Valt toch wel mee, is gewoon een ludiek garpjequote:
Wat denk je zelf?quote:Op zondag 24 juli 2005 19:02 schreef WooZ het volgende:
Waarom staan er eik streepjes tussen die avatars?
Alleen dan komt er PSV te staan.. als je spaties gebrukt ipv streepjes, komen ze vrijwel tegen elkaar aan omdat forums het niet toelaten om heel veel spaties achter elkaar te gebruiken.quote:Op zondag 24 juli 2005 19:02 schreef WooZ het volgende:
Waarom staan er eik streepjes tussen die avatars?
Dat dacht ik dus ook, toen ben ik gaan tellen en kwam ik boven de 11 en snapte ik er helemaal niks meer vanquote:Op zondag 24 juli 2005 19:25 schreef VoreG het volgende:
Ow krijg nou wat er staat PSV ik zie het nu pas. Ik dacht eerst dat het een opstelling moest voorstellen
hahaha ik zag het ook nietquote:Op zondag 24 juli 2005 19:25 schreef VoreG het volgende:
Ow krijg nou wat er staat PSV ik zie het nu pas. Ik dacht eerst dat het een opstelling moest voorstellen
Dan zou ik de V wat meer naar rechts doen, want anders ga je echt denken dat het een opstelling isquote:Op zondag 24 juli 2005 19:28 schreef WooZ het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook, toen ben ik gaan tellen en kwam ik boven de 11 en snapte ik er helemaal niks meer van
Maar ik ben al bezig een OP zonder streepjes te maken
Ik mis het kruisje van cultheldquote:
Dat is best makkelijkquote:Op zondag 24 juli 2005 19:21 schreef cultheld het volgende:
Hoe verneuk je een topic
Ik vind hem echt wel tofquote:Op zondag 24 juli 2005 19:46 schreef WooZ het volgende:
[afbeelding][afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding]
Ja, Chelsea betaalt grotendeels de transferkosten en in 2008 maakt Kalou de overstap naar Stamford Bridge.quote:Op zondag 24 juli 2005 21:08 schreef Lizz-n het volgende:
Zeer mooie OP![]()
OT: Is er al iets meer bekend over Kalou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |