quote:
* GotenSSJ checkt bankrekeningquote:Op zondag 24 juli 2005 12:07 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
![]()
Echt kut en dan heb ik ook niet eens meer geld
GT4 en Twisted Metalquote:Op zondag 24 juli 2005 12:08 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik ga zo hard de nieuwe GTA en Wipeout PURE kopen dan
ja ik heb steam enzo, why ?quote:Op zondag 24 juli 2005 12:12 schreef --Christiaan-- het volgende:
Heeft er hier iemand Steam (met Half-Life enzo?
Je kan het toch ook zacht doenquote:Op zondag 24 juli 2005 12:08 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik ga zo hard de nieuwe GTA en Wipeout PURE kopen dan
Potje TFC spelen?quote:
ik ken jou nietquote:Op zondag 24 juli 2005 13:10 schreef justhg het volgende:
Ik kom terug van vakantie en merk dat veel van mijn vrienden op hyves.nl zitten.
Heb ik een hype gemist,of zit iedereen er al "op"?
Hoiiiiiiquote:Op zondag 24 juli 2005 13:07 schreef Imberr het volgende:
is t raar dat ik absoluut geen idee heb waar t nou over gaat?behalve GTA..das ruig
Nee Hyves is klotequote:Op zondag 24 juli 2005 13:10 schreef justhg het volgende:
Ik kom terug van vakantie en merk dat veel van mijn vrienden op hyves.nl zitten.
Heb ik een hype gemist,of zit iedereen er al "op"?
Zoiets als Cu2 geloof ik.Niks boeiends dus.quote:Op zondag 24 juli 2005 13:24 schreef --Christiaan-- het volgende:
Hyves?
Krijg ik ook altijd mailtjes van.quote:Op zondag 24 juli 2005 13:24 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Zoiets als Cu2 geloof ik.Niks boeiends dus.
Problemen met een meisjequote:
Jupquote:
Ik ben niet echt in de mood voor slowchattenquote:
en alweer terugquote:Op zondag 24 juli 2005 14:08 schreef Imberr het volgende:
ach..ik ga nu toch ff naar een vriendin toe![]()
quote:Op zondag 24 juli 2005 14:26 schreef Imberr het volgende:
][..:: ::..][..:: Moniek ::..][..:: ::..]____[..:: ::..][..:: Donderdag naar Tsjechië..:: ::..][..:: ::..][ zegt:
HOoooOoooOoooiiIiii meid!!!!
omghoe kom ik toch aan dit soort types in me lijst?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |