Ik heb het eigenlijk echt alleen als backup nodig.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:03 schreef Dr_Flash het volgende:
ik zag bij norrod gisteren 400 GB voor 343 of zo, daar heb ik ook wel oren naar (de 500 was meteen weer flink duurder) LaCie was dat trouwens. Ik blijf het in de gaten houden tot mijn huidige schijven vol zitten, en hopen dat er dan wat meer voor minder beschikbaar is
Ga je nog mee doen met de fotostrijd??quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:32 schreef Dr_Flash het volgende:
ja ik gebruik de externe eigenlijk als "De Grote Vergaarbak" waar alles staat... Misschien handiger om de MP3's en zo naar de interne te verplaatsen... goed punt, daar ga ik eens mee aan de gang
o ja teringquote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:43 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ga je nog mee doen met de fotostrijd??Je hebt nog 2 dagen.
![]()
Ik ga ook nog meedoen, misschien vanavond maar eens een paar foto's maken. Nog voldoende tijd, ik heb eens bij een eerdere wedstrijd pas 2 uur voor het beëindigen een idee gekregen. Dat scheelt dus al met nu, want ik heb al een ideequote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:43 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ga je nog mee doen met de fotostrijd??Je hebt nog 2 dagen.
![]()
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:52 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Ik ga ook nog meedoen, misschien vanavond maar eens een paar foto's maken. Nog voldoende tijd, ik heb eens bij een eerdere wedstrijd pas 2 uur voor het beëindigen een idee gekregen. Dat scheelt dus al met nu, want ik heb al een idee
Nee, gewoon drukquote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:58 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
effe 2 uur vante voren nog iets inleveren. Ben jij nog student ofzo?
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |