Bier drinkenquote:Op zondag 24 juli 2005 01:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat hebben jullie gedaan dan, beetje kletsen enzo?

Lekker wat gedronken, gegeten, veeel lachen en oude verhalen van vroegahquote:Op zondag 24 juli 2005 01:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat hebben jullie gedaan dan, beetje kletsen enzo?

Dat is altijd leuk, vooral die oude verhalen.quote:Op zondag 24 juli 2005 01:48 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Lekker wat gedronken, gegeten, veeel lachen en oude verhalen van vroegahde revue laten passeren

Neeee joh!quote:Op zondag 24 juli 2005 01:52 schreef TerroRobbie het volgende:
Oude verhalen van vroegah ophalen... dan lijk je zo oud..

Tis maar net hoe oud je je voeltquote:Op zondag 24 juli 2005 01:52 schreef TerroRobbie het volgende:
Oude verhalen van vroegah ophalen... dan lijk je zo oud..
Dat kan ook eens lekker zijn.quote:Op zondag 24 juli 2005 01:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Avond voor de televisie en nog even triominos gespeeld met moeders. Lekker rustig dus.

PUB staat niet in mijn AT, dus daar bemoei ik me niet mee, on your own riskquote:Op zondag 24 juli 2005 01:59 schreef Noca het volgende:
Heee golfie, ik heb toch al wel een note..want anders ga ik er even een halen in dat PUB forum

Joah, is wel te doen idd.quote:Op zondag 24 juli 2005 01:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik meld me vandaag wel even aan voor Coach van het jaar, 4 euro is wel te doen.

Andermaalquote:Op zondag 24 juli 2005 01:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik meld me vandaag wel even aan voor Coach van het jaar, 4 euro is wel te doen.

Ah ja... het is gelukkig maar een tijdelijk forum, want het gaat of nergens over of het kan in een ander subforum.quote:Op zondag 24 juli 2005 02:01 schreef golfer het volgende:
[..]
PUB staat niet in mijn AT, dus daar bemoei ik me niet mee, on your own risk

Krijg ik nog de schuld ookquote:Op zondag 24 juli 2005 01:57 schreef golfer het volgende:
Ik heb, dankzij Terro zijn vraag een VBLlinkjes topic verkloot. PC liep vast toen ik het wilde aanpassen.![]()

Daar zou ik maar niet al te zeker van zijn,dat "tijdelijke"quote:Op zondag 24 juli 2005 02:03 schreef Noca het volgende:
[..]
Ah ja... het is gelukkig maar een tijdelijk forum, want het gaat of nergens over of het kan in een ander subforum.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |