abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29139099
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 13:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Een streven wat niet te bereiken valt, niet dat je er dan niet naar moet streven natuurlijk, maar dat is wel de werkelijkheid.

PSV heeft niet de financiële middelen om structureel tot de europese elite te behoren, we moeten het hebben van incidenten, net als Ajax en Feyenoord.
Met de steun van Chelsea kan PSV de Europese top wel degelijk bereiken.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_29139139
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 13:16 schreef cultheld het volgende:

[..]

Wat een bs, Chelsea zal nooit zoveel spelers naar PSV sturen dat PSV structureel bij de to pgaat horen. Waar haal je het toch altijd vandaan cult .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_29139157
quote:

[..]

Het lukt ze zelf niet eens
pi_29139168
quote:

[..]

Steun van Chelsea het is maar wat je leuk vindt.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_29139186
quote:

[..]

Zou jij dat willen? Op zo'n manier zogenaamd de beste zijn?
pi_29139281
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 13:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Wat een bs, Chelsea zal nooit zoveel spelers naar PSV sturen dat PSV structureel bij de to pgaat horen. Waar haal je het toch altijd vandaan cult .
Chelsea hoeft ook geen hele elftallen te sturen, slimmerik. Het gaat meer om het feit dat Chelsea en PSV op het gebied van scouting en opleiding in de toekomst steeds meer samen gaan werken. Kalou en Alex horen bij de Europese top. Die spelers zijn/waren echt niet haalbaar zonder Chelsea.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_29139283
Ach volgens mij vindt Cultheld het zelfs nog goed als ze straks Chelsea Sport Vereniging heten.
  dinsdag 26 juli 2005 @ 13:23:45 #283
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_29139286
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 13:20 schreef VoreG het volgende:

[..]

Ik niet. Een beetje hulp is ok, maar afhankelijk zijn van Chelsea..
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
pi_29139318
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 13:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Een streven wat niet te bereiken valt, niet dat je er dan niet naar moet streven natuurlijk, maar dat is wel de werkelijkheid.

PSV heeft niet de financiële middelen om structureel tot de europese elite te behoren, we moeten het hebben van incidenten, net als Ajax en Feyenoord.
Dat is de vraag, tot op heden heeft financiele daadkracht de macht en bepaalt wie tot wat in staat is, maar misschien zijn er andere mogelijkheden, wat bijv zou kunnen betekenen dat PSV met alleen Aziaten zou spelen (vanwege de lage kosten)..

Maar het is erg utopisch en een stabiele topper zullen we denk ik nimmer worden, of de EU zou zich moeten gaan bemoeien met het verhaal en eisen dat een eerste team minmaal met 7 spelers uit dat land aantreedt.
Yeah baby Yeah!
pi_29139336
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 13:20 schreef VoreG het volgende:

[..]

Het is eten of gegeten worden.
pi_29139338
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 13:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Zelf een concurrent creeren lijkt me ook niet de bedoeling, Roman is ook niet gek.
Yeah baby Yeah!
pi_29139340
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 13:23 schreef cultheld het volgende:

[..]

Kalou en Alex horen bij de Europese top.
Ben je wel helemaal wakker, volgens mij droom je nog
pi_29139384
quote:

[..]

Chelsea hoeft ook geen hele elftallen te sturen, slimmerik. Het gaat meer om het feit dat Chelsea en PSV op het gebied van scouting en opleiding in de toekomst steeds meer samen gaan werken. Kalou en Alex horen bij de Europese top. Die spelers zijn/waren echt niet haalbaar zonder Chelsea.
Waarom is Kalou niet haalbaar zonder Chelsea?

10 miljoen is maar 10 miljoen hoor, geen 100.
Yeah baby Yeah!
pi_29139408
quote:

[..]

Kalou zie ik niet, Alex zien we geen cent van straks... Lekker, zo'n samenwerking. OVerigens zal Chelsea altijd in wat voor samenwerking dan ook het meeste voordeel willen halen, anders zullen ze het niet doen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_29139417
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 13:26 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Waarom is Kalou niet haalbaar zonder Chelsea?

10 miljoen is maar 10 miljoen hoor, geen 100.
Kalou zou anders helemaal niet naar PSV willen.
pi_29139463
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 13:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Kalou zie ik niet, Alex zien we geen cent van straks... Lekker, zo'n samenwerking. OVerigens zal Chelsea altijd in wat voor samenwerking dan ook het meeste voordeel willen halen, anders zullen ze het niet doen.
Je bent echt naïef. Alex levert PSV 2 topseizoenen op, zowel sportief als financieel. PSV betaalt alleen zijn salaris gedurende die periode. Maar inderdaad, er is geen transfersom voor Alex te vangen: Wat een drama
  dinsdag 26 juli 2005 @ 13:29:08 #292
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_29139474
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 13:27 schreef cultheld het volgende:

[..]

Kalou zou anders helemaal niet naar PSV willen.
Jij kunt in het hoofd van Kalou kijken?

Op mij komt het gewoon over dat hij naar PSV wil, om daarna naar een Europese topclub te kunnen, en dan niet specifiek Chelsea.
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
pi_29139493
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 13:29 schreef Djekko het volgende:

[..]

Jij kunt in het hoofd van Kalou kijken?

Op mij komt het gewoon over dat hij naar PSV wil, om daarna naar een Europese topclub te kunnen, en dan niet specifiek Chelsea.
Ik kan niet in z'n hoofd kijken, Steef wel.
  dinsdag 26 juli 2005 @ 13:31:20 #294
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_29139546
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 13:29 schreef cultheld het volgende:

[..]

Sorry, maar ik neem die Steef, misschien wel onterecht, niet echt serieus. Scout van Feyenoord die zomaar alles uitlekt op een supportersforum komt niet echt realistisch over..
pi_29139552
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 13:28 schreef cultheld het volgende:

[..]

Je bent echt naïef. Alex levert PSV 2 topseizoenen op, zowel sportief als financieel. PSV betaalt alleen zijn salaris gedurende die periode. Maar inderdaad, er is geen transfersom voor Alex te vangen: Wat een drama
1 speler levert PSV geen 2 topseizoenen op, slimmerik, voetbal speel je met elf spelers. Als je voor spelers nooit een transfersom zou vangen kon je ook de salarissen uiteindelijk niet meer betalen, wel eens aan gedacht misschien?
pi_29139563
quote:

[..]

pi_29139580
quote:

[..]

Jomanda zat toch in de bak?
pi_29139595
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 13:25 schreef cultheld het volgende:

[..]

Het is eten of gegeten worden.
Dus jij wilt supporter zijn van een club die andere nodig heeft om recht van spreken te hebben?
pi_29139599
quote:

[..]

pi_29139630
bijna dicht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')