quote:Op zondag 24 juli 2005 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Probeer mij niks wijs te maken over bier
O jaquote:Op zondag 24 juli 2005 19:14 schreef elcastel het volgende:
Oh ja, ik was dus aan het strijken en ga nu koken.
quote:
goffeju je ben er maar druk meequote:Op zondag 24 juli 2005 19:19 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
motten we wel snel scheidn anders heb ik ook niks meer aan me date met re
![]()
ja is goedquote:Op zondag 24 juli 2005 19:17 schreef HMaster-II het volgende:
Ik gaat ook eens kijken wat ik verder moet doen voor het eten vandaag..
Flash we komen tot een deal..
Ga je dan ontmaagd worden??quote:Op zondag 24 juli 2005 19:30 schreef _evenstar_ het volgende:
hehehe flesja heb er gewoon zin in
nog een kleine anderhalf maand en dan ben ik een mevrouw
![]()
Hey ik mag da zegge jah, als eternal virgin van Fok!quote:
ja johquote:Op zondag 24 juli 2005 19:44 schreef elcastel het volgende:
Jezus wat lullen jullie veel opeens !
boejjequote:Op zondag 24 juli 2005 19:53 schreef elcastel het volgende:
Precies waar ik bang voor was : gisteren de oven schoongemaakt en nu loopt de lasagne over de rand .... en ik ben pas op de helft..
dan mag je nog wel door postenquote:Op zondag 24 juli 2005 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb ff zin om naar de 50k te trappen vanavond
Ik was effe eten enzo.quote:
oh dat geeft nietquote:
Goh ja?? Heb ik MSN?? Jij voegde mij toe weet je nog??quote:
Toen was ik vast dronkenquote:Op zondag 24 juli 2005 20:08 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Goh ja?? Heb ik MSN?? Jij voegde mij toe weet je nog??![]()
Nee mollenklemmen zetten.. Die k#tbeesten hebben de tuin vermoordquote:Op zondag 24 juli 2005 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh dat geeft niet
laten we nu ff die deal regelenOf moet je eerst nog vla eten van moeders?
oh oke regel dat ff danquote:Op zondag 24 juli 2005 20:08 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Nee mollenklemmen zetten.. Die k#tbeesten hebben de tuin vermoord
Niet ? Het is toch gewoon te gek voor woorden ?quote:
SchandAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAligquote:Op zondag 24 juli 2005 20:10 schreef elcastel het volgende:
[..]
Niet ? Het is toch gewoon te gek voor woorden ?
Doe die schaal dan ook niet zo vol, dan loopt ie niet overquote:Op zondag 24 juli 2005 20:10 schreef elcastel het volgende:
[..]
Niet ? Het is toch gewoon te gek voor woorden ?
Zonde, dan maak ik teveel en moet ik het weggooien. Ik had er gewoon zilverfolie onder moeten doen, net als bij de professionele keuken. Dat had een jaar terug al bedacht, maar door dat gerommel dit weekend zit ik in een jetlag en vergeet alles. Ik liep net ook al met de vaatdoek naar de badkamer om hem daar op te hangen. Kutleven.quote:Op zondag 24 juli 2005 20:14 schreef pea4fun het volgende:
Doe die schaal dan ook niet zo vol, dan loopt ie niet over![]()
Master? hehequote:Op zondag 24 juli 2005 20:16 schreef HMaster-II het volgende:
Flash heeft nu een hartaanval...
Mijn achternaam is toch wel heel moeilijk he??![]()
Welnee wat je over hebt kan je prima gebruiken om de volgende dag een kippetje mee te vullenquote:Op zondag 24 juli 2005 20:17 schreef elcastel het volgende:
[..]
Zonde, dan maak ik teveel en moet ik het weggooien. Ik had er gewoon zilverfolie onder moeten doen, net als bij de professionele keuken. Dat had een jaar terug al bedacht, maar door dat gerommel dit weekend zit ik in een jetlag en vergeet alles. Ik liep net ook al met de vaatdoek naar de badkamer om hem daar op te hangen. Kutleven..
Zo erg is het nog niet hoor..quote:
Kip vullen ? Klinkt ingewikkeld ! En ik scheld het leven uit, omdat Puckzzz me een negatieveling vond (ofzo), ik moet die rol goed uitvoeren.quote:Op zondag 24 juli 2005 20:28 schreef pea4fun het volgende:
Welnee wat je over hebt kan je prima gebruiken om de volgende dag een kippetje mee te vullenEnnuh, dat je wazig bent is nog geen reden om het leven uit te schelden, het leven is mooi
![]()
Wat voor foto's schiet jij in godesnaam ?quote:Op zondag 24 juli 2005 20:38 schreef Shark.Bait het volgende:
shit. Ik moet DVD's bijbestellen. 162 foto's op 4GB is niet veel.....
Foto's van 25 mb per stuk ongeveerquote:Op zondag 24 juli 2005 20:39 schreef elcastel het volgende:
[..]
Wat voor foto's schiet jij in godesnaam ?
Analoog. Ik scan ze in op 18-23 Megapixel. da's 18-33 MB per plaatje (jpeg, want in TIF kan het tot 100 MB oplopen, 14 bits).quote:Op zondag 24 juli 2005 20:39 schreef elcastel het volgende:
Wat voor foto's schiet jij in godesnaam ?
nou dan kan ie daar toch mooi afkijken?quote:Op zondag 24 juli 2005 20:36 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Zo erg is het nog niet hoor..![]()
Mijn website-url is de door mij geclaimde familienaam..![]()
kap nou ff met dat shark-ass-licken jaquote:Op zondag 24 juli 2005 20:51 schreef elcastel het volgende:
Check. Ik denk dat ik er ook ooit een anaal-oog camera naast neem, toch leuk en de lenzen heb ik al. Waarom ? Om er bij te horen natuurlijk.
En om de Japaner uit te hangen met 2 camera's om je nek tijdens de jaarmarkt in het nabijgelegen dorp.quote:Op zondag 24 juli 2005 20:51 schreef elcastel het volgende:
Check. Ik denk dat ik er ook ooit een anaal-oog camera naast neem, toch leuk en de lenzen heb ik al. Waarom ? Om er bij te horen natuurlijk.
Kip vullen is niet zo moeilijk, gat open en prutje erinquote:Op zondag 24 juli 2005 20:37 schreef elcastel het volgende:
[..]
Kip vullen ? Klinkt ingewikkeld ! En ik scheld het leven uit, omdat Puckzzz me een negatieveling vond (ofzo), ik moet die rol goed uitvoeren.
Sorry.quote:
Ikzoek nog een vriendin die een 300D wil, zodat ik hem niet weg hoef te doen, maar wel een andere erbij kan kopen.quote:Op zondag 24 juli 2005 20:54 schreef HMaster-II het volgende:
En om de Japaner uit te hangen met 2 camera's om je nek tijdens de jaarmarkt in het nabijgelegen dorp.
![]()
Klinkt als rommel maken.quote:Op zondag 24 juli 2005 20:54 schreef pea4fun het volgende:
Kip vullen is niet zo moeilijk, gat open en prutje erinDan lekker in de oven of braadpan....oeh, krijg er trek van.
Paupers zien het verschil toch niet tussen een dure camera en een goedkope SLR. Ik vertel mensen regelmatig (met suc6) dat mijn analoge camera digitaal is. Alleen mijn LCD is kaduukquote:Op zondag 24 juli 2005 20:51 schreef elcastel het volgende:
Wees maar niet bang. Er is plek genoeg op mijn ass voor allebei jullie tongen. Tegerlijkertijd zelfs 14.gifquote:
Laat dat effe op de Lek-meet zien, hebben de dames ook nog wat om te lachen.quote:Op zondag 24 juli 2005 21:14 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Wees maar niet bang. Er is plek genoeg op mijn ass voor allebei jullie tongen. Tegerlijkertijd zelfs 14.gif
Die zullen al lachen zodra ze mij zien. Daar hoef ik mijn harig, maar met lush gewassen zachte volle maan niet voor te showen daaromquote:Op zondag 24 juli 2005 21:16 schreef HMaster-II het volgende:
Laat dat effe op de Lek-meet zien, hebben de dames ook nog wat om te lachen.![]()
ja, ik heb gewoon iemand nodig af en toequote:
aaw [insertt knuffelsmiley]quote:Op zondag 24 juli 2005 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, ik heb gewoon iemand nodig af en toe
je hebt nu zeker het idee dat je nog in Polen zit?quote:Op zondag 24 juli 2005 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
het giet hier pijpestelen en ik ben nog pas op 2/3 met mijn data recovery. Maar de rest doe ik morgenavond wel
daar goot het ook best hard jaquote:Op zondag 24 juli 2005 22:41 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
je hebt nu zeker het idee dat je nog in Polen zit?
damnquote:Op zondag 24 juli 2005 23:13 schreef Dr_Flash het volgende:
HM2 ik gooi morgen die kaartjes op de post
ook nog behoefte??quote:Op zondag 24 juli 2005 23:33 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
damnheb ik het ff te druk om lekker vakantie te vieren met mijn kids, gaan er een paar flashkaartjes aan mijn neus voorbij
nouja.....veel plaisier ermee HM2
als je hebt wat ik zoekquote:
rekenen is niet mijn sterkse vak hoorquote:Op zondag 24 juli 2005 18:47 schreef Dr_Flash het volgende:
die gast die zit daar al, verdient bakken met geld
You do the math
Meheheheh, zo die heb ik binnen.quote:Op zondag 24 juli 2005 23:31 schreef Puckzzz het volgende:
Ellepel!!! Ik vind jou geen negatieveling!! de vorige post van mij werd voorafgegaan aan een serietje minder vrolijke posts van jou, that's all! Je bent best een skatje hoor
Sowwy Puckzzzquote:Op zondag 24 juli 2005 23:33 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
damnheb ik het ff te druk om lekker vakantie te vieren met mijn kids, gaan er een paar flashkaartjes aan mijn neus voorbij
nouja.....veel plaisier ermee HM2
quote:Op maandag 25 juli 2005 04:06 schreef Re het volgende:
rekenen is niet mijn sterkse vak hoor, en ohh October kan ik niet, dan zit ik in Toronto
![]()
ok iedereen al naar bed natuurlijk he, iig 2x2 GB Ultra II kaartjes rijker![]()
quote:ohhh en nog een bom onttruiming meegemaakt op Penn Station
Mijn voorkeur gaat uit naar een externe HD als extra. Het voordeel is dat ik er makkelijk foto's op kwijt kan als backup en ze dan ook met m'n laptop kan gebruiken.quote:Op maandag 25 juli 2005 12:08 schreef Xilantof het volgende:
Goedemiddag, bijna schaft
wat heeft eigenlijk de "voorkeur"
ik meot namelijk een 2de hardeschijf hebben.
intern of extern![]()
Ik wil heb in de eerste instantie gebruiken als back-up voor belangrijke bestanden (dus ook foto's).quote:Op maandag 25 juli 2005 12:15 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Mijn voorkeur gaat uit naar een externe HD als extra. Het voordeel is dat ik er makkelijk foto's op kwijt kan als backup en ze dan ook met m'n laptop kan gebruiken.
In mijn server heb ik gewoon meerdere interne HD's, maar daar heb ik geen echt materiaal opstaat dat ik absoluut niet wil kwijtraken, hoewel ik elke maand een backup neem op dvdschijf.
Het hangt er een beetje vanaf waarvoor je hem wil gebruiken en hoeveel plek je nog hebt op je bureau
LaCie is eigenlijk mijn favoriet, die zijn erg goed met externe hdd's ik gebruik zelf een 40 GB Iomega en een 200 GB Western Digital, ook nooit problemen mee. Enige waar je wel op moet letten is dat schijven die voor bus-powered doorgaan, niet altijd daadwerkelijk genoeg prik uit de USB of firewire poort krijgen om hun werk te doen. Dan vallen ze weg, schrijffouten, data corruptie etc. Vaak zit er bij zulke schijven een PS2-power leech kabel, voor extra stroom via de PS2 poort. Maar het liefste heb ik gewoon een losse voeding, die levert altijd genoeg stroomquote:Op maandag 25 juli 2005 12:19 schreef Xilantof het volgende:
Weet iemand een goed merk (externe hardeschijf?)
Qua merk zit er meestal een Seagate, Western Digital of Maxtor in. Alle drie merken zijn gewoon goed. Je betaald toch het meeste voor het omhulsel waar de usb poort opzit.quote:Op maandag 25 juli 2005 12:19 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik wil heb in de eerste instantie gebruiken als back-up voor belangrijke bestanden (dus ook foto's).
ik zit zelf ook aan een externe te denken omdat dat inderdaad wat voordelen geeft m.b.t. "overgooien" van de laptop.
ruimte is verder geen punt.
Western Digital Dual Option Backup 250 GB externe harde schijf is wel wat, zeker prijs/kwaliteit. Je hebt 250GB voor een 150 euro.quote:Op maandag 25 juli 2005 12:19 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik wil heb in de eerste instantie gebruiken als back-up voor belangrijke bestanden (dus ook foto's).
ik zit zelf ook aan een externe te denken omdat dat inderdaad wat voordelen geeft m.b.t. "overgooien" van de laptop.
ruimte is verder geen punt.
Bij Vobis hebben ze ook nog keuze... Ook de schijf die HGT aangeeft.quote:Op maandag 25 juli 2005 12:27 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Western Digital Dual Option Backup 250 GB externe harde schijf is wel wat, zeker prijs/kwaliteit. Je hebt 250GB voor een 150 euro.
Ja, maar dat zijn 4 HDD's in één behuizing. De tevredenheid is niet echt hoog heb ik gelezen.. Maar je hebt wel effe wat opslagcapaciteit.quote:Op maandag 25 juli 2005 12:40 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.lacie.com/products/product.htm?pid=10610
dat zou vorlopig even genoeg moeten zijn
Klik http://www.norrod.nl daar op PC-Onderdelen daarna links op Harde Schijven daarna op USB/Firewire.quote:Op maandag 25 juli 2005 12:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Tevredenheid niet hoog?Oh dat zou kunnen
Maar hoezo dan? okee het is een joekelig lomp groot ding, maar ja.. Ik ben eigenlijk wel op zoek naar iets dergelijks hoor. iig de meeste externe hdd's gaan niet verder dan 200-250 GB, en ik zoek wel iets van rond de 500
ja zo ver was ik alquote:Op maandag 25 juli 2005 12:51 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Klik http://www.norrod.nl daar op PC-Onderdelen daarna links op Harde Schijven daarna op USB/Firewire.
400Gb en 500Gb laCie bakken...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |