quote:
Niet naar die andere winkels kijkenquote:Op maandag 25 juli 2005 13:01 schreef Sjowhan het volgende:
Trouwens.. Het meest baggere van een pc online bestellen is dat er altijd een andere winkel is die het onderdeel toevallig wat goedkoper heeft
Enig idee hoe ik dat voorkom?
Ik kijk niet zo vaak op de pricewatch. Ik koop mijn spullen meestal bij één winkel. Vind ik ook handiger in verband met de eventuele garantie.quote:Op maandag 25 juli 2005 13:06 schreef Sjowhan het volgende:
Grmpf.
Gaat moeilijk met een pricewatch he
Owja; enige is eigenlijk al een gebouwde pc (zoals PackerdHell ofzo), maar dat komt me kamer niet in.
Wat ik nodig heb is mobo+geheugen+proc+sataschijf+gpu
Rest heb ik al.
Onderdelen los bestellen bij verschillende winkelsquote:Op maandag 25 juli 2005 13:06 schreef Sjowhan het volgende:
Grmpf.
Gaat moeilijk met een pricewatch he
Owja; enige is eigenlijk al een gebouwde pc (zoals PackerdHell ofzo), maar dat komt me kamer niet in.
Wat ik nodig heb is mobo+geheugen+proc+sataschijf+gpu
Rest heb ik al.
yup, maar ik denk toch dat als ik alles bij bijv informatique zou bestellen, of alles los met de verzendkosten ernaast, dat ik goedkoper uit ben bij informatique...quote:Op maandag 25 juli 2005 13:09 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Onderdelen los bestellen bij verschillende winkels
quote:Op maandag 25 juli 2005 14:29 schreef SHERMAN het volgende:
Ben me psychlogisch aan het voor bereiden.
mijn mening over de oinderdelen:quote:
idd dan heeft 100% van alle forums een groot probleemquote:Op maandag 25 juli 2005 15:31 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Het zou pas echt triest zijn als ze het patent nog krijgen ook.
je bedoelt dat met het kopen bij 1 winkel je vaak meer voordeel hebt dan kopen bij verschillende?quote:Op maandag 25 juli 2005 15:06 schreef mschol het volgende:
[..]
mijn mening over de oinderdelen:
zoveel mogelijk bij een winkel is er een extree prijs verschil (van ongveer +60 euro dan ergens anders kopen)
yup, winkels kunnen namelijk nog wel eens gaan zeuren als er iets defect is want dan zu het de schuld zijn van die en diequote:Op maandag 25 juli 2005 15:53 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
je bedoelt dat met het kopen bij 1 winkel je vaak meer voordeel hebt dan kopen bij verschillende?
Hmm dat klopt ook weer jaquote:Op maandag 25 juli 2005 16:39 schreef mschol het volgende:
[..]
yup, winkels kunnen namelijk nog wel eens gaan zeuren als er iets defect is want dan zu het de schuld zijn van die en die
door het bij 1 winkel te kopen vermijd je dat probleem..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |