Preciesquote:
Idd, maak me er niet zo druk om...quote:Op zondag 24 juli 2005 16:52 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Precies
Lekker rustig vrijgezel zijn
Maar wel Imberr mee uitvragenquote:
Altijd leukquote:Op zondag 24 juli 2005 16:55 schreef joupee het volgende:
* is blij dat ie terug is na 7 uur in de auto te hebben gezetenhoi allemaal
![]()
T was een niet serieuze bedoeling maar hoopte wel op een serieus antwoord.quote:Op zondag 24 juli 2005 16:54 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Maar wel Imberr mee uitvragen
Of was jij dat niet ?/Of was dat niet serieus bedoeld ?
Jaja.quote:Op zondag 24 juli 2005 16:56 schreef Eix het volgende:
[..]
T was een niet serieuze bedoeling maar hoopte wel op een serieus antwoord.
ik ga zo aan mijn grote friet oorlog beginnenquote:Op zondag 24 juli 2005 16:55 schreef the_legend_killer het volgende:
Mijn pizza was lekker
Ik was even etenquote:Op zondag 24 juli 2005 16:55 schreef MaRySe het volgende:
Hallo Imberr, Eix & GotenSSJ
Het is niet echt druk vandaag.
BeFquote:Op zondag 24 juli 2005 16:58 schreef joupee het volgende:
[..]
ik ga zo aan mijn grote friet oorlog beginnen![]()
Dan doe je aan Bier en Frituur dus BeF !quote:Op zondag 24 juli 2005 16:59 schreef joupee het volgende:
[..]
ik kom net uit duitsland joh.. bier genoeg gehad daar![]()
Is dat niet een sub forum verderquote:Op zondag 24 juli 2005 17:01 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dan doe je aan Bier en Frituur dus BeF !![]()
houdoequote:Op zondag 24 juli 2005 17:04 schreef hollander76 het volgende:
Bier gaat koud, en ik ga de keuken in.
Laters mensen
LOL. Ik ben weer terug trouwens, moest mee WANDELENquote:Op zondag 24 juli 2005 16:47 schreef bupatH het volgende:
sorry moest ff toen ik je ava zag
[afbeelding]
Brechtje heeft gesproken.quote:Op zondag 24 juli 2005 17:12 schreef Brechtje het volgende:
Er is gesproken over deze Slowchat.
En Slowchat is eigelijk ook hoe jullie IRL met elkaar praten.
Dus ik bemoei me er niet mee.
Alleen 1 ding: Ga niet 10 reacties onder elkaar posten als er even niemand meer is.![]()
Hey limburgerquote:
Nog een limburgerquote:
Tuurlek, lkkr vakantie hè.quote:Op zondag 24 juli 2005 17:15 schreef --Christiaan-- het volgende:
Alles good mit dich?
Saus gaat koken, je mag het niet laten aanbranden. Heb je gewoon zo'n blik in de pan geknikkert?quote:Op zondag 24 juli 2005 17:23 schreef Snqqpy het volgende:
Help!
Ik wil Ravioli maken, maar er staat dat ik het niet moet laten koken, maar er zit al saus op, moet ik dan zelf water toevoegen of gaat de saus koken ofzo?
Ja, dat bedoel ikquote:Op zondag 24 juli 2005 17:25 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Saus gaat koken, je mag het niet laten aanbranden. Heb je gewoon zo'n blik in de pan geknikkert?
die biefstuk doet het hemquote:Op zondag 24 juli 2005 17:48 schreef Eix het volgende:
Ik ga zometen lekker biefstuk met frietjes eten.
Yep, biefstuk.quote:
*zichzelf probeert te overtuigen dat zijn kroket nog lekkerder wasquote:Op zondag 24 juli 2005 19:47 schreef Eix het volgende:
Ik heb lekker mn bief opgegeten.
Wat was ie lekker...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |