eerst even DIG inspecteren héquote:
quote:
Oi SJHquote:
moet daar het woorde 'dan' ergens tussen ? of neitquote:Op maandag 25 juli 2005 20:19 schreef Sjowhan het volgende:
Jump, je bent liever geworden toen je geen mod was
ik weet het eignelijk ook nietquote:Op maandag 25 juli 2005 20:20 schreef Jump het volgende:
[..]
moet daar het woorde 'dan' ergens tussen ? of neit
mja daaromquote:Op maandag 25 juli 2005 20:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik heb geen id SJW..
Er zijn zoveel winkels
Doe datquote:Op maandag 25 juli 2005 20:32 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
mja daarom
ik ga zo maar eerst me caafs een schoon hok geven, dan maar op onderzoek uit
Ik ga zelf voor Informatique. Ben er zeer tevreden over. En het is ook op zo'n 40-45 minuten rijden voor mij. Dus het is nog redelijk dichtbij mocht er een keer iets kapot gaan.quote:Op maandag 25 juli 2005 20:19 schreef Sjowhan het volgende:
Jump, je bent liever geworden toen je geen mod was
Wat is -in jullie ogen- de beste online pc-winkeL?
true, alleen ben ik ook wel een gamer, dus heb -blijkbaar- gewoon een goed systeempje nodigquote:Op maandag 25 juli 2005 22:07 schreef ElmarO het volgende:
Je kan eventueel besparen op het moederbord door een non-SLI bord te nemen.
2e Vkaart heb je eigenlijk ook al nodigquote:Op maandag 25 juli 2005 22:34 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
true, alleen ben ik ook wel een gamer, dus heb -blijkbaar- gewoon een goed systeempje nodig
Dit is me config bij Informatique:
[afbeelding]
Ik zou alleen een SLI -mobo kopen als je van plan bent het een keer te gaan gebruiken. Anders vind ik het zonde van het geld.quote:Op maandag 25 juli 2005 22:34 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
true, alleen ben ik ook wel een gamer, dus heb -blijkbaar- gewoon een goed systeempje nodig
[afbeelding]
Eens dusquote:Op maandag 25 juli 2005 22:38 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik zou alleen een SLI -mobo kopen als je van plan bent het een keer te gaan gebruiken. Anders vind ik het zonde van het geld.
Zo heb ik het ook begrepen en je moet ook nog mazzel hebben of het spel goed werkt met SLI. Anders is het prestatieverschil nihil.quote:Op maandag 25 juli 2005 22:37 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
2e Vkaart heb je eigenlijk ook al nodig![]()
Nog geen garanties met SLI. in principe houden ze aan dat de kaarten identiek moeten zijn toch?
Dus de kleinste firmware verandering opf chip verandering en je kan al gezeik hebben
Zover ik heb begrepen
Die videokaart is als ik het goed zie een normale GeForce 6800. Ik weet niet of je eventueel open staat voor een Ati maar voor ¤309 kan je een Sapphire Radeon X800XL 256 PCI-E kopen. En die presteert een stuk beter.quote:Op maandag 25 juli 2005 22:34 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
[afbeelding]
hmm mja, bedankt voor de tipquote:Op maandag 25 juli 2005 22:51 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Die videokaart is als ik het goed zie een normale GeForce 6800. Ik weet niet of je eventueel open staat voor een Ati maar voor ¤309 kan je een Sapphire Radeon X800XL 256 PCI-E kopen. En die presteert een stuk beter.
http://graphics.tomshardware.com/graphic/20050524/index.html
Asus Extreme N6600GT 128Mb, DVI, TVout, PCI-E 188,00quote:Op maandag 25 juli 2005 22:53 schreef mschol het volgende:
ik wil ook nog wel een upgrade hebben (mobo, cpu, gpu en evt geheugen, dual channel boiet me namelijk niet echt en ik heb nog 3x 256MB 333mhz reepjes in me huidige systeem, die kan ik best overnemen..
dus een amd64 3000+ met een 6600gt met een leuk mobo zou al top zijn, zolang het maar niet boven de 550 euro uit komt
Hoe bedoel je dat precies?quote:Op maandag 25 juli 2005 22:58 schreef Sjowhan het volgende:
En daarnaast heeft ATI weer dat het (althans, hoor ik van anderen) niet zo strict is als de nvidea's..
Hij is inderdaad iets minder kieskeurig. In deze OP kan je kijken voor meer info. Je moet dan kijken bij Crossfire. Ik weet alleen niet of die nForce Crossfire pakt.quote:Op maandag 25 juli 2005 23:03 schreef Sjowhan het volgende:
Dat je met ATI opzich 2 verschillende kaarten kan gebruiken, alleen draait SLI dan in de langzaamste mode (dus eigenlijk net zoals geheugen, heb je een langzaam + snel reepje, loopt je pc op de langzame..)
dat is dus ook het beroerde van mijn kaart + systeem, het trekt sommige spellen niet, en als ik ze in fullscreen 800x600 of 1024x768 speel is het soms ook nog laggen geblazenquote:Op maandag 25 juli 2005 23:08 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik moet eigelijk nog een goeie videokaart hebben om die tegenwoordige spelletjes een beetje op een goeie resolutie te kunnen draaien
Het verbaast me nog dat ik met mijn GF3 GTA op 800X600 nog goed kan spelen.quote:Op maandag 25 juli 2005 23:13 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
dat is dus ook het beroerde van mijn kaart + systeem, het trekt sommige spellen niet, en als ik ze in fullscreen 800x600 of 1024x768 speel is het soms ook nog laggen geblazen
Wat voor kaart heb je nu dan?quote:Op maandag 25 juli 2005 23:13 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
dat is dus ook het beroerde van mijn kaart + systeem, het trekt sommige spellen niet, en als ik ze in fullscreen 800x600 of 1024x768 speel is het soms ook nog laggen geblazen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |