*zichzelf probeert te overtuigen dat zijn kroket nog lekkerder wasquote:Op zondag 24 juli 2005 19:47 schreef Eix het volgende:
Ik heb lekker mn bief opgegeten.
Wat was ie lekker...![]()
Dat gaat je niet lukken.quote:Op zondag 24 juli 2005 19:51 schreef joupee het volgende:
[..]
*zichzelf probeert te overtuigen dat zijn kroket nog lekkerder was![]()
Het lijkt me ook niet te kanen om een biefstuk eerst door het paneermeel te baggeren, en daarna in de frituur te gooienquote:Op zondag 24 juli 2005 19:54 schreef joupee het volgende:
[..]
het was een kwekkeboomen jouw biefstuk was vast niet op mijn manier klaargemaakt
![]()
Hij was goed doorbakken en heerlijk. En ik had ook nog heerlijke goed gebakken champions met paprika en natuurlijk frieten van zeer goede kwaliteit.quote:Op zondag 24 juli 2005 19:54 schreef joupee het volgende:
[..]
het was een kwekkeboomen jouw biefstuk was vast niet op mijn manier klaargemaakt
![]()
okee jij wintquote:Op zondag 24 juli 2005 19:59 schreef Eix het volgende:
[..]
Hij was goed doorbakken en heerlijk. En ik had ook nog heerlijke goed gebakken champions met paprika en natuurlijk frieten van zeer goede kwaliteit.![]()
Nou, proficiat.quote:Op zondag 24 juli 2005 20:12 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik ben 16de geworden bij een tourmanager
Van de 30.000+
Heb nu een ubercool massasgepakket gewonnen![]()
![]()
Post dan s door.quote:Op zondag 24 juli 2005 20:19 schreef RoOoYtJuH het volgende:
wow julie zijn gewoon een hele dag bezig met 1 topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |