Klimaat wel maar hij is niet gewend om voor zichzelf te zorgen. Eten groeit in bakjes die in zijn kooi hangen. Die bakjes heb je buiten niet. En dat voer ligt niet zomaar op straat. Ook is best niet gewend om in het wild te leven met de daar aanwezige predators zoals katten en auto's. Ook zullen zijn vleugelspieren niet echt getraind zijn.quote:Op zondag 24 juli 2005 17:21 schreef Bluezz het volgende:
Ik las trouwens ergens anders dit :
[..]
Dus op zich moet ie wel tegen het buiten leven kunnen als ie niet meer terugkomt.
quote:Op zondag 24 juli 2005 15:51 schreef wonko het volgende:
[..]
Als je hem weet terug te krijgen ga dan aub niet zelf klooien met dat knippen. Dit gezien het feit dat je daar geen ervaring mee hebt. Je kunt die vogel heel snel 'verknippen'...verminken dus. Als je het dan toch wilt doen laat het dan doen door iemand die wel weet wat hij of zij doet.
Mensen uit Mozambique mogen hier toch ook leven in een achterstandswijk, waarom vogels dan niet?quote:dat beest hoort thuis in Mozambique, niet gevangen ergens in een achterstandswijk
Misschien een verschil in adaptatievermogen en keuzemogelijkheid?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:35 schreef dahei het volgende:
[..]
Mensen uit Mozambique mogen hier toch ook leven in een achterstandswijk, waarom vogels dan niet?
Amivedi en dierenambu beslaan een veel groter gebied dan de buurtsuper waar niet iedereen zijn boodschappen doet , echt als je nog een kans wilt maken bel ze op!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:28 schreef Hopey het volgende:
Ik heb al een adje geplaatst in de buurtsuper, vooralsnog geen reactie.. ik vrees het ergste met al die regen![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |