Daar maak ik me nog de meeste zorgen om als het gaat om z'n kansen.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:12 schreef placebeau het volgende:
"Mijn rechterbeen is momenteel zwakker dan het linker, wat rugpijnen veroorzaakt", vertelt de Duitser
Amen, ik wou 't net zeggen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:12 schreef Ereinion het volgende:
Ook in 2003 op Les 2-alpes. Maar ja, met voorsprong op Armstrong in de bergen eindigen is ook niet echt een criterium. Welke renner eindigde de laatste jaren wel meer dan 1 keer met voorsprong op Armstrong?
Vinoquote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:12 schreef Ereinion het volgende:
Ook in 2003 op Les 2-alpes. Maar ja, met voorsprong op Armstrong in de bergen eindigen is ook niet echt een criterium. Welke renner eindigde de laatste jaren wel meer dan 1 keer met voorsprong op Armstrong?
Als jan de time trial wint, wint hij ook de ronde van zwitserland.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:00 schreef Arcee het volgende:
Jan is goed bezig in Zwitserland. Jan komt eraan.
zelfs basso is er nooit in geslaagd om armstrong te lossen (andersom wel)quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:21 schreef Ericr het volgende:
Welke etappe moet dat gweest zijn? Kan ik niet direct terugvinden namelijk.
Vino en Mayo is het in ieder geval gelukt om bij Armstrong weg te blijven van de kandidaten voor het podium. Maar Ullrich was natuurlijk wel zo'n beetje ieder jaar de naaste concurrent van Armstrong en lukte het nooit om een keer toe te slaan. Buiten 1 zwakke dag van Armstrong.
had niet uitgemaakt vorige jaren. Dit jaar heeft hij gewoon meer ambitie omdat lance niet meedoet. Waardoor zen winter zowiezo beter was dan de vorige jaren waar de ambitie laag stond. En dat brengt nu stilaan op.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:41 schreef placebeau het volgende:
De giro rijden is echt een zege geweest voor hem. Hadden ze hem vorige jaren ook tot moeten verplichten. Ik hoop op een echte strijd tussen Basso en Ullrich.
Ja precies.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:11 schreef placebeau het volgende:
Ik zal het anders zeggen: hij had vorige jaren beter wat meer ambitie getoond.
Wie was dat ook al weerquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
Niet alles draait rond Lance Armstrong.
Ik denk dat het idd 97 was, toen reed hij hij echt keihard naar boven toe. Maar Armstrong is volgens mijn in 7 jaar tijd 1 keer enigzins in de problemen geweest en dat was Alpe D'Huez 2003 (toch?) Voor de rest is hij Bergop volgens mij altijd de sterkste geweest.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:10 schreef Ericr het volgende:
Jan is gemeten naar Vo2max ook gewoon een superman, anders rijdt je niet zulke tijdritten. Een goede tijdrijder met klimcapiciteiten heeft ook een goede kans om de Tour te winnen. Maar der Jan heeft zijn klimcapiciteiten de laatste jaren niet verbeterd, dan krijg je zo'n beetje het Indurain effect. Met alleen een goede tijdrit red je het niet.
Hij was als 22 jarige sterker in de bergen dan nu, zoals hij in 1996 Riis mee omhoog sleurde en 1997, het jaar waar in hij won, heb ik niet veel meer gezien van hem in de bergen dat echt indruk maakte. In hoeveel bergritten eindigde Ullrich met voorsprong op Armstrong? Volgens mij maar 1, de rit naar Morzine in 2000.
Dat ligt primair aan hemzelf.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 10:22 schreef komrad het volgende:
Ik ben niet vaak voor duitsers maar der Jan gun ik nog een overwinning in de tour. Voor een renner van zijn allure heeft hij nog veel te weinig gewonnen
Pantani zit er ook nog tussen.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 10:32 schreef Wombcat het volgende:
Dat ligt primair aan hemzelf.
Aan de ene kant gun ik het hem wel (alleen gun ik het Basso meer nu), aan de andere kant zou het ook wel ultiem triest zijn: voor en na Armstrong een keer de Tour winnen, en tussendoor 3x 2e, 1x 3e en 1x 4e.
Ja, dat weet ik. 't Gaat om 't idee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |