gedrag van al hun fans bij elkaar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |