mijn mening over de oinderdelen:quote:
idd dan heeft 100% van alle forums een groot probleemquote:Op maandag 25 juli 2005 15:31 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Het zou pas echt triest zijn als ze het patent nog krijgen ook.
je bedoelt dat met het kopen bij 1 winkel je vaak meer voordeel hebt dan kopen bij verschillende?quote:Op maandag 25 juli 2005 15:06 schreef mschol het volgende:
[..]
mijn mening over de oinderdelen:
zoveel mogelijk bij een winkel is er een extree prijs verschil (van ongveer +60 euro dan ergens anders kopen)
yup, winkels kunnen namelijk nog wel eens gaan zeuren als er iets defect is want dan zu het de schuld zijn van die en diequote:Op maandag 25 juli 2005 15:53 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
je bedoelt dat met het kopen bij 1 winkel je vaak meer voordeel hebt dan kopen bij verschillende?
Hmm dat klopt ook weer jaquote:Op maandag 25 juli 2005 16:39 schreef mschol het volgende:
[..]
yup, winkels kunnen namelijk nog wel eens gaan zeuren als er iets defect is want dan zu het de schuld zijn van die en die
door het bij 1 winkel te kopen vermijd je dat probleem..
eerst even DIG inspecteren héquote:
quote:
Oi SJHquote:
moet daar het woorde 'dan' ergens tussen ? of neitquote:Op maandag 25 juli 2005 20:19 schreef Sjowhan het volgende:
Jump, je bent liever geworden toen je geen mod was
ik weet het eignelijk ook nietquote:Op maandag 25 juli 2005 20:20 schreef Jump het volgende:
[..]
moet daar het woorde 'dan' ergens tussen ? of neit
mja daaromquote:Op maandag 25 juli 2005 20:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik heb geen id SJW..
Er zijn zoveel winkels
Doe datquote:Op maandag 25 juli 2005 20:32 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
mja daarom
ik ga zo maar eerst me caafs een schoon hok geven, dan maar op onderzoek uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |