abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29340043
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 21:59 schreef wh00t het volgende:

De Biotherm die ik nu heb is heerlijk fris voor de zomer, echt perfect.
Is dat een moisturizer? En krijg je er geen glimkop van? En waar haal je ze eigenlijk? Zowel de Aquapower van Biotherm als de Clarins Men?

Ik gebruik drie zeegroene Nivea Face Wash, die werkt wel!
pi_29342024
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 22:08 schreef Underdoggy het volgende:
face wash van nivea is prima spul! Nu per ongeluk (iemand anders ging boodschappen doen) de versie voor gevoelige huid. Wat een ramp! Mijn hele huid is hele dag vet en dat spul stinks as hell!
ik heb nu de anti shine en ben er zeer tevreden mee
pi_29342393
Iemand ervaringen met die nieuwe rapid action creme van clearasil?

Ik gebruik een peeling creme van de schlecker, volgens mijn moeder kan dat wel 2x per dag, maar na wat ik hier lees dus niet.
Daarna smeer ik die creme erop, pukkels stip ik aan met tea-tree olie. 2x in de week doe ik een sauna masker erop, maar mijn huid ziet er dus echt niet uit... Iemand tips?
pi_29342606
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 23:12 schreef oioioioi het volgende:
Iemand ervaringen met die nieuwe rapid action creme van clearasil?

Ik gebruik een peeling creme van de schlecker, volgens mijn moeder kan dat wel 2x per dag, maar na wat ik hier lees dus niet.
Daarna smeer ik die creme erop, pukkels stip ik aan met tea-tree olie. 2x in de week doe ik een sauna masker erop, maar mijn huid ziet er dus echt niet uit... Iemand tips?
je huid heeft veelal rust nodig. dus doe met name rustig aan met de scrubs. drink lekker veel water
pi_29343206
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 22:18 schreef MadGuy het volgende:

[..]

Is dat een moisturizer? En krijg je er geen glimkop van? En waar haal je ze eigenlijk? Zowel de Aquapower van Biotherm als de Clarins Men?

Ik gebruik drie zeegroene Nivea Face Wash, die werkt wel!
Yeps. Je krijgt er zeker geen glimkop van (wel van die Clarins anti-fatigue gel totdat ie helemaal is ingetrokken) en het trekt heel snel in. Het lijkt wel alsof er een heel klein beetje alcohol inzit, maar dat vervliegt heel snel en voelt daarna heerlijk fris en 'licht' aan, prima voor de zomer dus
Je hoeft er ook maar heel erg weinig van te gebruiken dus uiteindelijk is de aanschafprijs misschien wat hoog, maar je doet er langer mee dan de gemiddelde tube creme. Clarins heb ik gekocht bij de Douglas, de Biotherm bij mij in het dorp maar deze hebben ze ongetwijfeld ook bij de Douglas.
pi_29343271
Na de face wash overigens altijd meteen je moisturizer opdoen, daarmee voorkom je ook een glimmende huid aangezien je huid dan meteen gehydrateerd wordt door je gel/creme en niet zichzelf overbodig vet gaat lopen maken.
Dat helpt bij mij altijd wel tegen een glimkop...
pi_29351188
Daar heb je gelijk in, wh00t, ik heb alleen 's ochtends net na het aanbrengen een glimkop, maar daarna valt het wel mee.
pi_29378315
Clarins vond ik persoonlijk voor een vettige huid egt helemaal niks. In de middag was mn huid alweer vet, en kreeg gewoon nog hier en daar puistjes.
pi_29421687
Leuke topics zijn dit. Zelf heb ik een onregelmatige huid met grote porien en heb al veel dingen geprobeerd. Ik ben begonnen met Nivea produkten, maar daar ben ik niet zo tevreden over. De werking is zeer gering in mijn optiek. De vochtinbrengende creme speciaal voor mannen van Nivea laat zelfs een vet laagje op de huid achter. Daarnaast heb ik proactiv solution gebruikt maar ook daar waren de resultaten erg mager. Ik denk dat dat komt door het grote aantal verschillende behandelingen in deze methode.
Nu gebruik ik Zirh, Defend en Clean en ik merk het verschil meteen. Defend is een hele fijne hydraterende creme die ook bescherming tegen de zon biedt. Nadeel is dat je gezicht er nogal van gaat glimmen. Over de Clean niets dan goeds. Ik heb een gevoelige huid maar dit produkt geeft een fijn gevoel en het reinigt ook goed. Toch ga ik zeker nog andere merken zoals Biotherm proberen.
pi_29421792
Helpt de Zihr Defend nu ook tegen die grote porieën dan?
  donderdag 4 augustus 2005 @ 13:04:06 #86
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_29421861
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 18:59 schreef schatje het volgende:
Een merk dat huidverzorgingsproducten voor de heren maakt, en een 'peel off' masker in het assortiment heeft is Nickel. Te koop is bij de Bijenkorf .
[..]

bron

Budget tip is het 'peel off' masker van Chattem Mudd, kost geloof ik nog geen 2 euro. Een merk dat o.a. te koop is bij de bekende drogisterijen en bij de Tuinen.

[afbeelding]
Ik heb bij de Bijenkorf in Groningen gekeken en daar hadden ze het niet, toen ben ik naar Douglas gegaan en daar hadden ze het ook niet. En ICI PARIS XL had wel produkten van Nickel, maar niet die peel-off mask, ook zeiden ze dat Nickel zeer waarschijnlijk uit hun assortiment ging.
"Success is a matter of a few simple disciplines, practiced every day."
"Failure is a few errors in judgment, repeated every day."
pi_29422890
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 13:04 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:

[..]

Ik heb bij de Bijenkorf in Groningen gekeken en daar hadden ze het niet, toen ben ik naar Douglas gegaan en daar hadden ze het ook niet. En ICI PARIS XL had wel produkten van Nickel, maar niet die peel-off mask, ook zeiden ze dat Nickel zeer waarschijnlijk uit hun assortiment ging.
Klote...

Zouden er bij de andere merken, zoals Biotherm Homme of Zirh ook peel-off maskers zijn?
pi_29426216
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 14:12 schreef MadGuy het volgende:

[..]

Klote...

Zouden er bij de andere merken, zoals Biotherm Homme of Zirh ook peel-off maskers zijn?
Wat trekt je aan in peel-off maskers? Het gemak?
Misschien zijn er wel dit soort maskers bij de unisex merken.
Ambtenaar in functie? Jeugdpuis in uniform zal je bedoelen!
  donderdag 4 augustus 2005 @ 17:34:37 #89
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_29426343
Het 1 en ander online bestellen is natuurlijk ook nog een mogelijkheid.
pi_29427289
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 17:25 schreef PowerPoes het volgende:

[..]

Wat trekt je aan in peel-off maskers? Het gemak?
Misschien zijn er wel dit soort maskers bij de unisex merken.
Het gemak vooral inderdaad. Ik heb geen zin in zo'n hard masker, maar ik wil toch wel een keer een masker proberen!
pi_29427553
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 17:34 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Het 1 en ander online bestellen is natuurlijk ook nog een mogelijkheid.
Bestellen is mogelijk via deze site. Alleen betaal je dan natuurlijk wel verzendkosten.

Je kunt anders ook gewoon even bij Douglas en Ici Paris XL vragen naar een peel-off masker van een ander merk. Zoveel verschil zal het niet uitmaken .
  donderdag 4 augustus 2005 @ 18:57:13 #92
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_29427699
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 18:49 schreef schatje het volgende:

[..]

Bestellen is mogelijk via deze site. Alleen betaal je dan natuurlijk wel verzendkosten.

Je kunt anders ook gewoon even bij Douglas en Ici Paris XL vragen naar een peel-off masker van een ander merk. Zoveel verschil zal het niet uitmaken .
Bij Douglas heb ik niet gevraagd naar een alternatief merk, maar bij Ici Paris XL had ik het idee dat ze niet helemaal wisten waar ik het over had. Toen ik naar een alternatief vroeg wees ze een peeling masker aan, niet een peel-off masker.
pi_29427991
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 18:57 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:

[..]

Bij Douglas heb ik niet gevraagd naar een alternatief merk, maar bij Ici Paris XL had ik het idee dat ze niet helemaal wisten waar ik het over had. Toen ik naar een alternatief vroeg wees ze een peeling masker aan, niet een peel-off masker.
Ik heb even gezocht voor je en vond het volgende:

Biotherm Pure Bright Masque Peel-Off Extra Éclaircissant Extra Brightening Peel-Off Mask
Lancôme Masque Controle Exfoliating Peel-Off Mask
pi_29428000
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 18:57 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:

[..]

Moeten mannen het weer aan de dames uitleggen?
  donderdag 4 augustus 2005 @ 19:35:22 #95
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_29428270
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 19:18 schreef schatje het volgende:

[..]

Ik heb even gezocht voor je en vond het volgende:

Biotherm Pure Bright Masque Peel-Off Extra Éclaircissant Extra Brightening Peel-Off Mask
Lancôme Masque Controle Exfoliating Peel-Off Mask
Cool thx. Ik zal dat ff gaan bekijken.
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 19:19 schreef MadGuy het volgende:

[..]

Moeten mannen het weer aan de dames uitleggen?
Tis me toch wat!
pi_29445622
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 12:59 schreef MadGuy het volgende:
Helpt de Zihr Defend nu ook tegen die grote porieën dan?
Ik denk niet dat een creme wat aan de grootte van je porien kan doen. Mannen hebben gewoon vaak grote porien.....
pi_29445809
Dat snap ik. Uiteindelijk valt het ook wel mee, het is vooral 'sochtends. Maar ik wil graag wat dingetjes uitproberen.
pi_29447228
Nix is zo pijnlijk als een kus op je wang krijgen van iemand met stoppeltjes
Dan lijkt het net alsof je huid met een scheermesje wordt afgeschoren.
Auhh...
4
pi_29448661
Ik had een vraagje wat je kan doen tegen ingegroeide haartjes. Ik scheer het gedeelte onder me navel, maar ik krijg dan telkens rooie bobbeltjes en ingegroeide haartjes. Toen ben ik het maar gaan epileren maar dat werkt ook niet.
Heb het ook op het forum gevraagd en toen zeiden ze dat je moest scrubben, nou dat heeft 0,0 effect.
Iemand ideeën?
pi_29449520
Met de haarrichting meescheren dus. En scrubben helpt uiteindelijk wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')