Is dat een moisturizer? En krijg je er geen glimkop van? En waar haal je ze eigenlijk? Zowel de Aquapower van Biotherm als de Clarins Men?quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:59 schreef wh00t het volgende:
De Biotherm die ik nu heb is heerlijk fris voor de zomer, echt perfect.
ik heb nu de anti shine en ben er zeer tevreden meequote:Op maandag 1 augustus 2005 22:08 schreef Underdoggy het volgende:
face wash van nivea is prima spul! Nu per ongeluk (iemand anders ging boodschappen doen) de versie voor gevoelige huid. Wat een ramp! Mijn hele huid is hele dag vet en dat spul stinks as hell!
je huid heeft veelal rust nodig. dus doe met name rustig aan met de scrubs. drink lekker veel waterquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:12 schreef oioioioi het volgende:
Iemand ervaringen met die nieuwe rapid action creme van clearasil?
Ik gebruik een peeling creme van de schlecker, volgens mijn moeder kan dat wel 2x per dag, maar na wat ik hier lees dus niet.
Daarna smeer ik die creme erop, pukkels stip ik aan met tea-tree olie. 2x in de week doe ik een sauna masker erop, maar mijn huid ziet er dus echt niet uit... Iemand tips?
Yeps. Je krijgt er zeker geen glimkop van (wel van die Clarins anti-fatigue gel totdat ie helemaal is ingetrokken) en het trekt heel snel in. Het lijkt wel alsof er een heel klein beetje alcohol inzit, maar dat vervliegt heel snel en voelt daarna heerlijk fris en 'licht' aan, prima voor de zomer dusquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:18 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Is dat een moisturizer? En krijg je er geen glimkop van? En waar haal je ze eigenlijk? Zowel de Aquapower van Biotherm als de Clarins Men?
Ik gebruik drie zeegroene Nivea Face Wash, die werkt wel!
Ik heb bij de Bijenkorf in Groningen gekeken en daar hadden ze het niet, toen ben ik naar Douglas gegaan en daar hadden ze het ook niet. En ICI PARIS XL had wel produkten van Nickel, maar niet die peel-off mask, ook zeiden ze dat Nickel zeer waarschijnlijk uit hun assortiment ging.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:59 schreef schatje het volgende:
Een merk dat huidverzorgingsproducten voor de heren maakt, en een 'peel off' masker in het assortiment heeft is Nickel. Te koop is bij de Bijenkorf.
[..]
bron
Budget tip is het 'peel off' masker van Chattem Mudd, kost geloof ik nog geen 2 euro. Een merk dat o.a. te koop is bij de bekende drogisterijen en bij de Tuinen.
[afbeelding]
Klote...quote:Op donderdag 4 augustus 2005 13:04 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Ik heb bij de Bijenkorf in Groningen gekeken en daar hadden ze het niet, toen ben ik naar Douglas gegaan en daar hadden ze het ook niet. En ICI PARIS XL had wel produkten van Nickel, maar niet die peel-off mask, ook zeiden ze dat Nickel zeer waarschijnlijk uit hun assortiment ging.
Wat trekt je aan in peel-off maskers? Het gemak?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:12 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Klote...
Zouden er bij de andere merken, zoals Biotherm Homme of Zirh ook peel-off maskers zijn?
Het gemak vooral inderdaad.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 17:25 schreef PowerPoes het volgende:
[..]
Wat trekt je aan in peel-off maskers? Het gemak?
Misschien zijn er wel dit soort maskers bij de unisex merken.
Bestellen is mogelijk via deze site. Alleen betaal je dan natuurlijk wel verzendkosten.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 17:34 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Het 1 en ander online bestellen is natuurlijk ook nog een mogelijkheid.
Bij Douglas heb ik niet gevraagd naar een alternatief merk, maar bij Ici Paris XL had ik het idee dat ze niet helemaal wisten waar ik het over had. Toen ik naar een alternatief vroeg wees ze een peeling masker aan, niet een peel-off masker.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:49 schreef schatje het volgende:
[..]
Bestellen is mogelijk via deze site. Alleen betaal je dan natuurlijk wel verzendkosten.
Je kunt anders ook gewoon even bij Douglas en Ici Paris XL vragen naar een peel-off masker van een ander merk. Zoveel verschil zal het niet uitmaken.
Ik heb even gezocht voor je en vond het volgende:quote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:57 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Bij Douglas heb ik niet gevraagd naar een alternatief merk, maar bij Ici Paris XL had ik het idee dat ze niet helemaal wisten waar ik het over had. Toen ik naar een alternatief vroeg wees ze een peeling masker aan, niet een peel-off masker.![]()
Moeten mannen het weer aan de dames uitleggen?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:57 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Bij Douglas heb ik niet gevraagd naar een alternatief merk, maar bij Ici Paris XL had ik het idee dat ze niet helemaal wisten waar ik het over had. Toen ik naar een alternatief vroeg wees ze een peeling masker aan, niet een peel-off masker.![]()
Cool thx. Ik zal dat ff gaan bekijken.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:18 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik heb even gezocht voor je en vond het volgende:
Biotherm Pure Bright Masque Peel-Off Extra Éclaircissant Extra Brightening Peel-Off Mask
Lancôme Masque Controle Exfoliating Peel-Off Mask
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:19 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Moeten mannen het weer aan de dames uitleggen?
Ik denk niet dat een creme wat aan de grootte van je porien kan doen. Mannen hebben gewoon vaak grote porien.....quote:Op donderdag 4 augustus 2005 12:59 schreef MadGuy het volgende:
Helpt de Zihr Defend nu ook tegen die grote porieën dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |