ik hoop dat we die mijnwerkers smoel weer van hem zien als rasmussen hem het stront voor de ogen rijdquote:Op zondag 14 mei 2006 22:02 schreef du_ke het volgende:
Ik hoop dan Jan gaat knallen in de tour.
Wat een held.
Zeker dat is het mooistequote:Op zondag 14 mei 2006 22:41 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
ik hoop dat we die mijnwerkers smoel weer van hem zien als rasmussen hem het stront voor de ogen rijd![]()
Samen Simoni en Aitor die op dit moment nog rijden. Of mis ik iemand?? (Van de niet-sprinters dan.)quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:54 schreef Zwansen het volgende:
En Jan is een van de weinige niet-sprinters die etappes in alle grote ronden heeft gewonnen.
Fantastisch inderdaad.quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:54 schreef Zwansen het volgende:
En Jan is een van de weinige niet-sprinters die etappes in alle grote ronden heeft gewonnen.
Heeft Bettini ooit een Vuelta - rit gewonnen?quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:58 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Samen Simoni en Aitor die op dit moment nog rijden. Of mis ik iemand?? (Van de niet-sprinters dan.)
In Parijs-Roubaix reed hij toch nog in de aanval.quote:
quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
In Parijs-Roubaix reed hij toch nog in de aanval.
Merckx, Hinault, Anquetil, Rik I, Rik II, Gimondi, Jalabert, Maertens, Magni, Rominger, Altig, Bugno, Godefroot, Zulle, Herrera, Blijlevens, Cipolinni, Petacchi, Konishev, Ullrich, Simoni, Aitor Gonzales, Zabriskrie, Karstens, Breukink, Van Poppelquote:Op donderdag 18 mei 2006 18:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
Volgens mij moeten er nog zijn, al zou ik niet meteen kunnen zeggen wie. Want dan zou ik dat wel doen uiteraard.
Niet-sprinters die nu nog rijdenquote:Op donderdag 18 mei 2006 19:00 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Merckx, Hinault, Anquetil, Rik I, Rik II, Gimondi, Jalabert, Maertens, Magni, Rominger, Altig, Bugno, Godefroot, Zulle, Herrera, Blijlevens, Cipolinni, Petacchi, Konishev, Ullrich, Simoni, Aitor Gonzales, Zabriskrie, Karstens, Breukink, Van Poppel
Meer kan ik nu ff niet bedenken.
lance heeft maar 1 keer een TT verloren van ullrich in 2003. voor de rest nam hij altijd 23seconden minimum tot 1.30. Dus hij verloor zijn tours dus ook in de TT.quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:51 schreef maril het volgende:
Ik zou mij pas zorgen maken als hij een keer mee kon op de bergen, hij heeft daar nl al zijn tours verloren tijdritten was nooit zijn probleem.
Ja, vorig jaar iig eentjequote:Op donderdag 18 mei 2006 18:02 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Heeft Bettini ooit een Vuelta - rit gewonnen?
jaja, maar ik wilde iedereen ff noteren.quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Niet-sprinters die nu nog rijden.
Ja, het is natuurlijk mooier as je het in een jaar doetquote:Op donderdag 18 mei 2006 19:08 schreef Zwansen het volgende:
Oh en Miguel Poblet en Pierino Baffi nog. Die het in 1 jaar deden.
Volgens http://www.veloarchive.com/riders/riders.php?id=D won hij in 1984 een rit in de Vuelta. En http://www.answers.com/topic/roger-de-vlaeminck. En http://es.wikipedia.org/wiki/Vuelta_ciclista_a_Espa%C3%B1a_1984quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:50 schreef Zwansen het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Roger_De_Vlaeminck
Maar idd, ik zie hier met behulp van Google dat Bahamontes wel 1 etappe in de giro won. Had Jean Nelissen het dus fout.
Daar snap ik geen snars van.quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:59 schreef Wombcat het volgende:
Complete lijst:
Hamilton staat op zowel Memoire du Cyclisme als Cycling4all nog steeds genoteerd als winnaar van de 8e etappe van de Vuelta 2004.
Het is idd raar, vooral omdat op Cycling4all Heras' wel uit de uitslag van de 20e rit van vorig jaar is geschrapt. (Op Memoire du Cyclisme nog niet trouwens).quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:07 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Daar snap ik geen snars van.
In die Vuelta werd hij wel op reguliere wijze in zowel de eerste test als in de contra expertise positief bevonden.
?quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:18 schreef Zwansen het volgende:
En die van Aitor dan? op zijn Wiki staat zijn Vuelta zege niet meer.
Hij heeft drie etappes in de vuelta gewonnen in 2002, en die Vuelta. Was daar iets mis mee dan? Kan me niet herinneren dat 'ie daar op doping betrapt is. De vorige winnaar die op doping betrapt was, was in 1984 geloof ik (rond die tijd iig).quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:18 schreef Zwansen het volgende:
En die van Aitor dan? op zijn Wiki staat zijn Vuelta zege niet meer.
Angel Arroyo toch? Marino Lejaretta won daardoor.quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:24 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Hij heeft drie etappes in de vuelta gewonnen in 2002, en die Vuelta. Was daar iets mis mee dan? Kan me niet herinneren dat 'ie daar op doping betrapt is. De vorige winnaar die op doping betrapt was, was in 1984 geloof ik (rond die tijd iig).
Idd. Was trouwens 1982.quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:26 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Angel Arroyo toch? Marino Lejaretta won daardoor.
Het jaar d'rop werd die Arroyo tweede in de tour.quote:
Nee.quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:39 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Het jaar d'rop werd die Arroyo tweede in de tour.
Toen tilde men overduidelijk nog niet zwaar aan doping.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |