Quake was er al ver voor UTquote:Op zondag 24 juli 2005 13:42 schreef speknek het volgende:
Ik heb volgens mij Starcraft helemaal uitgespeeld, maar Sarah Kerrigan zegt me niks. En Quake heb ik nooit leuk gevonden (ik bedoel, shees, komop, unreal tournament).
Die daaronder is een uitgemaakte zaak, natuurlijk.
Sarah Kerrigan, de bitch der bitches van alle games.quote:Op zondag 24 juli 2005 13:42 schreef speknek het volgende:
Ik heb volgens mij Starcraft helemaal uitgespeeld, maar Sarah Kerrigan zegt me niks. En Quake heb ik nooit leuk gevonden (ik bedoel, shees, komop, unreal tournament).
Die daaronder is een uitgemaakte zaak, natuurlijk.
Ik geef Sonic weinig kans tegen Guybrush.quote:Op zondag 24 juli 2005 18:32 schreef Muhrijn het volgende:
ik weet bijna zeker dat zelda tegen mario moet op dag 26 wat zouden jullie stemmen??
ik zelda![]()
Nope. Voor zulke vragen kan je beter een topic in DIG openen.quote:Op zondag 24 juli 2005 19:26 schreef Muhrijn het volgende:
ik wil een plaatje uploaden maar dat ding zegt dat de site (waar je je plaatje upload) ''gereed'' is maar die site is helemaal wit!!weet iemand hoe dat kan komen??
![]()
Die kennen en spelen blijkbaar ook games die niet bedoeld zijn voor de massa.quote:Op zondag 24 juli 2005 22:36 schreef Jebus het volgende:
De 3 mensen die niet op Leon stemmen zijn zeker van die "ik stem standaard tegen" stemmers![]()
Hoeveel mensen zouden dat gespeeld hebben vergeleken met RE?quote:
In europa en amerika zou het nog best eens meer kunnen zijn dan RE helemaal meer dan RE4, SSX doet het best goed hier hoor! De reden waarom zij verliest is gewoon omdat Leon veel cooler en interessanter is. Meer een icoon.quote:Op zondag 24 juli 2005 22:55 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Hoeveel mensen zouden dat gespeeld hebben vergeleken met RE?
quote:Op zondag 24 juli 2005 23:02 schreef Jebus het volgende:
[..]
In europa en amerika zou het nog best eens meer kunnen zijn dan RE helemaal meer dan RE4, SSX doet het best goed hier hoor! De reden waarom zij verliest is gewoon omdat Leon veel cooler en interessanter is. Meer een icoon.
Maarja mijn opmerking was niet serieus ofzo hoor![]()
Alsof zo'n opmerking serieus te nemen is, op een forum waarbij meningen verschillen.quote:Op zondag 24 juli 2005 22:36 schreef Jebus het volgende:
De 3 mensen die niet op Leon stemmen zijn zeker van die "ik stem standaard tegen" stemmers![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |