Met de steun van Chelsea kan PSV de Europese top wel degelijk bereiken.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Een streven wat niet te bereiken valt, niet dat je er dan niet naar moet streven natuurlijk, maar dat is wel de werkelijkheid.
PSV heeft niet de financiële middelen om structureel tot de europese elite te behoren, we moeten het hebben van incidenten, net als Ajax en Feyenoord.

Wat een bs, Chelsea zal nooit zoveel spelers naar PSV sturen dat PSV structureel bij de to pgaat horen. Waar haal je het toch altijd vandaan cultquote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:16 schreef cultheld het volgende:
[..]
Met de steun van Chelsea kan PSV de Europese top wel degelijk bereiken.

Het lukt ze zelf niet eensquote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:16 schreef cultheld het volgende:
[..]

Steun van Chelseaquote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:16 schreef cultheld het volgende:
[..]

Zou jij dat willen? Op zo'n manier zogenaamd de beste zijn?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:16 schreef cultheld het volgende:
[..]

Chelsea hoeft ook geen hele elftallen te sturen, slimmerik. Het gaat meer om het feit dat Chelsea en PSV op het gebied van scouting en opleiding in de toekomst steeds meer samen gaan werken. Kalou en Alex horen bij de Europese top. Die spelers zijn/waren echt niet haalbaar zonder Chelsea.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat een bs, Chelsea zal nooit zoveel spelers naar PSV sturen dat PSV structureel bij de to pgaat horen. Waar haal je het toch altijd vandaan cult.

Ik niet.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:20 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zou jij dat willen? Op zo'n manier zogenaamd de beste zijn?

Dat is de vraag, tot op heden heeft financiele daadkracht de macht en bepaalt wie tot wat in staat is, maar misschien zijn er andere mogelijkheden, wat bijv zou kunnen betekenen dat PSV met alleen Aziaten zou spelen (vanwege de lage kosten)..quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Een streven wat niet te bereiken valt, niet dat je er dan niet naar moet streven natuurlijk, maar dat is wel de werkelijkheid.
PSV heeft niet de financiële middelen om structureel tot de europese elite te behoren, we moeten het hebben van incidenten, net als Ajax en Feyenoord.

Het is eten of gegeten worden.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:20 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zou jij dat willen? Op zo'n manier zogenaamd de beste zijn?

Zelf een concurrent creeren lijkt me ook niet de bedoeling, Roman is ook niet gek.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat een bs, Chelsea zal nooit zoveel spelers naar PSV sturen dat PSV structureel bij de to pgaat horen. Waar haal je het toch altijd vandaan cult.

Ben je wel helemaal wakker, volgens mij droom je nogquote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:23 schreef cultheld het volgende:
[..]
Kalou en Alex horen bij de Europese top.

Waarom is Kalou niet haalbaar zonder Chelsea?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:23 schreef cultheld het volgende:
[..]
Chelsea hoeft ook geen hele elftallen te sturen, slimmerik. Het gaat meer om het feit dat Chelsea en PSV op het gebied van scouting en opleiding in de toekomst steeds meer samen gaan werken. Kalou en Alex horen bij de Europese top. Die spelers zijn/waren echt niet haalbaar zonder Chelsea.

Kalou zie ik niet, Alex zien we geen cent van straks... Lekker, zo'n samenwerking. OVerigens zal Chelsea altijd in wat voor samenwerking dan ook het meeste voordeel willen halen, anders zullen ze het niet doen.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:23 schreef cultheld het volgende:
[..]
Chelsea hoeft ook geen hele elftallen te sturen, slimmerik. Het gaat meer om het feit dat Chelsea en PSV op het gebied van scouting en opleiding in de toekomst steeds meer samen gaan werken. Kalou en Alex horen bij de Europese top. Die spelers zijn/waren echt niet haalbaar zonder Chelsea.

Kalou zou anders helemaal niet naar PSV willen.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:26 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Waarom is Kalou niet haalbaar zonder Chelsea?
10 miljoen is maar 10 miljoen hoor, geen 100.

Je bent echt naïef. Alex levert PSV 2 topseizoenen op, zowel sportief als financieel. PSV betaalt alleen zijn salaris gedurende die periode. Maar inderdaad, er is geen transfersom voor Alex te vangen: Wat een dramaquote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kalou zie ik niet, Alex zien we geen cent van straks... Lekker, zo'n samenwerking. OVerigens zal Chelsea altijd in wat voor samenwerking dan ook het meeste voordeel willen halen, anders zullen ze het niet doen.

Jij kunt in het hoofd van Kalou kijken?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:27 schreef cultheld het volgende:
[..]
Kalou zou anders helemaal niet naar PSV willen.

Ik kan niet in z'n hoofd kijken, Steef wel.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:29 schreef Djekko het volgende:
[..]
Jij kunt in het hoofd van Kalou kijken?
Op mij komt het gewoon over dat hij naar PSV wil, om daarna naar een Europese topclub te kunnen, en dan niet specifiek Chelsea.

quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:29 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik kan niet in z'n hoofd kijken, Steef wel.

1 speler levert PSV geen 2 topseizoenen op, slimmerik, voetbal speel je met elf spelers. Als je voor spelers nooit een transfersom zou vangen kon je ook de salarissen uiteindelijk niet meer betalen, wel eens aan gedacht misschien?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:28 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je bent echt naïef. Alex levert PSV 2 topseizoenen op, zowel sportief als financieel. PSV betaalt alleen zijn salaris gedurende die periode. Maar inderdaad, er is geen transfersom voor Alex te vangen: Wat een drama

[..]

Jomanda zat toch in de bak?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:29 schreef cultheld het volgende:
[..]

Dus jij wilt supporter zijn van een club die andere nodig heeft om recht van spreken te hebben?quote:

[..]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |